home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #14# AGF (Fyret)- Smilet tilbage til "Smilets by"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: #14# AGF (Fyret)- Smilet tilbage til "Smilets by"  (Læst 16969 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #9# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #45: 18 Mar 2008, 15:39 »

AGF - Smilet tilbage til smilets by #9




Fakta om spillet:

Valgte ligaer: Danmark 2. Division og derover. Norge 1. Division og derover. Sverige 1. Division Elite og derover.

Database: Stor.

Patch: 8.02

Klub: AGF

Dato i spillet: 1. Februar 2008.





Med denne update bliver i desværre snydt for Trup Nyt! og venskabskampe, men i stedet for kommer der en mere deltaljeret update omkring Januar månedes transfers.

Det er ikke blevet til de helt store transfers her  starten af 2008, men de fleste klubber har dog været i gang med sortering og opgradering af truppen.

Vi starter i bunden og arbejder os mod toppen i SAS-ligaen.


AC Horsens (12)

Med Horsens indkøb, så mener jeg, at de er kommet stærkere ud til foråret. Jeg forventer, at vi får en hård kamp for at holde dem under os.


Viborg FF (11)

Til trods for Viborgs to indkøb, så synes jeg ikke, at de er blevet væsentligt forstærket. De har fået et par spillere til bredden, så kampen mod dem forbliver den samme.


AGF (10)

Vi har ikke haft pengepungen til at forstærke os i denne omgang og de spillere vi har på transferlisten, har der ikke været bud på. Så vores trup er intakt.


OB (9)

OB er kommet lidt stærkere ud af transfervinduet, i forhold til de tre hold under dem. Jeg regner med, at OB snupper et par placeringer i foråret.


Randers FC (8)

Randers har akurat lige som os, ikke været igang på transfermarkedet i denne omgang. Min spådom går på, at Randers kommer til at kæmpe om at undgå nedrykning, sammen med Horsens, Viborg og os i AGF.


Esbjerg FB (7)

Esbjerg har hentet en enkelt spiller, der har gjort dem lidt bedre i bredden. De får ingen problemer med at blive i rækken.


Lyngby (6)

Lyngby har hentet tre nye spillere og er blevt stærkere i bredden. Lyngby beholder sin SAS-liga status til næste år.


Brøndby IF (5)

Brøndbys indkøb er ikke frygtindgydende, men igen er der tale om et par spillere til bredden. Mine forudsigelser omkring brøndby er, at de ender uden for top 4.


FC Nordsjælland (4)

En gammel kending er tilbage i SAS-ligaen og forstærker FC Nordsjælland en smule. Jeg tror på, at nordsjællænderne kan holde den gode form fra efteråret og overraske ved at blande sig i medaljekampen.


AaB (3)

AaB's handler har ikke forskrækket mig. For mig at se, så har de samme styrke som i efteråret. De er helt sikkert med i kampen om medaljerne.


FC Midtjylland (2)

FC Midtjylland er kommet en anelse svækket ud af dette trnsfervindue. Uanset hvad, så er de dog stadig med i kampen om medaljer.


FC København (1)

Med indkøbet af den 20 år gamle centerforsvarer, der har 5 landskampe bag sig for Bulgarien, så har FCK styrket bredden i truppen. De er stadig favoritter til at tage guldet.



*** Næste update - Trup Nyt! - Venskabskampe ***
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

macrel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #9# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #46: 18 Mar 2008, 15:48 »

Gud nogle kedelige transfers der har været i DK...
Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Guldbrand
Gæst
 
Sv: #9# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #47: 18 Mar 2008, 16:02 »

Er det med vilje at vi ikke må se transfersummen på de forskellige salg og køb?   Ubeslutsom
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #9# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #48: 18 Mar 2008, 18:22 »

Nej det er det ikke... jeg kan heller ikke se dem selv på min skærmopløsning... så desværre Skuffet
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #9# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #49: 18 Mar 2008, 18:23 »

@Marcel. Kedelige ?? Det er ikke ordet. De har været "RØVSYGE" for at sige det mildt Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Guldbrand
Gæst
 
Sv: #9# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #50: 19 Mar 2008, 18:56 »

Får vi en update i aften ?
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #9# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #51: 22 Mar 2008, 08:02 »

Jeg ligger desværre syg i øjeblikket, men det kan være, at jeg kan få skrabet mig selv sammen og lave en lille update i løbet af i dag.
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #9# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #52: 22 Mar 2008, 10:31 »

Trælst du ligger syg, savner en update Ubeslutsom
Go bedring Smiley

.:NK:.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 10:33 af NichlasKirk » Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #53: 23 Mar 2008, 10:58 »

AGF (#10) - Smilet tilbage til smilets by




Fakta om spillet:

Valgte ligaer: Danmark 2. Division og derover. Norge 1. Division og derover. Sverige 1. Division Elite og derover.

Database: Stor.

Patch: 8.02

Klub: AGF

Dato i spillet: 1. Februar 2008.





Trup rapport


To spillere er desværre havnet på skadeslisten, men begge forventes dog at være klar til første kamp i foråret.

<< Mads Jørgensen har forstrukket en muskel i ryggen og er ude i en måneds tid.
<< Stefan Rasmussen er ude med en forstuvet ankel og er væk i op til en måned.

Moralen i truppen er god og bliver langsomt bedre.






Venskabskampe


Efter ferien, havde jeg i samråd med min assistent, Peter Sand valgt, at vi skulle starte med en tur til Spanien, for at lade op. Det blev en god tur, hvor vi fik spillet fire kampe mod henholdsvis Xerez, Almería, Numancia og Albacete.

Udgangspunktet for kampene var ikke sejre, men derimod spillet, som vi skulle have til at flyde og vi skulle udnytte vores chancer. Vi havde 69 skud på mål i de fire kampe, hvoraf 39,1% (27) ramte mål. Ud af de 27 skud der ramte målet, scorede vi på 11 af dem, hvilket svarer til 40,7%.
 Jeg er ganske godt tilfreds med, hvor mange mål vi scorer ud af de 27 forsøg indenfor målet. Men overordnet set så er 11 mål på 69 forsøg en kende for lidt, da det kun svarer til 15,9%. Det tal skulle gerne med tiden forhøjes til omkring 20%.

Resultater:   << Xerez - AGF 3-3 >>   << Almería - AGF 3-1 >>   << Numancia - AGF 2-4 >>   << Albacete - AGF 1-3 >>

Med disse resultater, er vi kommet godt i gang med forberedelserne, men der er flere venskabskampe undervejs. I Februar måned tager vi et smut til Sverige, hvor vi skal spille tre kampe.




*** Næste update:   Trup Nyt!   -   Venskabskampe ***
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #10# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #54: 23 Mar 2008, 11:01 »

Flot at du slog både Numancia og Albacete
Logged

Viva Ronaldo ! §

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #10# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #55: 23 Mar 2008, 11:09 »

Flotte resultater imod Albacete og Numancia

..NK
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #10# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #56: 23 Mar 2008, 11:11 »

Det er vel heller ikke dårligt at spille 3-3 imod Xerez
Logged

Viva Ronaldo ! §

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #57: 23 Mar 2008, 12:32 »

Tak for kommentarerne Wink

Ny update undervejs...
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #11# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #58: 23 Mar 2008, 12:44 »

AGF (#11) - Smilet tilbage til smilets by




Fakta om spillet:

Valgte ligaer: Danmark 2. Division og derover. Norge 1. Division og derover. Sverige 1. Division Elite og derover.

Database: Stor.

Patch: 8.02

Klub: AGF

Dato i spillet: 1. Marts 2008.





Trup rapport



Vi har alle folk tilbage i træning og klar på nær en enkelt spiller, som ikke træner fuldt med endnu.

<< Morten Hyldgard er kun et par dage fra før han træner med igen på fuldt blus efter en forsrukket hasesene.



Moralen i truppen er stadig god



Venskabskampe


Efter vores tur til spanien, hvor vi fik fine resultater og scoret næsten tre mål pr kamp, så skulle vi nu en tur til Sverige for at spille tre kampe.
 
Vores udgangspunkt var at bygge videre på de gode takter i Spanien, men vi blev svækket kort før afgang, da vores tre førstevalg på målmandsposten blev ramt af skader og sygdom. Derfor tog vi til Sverige med kun vores U18 målmand, Esben Højmark i truppen. Esben spillede alle tre kampe og gjorde det godt. Han fyldte 17 år på dagen, hvor vi spillede mod Hammarby, så han er ganske ung, men helt sikkert en fremtidens mand.

Vi forbedrede vores statistik en lille smule, hvad angår udnyttelsen af chancer inden for rammen. Vi havde 50 skud på mål, hvoraf de 38% (19) ramte kassen. Ud af de 19 forsøg formåede vi at score otte gange, hvilket svarer til 42%. Samlet set svarer de otte mål til en udnyttelse på 16% af de 50 skud mod mål, vi havde. En stigning på 0,1%, ikke meget, så jeg er ikke helt tilfreds.

Jeg er derimod tilfreds med vores indstilling, hvad angår fight og spil. Nu må vi bare håbe, at vi kan holde formen ved lige i de sidste venskabskampe inden de afgørende kampe i SAS-ligaen.

Resultater:   << Enköping SK - AGF 1-2 >>   << Häcken - AGF 1-3 >>   << Hammarby - AGF 4-3 >>

De sidste forberedelser inden vi skal rigtigt i gang kommer til at foregå i Danmark, dog med et enkelt smut til Sverige, hvor Helsingborg ville betale os for at spille.




Næste update:   Trup Nyt!   - Venskabskampe   -   Bestyrelseslokalet   ***
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11# AGF - Smilet tilbage til "Smilets by"
« Svar #59: 23 Mar 2008, 12:50 »

En fin svensker tur. Udemærket resultater  Grin
Logged

Viva Ronaldo ! §

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010