home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  British Adventure
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: British Adventure  (Læst 13443 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #90: 13 Mar 2008, 16:52 »

+
CHIMNEY CORNER

Efter en god og tilfredsstillende start, der tydede på en god sæson, er det begyndt at gå ned ad bakke. Vi har manglet heldet, og der har været alt for langt imellem snapsene. Vi er netop hoppet ind i år 2011, og der er spillet syv ligakampe siden sidst. Syv kampe, der kun har givet én sejr! De øvrige opgør har givet tre uafgjorte og tre nederlag. Jeg synes, at vores modstandere til tider har haft en god evne til at udnytte de chancer, som de ellers ikke badede i. Kampene imod Distillery og Newry, som endte henholdsvis 2-2 og 1-1, var de hårdeste tilfælde. Vores eneste sejr lød på 2-0, og den faldt hjemme imod Glenovan. Vores topscorer, Delderfield, der ellers startede forrygende, har også kun scoret et mål i denne periode og ligger på 10 mål i 21 kampe.

Vi må håbe på, at vi som i de forrige sæsoner igen vil finde formen i den sidste halvsæson. En ting er i hvert fald sikker; der skal andre boller på suppen. Vores nuværende 8. plads er nemlig ikke tilfredsstillende.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #91: 17 Mar 2008, 18:46 »

Puha det er virkelig gået ned ad bakke. Kan det tænkes, at dine modstandere er begyndt at 'læse' din taktik?
- Lad os håbe, at drengene finder formen og henter en acceptabel placering hjem Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #92: 17 Mar 2008, 18:48 »

Puha det er virkelig gået ned ad bakke. Kan det tænkes, at dine modstandere er begyndt at 'læse' din taktik?
- Lad os håbe, at drengene finder formen og henter en acceptabel placering hjem Wink

Ja, mon ikke, det er det, der er problemet. Men jeg har også prøvet mig med noget nyt på det seneste. Det skal blive spændende at se, hvor jeg ender i denne sæson.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #93: 21 Mar 2008, 19:30 »

Hva så SirToby, er din odyssé i Chimney slut?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #94: 21 Mar 2008, 23:57 »

Hva så SirToby, er din odyssé i Chimney slut?

Tja, det er et godt spørgsmål. Jeg havde regnet med, at den skulle stå på FC United of Manchester lidt, inden jeg kunne vende tilbage til dette spil, men nu ser det ud til, at det ikke bliver til nogle af delene, da jeg ikke kan få mit drev til at modtage min FM-cd.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #95: 22 Mar 2008, 00:03 »

Fuck hvor skidt Ubeslutsom det var ellers en pisse go blog!

..NK
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010