home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  British Adventure
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: British Adventure  (Læst 13463 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #45: 02 Mar 2008, 18:03 »

Tak. Smiley

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle fejl. Kan du vise mig dem?

Doooooh! Forkerte blog det er skrevet i  Grin
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #46: 02 Mar 2008, 18:23 »

+
CHIMNEY CORNER

Årets første måned er omme - og det med fantastiske resultater. Først skal vi dog omkring vores handler i januar, hvor ni nye spillere har fundet vej til Chimney Corner. Alle er spillere, der vil kunne gå ind og spille på holdet, men jeg vil kun nævne en af dem. Og det er en, som jeg havde store forventninger til, da jeg hentede ham og som faktisk også indtil videre har levet op til dem. Det er Kyle Neill, som der er tale om. Han er på lejekontrakt, indtil sæsonen er slut, inden han, når sommerens transfervindue åbner, er at finde i klubben på en permanent kontrakt. Han har i fire kampe scoret fire mål og lagt op til to.

Som sagt har resultaterne været fantastiske. Vi har spillet fire kampe i ligaen og vundet dem alle. Og ikke nok med, at vi har hentet maksimum point, vi har også scoret et hav af mål, hvilket var noget vi bøvlede med i starten af sæsonen. Over de fire ligakampe er det i alt blevet til 16 scoringer, og modstanderne har ikke været lette. Der blev hentet hamrende vigtige point, da både nr. 3, Wakehurst (3-1) og nr. 4, Limavady United (4-2), blev slået. På papiret var Coagh United - som blev slået med 3-2 - dog ikke de sværeste, da de i øjeblikket ligger på 12. pladsen. Januars højdepunkt fandt vi imod den klare nr. 1, Ballyclare. Hjemme på Allen Park fik ligaduksene sig en sæk på intet mindre end 6-0! Forward Brian Douglas nettede fire gange og blev den helt store helt. Lige netop den sejr betyder, at vi går efter 1. pladsen. Vi ligger på 2. pladsen, og der er stadig syv point op til Ballyclare, men det kunne være fantastisk at få direkte oprykning i stedet for 2. pladsen, hvor man skal ud i playoff imod nummer næstsidst fra den øverste række.

Som prikken over i'et har vi overrasket i 5. runde af Irish Cup, hvor vi mødte Donegal Celtic fra Nordirlands bedste række. Efter en kedelig og chancefattig ordinær spilletid samt forlænget spilletid gik opgøret ud i straffesparkskonkur rence, hvor vi vandt 4-3. Nu skal vi i 6. runde stå over for endnu en modstander fra den bedste række, helt præcist Ballymena United.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #47: 02 Mar 2008, 20:11 »

Godt Sir Toby, du får da afprøvet kræfterne i Irish Cup Smiley Det giver vel en lille formodning om, om det er muligt at overleve efter en evt. oprykning.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #48: 02 Mar 2008, 20:16 »

+
CHIMNEY CORNER

Der resterer én kamp af denne sæson, og vi ligger på 1. pladsen i Nordirlands anden bedste række. Før den seneste kamp så det hamrende godt ud: Efter fire sejre i træk lå vi hele fire point foran Ballyclare og havde gjort det, som mange havde set umuligt for et par måneder siden; vi havde hentet det ellers så overlegne mandskab. Et 2-1-nederlag til Banbridge i andensidste runde har alligevel skabt spænding, da Ballyclare samtidig vandt 4-1 og brød en ufattelig dårlig stime. Nu er der nemlig kun et point imellem os og Ballyclare. Vi møder i sidste runde nr. 9, Portstewart, på eget græs.

Desuden er vi ude af Irish Cup efter et nederlag efter straffesparkskonkur rence imod Ballymena United. Ikke noget jeg klager over, og at vi nåede frem til 6. runde er særdeles tilfredsstillende.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #49: 02 Mar 2008, 20:19 »

Den vinder du!
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #50: 02 Mar 2008, 20:43 »

Spændende afslutning..  Men mon ikke at du vinder?  Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #51: 02 Mar 2008, 21:24 »

+
CHIMNEY CORNER

Nerver og pres var bestemt ikke noget, vi bøvlede med i sæsonens sidste kamp. Portstewart fik sig en sæk på intet mindre end 5-0, og vi endte dermed på 1. pladsen! En bedrift, som jeg ikke turde håbe på før sæsonen og i løbet af sæsonen - og slet ikke for to sæsoner siden. Det er absolut fantastisk, at vi nu efter kun to sæsoner skal spille i den bedste række. McKnight scorede et enkelt mål imod Portstewart, mens Mowat og en af sæsonens helt store spillere, Douglas, begge scorede to mål. Ballyclare vandt deres opgør med 3-2, hvorfor vi endte et point foran dem i stillingen. Det blev i alt til 43 point, hvilket var det præcis samme antal, som vi fik i sidste sæson. Også i denne sæson var vi det bedste defensive mandskab, mens vi forbedrede os enormt rent offensivt, hvor vi var ligaens anden mest scorende hold.

Brian Douglas blev sæsonens topscorer med 16 scoringer. Aidan O'Kane og Steven Campbell tog sig af 2. og 3. pladsen med hver 13 mål. Lee Patrick var spilleren, der i sidste sæson lavede flest assist, og det blev han også i denne sæson. 14 gange lagde midtbanespilleren op til mål.

Sæsonen 08/09 bød på en cup- og en ligatitel; det klager jeg ikke over.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #52: 04 Mar 2008, 19:10 »

Imponerende..   Wink  Sku godt klaret at rykke op 2 år i træk..  Så må vi se hvordan du klare dig i landets fineste række..    Peace
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #53: 04 Mar 2008, 21:22 »

Hvad status er du ved at have, og regner du bare med en eller måske to sæsonner mere i Corner, inden du tager afsted?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #54: 04 Mar 2008, 23:32 »

Hvad status er du ved at have, og regner du bare med en eller måske to sæsonner mere i Corner, inden du tager afsted?

Tjah, mon ikke jeg bliver nogle sæsoner endnu. Efter mine to oprykninger må mit første skridt på vej imod mit fulde mål være at vinde den bedste række i Nordirland. Måske kan det også være nødvendigt at prøve noget i Europa for at få et ry bygget op.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #55: 04 Mar 2008, 23:40 »

Tja, ellers er der jo wales bedste række og evt. Skotlands næstbedste?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #56: 05 Mar 2008, 16:42 »

+
CHIMNEY CORNER

Efter to oprykninger på to sæsoner sættes jagten nu ind efter overlevelse i Nordirlands bedste række. Vi er spået en 12. plads i ligaen, som består af 16 mandskaber, og for at leve op til den placering har vi forstærket truppen. 11 nye spillere er hoppet i Chimney Corner-klunset. Et overblik over samtlige af sommerens indkøb kan ses her. Med tre angribere, fire midtbanespillere, tre forsvarsspillere og en målmand er der sikret en god blanding af spillere. Sammen med de øvrige spillere udgør de en efterhånden enorm trup, og konkurrencen om at få en plads i denne formation er kæmpe.

De seneste par sæsoner har vi spillet Intermediate League Cup som en slags opvarmning til ligapremieren, men når man rykker op i landets bedste række, skal man spille League Cup imod landets bedste modstandere. Vi fik ikke den bedste lodtrækning, da vi kom i pulje med sidste sæsons guld- og sølvvindere i form af henholdsvis Linfield og Dungannon. Vores tredje modstander kunne dog på papiret ikke findes lettere, da det var sidste sæsons nr. 15, Larne. Og det var lige præcis dem, som vi lagde ud imod i 1. runde. Vi spillede en forrygende kamp og formåede at holde Larne fra chancer, mens vi selv skabte det nødvendige. Vi fik nemlig puttet bolden i kassen tre gange og fik en fuldt fortjent 3-0-sejr.

Det skulle vise sig at blive vores eneste sejr i gruppen. De følgende to kampe var imod Nordirland bedste mandskab, Linfield. Vi gjorde det flot i første opgør, hvor vi via en 2-2-kamp fik et point. Den anden kamp på deres græs blev dog tabt med 2-0. Kampene imod Dungannon skulle give samme antal point. Vi spillede uafgjort hjemme og tabte ude. I denne sidste kamp imod Larne manglede koncentrationen. Efter et forsvarskiks kom Larne i front, men da dommeren fløjtede til pause var vi tilbage i opgøret og førte 2-1. I minut 89 tog Larne sejren fra os med et mål efter hjørnespark. Dermed endte vi på 3. pladsen, hvilket ikke var nogen skam, da det var Nordirlands to bedste hold, der endte foran os.
Logged

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #57: 05 Mar 2008, 17:02 »

Igen en god update SirToby jeg kan kun se en fejl men ikke noget der betyder noget for updaten forsæt det gode arbejde Thumbs Up
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #58: 05 Mar 2008, 17:42 »

fin updater.
din formation, ser 'overraskende' ud? x)
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: British Adventure
« Svar #59: 05 Mar 2008, 17:44 »

fin updater.
din formation, ser 'overraskende' ud? x)
Sir Toby's 3-6-1 Wonder Defence, bruger den med Brøndby, har ikke mistet point med den endnu.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010