home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 50959 gange)
Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #15: 27 Mar 2008, 21:13 »

Tak Smiley Kan godt selv se, at jeg måske bør symbolisere at det er 1. division en smule mere. Vil prøve at gøre det næste gang med bl.a. et Viasat Sport Division logo.
Logged

longi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #16: 28 Mar 2008, 14:25 »

jeg læser med, lyder rigtig spændene Smiley
held og lykke.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #17: 28 Mar 2008, 15:30 »

Mange tak Smiley
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #18: 28 Mar 2008, 16:19 »

rigtigt flot skriftligt niveau! Jeg er hooked. Det er,for mig, en flot opsætning Wink
Logged


Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #19: 28 Mar 2008, 23:35 »

rigtigt flot skriftligt niveau! Jeg er hooked. Det er,for mig, en flot opsætning Wink

Mange tak Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #20: 29 Mar 2008, 00:06 »

4. september, 2007

”Slet”, trykker jeg, hvorefter jeg kigger stift i øjnende på den logrende hund, og overvejer om det var det rigtige; altså at slette annoncen på min køter. Jeg tager et bid i et æble, som ligger på mit skrivebord, hvorefter jeg trykker mig ind på min klubs officielle fanside.

Med en rystende hånd trykker jeg usikkert på ”- Nyheder”, hvorefter jeg febrilsk trykker på ”Vi ligger nummer 1!”. Min usikkerhed vendes til det modsatte, da jeg ser, at den lokale journalist har sprøjtet nyheden til med beundring af mig!

”Riiing… riiiing!”, lyder det fra min dørklokke. Jeg sætter det ene ben foran det andet, for endelig at ende foran min hoveddør. Ansigtet strammes, slipset sætter jeg i orden, håret bliver rettet til endnu en gang, og jeg er klar. På trods af klokken kun er 10 minutter i 3, altså lidt før det aftalte tidspunkt, er jeg allerede klar.

Det har jeg endda været i flere timer, og den smøre, som jeg vil byde manden, som har ringet på døren, har allerede sat sig dybt i mine stemmebånd, og gjort dem ru. Timerne foran spejlet gennemgås i et hurtigt tilbageblik, da jeg åbner den mørke trædør. Som ventet er det Brian Fakkenor, som står i dørkarmen, da jeg åbner. Et fåmælt håndtryk erstattes af tørre blikke.
Med en viftende hånd, ja, nærmest som om jeg byder ham op til dans, inviterer jeg ham ind i mit hjem. Stemningen mellem ham og jeg, har længe budt op til en duel, som nu skal finde sted. Hvad han endnu ikke ved er, at jeg er den sikre vinder.

Jeg trækker en stol ud fra det ovale bord, som står i hjørnet af stuen, hvorefter jeg selv sætter mig i stolen overfor. Fakkenors ansigt begynder at ligne et spøgelses i det jeg åben munden; ”Vi, her i klubben, kan vist ikke trække den længere. Du har jo endnu ikke haft en reel førsteholdskamp, og med din alder taget i betragtning, er det heller ikke sandsynligt at det skulle tilkomme.”

Jeg vender mig om stolen, tager opsigelsespapirerne frem, og vender mig igen mod den nu desperate Fakkenor. ”Derfor vil jeg nu give dig muligheden for at spille på klubbens reservehold, eller i stedet underskrive disse opsigelsespapirer, så du kan søge nye græsgange.”

”Jamen.. ja..”, er hans eneste ord, før han river papirerne ud af hånden på mig. Han skimter teksten, sådan rent symbolsk, og sætter så sin underskrift nederst på papiret. Han sikrer sig derved 100.000 kr., og forlader derefter den tørre stemning, som har lagt sig tungt i luften, ved at gå med hurtige skridt ud af min lejlighed, og ud af FC Fredericia.

« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:20 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #21: 29 Mar 2008, 14:15 »

Bumper lige den nye update op i seneste aktive emner, da den endnu ingen kommentarer har fået Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #22: 29 Mar 2008, 14:27 »

Lækker update Hallas! Du dit ordforråd er rigtig godt, og synes klart at denne blog er undervurderet. Hvis du skal spørge mig, så har det nok noget med klubvalget at gøre. Synes ikke, at der er den helt store interesse for mindre kendte danske klubber herinde. Har selv prøvet, og elskede mit spil med Helsingør, som i øvrigt lå i 2. division. Interesse var der ikke særlig meget af, selvom jeg formåede at underholde bloglæserne - Ligesom du gør.

Det kan vi dog ikke gøre for, og synes stadig din blog er fed. Flotte grafikker du har fået sat ind, og godt klaret med de nye røde farver. De symbolisere mere, at dette her er Fredericia - Istedet for den grønne farve, som vist nok ikke indgår i logoet, hvis jeg ikke tager helt fejl? Wink

Men jeg følger, som sagt, dit herlige eventyr i klubben og jeg er med til du bliver danske mestre! Giv endelig ikke op, og forsæt dit fantastiske stykke arbejde. Denne blog fortjener meget mere ris og ros.

Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #23: 29 Mar 2008, 14:30 »

Lækker update Hallas! Du dit ordforråd er rigtig godt, og synes klart at denne blog er undervurderet. Hvis du skal spørge mig, så har det nok noget med klubvalget at gøre. Synes ikke, at der er den helt store interesse for mindre kendte danske klubber herinde. Har selv prøvet, og elskede mit spil med Helsingør, som i øvrigt lå i 2. division. Interesse var der ikke særlig meget af, selvom jeg formåede at underholde bloglæserne - Ligesom du gør.

Det kan vi dog ikke gøre for, og synes stadig din blog er fed. Flotte grafikker du har fået sat ind, og godt klaret med de nye røde farver. De symbolisere mere, at dette her er Fredericia - Istedet for den grønne farve, som vist nok ikke indgår i logoet, hvis jeg ikke tager helt fejl? Wink

Men jeg følger, som sagt, dit herlige eventyr i klubben og jeg er med til du bliver danske mestre! Giv endelig ikke op, og forsæt dit fantastiske stykke arbejde. Denne blog fortjener meget mere ris og ros.



Mange tak for en utrolig udførlig kommentar Smiley Ja, de grønne farver var egentlig kun taget i brug, da jeg blev inspireret af bold.dk til at lave en fodboldnyhedsside, men nu har jeg i stedet valgt at det er min opdigtede fanklubs hjemmeside man ser det fra.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #24: 29 Mar 2008, 14:33 »

Jeg er stortset altid silencereader, fordi folk ikke skal få for meget selvtillid af alle de kommentarer, men synes din fortjener en enkel og så ved du at jeg også læser med når jeg har tid Wink
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #25: 29 Mar 2008, 14:36 »

Jeg er stortset altid silencereader, fordi folk ikke skal få for meget selvtillid af alle de kommentarer, men synes din fortjener en enkel og så ved du at jeg også læser med når jeg har tid Wink

Mange tak. Virkelig dejligt med nogle kommentarer Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #26: 29 Mar 2008, 14:41 »

Mange tak. Virkelig dejligt med nogle kommentarer Smiley

Det fortjener denne blog massere af!

Jeg vil dog lige komme men én enkelt ting kunne forbedres. - Godt nok er det en bagatel, men alligevel.
Har først nu opdaget, at du har placeret links til kampe, samt ligastilling nederst. Du kunne eventuelt rykke dem op et lidt mere synligt sted, så man har bedre mulighed for at se dem. Det kan jo også bare være at det er mig der har problemer med synet (Opstemt)
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #27: 29 Mar 2008, 14:45 »

Om det er synet eller ej skal jeg ikke vurdere, men har hvert fald gjort linksne større Smiley
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #28: 29 Mar 2008, 14:47 »

´Rigtig god update Wink
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #29: 29 Mar 2008, 15:14 »

´Rigtig god update Wink

Mange tak Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010