home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  GOAL's Top 15 anførere
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: GOAL's Top 15 anførere  (Læst 12325 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #30: 13 Mar 2008, 18:19 »

Knudsen_0 er du sikker på du ikke er påvirket af at du er Real-fan? Ja, Raul er en god leder, og kan sagtens se logikken i at han er anfører i Real. Men for mig og se er den perfekte anfører en spiller de altid giver sig 100%, ligegyldigt om han så spiller godt eller dårligt.
En anfører for mig er en der enemand kan vinde en kamp, en spiller der har modet til at give sine medspillere, og sig selv,  en ordentlig skdieballe hvis tingene ikke er iorden, det er så lige meget om det er på eller uden for banen. Samtidig skal en anfører være en fair person, og det er jo så en af Rauls gode sider, men han er stadig ikke den bedste.

Min top-3 ville være:
1. Steven Gerrard - Fantastisk fighter og inbegrebet af Liverpool, kan godt give skideballer
2. Paolo Maldini - Udviser altid fightervilje og gejst, vil gøre alt for holdet
3. John Terry - Utrolig solid spiller, bakker altid hans holdkammerater op, men kan godt skælde ud.

Hvis Per Nielsen stadig var anfører i Brøndby, ville han komme på tredjepladsen for mig, der behøves vist ingen begrundelse der.

Dog syntes jeg der er fuldstændig uhørt at Totti kan være på en sådan liste. En anfører skal være en rollemodel, og derfor pynter det altså ikke at man spytter efter modstandere, slår ud efter dem, og i det hele taget ikke altid kan styrer sit temperament, bla. derfor Materazzi overhovedet ikke er kvalificeret som anfører.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #31: 13 Mar 2008, 18:20 »

Synes John Terry skulle være nummer 1 på den liste
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #32: 13 Mar 2008, 18:22 »

Synes John Terry skulle være nummer 1 på den liste

er enig. han bør være i top 5. I HVERT FALD
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #33: 13 Mar 2008, 18:25 »

er enig. han bør være i top 5. I HVERT FALD

Han er nummer 3 Rullende Øjne
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #34: 13 Mar 2008, 18:26 »

Knudsen_0 er du sikker på du ikke er påvirket af at du er Real-fan? Ja, Raul er en god leder, og kan sagtens se logikken i at han er anfører i Real. Men for mig og se er den perfekte anfører en spiller de altid giver sig 100%, ligegyldigt om han så spiller godt eller dårligt.
En anfører for mig er en der enemand kan vinde en kamp, en spiller der har modet til at give sine medspillere, og sig selv,  en ordentlig skdieballe hvis tingene ikke er iorden, det er så lige meget om det er på eller uden for banen. Samtidig skal en anfører være en fair person, og det er jo så en af Rauls gode sider, men han er stadig ikke den bedste.

Min top-3 ville være:
1. Steven Gerrard - Fantastisk fighter og inbegrebet af Liverpool, kan godt give skideballer
2. Paolo Maldini - Udviser altid fightervilje og gejst, vil gøre alt for holdet
3. John Terry - Utrolig solid spiller, bakker altid hans holdkammerater op, men kan godt skælde ud.

Hvis Per Nielsen stadig var anfører i Brøndby, ville han komme på tredjepladsen for mig, der behøves vist ingen begrundelse der.

Dog syntes jeg der er fuldstændig uhørt at Totti kan være på en sådan liste. En anfører skal være en rollemodel, og derfor pynter det altså ikke at man spytter efter modstandere, slår ud efter dem, og i det hele taget ikke altid kan styrer sit temperament, bla. derfor Materazzi overhovedet ikke er kvalificeret som anfører.

Nej jeg er faktisk overhovedet ikke sikker på jeg ikke er påvirket. Det er også derfor jeg lavede dette indlæg. Jeg kan godt se Raúl ikke udfylder alle dine krav til en anfører. Men det er ikke dig der har lavet listen, men GOAL. Deres krav synes jeg til gengæld han udfylder fuldstændigt.

er enig. han bør være i top 5. I HVERT FALD

Det er han da ogs? Han er nummer 3!
Logged

Vuelve la ilusión

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #35: 13 Mar 2008, 18:28 »

Dog syntes jeg der er fuldstændig uhørt at Totti kan være på en sådan liste. En anfører skal være en rollemodel, og derfor pynter det altså ikke at man spytter efter modstandere, slår ud efter dem, og i det hele taget ikke altid kan styrer sit temperament, bla. derfor Materazzi overhovedet ikke er kvalificeret som anfører.

Aaah nævn en kaptajn der ikke har lavet en lille svinestreg i kampens hede. Her får du da i hvert fald to beskidte handlinger fra to fantastiske kaptajner.

http://www.youtube.com/v/tNZ9-KZ7pNo
http://www.youtube.com/v/D7eBRQxbg-M&feature=related
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #36: 13 Mar 2008, 18:30 »

Han er nummer 3 Rullende Øjne

undskyld min fejl. kiggede ikke godt nok efter Forlegen
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #37: 13 Mar 2008, 18:31 »

Aaah nævn en kaptajn der ikke har lavet en lille svinestreg i kampens hede. Her får du da i hvert fald to beskidte handlinger fra to fantastiske kaptajner.

http://www.youtube.com/v/tNZ9-KZ7pNo
http://www.youtube.com/v/D7eBRQxbg-M&feature=related

Hvorfor tror du kun Terry er nr. 3 Smiley? Og desuden, kunne ikke lide Roy Keane's stil, så stod det til mig var han max placeret i bunden af ensådan liste.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #38: 13 Mar 2008, 18:33 »

Hvis Keane og Viera stadig var kaptajner ville de være i top 5 begge to... hvis ikke top 3
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #39: 13 Mar 2008, 18:34 »

Måske, men det betyder jo ikke at jeg behøves at ville have dem som kaptajner vel Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #40: 13 Mar 2008, 18:34 »

Aaah nævn en kaptajn der ikke har lavet en lille svinestreg i kampens hede. Her får du da i hvert fald to beskidte handlinger fra to fantastiske kaptajner.

http://www.youtube.com/v/tNZ9-KZ7pNo
http://www.youtube.com/v/D7eBRQxbg-M&feature=related

RAUL!
Logged

Vuelve la ilusión

Rossonero
Gæst
 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #41: 13 Mar 2008, 18:35 »

Tja, så man sige, du har farvede briller på, Gerrarden, eller så ved du ikke hvad en anfører er. Roy Keane er utvivlsomt én af de største anførere gennem tiderne, og man er ikke helt så fodboldkyndig igen, hvis man benægter det. Hans mentalitet og hans vilje var helt unik, og at du så ikke kan lide hans stil, er vel ikke noget der burde have indflydelse på sådan en liste. Desuden havde jeg set Paolo Maldini på toppen af denne liste (Tamudo foran Maldini? You got to be kidding me - og ja, ser muligvis også med farvede briller).
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #42: 13 Mar 2008, 18:35 »

Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #43: 13 Mar 2008, 18:37 »

Tja, så man sige, du har farvede briller på, Gerrarden, eller så ved du ikke hvad en anfører er. Roy Keane er utvivlsomt én af de største anførere gennem tiderne, og man er ikke helt så fodboldkyndig igen, hvis man benægter det. Hans mentalitet og hans vilje var helt unik, og at du så ikke kan lide hans stil, er vel ikke noget der burde have indflydelse på sådan en liste. Desuden havde jeg set Paolo Maldini på toppen af denne liste (Tamudo foran Maldini? You got to be kidding me - og ja, ser muligvis også med farvede briller).

Ja, måske. Men for mig er en spiller der laver sådanne tacklinger ikke en ordentlig anfører. Jeg giver dig fuldstændig ret i at hans mentalitet og vilje var unik, men når en spiller bevist laver sådanne tacklinger(Har set ham lave flere grove, tydeligt beviste, frispark), forsvinder min respekt som dug for solen.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #44: 13 Mar 2008, 18:39 »

Hvad mener du?

Der blev spurgt til en anfører der ikke har lavet en svinestreg i kampens hede:
Aaah nævn en kaptajn der ikke har lavet en lille svinestreg i kampens hede. Her får du da i hvert fald to beskidte handlinger fra to fantastiske kaptajner.

http://www.youtube.com/v/tNZ9-KZ7pNo
http://www.youtube.com/v/D7eBRQxbg-M&feature=related

Det har Raul sgu aldrig!
Logged

Vuelve la ilusión

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010