home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Selvmord
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Selvmord  (Læst 56705 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #120: 17 Mar 2008, 00:32 »

Ej fuck Nyysted. Du citere Nik og Jay. Nu vil jeg sgu snart begå selvmord!

Wink
Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #121: 17 Mar 2008, 00:33 »

Ej fuck Nyysted. Du citere Nik og Jay. Nu vil jeg sgu snart begå selvmord!

Wink
Synes nu at det var et nice citat Smiley
Logged

I ain't playin', nigga

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #122: 17 Mar 2008, 00:52 »

Godt nok en gribende forum på dette site, ikke lige stedet man regner med at finde det..
Man finder hurtigt ud af hvor uvindende man endelig er når man selv bare går og har det godt.
Men jeg vil give jer andre ret, det er fedt jer som er kommet videre.

skar dig aldrig! arene forsvinder aldrig selvom depressionen gør det Wink
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #123: 17 Mar 2008, 11:53 »

Jeg har ikke forstået det med at skære i sig selv.. Hvad opnår man ved det? Og det må da gøre ekstremt ondt..

Det man opnår ved at skære i sig selv, er egentlig ikke andet end ar som får en til at huske på hvad man har gjort. Grunden til man gør det, er at den smerte man får er betydelig mindre end den smerte man føler i de øjeblikke op til man tager fat i kniven. Kan være pga. skænderi eller mange andre ting som har gjort en ked af det eller lig. Der vil smerten fra kniven gøre det kun er det man tænker på. Hvilket betyder du kommer lidt væk fra alt det andet der sker i dit liv.
Men kun for de minutter du skærer i dig selv, bagefter sidder du med en skamfuld følelse. Alligevel gjorde og gør mange det igen senere hen af. For i det øjeblik du gør det, får du en stærkere smerte som får dig til at glemme alt andet.
Logged


Æsop
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #124: 24 Mar 2008, 00:43 »

Har fået snakket ud med min mor om det og efter at have snakket med hende bestiller hun tid til lægen så jeg kan få noget prof. hjælp.. er glad for jeg har fået snakket med hende om det for hun kan virkelig hjælpe mig .. Wink .. så må vi høre hva lægen siger til min situation.. Wink
Det lyder rigtig godt FCK88, og du skal have alt mulig held og lykke med den proces der nu venter dig Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #125: 26 Mar 2008, 19:31 »

Det lyder rigtig godt FCK88, og du skal have alt mulig held og lykke med den proces der nu venter dig Smiley

Tak Æsop.. jeg håber virkelig det blir løst for kan jo ikk rende rundt og skære mig selv i småstykker hver gang jeg får det dårligt.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #126: 26 Mar 2008, 19:33 »

Det er ihvertfald ikke så godt Thumbs Up
Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #127: 26 Mar 2008, 19:51 »

Når man læser noget som det her, får man det jo nærmest dårligt over at have det, om end ikke super godt, så i hvert fald nogenlunde. Jeg har selv siddet med en knivspids få centimeter fra armen, men jeg ombestemte mig så inden da. Det er super godt, at i på den måde kan komme ovenpå igen og i har modet til at fortælle det til andre. Jeg havde på et tidspunkt mit hoved i et hav af mørke og bitre tanker. Jeg sad på randen til selvmord, så jeg forstår jer, jeg ved hvad man føler. Og den bedste måde at komme ud af det, er at finde sin lettelseskilde. Jeg fandt min i musik, andre finder den i snak med forældre. Men dejligt i kan finde en vej ud Smiley
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #128: 26 Mar 2008, 21:02 »

Har lige siddet og læst det hele igennem.. Sikke nogle historier, ligesom mange andre herinde fik jeg også tårer i øjnene da jeg læste nogle af historierne Græder .. Har den dybeste respekt for jer der har talt ud om det på denne side! Virkelig flot, og skønt at se i er kommet over det meste af det!  Thumbs Up
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #129: 27 Mar 2008, 00:22 »

@Moltke

Det er godt at høre det så småt er begyndt at vende for dig. Jeg har aldrig selv prøvet at mine forældre var stive, men så meget andet som jeg også tidligere har skrevet.
Hvis det kan få dig til at få det bedre, så skriv endelig alt ned. Ikke evt. til os, men også så du om 5 års tid kan læse dem og se at du rent faktisk har det bedre, end du havde tidligere i dit liv.

Nu ved jeg ikke lige om det fremstår i dit brev, men hvor gammel er du ? Du skal selvfølgelig kun svare på det hvis du har lyst Smiley

Men som jeg startede med at skrive.
Godt at høre det er ved at gå frem af for dig. Smiley


EDIT: nu fik jeg lige læst det igennem igen, og der står du selvf er 16 år, min fejl  crazy
16 års alderen er også den klart sværeste for de fleste.
« Seneste Redigering: 27 Mar 2008, 01:02 af Shaft » Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #130: 19 Jun 2015, 22:07 »

I think suicide is the most perfect thing you can do in life.
- Damien Hirst
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #131: 19 Jun 2015, 22:14 »

I think suicide is the most perfect thing you can do in life.
 - Damien Hirst

Gungner håber ikke jeg skal frygte for, hvad du kan finde på. Hvis det stod til mig, så skulle alle leve et raskt og evigt liv
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #132: 19 Jun 2015, 22:26 »

Alle burde leve et raskt liv, ja. Men det gør de ikke.
Jeg ville heller ikke være glad for at leve for evigt her på jorden, men det er så en anden sag (ville ikke have noget imod det hvis det var i himmelen).

Men alle er vel herre over deres eget liv, og kan gøre med det hvad de lyster. Dermed ikke sagt at jeg opfordrer til masse-selvmord. Jeg er jo præst.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #133: 20 Jun 2015, 20:16 »

Alle burde leve et raskt liv, ja. Men det gør de ikke.
Jeg ville heller ikke være glad for at leve for evigt her på jorden, men det er så en anden sag (ville ikke have noget imod det hvis det var i himmelen).

Men alle er vel herre over deres eget liv, og kan gøre med det hvad de lyster. Dermed ikke sagt at jeg opfordrer til masse-selvmord. Jeg er jo præst.
Du opfordrer ikke til masseselvmord, men opfordrer du nogen til at begå selvmord? Det gør du vel ikke? Det er vel et bibelsk budskab, at vi skal leve længst muligt?!
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #134: 20 Jun 2015, 20:49 »

I think suicide is the most perfect thing you can do in life.
 - Damien Hirst


Jeg synes faktisk, det er et virkelig ringe citat?
Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010