home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  British Adventure
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: British Adventure  (Læst 13444 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #30: 28 Feb 2008, 17:02 »

Super igen S-T.

Spiller du med din egen Wonder Defence taktik, siden at du lukker så godt af bagerst?

Det er præcis, hvad jeg gør. Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #31: 28 Feb 2008, 17:11 »

+
CHIMNEY CORNER

Min første sæson i det britiske er ovre, og den sluttede præcis, som den skulle. Oprykningen blev sikret via en 1. plads, en placering der allerede inden sidste runde var en realitet. Vi tabte ellers med overbevisende cifre lydende på 3-0 til Wakehurst, som skulle vise sig at blive ligaens anden oprykker. Ærgerligt var det dog, at Wakehurst scorede tre gange, da to af målene faldt i overtiden.

Heldigvis slog nederlaget os ikke ud af kurs. Den sidste syv ligakampe gav fire sejre, to uafgjorte og et nederlag. Det blev blandt andet til en vigtig sejr over nr. 3, Ballinamallard United, mens vores største sejr lød på 3-0 over Dergview. Der i alt lukket fem mål ind over de syv kampe, hvilket var ganske tilfredsstillende. Generelt har defensiven været vores stærke side i løbet af sæsonen, hvor det er blevet til 19 clean sheets over de 36 kampe, hvor der i alt blev lukket 30 mål ind. Intermediate Cup måtte vi tage afsked med i 4. runde, hvor Markethill slog os ud med en 1-0-sejr.

Dermed er første skridt imod et større ry taget, og det blev det via en oprykning i min første sæson. Nu skal det blive spændende at, hvordan holdet klarer sig i Nordirlands anden bedste række. Steven Campbell viste sig som en fornuftig investering, da han blev topscorer med 13 mål. De øvrige spillerstatistikker kan ses her.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #32: 28 Feb 2008, 17:36 »

Tillykke med oprykningen.. Det er sku flot klaret   Thumbs Up

Til selve updaten, så er den meget fin, der er dog enkelte fejl, og så mangler der vidst også et "se" i denne sætning
"Nu skal det blive spændende at, hvordan holdet klarer sig i Nordirlands anden bedste række."


Men ellers en rigtig god blog, og ja, det bliver bestemt spændende at se hvordan du vil klare dig i den næstbedste række   Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #33: 28 Feb 2008, 19:05 »

Tillykke med oprykningen.. Det er sku flot klaret   Thumbs Up

Til selve updaten, så er den meget fin, der er dog enkelte fejl, og så mangler der vidst også et "se" i denne sætning
"Nu skal det blive spændende at, hvordan holdet klarer sig i Nordirlands anden bedste række."


Men ellers en rigtig god blog, og ja, det bliver bestemt spændende at se hvordan du vil klare dig i den næstbedste række   Thumbs Up

Jeg siger tak.

Irriterende når man kigger updaten igennem. Nå, så vidt jeg kan læse, var der kun en fejl yderligere - men det kan stadig forbedres.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #34: 29 Feb 2008, 18:25 »

+
CHIMNEY CORNER

Sommeren har forholdt sig stille og rolig. Udover at vi er rykket fra den tredje bedste række til den anden bedste række, er der ikke de store forandringer at spore i forhold til sidste sæson. Nye ansigter er det dog blevet til, helt præcist seks. Vi har været på jagt i andre nordirske klubber og følgende spillere er hentet: Trevor McKeown, Keith Mowat, Mark Liddell, Ricky Gillies, William Spence og Brendan Mooney. Spence er lejet, mens de fem øvrige er sikret gratis. Midterforsvarerne, Mowat og Mooney, er dem, der i mine øjne ser mest lovende ud.

Jeg ser optimistisk på denne sæson. I sidste sæson viste vi, at vi var lige så gode som holdene i denne anden bedste række, og i denne sæson skulle vi meget gerne være forstærket. Selvom vi er et oprykkerhold, spås vi ikke nedrykning. Ligaen består af 12 hold, og vi er spået en 9. plads.

Vores gruppe i Intermediate League Cup er på papiret langt nemmere end sidste sæsons. Fire af mandskaberne er fra rækken under os, mens kun et er en af vores ligakonkurrenter. Enten første eller anden pladsen burde være mulig her.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #35: 29 Feb 2008, 20:58 »

+
CHIMNEY CORNER

Min anden sæson i det nordirske har for alvor taget sin begyndelse. Hele gruppespillet i Intermediate League Cup er overstået, og der er spillet to kampe i Antrim Trophy. Først og fremmest skal det dog nævnes, at to nye spillere har fundet vej til klubben. Ryan Gregg er hentet hos den anden oprykker, Wakehurst. Angriberen scorede i sidste sæson 32 mål - forhåbentlig kan han vise de samme takter for os. Phillip McKnight er den anden spiller, vi har investeret i. Midtbanespilleren spillede i sidste sæson i PSNI, men er nu klar for os.

Pointmæssigt forløb gruppespillet i Intermediate League Cup præcis som i sidste sæson. Det blev nemlig til fire sejre og en uafgjort. Brantwood var de eneste, der formåede at tage point fra os efter en 1-1-kamp, mens vores bedste præstation sjovt nok kom ude imod den på papiret bedste modstander, Ards, som spiller i samme række som os. Vi vandt hele 5-1 efter en hamrende god indsats, hvor Aidan O'Kane og Steven Campbell viste gode takter med to mål hver. Generelt har de to været de klart mest fremskydende. O'Kane har som højrefløj scoret otte mål i syv kampe, mens Steven Campbell - til trods for at han kun er startet inde en gang - har scoret seks mål.

I Antrim Trophy har vi også været godt kørende. I 2. runde vandt vi 6-0 over Dunmurry med seks forskellige målscorere, mens vi i 3. runde vandt 3-2 over et yderst effektivt Orangefield-hold.

Nu skal vi se frem imod vores første ligakamp, hvor Coagh United venter.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #36: 01 Mar 2008, 15:51 »

S-T, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sætte en finger på her. Syntes det er flot skrevet og pænt sat op.
Så jeg har kun en rose, uden torne til dig.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #37: 02 Mar 2008, 12:04 »

+
CHIMNEY CORNER

Efter vores pæne resultater i Intermediate League Cup, er ligaen nu også skudt i gang. Det har været en blandet oplevelse, hvor vi ikke har kunne undgå sæsonens første nederlag. De tre første ligakampe gav ellers optimale resultater. Vi undgik nederlag og hentede fem point via en sejr og to uafgjorte kampe. Vores sejr faldt imod Limavady United, som blev slået med 3-2 efter en scoring fra vores side i overtiden.

Desværre skulle det blive den sidste ligasejr i denne omgang. Vi tabte 2-1 til Ballyclare, som dog også er ligaens førerhold, mens vi var alt for uskarpe imod Dundela og Wakehurst, hvor kampene endte henholdsvis 0-0 og 0-1. I begge kampe tegnede meget til en sejr til os. Det betyder, at vi ligger på 7. pladsen med seks point. Vi kan glæde os over, at vi er et af de bedste defensive mandskaber. Desværre har offensiven været en skuffelse.

Bortset fra at vi er røget ud af Antrim Trophy efter et 1-0-nederlag til QUB, kører det fornuftigt i de øvrige cupturneringer Efter vores overbevisende resultater i Intermediate League Cup-gruppespillet, var vi klar til kvartfinalen. Her blev Lurgan Celtic ekspederet ud, inden Ards i semifinalen også måtte tage afsked med turneringen efter en 3-1-sejr til os. Nu venter finalen imod ligakonkurrenterne fra Dundela. Vi er desuden klar til 2. runde Intermediate Cup efter en 4-0-sejr over Newry Reserves.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #38: 02 Mar 2008, 12:10 »

Super blog!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #39: 02 Mar 2008, 15:17 »

+
CHIMNEY CORNER

Mit første cuptrofæ er hjemme! Efter en målrig og underholdende kamp vandt vi 3-2 over Dundela i Intermediate League Cup-finalen. Det var en forholdsvis jævnbyrdig kamp, hvor vi dog for det meste var de farligste. Vi var foran 2-0 ved pausen, men et reducerende mål fra Dundela med en halv time igen bragte spændingen tilbage. I minut 74 kom vi foran 3-1, men igen formåede Dundela at reducere. Heldigvis fik de ikke et udlignende mål, og vi var vindere af Intermediate League Cup.

I ligaen har vi forbedret os. Tre sejre, et uafgjort og to nederlag er det blevet til siden sidst, og vi burde nok have skrabet flere point til os. Imod Portstewart tegnede det f.eks. længe til en sejr til os, men med godt et kvarter igen var det i stedet Portstewart, der kom foran. Heller ikke imod Banbridge kunne jeg stille mig tilfreds. Vi vandt skudstatistikken 13-2, men fik kun et point ud af det efter en 1-1-kamp. Da vi tabte 2-0 til Bangor havde vi heller ikke effektiviteten med os. Vi brændte undervejs et straffespark, og generelt var det ikke skarphedens dag.

Heldigvis har det meste været godt. Lurga Celtic og Loughgall er begge blevet slået med 2-1, mens Ards måtte se sig tabe med 2-0. Brian Douglas, der ellers ikke har fået meget spilletid, har vist sig god på det seneste, og han scorede et mål i hver af de tre nævnte sejre. Og netop de tre sejre har medvirket godt til, at vi ligger på en lun 7. plads med fem point op til 2. pladsen og det samme antal point ned til 11. pladsen.

Sidst skal det nævnes, at vi klar til 5. runde af Irish Cup efter en straffesparkskonkur rence-sejr over Wellington Rec i 4. runde. Dog er vi trods kæmpe favoritværdighed røget ud af Intermediate Cup efter et 2-1-nederlag til Dunaghy.

Om ganske få dage hopper vi ind i år 2009 og til de sidste dele af sæsonen.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 17:41 af SirToby » Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: British Adventure
« Svar #40: 02 Mar 2008, 15:18 »

Tilykke med trofæet!
Hold det høje niveau Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #41: 02 Mar 2008, 17:28 »

Alle mine hidtidige updates er nu samlet i første indlæg. Formålet vil være, at nye folk dermed hurtige vil kunne danne sig et overblik samt for at gøre det lettere for folk, der skulle få lyst til at gennemlæse det hele.

Første update vil nu stå under hele smøren.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #42: 02 Mar 2008, 17:32 »

Tillykke med sejren. Der er lidt grammatiske fejl, men ikke noget man lægger mærke til Smiley

Keep going strong !
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #43: 02 Mar 2008, 17:35 »

Tillykke med sejren. Der er lidt grammatiske fejl, men ikke noget man lægger mærke til Smiley

Keep going strong !

Tak. Smiley

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle fejl. Kan du vise mig dem?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #44: 02 Mar 2008, 18:02 »

Jeg kan skam heller ingen fejl se, selvom jeg selv er en klovn til det. Fin idé med at sætte alle dine opdateringer i første indlæg, og hvad der ellers er fint er, at resultaterne jo er strygende. Smukt du oprykkede, og det ser heller ikke værst ud i den anden bedsterække. Du skal i hvert fald have held og lykke med din videre færd, og udfordringen generelt.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010