home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 186900 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: The Resurrection of Genoa
« Svar #90: 05 Apr 2006, 21:30 »

Du føre dig rigtig frem i det italienske. Ingen nederlag det er sku godt gået. Det ser ud til at der står serie A på programet næste sæson.

Håber du får fat i nogen gode spiller som kan styrke truppen til næste sæson.

Du skulle jo gerne gøre det færdigt med at vinde 3 ligaer i træk crazy

forudsat at du vinder serie B hvilket jeg tror du gør Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #91: 06 Apr 2006, 22:54 »

JANUAR 2007

1. Januar
Michael Laudrup har trænet i Barcelona et års tid (surprise!). Men nu går det ikke så godt og jeg har muligheden for at udvise interesse i jobbet. Det gør jeg ikke, skal have Genoa op i den bedste række i Italien!  Smiley

2. Januar
Den traditionsrige klub Torino har hele sæsonen ligget under stregen. Ledelsen har forsøgt med en fyring af træneren uden det hjalp særlig meget. Men nu har de købt Christian Vieri! Veteranen er blevet købt i et forsøg på at få holdet tilbage til tidligere succes, men klubbens fans er overhovedet ikke tilfredse.
Der er lige så meget dramatik i Torino som i AGF efterhånden.  Opstemt

8. Januar
Fiorentina (7) – Genoa (1) 0 - 0. En tæt fight hvor jeg havde et lille overtag, men hvor modstandernes defensiv fungerede godt.

13. januar
Genoa (1) – Atalanta (3) 1 - 0. Jeg spiller som et Barca hold – helt i kontrol. Kun en meget stærk defensiv forhindrer mig i at vinde med mange mål.  Hævet Øjenbryn

17. januar
Monza (21) – Genoa (1) 0 – 1. En elendig kamp, hvor vi ikke rigtig spiller ordentlig sammen.

20. januar
Genoa (1) – Bari (10) 2 – 2. Jeg burde være skuffet, men er nærmest lykkelig. Jeg kommer hurtigt bagud med to mål og gider ikke tabe min første kamp i ligaen. Derfor bander og svovler jeg af spillerne i pausen og drengene arbejder sig op til det ene point.  Sur

28. januar
Cremonese (11) – Genoa (1) 1 - 3. Pagotto er skadet og Benhamou er sendt til landskampe. Derfor må jeg hente mit 3. valg af målmand frem, Magnus Bahne, der er pisse utilfreds fordi han for et år siden bad om at blive solgt – men problemet er bare at ingen vil købe ham. Nå, men han kommer på mål og jeg kommer bagud efter 10 min. Jeg frygter jeg vil tage, men heldigvis der drengene oppe foran skarpe.

Ikke flere kampe i januar! Her er et SS af ligaen.

På grund af økonomiske problemer har jeg i januar solgt et par spillere, der med stor sandsynlighed aldrig kommer ind på førsteholdet:

Nicola Caccia (angriber) til Castelnuovo for £1.000
Alessio Scarpi (målmand) til Arezzo for £30.000
Massimo Paci (central forsvarsspiller) til Arezzo for £20.000
Daniel Panizzolo (venstre forsvarsspiller) til Lecce for £750.000
Nassim Akrour (angriber) til Mouscron for £200.000
Lorenzo Rossetti (midtbanespiller højre og venstre) til Torino for £500.000

Derudover er en del spillere på reserveholdet hvis kontrakter udløber til sommer og som vil blive sendt ud af klubben hvis ikke de sikrer sig en kontrakt et andet sted inden da.  Djævel

Men jeg har også købt lidt ind i Januar:  Wink

Marangoz Mustafa (central forsvarsspiller)

Jagten på den perfekte centrale forsvarer fortsætter. Det her er mit nyeste bud. Købt i Bursaspor for £1.000.000

Fabiano Rodrigues (venstre wingback)

Harri Ylönen ser ikke ud til at være god nok til dette niveau. Derfor har jeg fundet denne afløser. En dyr dreng, men med de stats er han pengene værd. Købt for en rekordsum på £1.900.000 fra Arezzo.  Shockeret

Til gengæld ser det meget sort ud økonomisk – igen. Håber at de mange spillere, der smutter fra klubben til sommer, kan have en positiv indflydelse på klubbens finanser.  Skuffet

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #92: 06 Apr 2006, 23:04 »

Hej det ser jo super ud for Genoa. Nogen gode køb du har fået lavet også. tror helt bestem at du rykker op Smiley

Men mon ikke økonomien kommer med en oprykning Huh

Ellers flot at du stadig er ubesejret Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #93: 06 Apr 2006, 23:43 »

Hej det ser jo super ud for Genoa. Nogen gode køb du har fået lavet også. tror helt bestem at du rykker op Smiley

Men mon ikke økonomien kommer med en oprykning Huh

Ellers flot at du stadig er ubesejret Thumbs Up

Jo, tak, er også meget tilfreds. Håber ikke jeg kan blive fyret for at have underskud.  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #94: 08 Apr 2006, 00:39 »

Jeg går væk fra slavisk månedlig update nu. Både fordi der ikke er så meget spænding i ligaen mere (ja, pralrøv, jeg ved det  funny), og fordi folk ikke virker specielt interesseret i blog’en.

Tager det som et tegn på at folk er mest interesseret i at se hvordan det vil gå i Serie A. Det er jeg også.  Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #95: 09 Apr 2006, 18:28 »

AFSLUTNINGEN AF SÆSONEN

Økonomien er i smadder. Selv om jeg har solgt et par spillere i januar, købte jeg to dyre spillere. En fejl, tror jeg nu, og jeg er ærligt talt en smule nervøs for hvordan det skal gå for økonomien i Serie A.

Sportsligt kører det ikke just. I løbet af marts og april taber jeg hele tre kampe og drengene er så rodede i deres spil at man skulle tro de var AGF, der spiller om nedrykning. Jeg råber, skriger, skifter ud og brokker mig, men intet hjælper. Måske er det nye trænere der skal til, eller også skulle jeg prøve at skifte til 4-3-3 opstilling.

På trods af det svingende, usikre spil vinder jeg ligaen allerede 4 kampe før afgørelsen – uden at købe andet end spillere!  Opstemt

Men min form på holdet var overhovedet ikke imponerende. Som det kan ses på formtabellen efter sæsonens afslutning var det jeg præsterede specielt den sidste måned ikke imponerende. Det skal gøres meget bedre!!

PRESSENS REAKTION

Pressen spørger om jeg skal købe flere spillere for at klare Serie A. Selv om jeg har købt ind som fanden siger jeg at selv om de spillere jeg har nu er gode, så skal der bygges videre på holdet i sommer pausen.

Senere bliver jeg spurgt hvordan jeg regner med holdet vil klare sig i Serie A, og i et anfald af sindssyge siger jeg at drengene har gjort det fantastisk og det regner jeg med de kan gøre fantastisk også i næste sæson. Caccia, der er blevet solgt, kvitterer ved at bakke min positive holdning op og kalder mig en troldmand. Serie A, here we go!  Smiley

PRISER

Jeg bliver årets træner i Serie B, hvilket ikke er en overraskelse  Grin

Cristiano Zanetti er den eneste Genoa-spiller, der er med på årets hold i Serie B, og det er et stort skridt ned i forhold til sidste år.

Ezenwa bliver nr. 2 på topscorerlisten med sine 27 mål. Salvatore Bruno fra Brescia topper listen med 29 mål. Hvis min nigerianske bomber ikke havde været så skadet ville han sikkert have vundet topscorerprisen.  Skuffet

GENOA ER TILBAGE I SERIE A !!!

På gensyn i næste sæson.  Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #96: 09 Apr 2006, 18:31 »

Tillykke med oprykningen.

Zone 43
Manager

« Svar #97: 09 Apr 2006, 20:23 »

Seria A, Ja tak Wink

Tillykke med oprykningen, det skal blive spænende at se om du kan klare "de store drenge" (mht. Juve, Milan o.lign.)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #98: 09 Apr 2006, 21:27 »

Sådan en flot bedrift. Tillykke med det.

Skal blive spændene at se hvordan det går i næste sæson.

Dusty78DK
Manager

« Svar #99: 11 Apr 2006, 18:25 »

Tak for folks opbakning, en ny update er på vej.  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #100: 11 Apr 2006, 20:22 »

SÆSON 2007/2008

Målsætning for sæsonen

Bestyrelsen venter at jeg køber nye spillere og bygger holdet op – som om jeg ikke har købt nok ind allerede  funny ! Økonomisk set går det lidt bedre. Jeg får £10.250.000 til klubkassen for tv-rettigheder i Serie A. Jeg får knapt £2.000.000 til køb af nye spillere.

Økonomi

Både de mange tv-penge og mit store salg af spillere har givet en kovending i økonomien. Genoa er pludselig på den grønne gren igen.

Mine Mål

På nuværende tidspunkt har jeg nået alle mine oprindelige mål i spillet, derfor opstiller jeg de følgende nye:

1) Sæson 2007/2008: I denne sæson skal jeg overleve i Serie A. Jeg har tænkt mig hele tiden at kigge mod nedrykningsstregen og arbejde for at få de cirka 40 point der skal til for at overleve. Hvis jeg når længere op end 17. pladsen vil jeg anse det for at være en bonus.

2) Sæson 2008/2009 I næste sæson må målsætningen blive at overleve endnu en gang. Det er sværere at overleve i anden sæson end i første sæson. Hvorfor? Fordi ingen i første sæson regner dig for noget og det giver holdet mulighed for at overraske – eksempelvis AC Horsens og Wigan. Men i anden sæson, hvis du altså overlever i ligaen i første sæson, kender de andre dit hold og ved du godt kan spille noget fornuftigt bold - derfor bliver det sværere at overraske dem.

3) I sommeren 2009 vil jeg måske kigge mig om efter et nyt job – i Italien eller et andet sted.

14. juli får jeg et ganske godt tilbud fra AS Roma. Det er meget fedt med folk, der kan lide mig, men jeg synes ikke der er nogen grund til at skifte klub. Min ambition er at gøre Genoa til et fast inventar i den bedste rækker i Italien, og end ikke et fedt tilbud fra et tophold kan ændre det.

Den romerske ledelse er skuffet da jeg siger nej, men jeg er ret ligeglad.  Djævel

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #101: 11 Apr 2006, 20:32 »

Godt du blev. For som du selv siger du har ikke gjort jobbet færdig med Genoa i nu. Selvom det ikke er nemt at sige nej når en stor klub som Roma kommer og siger de godt kan bruge en. Men strækt du blev. Så må vi se om de stadig mangler en manager om et par år nu du er færdig med Genoa Wink

Tror på sikker overlevelse i din første sæson i Serie A. Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #102: 11 Apr 2006, 20:35 »

Godt du blev. For som du selv siger du har ikke gjort jobbet færdig med Genoa i nu. Selvom det ikke er nemt at sige nej når en stor klub som Roma kommer og siger de godt kan bruge en. Men strækt du blev. Så må vi se om de stadig mangler en manager om et par år nu du er færdig med Genoa Wink

Tror på sikker overlevelse i din første sæson i Serie A. Thumbs Up

Tak for de pæne ord! Husk at stemme!  Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #103: 11 Apr 2006, 20:38 »

Det er her med gjort.

GULD TIL GENOA Opstemt Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #104: 11 Apr 2006, 21:06 »

TRANSFER IND

Paul Verbeek (Venstre wingback)

Hentet på fri transfer i Feyenoord fordi Moretti ikke ser ud til at kunne klare mere på det her niveau.

Francesco Roupolo (boksspiller)

En gardering til de forreste rækker, hentet på fri transfer fra Parma.

Ricardo Vaz Te (venstre offensiv midtbane og angriber)

En kommende stjerne. Hentet i Bolton på fri transfer.

Bartolomaj Kuru (målmand)

Endnu en lovende spiller. Hentet i Austria Wien på fri transfer.

Leonardo Daniel Ponzio (Højre forsvarsspiller og defensiv midtbane)

En argentinsk spiller med landsholdserfaring, der primært skal give en hårdere konkurrence på højre forsvarsplads, hvor Cassetti indtil videre har været den eneste rigtig gode spiller. Hentet i Zaragoza på fri transfer.

Javi Muñoz (målmand)

Da jeg ikke ved hvor længe jeg har Magnus Bahne på holdet har jeg hentet ham her på fri transfer for at være sikker på jeg har tilpas mange gode målmænd i klubben. Bademesterens første tid i Hucknall har lært mig at det mest nederen der findes er at have for få målmænd  Wink

Sherman Andrés Cárdenas (Offensiv midtbanespiller, venstre og central)

Der har været en hel del snak om ham her inde på de forskellige sider på forummet. Derfor besluttede jeg mig for at hente ham til klubben. Hentet i Bucaramanga for den chokerende lave pris af £575.000. Han er £2.900.000 værd da han ankommer til klubben, men starter i reserven på grund af sin lave alder (17) og fordi jeg har mange spiller på den centrale midtbane.

Cristian Brocchi (Defensiv midtbane eller midtbanespiller centralt, højre og venstre)

Måske ikke verdens bedste stats, men en mand med Serie A erfaring, hvilket bliver meeeeeget vigtigt i min første sæson i den bedste række. Hentet i Milan på fri transfer.

Mourad Meghni (offensiv midtbanespiller, højre og central)

Endnu en lovende spiller. Hentet på fri transfer fra Bologna. Han starter på reserveholdet fordi jeg har rigtig mange offensive midtbanespillere i forvejen.

Christian Wilhelmsson (Offensiv midtbanespiller, alle positioner, og angriber)

En fantastisk spændende allround midtbanemand. Hentet i Anderlecht på fri transfer.

Jamal Alioui (forsvar, højre og central)

Er stadig ikke tilfreds med mit forsvars niveau. Derfor dette indkøb. Pris: £230.000 fra Hércules.

Michael Gravgaard (central forsvarsspiller)

Ja, en FCK’er til Italien. Regner med hans landsholdserfaring smitter af på mit forsvar. Pris: £240.000 fra FCK.

Samlet udgift: £1.500.000

TRANSFER UD

Rigtig mange spillere forlader Genoa i sommerpausen. 32 spillere i alt  Shockeret , men kun de følgende syv giver penge i kassen:

Tobias Grahn (offensiv midtbanespiller)

Ja, øv, men jeg var meget i pengenød i juni måned og Fiorentina bød pludselig £2.500.000 for en spiller der kun spillede ti kampe i hele Serie B-sæsonen. Fodbold handler desværre også om penge.  Skuffet

Olivier Dacourt (defensiv midtbanespillere)

Blev tilovers da det viste sig at Zanetti var sådan cirka ti gange bedre. Derfor sælger jeg ham til Messina for £775.000, hvilket betyder at han har kostet mig £225.000 for 20 kampe. Det undrer mig pressen ikke er ude efter min røv efter den blunder.  Forlegen

Valon Behrami (wingback og offensiv midtbane højre og venstre)

Ung schweizer, som jeg ikke har brugt nogen sinde og som aldrig har spillet for reserveholdet mens jeg har været ved roret. Den eneste grund til at han er på holdet er at bød £500.000 på ham her i sommers da hans deleje-aftale sluttede. Jeg bød kun for at kunne sælge ham senere, og det gjorde jeg altså. Young Boys betalte £2.500.000 for ham hvilket er et pænt stykke over hvad han er værd.

Diego Alberto Milito (angriber)

Argentinsk angriber, der har været udlånt til Zaragoza non stop i de to år jeg har været træner i Genoa. Selv om han har været langt fra begivenhedernes centrum, har han altid været god for en kommentar om holdet i den italienske presse crazy . Da han kom tilbage fra sin lange rejse kunne jeg se hans sats var noget dårligere end de spillere jeg havde i forvejen. Derfor sælger jeg ham til Boca Juniors for £2.500.000 mens jeg prøver at holde masken.  Grin

Beserier Ali Eren (forsvarsspiller højre og central)

Solgt til Samsunspor for £250.000 efter kun en sæson og 23 kampe. Men heldigvis fik jeg ham gratis sidste sommer.

Alessandro Quaglia (angriber)

Ung spiller købt på fri transfer denne sommer, solgt igen efter en måneds tid for £500.000 til AlbinoLeffe. Hvem sagde fejlkøb?  Opstemt

Steve Marlet (offensiv midtbane højre og angriber)

Tilbuddet på £650.000 kom fra Birmingham som et lyn fra en klar himmel 2. august. Jeg valgte at slå til da den gamle fyr efterhånden er trængt i truppen da yngre kræfter er kommet til.

Samlet indkomst: £9.750.000

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010