home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 209 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Selvmord
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Selvmord  (Læst 57089 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #105: 14 Mar 2008, 11:50 »

Tak for alle de opmuntrende ord.. Det hjælper virkeligt Smiley

Jeg er også glad for at stemningen er blevet mere alvorlig end den var i starten af tråden, for lige meget om det ikke passer inde på denne side at snakke om selvmord, kan folk stadig bruge det til lidt, at høre om andres erfaringer.


Håber i alle klarer det, og især dig Milan som der lige pt. må have det uffatteligt svært. Det at skære sig i armen hjælper ikke. Overhoved. Jeg gjorde det selv for 2 års tid siden, mens jeg arbejdede i netto. Hele min håndflade blev skrabet af. På et tidspunkt var jeg så ligeglad, at jeg bare måtte skære. Det resulteret i, at jeg sad og skar i min hånd, oppe ved kassen i netto. Det må have været et skrækkeligt tilfælde. Jeg har siden sidste selvmords forsøg ikke rørt en kniv(til det formål) og gør det forhåbentlig aldrig mere, for det hjælper ikke. Overhoveden ikke på nogen måde.

Logged


whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Selvmord
« Svar #106: 14 Mar 2008, 12:27 »

#Æsop

Jeg kan kun give dig ret! Suværent formuleret.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #107: 14 Mar 2008, 12:28 »

Skræggelige historier Shaft !

Har ALDRIG på noget tidpunkt overvejet et selvmord  ! .
Mit liv er helt fantastisk og kan ikke være bedre Smiley
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Selvmord
« Svar #108: 14 Mar 2008, 12:30 »

Tak for alle de opmuntrende ord.. Det hjælper virkeligt Smiley

Jeg er også glad for at stemningen er blevet mere alvorlig end den var i starten af tråden, for lige meget om det ikke passer inde på denne side at snakke om selvmord, kan folk stadig bruge det til lidt, at høre om andres erfaringer.


Håber i alle klarer det, og især dig Milan som der lige pt. må have det uffatteligt svært. Det at skære sig i armen hjælper ikke. Overhoved. Jeg gjorde det selv for 2 års tid siden, mens jeg arbejdede i netto. Hele min håndflade blev skrabet af. På et tidspunkt var jeg så ligeglad, at jeg bare måtte skære. Det resulteret i, at jeg sad og skar i min hånd, oppe ved kassen i netto. Det må have været et skrækkeligt tilfælde. Jeg har siden sidste selvmords forsøg ikke rørt en kniv(til det formål) og gør det forhåbentlig aldrig mere, for det hjælper ikke. Overhoveden ikke på nogen måde.

Som du kan høre FCK88, så er der mange andre der har gjort det med kniven. Lige i sekundet føltes det som en lettelse, jeg skulle bare af med det! Derefter, så var jeg så skamfuld, at jeg fik kvalme af mig selv. Specielt fik jeg det dårligt, hvis en af mine klassekammerater så det. Når man begynder at skære i sig selv, så er det ofte et råb om hjælp, og hjælp skal du have! Vi er mange der gerne vil støtte dig, men professionel assistance er bedst.

Der venter dig mange gode år forude!
« Seneste Redigering: 14 Mar 2008, 12:48 af whitE_ » Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #109: 16 Mar 2008, 23:16 »

Jeg har ikke forstået det med at skære i sig selv.. Hvad opnår man ved det? Og det må da gøre ekstremt ondt..
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #110: 16 Mar 2008, 23:17 »

Jeg har ikke forstået det med at skære i sig selv.. Hvad opnår man ved det? Og det må da gøre ekstremt ondt..

Jeg vil tro man selv skal have været der før man kan forstå det. Så du skal nok egentlig være glad for din uvidenhed Peace
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #111: 16 Mar 2008, 23:18 »

Er jeg skam også:)
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #112: 16 Mar 2008, 23:18 »

Har fået snakket ud med min mor om det og efter at have snakket med hende bestiller hun tid til lægen så jeg kan få noget prof. hjælp.. er glad for jeg har fået snakket med hende om det for hun kan virkelig hjælpe mig .. Wink .. så må vi høre hva lægen siger til min situation.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #113: 16 Mar 2008, 23:19 »

GODT !!!!! FCK88!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #114: 16 Mar 2008, 23:30 »

Har fået snakket ud med min mor om det og efter at have snakket med hende bestiller hun tid til lægen så jeg kan få noget prof. hjælp.. er glad for jeg har fået snakket med hende om det for hun kan virkelig hjælpe mig .. Wink .. så må vi høre hva lægen siger til min situation.. Wink

Jeg synes fandeme det er flot. Jeg håber du virkelig finder ud af det, og får det bedre...
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #115: 16 Mar 2008, 23:31 »

tak for det Spez og Grass.. ja jeg håber skam også selv jeg får det bedre.. det var i hvert fald en lettelse at komme ud med det.. Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #116: 16 Mar 2008, 23:50 »

Wow, sikke en tråd! Virkelig et af de dybere emner.

Tak til alle jer der har delt jeres historier med os andre, og jeg er inderligt glad for, at det lyder til det går jer alle vel! Man forstår virkelig at sætte pris på sit eget liv, når man hører hvordan nogle af jer har/har haft det. Det er helt utroligt.

Hold op hvor må det være hårdt. Jeg føler virkelig med jer, og får helt ondt af at læse det. Det er virkelig noget der rører en! Som sagt er det fantastisk at det går jer bedre - bliv endelig i den positive bane I er i.
Logged


AMRDK
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #117: 16 Mar 2008, 23:53 »

Kan simpelthen ikke være mere enig, Gosser !
Utrolig flot at i kan dele der herinde og jeg håber at ingen vil komme på denne tanke !

Håber også i forbliver positive og glade med jeres liv Smiley

Andreas.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #118: 16 Mar 2008, 23:54 »

Godt at du har fået snakket med nogle FCK88! Det hjælper tit! Thumbs Up
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #119: 17 Mar 2008, 00:18 »

Har overhovedet ikke skrevet noget herinde, før, men ville da lige give mit besyv med.

Kan kun erklere mig enig med AMRDK og Gosser. Virkelig flot af alle jer der er kommet ovenpå igen! Og især til dig FCK88, som jeg selv har 'hjulpet' lidt på vej.

Og som nik og jay siger i en sang: Jeg ville gi' en fuck hvorfor jeg var har, bare smil' og nyde at det var jeg.. Det vil sige; Nyd livet!

Nyysted over'n'out
Logged

I ain't playin', nigga

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010