home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  GOAL's Top 15 anførere
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: GOAL's Top 15 anførere  (Læst 12287 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
GOAL's Top 15 anførere
« : 13 Mar 2008, 17:18 »

Nu får jeg fodbold-bladet GOAL hver måned, og hver gang har der været et eller andet i deres top 15-liste der har irriteret mig. Denne gang er det simpelthen for meget!
Til jer der ikke får GOAL eller har læst denne måneds top 15-liste over Europas bedste anførere, er den her:

1. Carles Puyol, Barcelona
2. Steven Gerrard, Liverpool
3. John Terry, Chelsea
4. Raul Tamudo, Espanyol
5. Paolo Maldini, AC Milan
6. Francesco Totti, Roma
7. Rafael van der Vaart, HSV
8. Juninho, Lyon
9. Barry Ferguson, Glasgow Rangers
10. Raúl, Real Madrid
11. Javier Zanetti, Inter
12. Ighli Vannucchi, Empoli
13. Predrag Djordjevic, Olympiakos
14. Gareth Barry, Aston Villa
15. Sylvian Armand, PSG

HVAD I AL VERDEN LAVER RAUL SOM NUMMER 10?!?!  ticked off
Og hvad har Puyol lige gjort siden han skal være nummer 1?
Hvad laver Raúl Tamudo helt oppe på en 4. plads?

Er jeg den eneste med disse spørgsmål? Er jeg den eneste der simpelthen bare ikke kan se hvad Raúl laver helt nede på en 10. plads?
Er i enige i at der er et eller andet galt med listen, eller har jeg bare stirret mig Real Madrid-blind?
Logged

Vuelve la ilusión

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #1: 13 Mar 2008, 17:24 »

Nu har jeg ikke fået købt bladet endnu, men mon ikke Raul er nr. 10, fordi hans anførerbind nemt kunne erstattes i Real Madrid? De har jo mange ledertyper? Altså så listen reflektere over deres vigtighed for klubben?
« Seneste Redigering: 13 Mar 2008, 17:26 af Spezialized » Logged


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #2: 13 Mar 2008, 17:24 »

Nu har jeg ikke fået købt bladet endnu, men mon ikke Raul er nr. 10, fordi hans anførerbind nemt kunne erstattes i Real Madrid? De har jo mange ledertyper? Altså er listen og reflektere over deres vigtighed for klubben?

Skulle jeg lige til at sige  Opstemt
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #3: 13 Mar 2008, 17:26 »

Jeg er egentlig rimelig enig, bortset fra, at jeg ville sætte Terry først og så Puyol ned på 3. pladsen. Raul ser jeg ikke som en egentlig anfører, for mig at se, så har han det KUN fordi han har været i klubben så længe!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

RCD
Gæst
 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #4: 13 Mar 2008, 17:28 »

Raul Tamudo er da en rigtig leder type Smiley
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #5: 13 Mar 2008, 17:29 »

I Raul Tamudos forsvar, så kan man jo sige at han er inbegrebet af Espanyol og uden ham ville klubben slet ikke være det, de er i dag. Med 123 mål i 301 kampe, anfører og spansk landsholdsangriber må man jo sige at han er en stor spiller for Espanyol. Bare fordi klubben ikke vinder alt, så kan man jo godt væreen vigtig spiller for klubben
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #6: 13 Mar 2008, 17:31 »

Nu har jeg ikke fået købt bladet endnu, men mon ikke Raul er nr. 10, fordi hans anførerbind nemt kunne erstattes i Real Madrid? De har jo mange ledertyper? Altså er listen og reflektere over deres vigtighed for klubben?

Meget muligt, men for nogle måneder siden havde de en liste over MVP's. Altså en liste over de spillere der er mest værdifulde for deres hold, og der var Raul, helt korrekt, ikke på listen.
Desuden er deres beskrivelse af en anfører at det er en der er bedst til at håndtere sit ansvar i medgang og modgang. Kun mig der ikke kan se hvem der er bedre til det end Raúl?

I Raul Tamudos forsvar, så kan man jo sige at han er inbegrebet af Espanyol og uden ham ville klubben slet ikke være det, de er i dag. Med 123 mål i 301 kampe, anfører og spansk landsholdsangriber må man jo sige at han er en stor spiller for Espanyol. Bare fordi klubben ikke vinder alt, så kan man jo godt væreen vigtig spiller for klubben

Er Raúl ikke indbegrebet af Real Madrid. Han er da trods alt den mest scorende i Champions League nogensinde og har været fast mand på holdet siden han var 18.
Logged

Vuelve la ilusión

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #7: 13 Mar 2008, 17:32 »



Er Raúl ikke indbegrebet af Real Madrid. Han er da trods alt den mest scorende i Champions League nogensinde og har været fast mand på holdet siden han var 18.

jo, men det er ikke Raul (Real) mit indlæg handler om. Jeg skriver om Raul Tamudo
« Seneste Redigering: 13 Mar 2008, 17:34 af molle » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #8: 13 Mar 2008, 17:34 »

jo, men det er ikke Raul (Real) som mit indlæg handler om. Jeg skriver om Raul Tamudo

Det er så fair nok. Men stadig mener jeg at af samme årsager som Tamudo, burde Raul være langt højere på listen.
Logged

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #9: 13 Mar 2008, 17:36 »

Goal giver vel en forklaring på hvorfor Puyol er nr. 1 & Raul er nr. 10..??
Logged

- Veni, vidi, vici -

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #10: 13 Mar 2008, 17:36 »

Det er så fair nok. Men stadig mener jeg at af samme årsager som Tamudo, burde Raul være langt højere på listen.

Det er fair, men jeg mener at Raul Tamudo burde ligge højere end en Raul Gonzalez, da Tamudo er mere værdifuld for espanyol end Gonzales er for Real - og dermed siger jeg ikke at Tamudo er bedre en Gonzalez
« Seneste Redigering: 13 Mar 2008, 17:38 af molle » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #11: 13 Mar 2008, 17:38 »

Goal giver vel en forklaring på hvorfor Puyol er nr. 1 & Raul er nr. 10..??

Ja, men kun hvorfor de er på listen og ikke hvorfor de har den pladsering på listen, de har.

det er jeg enig i, men jeg mener stadig at Raul Tamudo burde ligge højere end en Raul Gonzalez, da Tamudo er mere værdifuld end Gonzales er for Real - og dermed siger jeg ikke at Tamudo er bedre en Gonzalez

Igen, det er ikke en liste om MVP's for den har været der i et tidligere blad.
Logged

Vuelve la ilusión

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #12: 13 Mar 2008, 17:41 »


Igen, det er ikke en liste om MVP's for den har været der i et tidligere blad.

så omformulere jeg mig. Jeg mener at Raul Tamudo er mere værd som anfører for Espanyol end Raul Gonzalez er for Real Madrid. Det var også det jeg mente før - og igen, så er der ikke et ondt ord om Raul Gonzalez, da jeg har en dyb respekt for ham
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #13: 13 Mar 2008, 17:41 »

Ja, men kun hvorfor de er på listen og ikke hvorfor de har den pladsering på listen, de har.

Igen, det er ikke en liste om MVP's for den har været der i et tidligere blad.

Forstår godt hvad du mener men en anfører har jo også indflydelse på et hold, så jo en slags er det jo Peace
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #14: 13 Mar 2008, 17:41 »

Syntes det er svært at lave sådan en top 15. Ser man på hvor stor anføren er i klubben eller hvor godt han spiller eller hvordan ?
Puyol er en stor person i Barce. Men på banen er han begyndt at hænge . Raul er utrolig vigtig og egentlig os en stor person, så måske skulle han havde været et par pladser oppe. Men syntes sådan en top - 15 er meget svær.
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010