home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 723 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  British Adventure
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: British Adventure  (Læst 13482 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #75: 10 Mar 2008, 15:36 »

Tillykke, tillykke, rigtig flot klaret!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #76: 10 Mar 2008, 21:47 »

+
CHIMNEY CORNER

Vi har ikke været så aktive på transfermarkedet, som vi har været i tidligere sæsoner. Kun én spiller er indtil videre hentet. Navnet på denne herre er David Baird. Den 17-årige centrale forsvarsspiller er hentet for 20.000 kr. i Linfield.

Udover denne ene investering har opstarten på den nye sæson været uden højdepunkter. Jeg har indtil videre ikke formået at finde en spiller - udover Baird - der til en fornuftigt pris kan gå og forstærke holdet. Min nuværende trup gjorde det trods alt også yderst fornuftigt i sidste sæson.

De to første væsentlige kampe i sæsonen er spillet - måske var det sæsonens højdepunkt, da det var i UEFA Cuppen. Vi trak Trnava fra Slovakiet, og hvis man straks tog et kig på deres trup, kunne man se, at de på samtlige positioner var bedre end os. Dermed var den første kamp i Slovakiet en smule at frygte. Vi tabte da også 4-1. Hvis de ikke havde scoret til 4-1 i minut 88, havde 3-1 slet ikke været et dårligt resultat, og netop målet til 4-1 skulle vise sig at blive meget vitalt for det endelige udfald. Vi vandt nemlig hjemmekampen 2-0, denne gang var vi det klart mest dominerende hold, og med lidt mere held og kynisme var det tredje mål også blevet scoret. En smule ærgerligt, men nu har vi prøvet det, og denne erfaring kan forhåbentlig hjælpe os fremover i Europa.

Her til sidst vil jeg bringe nogle billeder, der kan give et overblik her efter de første tre sæsoner:

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #77: 10 Mar 2008, 21:51 »

Virkelig en skam med Trnava kampen. Men som man siger; bedre held næste gang.
Også en fornuftig herre du har investeret i. Hvor meget plus er der på saldoen?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #78: 10 Mar 2008, 21:54 »

Virkelig en skam med Trnava kampen. Men som man siger; bedre held næste gang.
Også en fornuftig herre du har investeret i. Hvor meget plus er der på saldoen?

Der er røde tal, til trods for at UEFA Cup-eventyret gav gode penge og at der blev slået tilskuerrekord hjemme imod Trnava. -1,5 mio. kr. må vi desværre konstatere.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #79: 10 Mar 2008, 22:02 »

Så længe du ikke er helt nede og bunde, så går det vel. Er der nogle klubber som har vist interesse for dine talentfulde managerevner?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #80: 10 Mar 2008, 22:03 »

Så længe du ikke er helt nede og bunde, så går det vel. Er der nogle klubber som har vist interesse for dine talentfulde managerevner?

Nej, ikke endnu. Det kunne være jeg snart selv skulle vise interesse i noget.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #81: 10 Mar 2008, 22:10 »

Du skal da lige nå at vinde ligaen inden da?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

vondracek
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #82: 10 Mar 2008, 22:11 »

Du skal da lige nå at vinde ligaen inden da?

Lige mine ord. Go for it.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #83: 11 Mar 2008, 18:55 »

+
CHIMNEY CORNER

League Cup-gruppen er i år blevet taget som lidt af en opvarmning til ligaen, og min assistent har stået for de fleste kampe. Der blev spillet seks kampe, hvor af kun én gav sejr. I alt blev det til fire point, hvilket gav en 3. plads, som altså ikke giver videre avancement. I denne sæson vil vi se bort fra de mindre cupturneringer og fokusere på at genvinde Irish Cup samt ikke mindst at forbedre vores ligaposition. Medierne tror dog ikke, at vi kan forbedre vores 3. plads og har udset os en 5. plads.

Der er spillet en enkelt ligakamp, og den forløb absolut fantastisk. Vi gav sidste års Irish Cup-finalister, Carrick, en afklapsning på 6-0. Vi scorede seks mål mellem minut 12 og 78, hvilket vidner om en konstant præstation. Den enlige angriber, Daniel Delderfield, åbnede for alvor sin sæson med et hattrick, forsvarsgeneral Brendan Mooney headede to mål i kassen, mens Daclan Benjamin fik banket et enkelt mål i gardinerne. Faktisk havde vi kort før kampen fået vores førstemålmand, Andrew French, skadet i to måneder (i værste tilfælde), og derfor var det kun endnu mere tilfredsstillende at vi holdt nullet. 6-0-sejren betyder selvfølgelig, at 1. pladsen i øjeblikket er vores.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #84: 11 Mar 2008, 21:31 »

+
CHIMNEY CORNER

Yderligere fem ligakampe samt en cupkamp er nu spillet. I 2. ligarunde stod vi overfor Crusadors, og vi fik fulgt op på de tre point, som vi hentede i sæsonens første ligakamp. Det blev nemlig til yderligere tre point, denne gang efter en 3-2-sejr, der blev sikret i overtiden. McKnight var manden, der scorede det vitale mål i overtiden, mens Delderfield havde scoret de to første mål.

Herefter ventede et grotesk sammentræf af svære kampe. De spåede 1'ere, 2'ere, 3'ere og 4'ere skulle vi alle møde på udebane! Ikke nok med at vi kom godt ud af det; nu har vi også overstået de på papiret sværeste kampe. Det blev til en sejr, en uafgjort og to nederlag. Nederlagene faldt imod Portadown (1-2) og Glentoran (0-1), som bestemt ikke var skræmmende, og vi kunne nemt have fået point. Det blev til 2-2 imod Cliftonville, som meget, meget ærgerligt udlignede i minut 89. Det havde ellers været en fantastisk opfølgning på vores forrygende 3-2-sejr over mestrene, Linfield. Delderfield var også i denne kamp i hopla med to scoringer, og generelt var den overordnede præstation imod de forsvarende mester fantastisk. Vi ligger på 4. pladsen og kan nu se frem til et par kampe på eget græs.

Som nævnt tidligere prioriterer vi ikke de mindre cupturneringer højt, og vi har nu også måtte vinke farvel til Antrim Cup, som vi er røget ud af efter et 4-2-nederlag til Cliftonville. Vi stillede med et hold udelukkende bestående af reserver, og nederlaget betød ikke det mindste.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #85: 11 Mar 2008, 21:40 »

God start du fik dig på sæsonen!
- Dog en skam, at du møder nogle af ligaens bedst hold, selvom du ikke slap med de helt store skræmmer. Forsæt endelig det gode stykke arbejde SirToby. Glæder mig til at høre mere.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #86: 11 Mar 2008, 22:28 »

SUPER BLOG, som har inspireret mig meget !!! Thumbs Up
Jeg er endda os selv begyndt med Chimney Corner, hvor jeg lige har vundet Ulster cup i min første sæson Smiley

Good work, Dude !

..NK
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #87: 11 Mar 2008, 22:31 »

Tror jeg i morgen vil læse bloggen fra starten, da jeg simpelthen ikke har været med og gider ikke hægte mig på. Flot opstilling, glæder mig til at læse. Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #88: 11 Mar 2008, 22:51 »

Det er i hvert fald den tid værd som det tar og læse den her blog Smiley

..NK
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #89: 12 Mar 2008, 18:26 »

Rigtig flot udvikling, har lige nuppet hele bloggen.
Flot Toby. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010