home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #14# AGF (Fyret)- Smilet tilbage til "Smilets by"
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: #14# AGF (Fyret)- Smilet tilbage til "Smilets by"  (Læst 16977 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #11# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #60: 23 Mar 2008, 17:53 »

AGF (#12) - Smilet tilbage til smilets by




Fakta om spillet:

Valgte ligaer: Danmark 2. Division og derover. Norge 1. Division og derover. Sverige 1. Division Elite og derover.

Database: Stor.

Patch: 8.02

Klub: AGF

Dato i spillet: 15. Marts 2008.





Trup rapport



To spillere er desværre blevet skadet, men heldigvis er vi dækket ind på pladserne.

<< Hugo Miranda har brækket et par ribben og er væk i op til to måneder.
<< Peter Foldgast er ude med en forstrækning i op til en måned.


Moralen i truppen er god, så vi ser alle frem til de afsluttende kampe i ligaen.




Venskabskampe


var tiden inde til at begynde et hårdt program med mange kampe på kort tid, derfor havde vi planlagt fire venskabskampe på bare otte dage. Efter de fire kampe ville vi så have en uge til at forberede os på den første vigtige kamp i foråret.

Selvom det ikke var skræmmende modstandere, var det hold, som kunne give os modstand, specielt Helsingborg med den aldrende superstjerne Henke Larsson.

Vores mål for kampene var at forbedre vores afslutninger, så vi ikke skulle bruge ligeså mange forsøg på at ramme mål, som i de hidtidige venskabskampe.

I de fire kampe for vi skudt på mål 50 gange, hvor de 42% (21) rammer mål. Det ser jeg som en udmærket forbedring i forhold til de foregående kampe. Ud af de 21 skud indenfor rammen giver de 13 af dem mål, hvilket svarer til flotte 26%. Hvis vi kan holde det snit i SAS-ligaen, så er jeg ret sikker på, at vi nok skal blive i rækken.

Resultater:   << Hvidovre - AGF 3-6 >>   << LFA - AGF 2-2 >>   << Helsingborg - AGF 3-1 >>   << AGF - Herfølge 4-2 >>




Kommende kampe






Bestyrelseslokalet


Bestyrelsen er tilfredse med tingene for tiden med placeringen i ligaen, men det kan hurtigt ændre sig.

den økonomiske side er de dog bekymret, da vores lønninger stadig er for store i forhold til vores budget.

Vi har i øjeblikket et plus på 7,79 millioner kroner i klubkassen, så der ser det ganske fint ud.




*** Næste update:   Trup Nyt!   -   Første kampe i foråret   -   Kommende kampe ***
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #12# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #61: 23 Mar 2008, 17:58 »

Super, jeg kan rigtigt godt lide din opdeling af tingene. Det giver et dejligt overblik, man kan nemt danne sig et godt billede over sitautionen.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #11# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #62: 23 Mar 2008, 20:37 »

Godt sprog, fin opsætning - Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke. Vil følge med så godt jeg kan!

AGF (#12) - Smilet tilbage til smilets by




Fakta om spillet:

Valgte ligaer: Danmark 2. Division og derover. Norge 1. Division og derover. Sverige 1. Division Elite og derover.

Database: Stor.

Patch: 8.02

Klub: AGF

Dato i spillet: 15. Marts 2008.





Trup rapport



To spillere er desværre blevet skadet, men heldigvis er vi dækket ind på pladserne.

<< Hugo Miranda har brækket et par ribben og er væk i op til to måneder.
<< Peter Foldgast er ude med en forstrækning i op til en måned.


Moralen i truppen er god, så vi ser alle frem til de afsluttende kampe i ligaen.




Venskabskampe


var tiden inde til at begynde et hårdt program med mange kampe på kort tid, derfor havde vi planlagt fire venskabskampe på bare otte dage. Efter de fire kampe ville vi så have en uge til at forberede os på den første vigtige kamp i foråret.

Selvom det ikke var skræmmende modstandere, var det hold, som kunne give os modstand, specielt Helsingborg med den aldrende superstjerne Henke Larsson.

Vores mål for kampene var at forbedre vores afslutninger, så vi ikke skulle bruge ligeså mange forsøg på at ramme mål, som i de hidtidige venskabskampe.

I de fire kampe for vi skudt på mål 50 gange, hvor de 42% (21) rammer mål. Det ser jeg som en udmærket forbedring i forhold til de foregående kampe. Ud af de 21 skud indenfor rammen giver de 13 af dem mål, hvilket svarer til flotte 26%. Hvis vi kan holde det snit i SAS-ligaen, så er jeg ret sikker på, at vi nok skal blive i rækken.

Resultater:   << Hvidovre - AGF 3-6 >>   << LFA - AGF 2-2 >>   << Helsingborg - AGF 3-1 >>   << AGF - Herfølge 4-2 >>




Kommende kampe






Bestyrelseslokalet


Bestyrelsen er tilfredse med tingene for tiden med placeringen i ligaen, men det kan hurtigt ændre sig.

den økonomiske side er de dog bekymret, da vores lønninger stadig er for store i forhold til vores budget.

Vi har i øjeblikket et plus på 7,79 millioner kroner i klubkassen, så der ser det ganske fint ud.




*** Næste update:   Trup Nyt!   -   Første kampe i foråret   -   Kommende kampe ***
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #12# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #63: 23 Mar 2008, 22:54 »

AGF (#13) - Smilet tilbage til smilets by




Fakta om spillet:

Valgte ligaer: Danmark 2. Division og derover. Norge 1. Division og derover. Sverige 1. Division Elite og derover.

Database: Stor.

Patch: 8.02

Klub: AGF

Dato i spillet: 1. April 2008.






Trup rapport


Vores trup er desværre blevet ramt af endnu en skade, så vi har nu to spillere helt ude og en på vej tilbage.

<< Jerry Lucena har forstrukket en lægmuskel og er ude i op til en måned
<< Hugo Miranda kan være klar om fire dage, hvis alt går vel. Men kan også risikere at være ude endnu en måned
<< Peter Foldgast er så småt begyndt at træne med og sidde med på bænken efter sin skade. Forventes helt oppe i omdrejninger om to til fire dage.


Moralen i truppen er svingene, men generelt okay.



SAS-ligaen


Vi havde et ret svært program foran os i ligaen, men mit håb var, at vi kunne snuppe fire point til trods for, at vi var kæmpe underdogs i alle Marts måneds opgør.

Med tilbageblik på vores forberedende kampe i opstarten, så jeg gode muligheder mod FC Nordsjælland hjemme på NRGI Park. Vi kunne slet ikke finde de gode takter frem fra optaktkampene og formåede ikke, at true nordsjællænderne der vandt med 2-0.

Ligaens nummer to var den næste udfordring vi skulle prøve kræfter med, og igen på vores bane.  Vi får en skidt start på kampen, da Farlige Frank, sender midtjyderne i front efter 17 minutter. Det vækker åbenbart vores midtbane, der pludselig begynder at spille den slags fodbold, vi spillede i optaktsfasen. Det giver bonus efter 38 minutter, da Diouf scorer ligamål nummer fire.
 
Vi holder resultatet halvlegen ud. I anden halvleg spiller vi lige op med Ulvene og kampen kunne have endt med, hvilken som helst vinder uden, at det ville være uretfærdigt for nogle af holdene. Vi er bare glade efter kampen, som ender 1-1 og vi har snuppet point vi ikke havde regnet med.

Tre dage senere var vi et smut i Brøndby. Kampen blev en helt lige affære, hvor vi trods en føring efter bare ni minutter, måtte tage til takke med 1-1. Vi er da glade for det ene point, som vi får hentet i en meget svær udekamp. Men deres udlignende mål falder i to minutters overtid i første halvleg, så lidt bitterhed havde vi da efter kampen.

Hjemme igen stod næste kamp mod Esbjerg, hvor jeg mente, at vi havde store chancer for at vinde, hvis vi kunne holde niveauet fra de to foregående kampe.
Det starter rigtigt godt. Vi spiller meget bedre bold end Esbjerg og Peter Graulund sender os i front efter 74 minutter. Men så går vi otte meget dumme minutter i møde og pludselig er Esbjerg foran med 3-1. Vi får dog hurtigt reduceret til 2-3 med tre minutter igen. Vi lægger et kæmpe pres for at få udlignet, men selvom dommeren har lagt fem minutter til, må vi desværre gå fra banen som tabere.

Resultater:
   << AGF - FCN 0-2 >>   << AGF - FCM 1-1 >>   << Brøndby - AGF 1-1 >>   << AGF - Esbjerg 2-3 >>






Kommende kampe


Vores kommende program byder på et vaskeægte bundgys mod Viborg, på deres bane. Det bliver helt sikkert den vigtigste kamp for os i April måned, selvom vi skal spille fem kampe. Det bliver fem meget svære kampe selvom, at vi skal møde både dem lige under os og dem lige over os. De to kampe skal begge spilles på udebane.
De tre hjemmekampe er mod FCK, AaB og Lyngby. Vi har overrasket mod FCK en enkelt gang, men har ikke ligefrem gode minder fra kampene mod AaB og Lyngby.
Hvis vi kan snuppe seks point i de fem kampe, så er jeg lykkelig. Jeg vil dog være tilfreds med, at vi slår Viborg og snupper et point fra et af de andre hold, så længe Viborg ikke gør det bedre end os.





Bestyrelseslokalet


Generelt er der tilfredshed omkring positionen i ligaen, samt min styring af holdet.

Man er skuffet over resultatet mod FC Nordsjælland, til trods for de ellers gode takter.

Økonomisk er man stadig bekymret til trods for, at klubben havde en profit på 1,59 millioner kroner i den forgangne måned.

Klubkasse: 10,08 millioner kroner




*** Næste update:   Trup Nyt   -   SAS-ligaen   -   Kommende kampe   -   Bestyrelseslokalet ***




« Seneste Redigering: 23 Mar 2008, 23:00 af TBM_DK » Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

westhamfreak
Gæst
 
Sv: #12# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #64: 23 Mar 2008, 22:55 »

du skal nok klare den
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #13# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #65: 24 Mar 2008, 10:53 »

AGF (#14) - Smilet tilbage til smilets by




Fakta om spillet:

Valgte ligaer: Danmark 2. Division og derover. Norge 1. Division og derover. Sverige 1. Division Elite og derover.

Database: Stor.

Patch: 8.02

Klub: AGF

Dato i spillet: 6. April 2008.







Bestyrelseslokalet


Søndag den 6. April 2008, klokken 19.45 stod jeg i bestyrelseslokalet og fik den triste, overraskende besked om, at jeg godt kunne pakke mine tasker og forlade klubben og mit job.
Det sker efter et nederlag til rækkens tophold FC København på 3-6 hjemme på NRGi Park. Vi lå på en øjeblikkelig 11. Plads, da Viborg lidt overraskende vandt deres opgør mod Lyngby og dermed er to point foran os med 10 kampe igen.

Selvom, at jeg er noget overrasket over fyringen, så må jeg tage det med oprejst pande, da gamet i fodboldverdenen jo er hård og ubarmhjertig.

Dermed fik jeg ikke bragt smilet tilbage til smilets by  Skuffet



Epilog


Det er en trist måde at ende en blog på, men den får da en slutning og stopper ikke bare pga. manglende lyst til spillet.

Min måde at blogge på, hvor jeg opdaterer en måned af gangen og ikke spiller længere frem end updaten, giver både jer og mig selv større overraskelser når tingene sker. Det har både sin charme og sin bagdele, synes jeg. Charmen er, som beskrevet, at vi hele tiden “følges ad” og jeg ved ikke mere end i gør. Bagdelen er jo så, at ting som fyringer kommer som et lyn fra en klar himmel og bloggen stopper.
 
Det gør måske det, at mange ikke gider følge med, hvilket jeg har det helt fint med. Jeg kunne selvfølgelig bare have gået de seks dage tilbage til mit “save” og startet igen og igen, indtil Viborg havde tabt kampen mod Lyngby, men sådan er jeg ikke bygget. Jeg snyder jer og ikke mindst mig selv og det har jeg aldrig set det sjove i…

Jeg håber, at i der har fulgt med, har hygget jer og nydt bloggen… for det har jeg. Jeg har nydt at skrive om AGF og berette om den svære kamp for overlevelse.

Nu vil jeg så nøje overveje en ny klub at blogge om, da jeg stadig har stor lyst til at blogge…

Det var alt for undertegnet og min tid i AGF.   Græder

/Thomas
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

westhamfreak
Gæst
 
Sv: #13# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #66: 24 Mar 2008, 10:56 »

en skam

vil helt klart følge din næste blog
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010