home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1095 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Metal - Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad for noget metal hører du?
Heavy Metal
- 12 (13,3%)
Death Metal
- 7 (7,8%)
Thrash Metal
- 4 (4,4%)
Folk Metal
- 2 (2,2%)
Industrial Metal
- 1 (1,1%)
Power Metal
- 0 (0%)
Nu Metal
- 9 (10%)
Speed Metal
- 1 (1,1%)
Symphonic Metal
- 3 (3,3%)
Heavy Rock
- 9 (10%)
Andet
- 10 (11,1%)
Hører ikke metal!
- 32 (35,6%)
Antal Stemmer: 90

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Metal - Tråden  (Læst 49450 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Metal - Tråden
« Svar #90: 30 Mar 2008, 22:38 »

HOVHOVHOV: Metallica har jeg lige genfundet, og hold kæft hvor er St. Anger dog fedt efter en pause

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #91: 31 Mar 2008, 17:13 »

Ja, men nu til dags vil jeg ikke kategorisere, i hvert fald, Metallica som trash metal. Ganske vist var Ride the lightning og Kill 'em all der i retning af, men alligevel... Hvis man ser overall vil jeg kun kalde det metal.

Megadeth er så lidt sværere at kategorisere eftersom jeg ikke har hørt alverden, men jeg må nok sige, at jeg kun har hørt et rigtigt trash metal nummer fra deres side, af det jeg har hørt.

Metallica var meget thrash i 80erne, men gik over til mere klassisk heavy metal med Black Album. Det jeg har hørt fra St. Anger vil jeg dog også kategorisere som en tilbagenden til thrash.

Megadeth er helt igennem thrash metal. Deres Rust In Piece-album fra 1990 er afgjort et af de bedste thrash metal albums nogensinde. Helt igennem fantastisk album (kan især anbefale "Holy Wars.. The Punishment Due" og "Hangar 18" fra det album). Også de foregående Peace Sells og So Far, So Good... So What! er thrash metal. Med Countdown To Extinction gik lidt mere over i en true heavy metal-retning, og Youthanasia er også mere blandet. Det er i øvrigt også deres bedste album IMO. Cryptic Writings er i mine øjne et lidt glemt album. Det fik ikke ret megen omtale, men det er sgu et godt metal-album.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

westhamfreak
Gæst

« Svar #92: 31 Mar 2008, 17:27 »

Hvor er Love metal i den afstemmniger

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #93: 31 Mar 2008, 18:26 »

Metallica var meget thrash i 80erne, men gik over til mere klassisk heavy metal med Black Album. Det jeg har hørt fra St. Anger vil jeg dog også kategorisere som en tilbagenden til thrash.

Megadeth er helt igennem thrash metal. Deres Rust In Piece-album fra 1990 er afgjort et af de bedste thrash metal albums nogensinde. Helt igennem fantastisk album (kan især anbefale "Holy Wars.. The Punishment Due" og "Hangar 18" fra det album). Også de foregående Peace Sells og So Far, So Good... So What! er thrash metal. Med Countdown To Extinction gik lidt mere over i en true heavy metal-retning, og Youthanasia er også mere blandet. Det er i øvrigt også deres bedste album IMO. Cryptic Writings er i mine øjne et lidt glemt album. Det fik ikke ret megen omtale, men det er sgu et godt metal-album.

Jeg må jo nok sige, at jeg hører mest Black Album, Garage inc., Load og Reload. Så skal vi sige 50/50? Cool

Mht. Megadeth, så må det jo være fra de to jeg har hørt.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #94: 31 Mar 2008, 18:50 »

Jeg må jo nok sige, at jeg hører mest Black Album, Garage inc., Load og Reload. Så skal vi sige 50/50? Cool

Mht. Megadeth, så må det jo være fra de to jeg har hørt.

Hehe jeg er skam ikke ude på at "vinde" diskussionen, så lad os bare sige 50/50 Smiley

Det er det muligvis nok så. Det er også de albums som har haft mest mainstream succes. To solide metal albums Thumbs Up

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager

« Svar #95: 13 Apr 2008, 14:58 »

Det er nok valgmuligheden andet, også skriver man i tråden hvad man mener.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

molle
Landsholdsspiller

« Svar #96: 13 Apr 2008, 15:06 »

Love metal er ikke en genre. Det er en eller andet under-sub-genre som der max er to bands i hele verden som spiller (ifølge dem selv)

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 13 Apr 2008, 15:43 »

Molle, det meste af det der er muligt at stemme på er jo subgenre til Heavy metal..

molle
Landsholdsspiller

« Svar #98: 13 Apr 2008, 15:48 »

Molle, det meste af det der er muligt at stemme på er jo subgenre til Heavy metal..

ja, men love metal er ikke en genre som mere end 1-2 bands vil påstår at de spiller, så jeg siger derfor at det ikke er en "genre" i folhold til trash, death etc

Thore
Manager

« Svar #99: 02 Maj 2008, 20:26 »

Er der nogen herinde der skal til Wacken i år?
Jeg gad fandme godt afsted, men syntes ikke lige pengene er til det  Ubeslutsom

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #100: 06 Jul 2008, 14:33 »

Nogen herinde der har Children of Bodom's nyeste cd Blooddrunk?
Overvejer og købe den, så ville lige høre om nogen kan anbefale den

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #101: 06 Jul 2008, 14:53 »

Mine favoritt band er Disturbed, In Flames, Dimmu Borgir, Metallica og mye annet metal Wink

Thore
Manager

« Svar #102: 06 Jul 2008, 15:37 »

Mine favoritt band er Disturbed, In Flames, Dimmu Borgir, Metallica og mye annet metal Wink

Det tog mig lige lidt tid, før jeg fattede at mye annet ikke var et band navn, men bare udenlandsk  crazy
Men det er da nogle gode bands du nævner  Thumbs Up

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #103: 06 Jul 2008, 23:25 »

Nogen herinde der har Children of Bodom's nyeste cd Blooddrunk?
Overvejer og købe den, så ville lige høre om nogen kan anbefale den

Du kan læse lidt om den her:

http://www.ultimate-guitar.com/reviews/compact_discs/children_of_bodom/blooddrunk/index.html

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #104: 06 Jul 2008, 23:32 »

Det tog mig lige lidt tid, før jeg fattede at mye annet ikke var et band navn, men bare udenlandsk  crazy
Men det er da nogle gode bands du nævner  Thumbs Up

Haha funny Beklager norsken  Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010