TRANSFER IND
Paul Verbeek (Venstre wingback)
Hentet på fri transfer i Feyenoord fordi Moretti ikke ser ud til at kunne klare mere på det her niveau.
Francesco Roupolo (boksspiller)
En gardering til de forreste rækker, hentet på fri transfer fra Parma.
Ricardo Vaz Te (venstre offensiv midtbane og angriber)
En kommende stjerne. Hentet i Bolton på fri transfer.
Bartolomaj Kuru (målmand)
Endnu en lovende spiller. Hentet i Austria Wien på fri transfer.
Leonardo Daniel Ponzio (Højre forsvarsspiller og defensiv midtbane)
En argentinsk spiller med landsholdserfaring, der primært skal give en hårdere konkurrence på højre forsvarsplads, hvor Cassetti indtil videre har været den eneste rigtig gode spiller. Hentet i Zaragoza på fri transfer.
Javi Muñoz (målmand)
Da jeg ikke ved hvor længe jeg har Magnus Bahne på holdet har jeg hentet ham her på fri transfer for at være sikker på jeg har tilpas mange gode målmænd i klubben. Bademesterens første tid i Hucknall har lært mig at det mest nederen der findes er at have for få målmænd

Sherman Andrés Cárdenas (Offensiv midtbanespiller, venstre og central)
Der har været en hel del snak om ham her inde på de forskellige sider på forummet. Derfor besluttede jeg mig for at hente ham til klubben. Hentet i Bucaramanga for den chokerende lave pris af £575.000. Han er £2.900.000 værd da han ankommer til klubben, men starter i reserven på grund af sin lave alder (17) og fordi jeg har mange spiller på den centrale midtbane.
Cristian Brocchi (Defensiv midtbane eller midtbanespiller centralt, højre og venstre)
Måske ikke verdens bedste stats, men en mand med Serie A erfaring, hvilket bliver meeeeeget vigtigt i min første sæson i den bedste række. Hentet i Milan på fri transfer.
Mourad Meghni (offensiv midtbanespiller, højre og central)
Endnu en lovende spiller. Hentet på fri transfer fra Bologna. Han starter på reserveholdet fordi jeg har rigtig mange offensive midtbanespillere i forvejen.
Christian Wilhelmsson (Offensiv midtbanespiller, alle positioner, og angriber)
En fantastisk spændende allround midtbanemand. Hentet i Anderlecht på fri transfer.
Jamal Alioui (forsvar, højre og central)
Er stadig ikke tilfreds med mit forsvars niveau. Derfor dette indkøb. Pris: £230.000 fra Hércules.
Michael Gravgaard (central forsvarsspiller)
Ja, en FCK’er til Italien. Regner med hans landsholdserfaring smitter af på mit forsvar. Pris: £240.000 fra FCK.
Samlet udgift: £1.500.000
TRANSFER UD
Rigtig mange spillere forlader Genoa i sommerpausen. 32 spillere i alt

, men kun de følgende syv giver penge i kassen:
Tobias Grahn (offensiv midtbanespiller)
Ja, øv, men jeg var meget i pengenød i juni måned og Fiorentina bød pludselig £2.500.000 for en spiller der kun spillede ti kampe i hele Serie B-sæsonen. Fodbold handler desværre også om penge.

Olivier Dacourt (defensiv midtbanespillere)
Blev tilovers da det viste sig at Zanetti var sådan cirka ti gange bedre. Derfor sælger jeg ham til Messina for £775.000, hvilket betyder at han har kostet mig £225.000 for 20 kampe. Det undrer mig pressen ikke er ude efter min røv efter den blunder.

Valon Behrami (wingback og offensiv midtbane højre og venstre)
Ung schweizer, som jeg ikke har brugt nogen sinde og som aldrig har spillet for reserveholdet mens jeg har været ved roret. Den eneste grund til at han er på holdet er at bød £500.000 på ham her i sommers da hans deleje-aftale sluttede. Jeg bød kun for at kunne sælge ham senere, og det gjorde jeg altså. Young Boys betalte £2.500.000 for ham hvilket er et pænt stykke over hvad han er værd.
Diego Alberto Milito (angriber)
Argentinsk angriber, der har været udlånt til Zaragoza non stop i de to år jeg har været træner i Genoa. Selv om han har været langt fra begivenhedernes centrum, har han altid været god for en kommentar om holdet i den italienske presse

. Da han kom tilbage fra sin lange rejse kunne jeg se hans sats var noget dårligere end de spillere jeg havde i forvejen. Derfor sælger jeg ham til Boca Juniors for £2.500.000 mens jeg prøver at holde masken.
Beserier Ali Eren (forsvarsspiller højre og central)
Solgt til Samsunspor for £250.000 efter kun en sæson og 23 kampe. Men heldigvis fik jeg ham gratis sidste sommer.
Alessandro Quaglia (angriber)
Ung spiller købt på fri transfer denne sommer, solgt igen efter en måneds tid for £500.000 til AlbinoLeffe. Hvem sagde fejlkøb?

Steve Marlet (offensiv midtbane højre og angriber)
Tilbuddet på £650.000 kom fra Birmingham som et lyn fra en klar himmel 2. august. Jeg valgte at slå til da den gamle fyr efterhånden er trængt i truppen da yngre kræfter er kommet til.
Samlet indkomst: £9.750.000