home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:28:13 Bubbles Blogkonkur... #18 - Danish Viking Wa...
09 Jun 2024, 20:52 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  1 Bruger, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132831 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Metal - Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad for noget metal hører du?
Heavy Metal
- 12 (13,3%)
Death Metal
- 7 (7,8%)
Thrash Metal
- 4 (4,4%)
Folk Metal
- 2 (2,2%)
Industrial Metal
- 1 (1,1%)
Power Metal
- 0 (0%)
Nu Metal
- 9 (10%)
Speed Metal
- 1 (1,1%)
Symphonic Metal
- 3 (3,3%)
Heavy Rock
- 9 (10%)
Andet
- 10 (11,1%)
Hører ikke metal!
- 32 (35,6%)
Antal Stemmer: 90

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Metal - Tråden  (Læst 46788 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #105: 15 Jul 2008, 15:33 »

Hvorhenne?

Jeg mener det var i stereo studiet
http://www.emp-online.com/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=677851&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search
Der er den til 134 kr.
Har folk i øvrigt de har offentliggjort deres nye cd?




Selv har jeg næsten lige fået et par nye singler:

D'espairsRay - Cocoon
http://www.youtube.com/v/dk-ChFNRajI&feature=related
Et superfedt nummer, der gør at jeg ser meget frem til deres nye cd.

Dir en Grey - Hydra
http://www.youtube.com/v/VL9ziuycXhE
Nu hvor de har ti års jubilærum må de snart have et helt album på gaden
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #106: 12 Aug 2008, 22:59 »

Hvad siger folk til Volbeats nye single, "Maybellene i hofteholder"

Personlig glæder jeg mig sindsygt meget til deres nye plade, efter at have hørt første single, som i øvrigt er høj klasse. Dejlig, energisk, og tempofyldt som vi kender Volbeat.
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #107: 12 Aug 2008, 23:01 »

Selvom jeg ikke hører Metal, faldt jeg over en teksttv side på tv2 side 185 hvor der står at Metallica får deres egen radiokanal.  Opstemt
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #108: 12 Aug 2008, 23:01 »

Jeg undlader at udtale mig om Volbeat, for det ville ikke bidrage med noget positivt.

Til gengæld er der et par nye albums på vej som jeg glæder mig til - nyt fra Slipknot og naturligvis nyt fra Metallica!
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #109: 12 Aug 2008, 23:03 »

Selvom jeg ikke hører Metal, faldt jeg over en teksttv side på tv2 side 185 hvor der står at Metallica får deres egen radiokanal.  Opstemt

Det der menes med det, er at i forbindelse med udgivelsen af Metallicas nye album "Death Magnetic" vil der i en vis mængde tid kun blive spillet Metallica-numre på en radiokanal. Jeg kan ikke lige huske i hvor lang tid det er.
Logged



Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #110: 12 Aug 2008, 23:08 »

Jeg undlader at udtale mig om Volbeat, for det ville ikke bidrage med noget positivt.

Til gengæld er der et par nye albums på vej som jeg glæder mig til - nyt fra Slipknot og naturligvis nyt fra Metallica!

Når man hører Slipknot ska man bare klappe fuldstændigt i om andre bands Opstemt (men det gør du jo så også i dette tilfælde)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #111: 12 Aug 2008, 23:09 »

De 2 numre der er ude fra det nye Slipknot album (Psychosocial og All Hope Is Gone) lover rigtig godt - især Psychosocial er hammerfed!

Og Highfarm, din mening tæller aldrig. Tunge
Logged



vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #112: 12 Aug 2008, 23:19 »

Hvad siger folk til Volbeats nye single, "Maybellene i hofteholder"

Personlig glæder jeg mig sindsygt meget til deres nye plade, efter at have hørt første single, som i øvrigt er høj klasse. Dejlig, energisk, og tempofyldt som vi kender Volbeat.

Jeg har ikke hørt den........ Er der gæstesanger på, er det ren dansk eller hvad?Huh? JEG VIL HAVE OPLYSNINGER NNUUU
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #113: 12 Aug 2008, 23:50 »

Hvad siger folk til Volbeats nye single, "Maybellene i hofteholder"

Personlig glæder jeg mig sindsygt meget til deres nye plade, efter at have hørt første single, som i øvrigt er høj klasse. Dejlig, energisk, og tempofyldt som vi kender Volbeat.

Jeg blev egentlig skuffet over den må jeg ærlig indrømme. Den fangede mig slet ikke. Jeg syntes Volbeat er et rigtig fedt band, men deres første album er klart det bedste. Jeg frygter lidt for det ny må jeg indrømme.
Har i øvrigt lige købt de gamle albums på plader, så jeg har dem både som cd og på plader.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

njandersen
Gæst
 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #114: 13 Aug 2008, 00:03 »

Nogen der så Iron Maiden i Horsens?
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #115: 13 Aug 2008, 00:42 »

glæder mig meget til Slipknot's efterårstour hvor Machine Head og Dimmu Borgir er opvarming. Mangler dog et par UK dates men mon ikke det kommer, ellers må jeg jo tage til KBH Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #116: 13 Aug 2008, 01:10 »

Har stemt Andet i afstemningen, da min favoritgenre inden for Metal nok må være Melodeath (har set andre nævne In Flames, Amon Amarth, Mercenary og lignende, så er næppe alene.)

I de sidste par år været meget glad for hård rock. især den musik der ligger lige på grænsen mellem Rock og Heavy Metal, da jeg skidegodt kan lide det energiske og aggresive ved heavy metal, men på den anden side er meget glad for melodiøs musik. Jeg har især hørt meget In Flames, Volbeat, D-A-D, Three Days Grace, Iron Maiden, Pearl Jam, AFI, Breaking Benjamin, Metallicas melodiske numre, Rammstein etc.

På det seneste er jeg dog begyndt at høre lige så meget normal rock, dvs. The Killers, A Perfect Circle, Arctic Monkeys, Pink Floyd, U2, Bob Dylan, Genesis, Guns'n'roses, samt en smule progressiv trance.

For at vende tilbage til emnet, Metal, så må jeg sige at et heavy metalband i mine øjne skiller sig ud og ligger langt over de andre, og det er Tool. Rent tekstmæssigt ligger de så milevidt over alle andre bands at det er helt ubeskriveligt, at MJK (Forsanger) så samtidig har den mest alsidige vokal jeg nogensinde har hørt og er en mester i at komponere numre, gør ikke det hele værre. MJK's sideprojekt A Perfect Circle er desuden i mine øjne et af de bedste rockbands i nyere tid.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #117: 13 Aug 2008, 07:29 »

Jeg har ikke hørt den........ Er der gæstesanger på, er det ren dansk eller hvad?Huh? JEG VIL HAVE OPLYSNINGER NNUUU

Det hele er på engelsk bortset fra, hvor han slår over i dansk (med engelsk accent) "Maybellene i hofteholder" - hvilket jeg ikke kunne høre, for jeg vidste at sangen faktisk også hed det.

Her kan den "ses"
http://www.youtube.com/v/_bRu1T6HNY0
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #118: 13 Aug 2008, 08:29 »

glæder mig meget til Slipknot's efterårstour hvor Machine Head og Dimmu Borgir er opvarming. Mangler dog et par UK dates men mon ikke det kommer, ellers må jeg jo tage til KBH Smiley

Er det ikke Slipknot, Machine Head og Children of Bodom? Eller er det blevet lavet om?
Logged



Numquam Moribimur
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #119: 13 Aug 2008, 09:28 »

Er selv musiker og spiller bl.a. i et black metal-band. Er det en grunn til at denne sjangeren ikke er i listen? Vi har nemlig oppdaget at vi kan spille stort sett hvor som helst i Europa og dra godt med folk, men i Danmark er det veldig lite interesse for vår stil. Death metal, hardcore og trash er jo sjangre med mange bra danske band, men innen black metal er det kun et par aktører, og disse holder vel ikke særlig høyt nivå heller...
Logged

A devil in red

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010