home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 321 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  GOAL's Top 15 anførere
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: GOAL's Top 15 anførere  (Læst 12344 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #15: 13 Mar 2008, 17:45 »

Syntes det er svært at lave sådan en top 15. Ser man på hvor stor anføren er i klubben eller hvor godt han spiller eller hvordan ?
Puyol er en stor person i Barce. Men på banen er han begyndt at hænge . Raul er utrolig vigtig og egentlig os en stor person, så måske skulle han havde været et par pladser oppe. Men syntes sådan en top - 15 er meget svær.

Fuldstændig korrekt. Men på baggrund af deres beskrivelse af en god anfører, vil jeg stadig vove at påstå Raul skulle have været længere oppe.

Deres beskrivelse lyder i øvrigt sådan:
"De er hørførerne på europas fodboldbaner. Mændene med armbindet, der afslører, at de er holdets anfører med ansvar for at lede medspillerne i såvel medgang som modgang. Hvem er bedst til at håndtere ansvaret? GOAL kårer Europas 15 bedste anførerer."
Logged

Vuelve la ilusión

Hallas
Gæst
 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #16: 13 Mar 2008, 17:48 »

Fuldstændig korrekt. Men på baggrund af deres beskrivelse af en god anfører, vil jeg stadig vove at påstå Raul skulle have været længere oppe.

Deres beskrivelse lyder i øvrigt sådan:
"De er hørførerne på europas fodboldbaner. Mændene med armbindet, der afslører, at de er holdets anfører med ansvar for at lede medspillerne i såvel medgang som modgang. Hvem er bedst til at håndtere ansvaret? GOAL kårer Europas 15 bedste anførerer."

Altså bl.a. en som viser vejen for resten af holdet. Real Madrid, har i denne sæson (for det meste) vist sig som et kollektiv, og her har Raul en stor indflydelse. Det er ham, som på lige dette punkt altid er den der arbejder for de andre. Måske skulle han være et par pladser længere oppe.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #17: 13 Mar 2008, 17:50 »

Altså bl.a. en som viser vejen for resten af holdet. Real Madrid, har i denne sæson (for det meste) vist sig som et kollektiv, og her har Raul en stor indflydelse. Det er ham, som på lige dette punkt altid er den der arbejder for de andre. Måske skulle han være et par pladser længere oppe.

ENIG. synes han bør være et par pladser oppe. altså ca. nummer 7-8 stykker Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #18: 13 Mar 2008, 17:52 »

Altså bl.a. en som viser vejen for resten af holdet. Real Madrid, har i denne sæson (for det meste) vist sig som et kollektiv, og her har Raul en stor indflydelse. Det er ham, som på lige dette punkt altid er den der arbejder for de andre. Måske skulle han være et par pladser længere oppe.

JA TAK! Lige præcist det jeg mener.

Desuden var Raul efter min mening der eneste der virkelig arbejde under krisen de sidste sæsoner. Det var ham der stod i spidsen sidste sæson og sikrede mesterskabet.

ENIG. synes han bør være et par pladser oppe. altså ca. nummer 7-8 stykker Opstemt

Jeg ville ikke have nogen problemer i at se ham som nummer 1. Måske nummer 2, men så skulle Gerrard ogs være nummer 1.
Logged

Vuelve la ilusión

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #19: 13 Mar 2008, 17:54 »

JA TAK! Lige præcist det jeg mener.

Desuden var Raul efter min mening der eneste der virkelig arbejde under krisen de sidste sæsoner. Det var ham der stod i spidsen sidste sæson og sikrede mesterskabet.

Jeg ville ikke have nogen problemer i at se ham som nummer 1. Måske nummer 2, men så skulle Gerrard ogs være nummer 1.

Er selv real fan men det højeste jeg kunne se ham som ville nok være nummer 3.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #20: 13 Mar 2008, 17:54 »

Jer der siger at Raul ikke er en rigtig anfører (!), hvad er det? Manden giver sig ALTID alt hvad han kan og er sympatisk, hjælpsom og sætter klubben LANGT over sig selv! Synes Puyol er alt for højt oppe, mens Tamudo har en fin position - klubmand!

Min top 3 ville se sådan ud:
Gerrard
Raul
Terry

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #21: 13 Mar 2008, 17:55 »

Min ville hedde

1. John Terry
2. Per Nielsen
3. Steven Gerrard
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #22: 13 Mar 2008, 17:56 »

Jer der siger at Raul ikke er en rigtig anfører (!), hvad er det? Manden giver sig ALTID alt hvad han kan og er sympatisk, hjælpsom og sætter klubben LANGT over sig selv! Synes Puyol er alt for højt oppe, mens Tamudo har en fin position - klubmand!

Min top 3 ville se sådan ud:
Gerrard
Raul
Terry

Mange mange tak! Endelig er der nogen der er enig med mig.

Min ville hedde

1. John Terry
2. Per Nielsen
3. Steven Gerrard

Jeg håber virkelig det er en joke!  Tunge
Logged

Vuelve la ilusión

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #23: 13 Mar 2008, 17:56 »

Min ville hedde

1. John Terry
2. Per Nielsen
3. Steven Gerrard

haha hvor er du bare sjov NOT!!! og per nielsen er heller ikke anfører. ticked off
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #24: 13 Mar 2008, 17:58 »

Nej det er faktisk ikke en joke.. Per Nielsen er om nogen det perfekte eksempel på en anfører, som altid vil klubben det bedste. Blandt andet kan man jo se på hans måde at reagere på i forbindelse med, at han netop har mistet anførerbindet.

Hvis det er klubbens bedste, så er han klar til at ofre sig!

EDIT; Desuden kan man vel godt være en god anfører uden at skulle være i de mest kendte klubber?

haha hvor er du bare sjov NOT!!! og per nielsen er heller ikke anfører. ticked off

Ved sku godt han ikke er anfører mere!!
« Seneste Redigering: 13 Mar 2008, 18:02 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #25: 13 Mar 2008, 18:04 »

Nej det er faktisk ikke en joke.. Per Nielsen er om nogen det perfekte eksempel på en anfører, som altid vil klubben det bedste. Blandt andet kan man jo se på hans måde at reagere på i forbindelse med, at han netop har mistet anførerbindet.

Hvis det er klubbens bedste, så er han klar til at ofre sig!

EDIT; Desuden kan man vel godt være en god anfører uden at skulle være i de mest kendte klubber?

Ved sku godt han ikke er anfører mere!!

Tja... der må jeg så sige at du har ret i det med hvordan han reagerede og alt det der så... stor respekt for Permand funny
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #26: 13 Mar 2008, 18:06 »

Okay okay. Der kan godt argumenteres for at Per Nielsen er en god anfører, men af de grunde John Spurs synes Per Nielsen er en god anfører, af samme grunde mener jeg Raul er den perfekte anfører! Han ville da også ofre sig for klubben. Se også bare hvordan han håndterer situaionen med at han ikke bliver udtaget til Spaniens landskampe.
Logged

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #27: 13 Mar 2008, 18:08 »

Nogen mener sikkert jeg er farvet efter de har læst dette, men jeg mener at Steven Gerrard er om nogen den perfekte anfører. Han falder uhyggelig sjældent ud af en kamp, fighter og knokler til det sidste, afgører kampe, er loyal mod Liverpool, og driver sine holdkammerater frem.

Min top 3 ville hedde:
1. Steven Gerrard
2. Carlos Puyol
3. Fabio Cannavaro (Italien)
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #28: 13 Mar 2008, 18:12 »

Hvor hævlede er Gary Neville på den liste ! Synes altså han er en bedre kaptajn en van der Vaart f.eks. - men det er sikkert fordi han ikke har spillet i lang tid nu.
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #29: 13 Mar 2008, 18:18 »

Hvor hævlede er Gary Neville på den liste ! Synes altså han er en bedre kaptajn en van der Vaart f.eks. - men det er sikkert fordi han ikke har spillet i lang tid nu.

Ja men van der vaart er også en dårlig kaptajn Hævet Øjenbryn
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010