home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 186869 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: The Resurrection of Genoa
« Svar #75: 28 Mar 2006, 23:15 »

Hehe jaaa.... det må vi da håbe  Wink For mine tropper banker Genoa synder og sammen!  Opstemt Hvis jeg da ellers får et ny indkøb til forsvaret... Det er godt nok TYNDT OG UTROLIG DÅRLIGT  Djævel

Der er rigtig mange gode billige spillere at få fat i. Har Napoli ikke også kassen??

ZhotLog
Gæst

« Svar #76: 28 Mar 2006, 23:20 »

JOOOO Opstemt 11 mil DKK!  Grin Men desværre er det ikke alle der mener at Napoli er det rette sted at forsætte karrieren... Men er dog ved at anskaffe mig en meget habil forsvar.  Rullende Øjne Heyduer Freyd Gudmundsson! ( er sikkert ikke stavet korrekt da jeg ikke har spillet kørende lige pt. ).... Og det er jo lidt svært at stave til.... UNDERLIGE islandske navne  crazy

Dusty78DK
Manager

« Svar #77: 28 Mar 2006, 23:22 »

Jeg kan godt råde dig til at få Reginaldo fra Udinese Reserves, på en låneaftale, når du nu skal spille Serie B. Han scorede 6 mål i de to første Coppa Italia kampe for mig i Serie B!  Opstemt

Hey, spændende! Det skal jeg nok gøre!  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #78: 30 Mar 2006, 00:34 »

Årets hold

Så er det tid til at kigge tilbage på året der gik. Her kommer først sæsonens ultimative Genoa hold:

------------------ Ezenwa ----- Akrour ------------------
Illiev ------------  Grahn ----- Lozano ------ Rossi
Ylönen --------- Matingou ---- Fusco ---- Lamacchi
----------------------- Benhamou ----------------------

SUBS (ja, der er 7 i Serie C):

SUB 1: Magnus Bahne (målmand) – backup og skide utilfreds
SUB 2: Pavel David (Højre wing & Angriber) – en stærk mand når de andre er skadet
SUB 3: Emmanuel Ebiede (offensiv højre eller central midtbane) – Rossi’s afløser, der gjorde det godt
SUB 4: Lorenzo Rossetti (midtbanespiller – central eller midt) – manden som Bari bød £1,3 mil på 2 gange inden jeg købte ham fri af en deleje-aftale. Forsøgte at køre ham ind som Lozano’s afløser, men det blev ikke rigtig til noget på grund af skader.
SUB 5: Stefano Bettarini (Venstre forsvarsspiller eller wing) - Illiev’s afløser, der viste sig at være meget skrap til at score på frispark.
SUB 6: Nicola Caccia (angriber). Sølvræv på 35 år – en rigtig Peter Møller type. Han spillede 11 kampe fra start og blev skiftet ind 11 gange. Det resulterede i 11 scoringer og 3 oplæg samt solide optrædener hver gang.
SUB 7: Ivanoe Lanzana (forsvar venstre og central)

Målmand:
Ingen tvivl. Benhamou var den klart bedste af de folk jeg havde i klubben til den plads. Men nu kommer der en ny her til sommer.

Forsvar:
Som sagt lod jeg i starten af sæsonen min assistenter vælge forsvaret, fordi jeg syntes de alle sammen så stort set lige gode ud. I starten skiftede han meget rundt mellem hvem han ville have i startopstillingen, men efterhånden som jeg spillede flere og flere kampe blev både de og jeg mere sikre på hvem der skulle spille.
Assistenterne valgte blandt andet Harri Ylönen, veteran forsvarsspiller med en del kampe på det finske landshold. Fusco og Lamacchi var i klubben da jeg startede, og den helt store overraskelse var min nyindkøb Matingou, der var udset til at være backup på den defensive midtbane. Jeg havde en del fejl i det centrale forsvar indtil jeg testede den store afrikaner som Fuscos makker. Siden da tror jeg ikke manden har tabt en hovedstødsduel, og det er ikke ofte en angriber kommer forbi ham.

Midtbane:
Mine to wings blev solgt fordi de spillede så fantastisk. Men skidt, jeg var godt dækket af på de pladser. Tobias Grahn havde fast den offensive rolle på midtbanen, hvilket gik godt med 12 mål og 7 assist – hvilket er en del når jeg primært spiller over fløjene. Lozano havde den defensive rolle og viste sig at have et dræbende langskud. Faktisk var han så godt at han forlader klubben til fordel for Sevilla.  Græder

Angribere:
Akrour er selvskreven. Manden blev topscorer med 27 mål på trods af at han først kom til klubben i starten af januar  Shockeret . Ezenwa blev nr. 2 med 21 scoringer. Derfor er han valgt som makker til topscoren– skarpt forfulgt af Pavel David, der specielt i efteråret spillede fantastisk og ikke mindst Caccia. Maric klarede sig okay, men han var meget plaget af skader.

Samlet set er mine spillere her:

Generel evaluering

Ja, som de fleste af jer stemte på, så rykkede jeg op. Så det mål er klart nået trods et ikke overbevisende hold til at starte med og de minus 3 point fra begyndelsen. Jeg har fået indført 4-4-2 og er generelt positivt indstillet overfor Italiensk fodbold – måske fordi de små 2D spillere ikke er krukkede og kaster sig ned i græsset bare man puster til dem.  Grin

Klubbens samlede resultat kan ses her:

Akrour taber både topscorerprisen og bedste gennemsnitlige karakter, og der gik kun 25 mål ind på min målmand i 55 kampe. Meget pæne tal  Cool

Økonomien endte med at se sådan her ud:

Et godt resultat efter en meget omtumlet start. De to spillersalg hjalp selvfølgelig ganske meget.

12. Juni
Tid til at dele priser ud. Jeg får årets Serie C træner – det manglede bare. Lozano fra Genoa kommer ind som årets spiller i Serie C, og jeg får hele syv spillere i startopstillingen på årets hold:

Akrour bliver ligaens topscorer og scorer også årets mål.  Cool

En meget tilfredsstillende sæson er ovre, nu gælder det Serie B.  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #79: 31 Mar 2006, 14:08 »

2006/2007 SÆSON

Transfer ind:

Massimo Maccarone (angriber)

Angriber med landsholdserfaring, der dog ikke slog til i Middlesbrough. Derfor skifter han på fri transfer til Genoa.

Angelo Pagotto (målmand)

Er i målmandsstats bedre end Benhamou men er fysisk dårligere, men det kan vel trænes op. Skifter fra Torino på fri transfer.

Davide Chiumiento (offensiv midtbane, venstre)

Ung Schweizisk wing der skal være den endelig erstatning for Illiev. Fri transfer fra Juventus, da han var ved at være tæt af at være udlånt til Siena og Le Mans.

George Mourad (angriber)

Denne unge svensker blev indkøb som en af de første, fordi jeg var usikker på hvilke andre spillere jeg kunne få. Derfor udser jeg ham til at være en lovende spiller, der må vente en sæson eller to før han får megen spilletid. Fri transfer fra IFK Göteborg.

Joseba Garmendia (offensiv midtbanespiller, central)

Mine scouts var meget imponeret over denne unge spanske spiller, og jeg synes også han ser lovende ud. Skal nok have en sæson eller to på reserveholdet og intensiv træning. Fri transfer fra Baskonia i Spanien

Federico Piovaccari (angriber)

Endnu en ung, lovende spiller, der dog er en smule dårligere end Mourad.

Steve Marlet (Offensiv højre midtbane eller angriber)

En af de rutinerede kræfter, der er vant til topfodboldens krav. Hans omstillingsparathed skal nok gavne klubben. Var træt af at sidde på bænken i Wolfsburg og derfor kunne jeg friste ham med et fri transfer skifte.  Smiley

Tchiressoua Guel (Offensiv midtbanespiller, centralt og højre)

Ebiede passede højre wing efter Rossi blev solgt. Ham her er den reelle erstatning, hentet på fri transfer i Lorient.

William Viali (central forsvarsspiller)

Efter afgangen af et par ”gamle” forsvarsspillere har jeg brug for mere rutine nede i de bagerste rækker. Derfor er denne fyr hentet ind fra Trevisio på fri transfer. Det trækker ned på købet at han efter handlen gør opmærksom på at han var ked af at forlade sin gamle klub. Men hey, så skulle han ikke have skrevet under!  Wink

Marco Cassetti (højre forsvarsspiller, wingback eller midtbanespiller)

Jeg har aldrig haft en ”ægte” wingback i Genoa endnu, men det er der rådet bod på nu. Hentet i Lecce på fri transfer.

Olivier Dacourt (defensiv midtbanespiller)

Det hidtil dyreste køb: £1.100.000 fra Roma. Hvorfor? Fordi jeg har brug for en solid erstatning for Lozano.
Lucas Rimoldi udtaler at han ikke kan lide ham, fordi det giver konkurrence. Modigt af en mand, der var udlejet hele sidste sæson og som jeg derfor har klaret mig uden hidtil. Jeg svarer ved at sige at det er mig, der bestemmer holdet. Dacourt selv er meget glad for at have skiftet.

Emeka Nwarra (angriber)

Endnu en angriber fra Enybia i Nigeria med et navn, der er svært at udtale. Ham her er udset til at skulle udvikle sig de første par sæsonner, og også hentet til klubben for £500.000 fordi Ezenwa ikke skulle føle sig ensom.  Grin
Maric er dog bekymret for konkurrencen. Det ville jeg også være hvis jeg var ham, fordi han var den ringeste angriber jeg brugte sidste sæson. Men jeg fortæller ham at det er mig der har ”leder” skrevet på træningsdragten.

Det var det! 11 spillere, en hel startopstilling for £1.600.000 overgik til Genoa 1/7 2006. Min jyske vurdering lyder det har været et godt køb.  Wink

Efter de mange indkøb gennemgår jeg førsteholdstruppen for at se hvem der skal være med helst fremme, og hvem der skal prøve lykken på reserveholdet. Rimoldi og Maric bliver sat til salg. Ikke fordi de brokkede sig. Næ, det er mere fordi de var de dårligste på deres position OG fordi de var så dumme at brokke sig og få mig til at overveje om jeg overhovedet ville have dem på holdet.  Djævel

Andre transfers ind i løbet af Juli:

Christiano Zanetti (defensiv midtbanespiller)

Halvvejs inde i juli måned har Zanetti ikke fundet en ny klub. En del klubber byder på ham, mig inklusive, men han vil helst blive i Italien. Derfor får jeg ham på fri tranfser og kampen om den defensive midtbaneplads er benhård.

Kim Madsen (Højre og central forsvar)

Lovende dansk forsvarsspiller for at give mere konkurrence. Pris: £250.000 fra Burghausen.

Yoldas Muhammet Hanifi (forsvarsspiller højre og central)

Nej, det er ikke Yoda, men i stedet en lovende ung forsvarsspiller for at give endnu mere pondus til det centrale forsvar. Pris: £250.000 fra Kayserispor.

Transfer ud:

John Harold Lozano
Skifter til Sevilla på fri transfer selv om jeg gerne ville have beholdt ham.

Cristian Stellini
Forsvarsspilleren slog ikke til, derfor går han til Mons på fri transfer

Igor Zaniolo
Kom frem og brokkede sig over han ikke spillede. Jeg kiggede på hans stats og fandt ud af hans stats var pisse ringe. Derfor blev han sendt af sted til Olbia på fri transfer.  Djævel

Salvatore Aurelio
Ung angriber, der ikke stillede sig tilfreds med at være under udvikling. Utaknemmelige ungdom  Opstemt. Skifter til Ternana på fri transfer

Manuel Coppola
Solgt til Mantova for £35.000.

Giuseppe Greco
Endnu en forsvarsspiller forlader os på fri transfer. Denne gang til Cesena.

Ivanoa Lanzara
Ældre forsvarsspiller. Skifter til Lucchese for £4.000

Corrado Grabbi
Den ringeste angriber med 10 i hovedspil og afslutninger. Derfor solgt til Gillingham for £100.000.

Giacomo Dicara
Endnu en gammel forsvarsspiller. Skifter til Spal på fri transfer.

Lucas Rimoldi
Brokhoved nr 1 bliver solgt til Mouscron for £425.000.  Djævel

Mario Marijc
Brokhoved nr 2 sælges til Münster for £90.000  Djævel   Djævel

Målsætning for 2006/2007 sæson

Ledelsen i klubben forventer en hæderlig placering i Serie B, hvilket stemmer godt overens med mine egne forhåbninger. Det kunne selvfølgelig være fedt at rykke op igen i den kommende sæson, men jeg vil meget hellere spille holdet sammen. Der er ingen grund til at rykke op i Serie A, hvis man ikke er klar til at spille på så højt niveau og derfor rykker ned igen.

Metsu1
Manager

« Svar #80: 31 Mar 2006, 15:48 »

Det er nogle gode indkøb du har fået lavet og jeg tror Mourad kan blive rigtig god allerede i den første sæson  Thumbs Up

Ellers er det da for sygt at du for Cassetti til Serie B, han bliver en konge spiller for dig og så synes jeg også at Yoldas Muhammet Hanifi ser lidt for god ud, jeg tror da roligt, at vi kan regne med at se Genoa tilbage i Serie A næste år.

Held og lykke med Serie B  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #81: 31 Mar 2006, 16:05 »

Det er nogle gode indkøb du har fået lavet og jeg tror Mourad kan blive rigtig god allerede i den første sæson  Thumbs Up

Ellers er det da for sygt at du for Cassetti til Serie B, han bliver en konge spiller for dig og så synes jeg også at Yoldas Muhammet Hanifi ser lidt for god ud, jeg tror da roligt, at vi kan regne med at se Genoa tilbage i Serie A næste år.

Held og lykke med Serie B  Wink

TAk for de pæne ord ... rødmer helt  Wink  Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #82: 31 Mar 2006, 23:56 »

Venskabskampe

Genoa – Carpenedolo 6 – 0
Genoa – Chelsea 1 – 3
Genoa – Milan 1 – 2
Catanzaro – Genoa 0 – 3

Mine drenge spiller nogle gode kampe selv om de fleste af dem er nye ansigter. Pavel David er en af dem, der gør sig bedst bemærket med fire mål i tre kampe.

Både kampen mod Milan og Chelsea var tætte. Mod det engelske tophold taber jeg kun fordi Chelsea scorer to kasser i løbet af kampens sidste ti minutter og Milan var mere end almindeligt heldige.

Alt i alt positive tendenser inden sæsonen rigtig går i gang.

AUGUST 2006

6. august
Denílson skifter til Genoa! Den kreative venstre wing havde problemer med at få sin kontrakt fornyet hos Bordeaux og derfor slog jeg til. Jeg har en venstra wing i forvejen, men jeg er en smule nervøs for om den unge schweizer, jeg allerede har anskaffet mig, kan klare presset.

Ikke for at lyde som en hvis ekstrem håndbolddame, men efterhånden synes jeg at jeg er ved at have et dreamteam.  Opstemt

Genoa – Monza 4 – 1. Samme dag er der kamp i pokalturneringens første kvalifikationsrunde . Modstanderen er en gammel kending, Monza, der rykkede op via playoff fra Serie C1/A sammen med mig. Selv om drengene bruger hele første halvleg på at finde hinanden, kommer spillet alligevel til at køre skide godt.

13. august
Lecce – Genoa 3 – 1. 2. kvalifikationsrunde i pokalen. Det er overhovedet ikke fortjent at vi taber. Lecce spiller kun godt i korte perioder, og i de perioder scorer de deres tre mål. I vores gode perioder kan vi ikke ramme målet.  Sur

23. august
Torino udråbes som topfavoritter til at rykker op til Serie A, tæt forfulgt af bl.a. Fiorentina. Genoa betragtes som outsider, hvilket passer perfekt både til mine og bestyrelsens forventninger.

26. august
Genoa – Fiorentina 2 – 2. Ilddåb!! Jeg fører 2-0 efter første halvleg, men på en eller anden måde får jeg lukket favoritterne ind i kampen igen. At jeg ikke vinder til sidst er direkte uretfærdigt, da jeg nærmest belejrer deres straffesparksfelt  Forlegen. Men skidt, det var et godt resultat, trods alt.

Så er august slut - er snart tilbage med september!

Dusty78DK
Manager

« Svar #83: 02 Apr 2006, 10:50 »

SEPTEMBER 2006

13. september
Atalanta – Genoa 1 – 1. På grund af landskampe måtte jeg vente med at spille min næste kamp. Det var okay, for så fik drengene muligheden for at træne mere sammen. Jeg kommer foran på straffe og de udligner efter et forsvarskiks. I anden halvleg presser jeg voldsomt på men får ikke det sidste mål. Men det lover godt.

17. september
Genoa – Cremonese 4 – 1. Endelig den første sejr i Serie B. Fantastisk. Drengene spillede godt og lod sig ikke slå ud af at jeg i første halvleg burde have scoret fem mål i stedet for to.

20. september
Brescia – Genoa 1 – 5. Fantastisk kamp. Drengene har styr på det fra start til slut og uden de store problemer kunne jeg have score to eller tre mål mere.  Smiley

24. september
Genoa – Ternana 1 – 0. En typisk kamp mellem et sprudlende hjemmehold og et udehold, der graver sig ned med elleve mand i målfeltet. De skød på mit mål to gange, men var farlige begge gange. Men igen viser holdet den moral der skal til.

27. september
Genoa – Monza 2 – 0. Kampen mod det andet hold fra Serie C1/A. Resultatet er meget skuffende taget i betragtning at modstandene i løbet af kampen får 4 (!!)  Shockeret spillere udvist. Det burde have givet os flere mål.  Skuffet

28. september
I pressen går der rygter om at Roma-bossen Spalletti er tæt på at blive sparket ud. Jeg har mulighed for at sige jeg er interesseret i jobbet, meeeeen nu er det jo Genoa jeg skal bringe op i Serie A.  Wink

Så er september slut! Tid til SS af tabellen.

Det ser meget lovende ud. På 2. pladsen og en kamp mindre end alle de andre hold. En god start, men der er stadig en smule problemer med at få alle spillere til at fungere sammen.

ZhotLog
Gæst

« Svar #84: 02 Apr 2006, 10:55 »

GENOA I SERIE A!!! Opstemt Det ser sgu lovende ud Dusty! Det var også ved at være lidt lang tid siden vi havde fået en ordentlig update!  Sur Kommer der en ny update senere i dag?

Dusty78DK
Manager

« Svar #85: 02 Apr 2006, 11:02 »

GENOA I SERIE A!!! Opstemt Det ser sgu lovende ud Dusty! Det var også ved at være lidt lang tid siden vi havde fået en ordentlig update!  Sur Kommer der en ny update senere i dag?

Hæ, tak for det, men jeg er ikke sikker på jeg kan opnå en update mere i dag.  Græder

Er helt tosset med din signatur, i øvrigt.  Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #86: 03 Apr 2006, 20:57 »

OKTOBER 2006

1. oktober
Triestina – Genoa 0 – 0. En forfærdelig kamp. Hjemmeholdet gravede sig ned og prøvede at score på kontra. Kim Madsen blev vist ud med fem minutter tilbage, hvilket tvang mig til at spille med højre bolde op mod modstandernes felt ligesom et skodhold fra den fjerde bedste række i England. SKOD!  ticked off

11. Oktober
Bari – Genoa 1 – 1. Endnu en uafgjort, endnu en kamp vi burde have vundet. I starten af anden halvleg bliver Bari reduceret til ti mand, men det hjælper åbenbart ikke en fis.  Skuffet

15. oktober
Rimini – Genoa 1 – 3. Drengene banker klatten 3 gange i kassen på det første kvarter, og efter det går spillet lidt i stå. At Zanetti og Hanifi bliver skadet hjælper overhovedet ikke på kampens rytme.

18. oktober
Genoa – Arezzo 2 – 0. Dagens modstander lå med helt oppe i toppen i september måned. Det kan man bare ikke se nu. Drengene tager en fridag og scorer alligevel 2 mål.

21. oktober
Genoa – Torino 0 – 0. Sådan må det være at spille mod AC Horsens. Jeg havde bolden hele tiden og spillede næsten ishockey power-play, men den tidligere Man Utd keeper Taibi spillede som Schmeichel i EM finalen. ØV!  ticked off

25. oktober
Cesena – Genoa 2 – 2. Jeg fatter ikke hvad der sker, men modstanderne får lov til at udligne efter de har fået smidt en mand ud. Meget utilfredsstillende!  ticked off

28. oktober
Genoa – Avellino 2 – 0. Fantastisk godt spillet kamp. Desværre er målmændene i Serie B lidt for gode, ellers havde de fået en kæmpe sæk.  Wink

Så er oktober slut. Her kommer et SS af stillingen:

Yes, jeg har skiftet skin til Turnstyle version 3  Opstemt

Jeg er nummer 1 og har ikke tabt en kamp endnu, og det er meget fedt. Er bare lidt utilfreds med alle de uafgjorte kampe.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #87: 03 Apr 2006, 21:03 »

Det ser  jo rigtig godt ud.

Men uafgjort er stadig bedre ind at tabe Rullende Øjne. Dog træls hvis man har hele spillet og ikke kan få scoret Græder. Men ellers så ligner det jo en ny oprykning for Genoa. Thumbs Up

Forsæt det gode arbejde Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #88: 04 Apr 2006, 00:39 »

NOVEMBER 2006

2. november
Benhamou, min trofaste målmand fra Serie C, vil gerne have en ny kontrakt. Det er okay, han har spillet godt og får kun £2.000 pund hvilket er en smule under klubbens gennemsnit på £2.310. Indtil for nylig stod han helt sikkert hver gang – nu prøver jeg Pagotto – så okay, vi går i forhandling.

En bombe springer i forhandlingerne: Han forlanger en startløn på £22.000 - pænt meget mere end Denílson, der får £18.000 og er den højest betalte på nuværende tidspunkt!! Jeg ryster på hovedet og tilbyder ham i stedet £6.250. Det afslår han og jeg lader mit gode hjerte løbe af med mig og tilbyder £11.250. Tilbudet bliver ikke højere!  Djævel

5. november
Treviso (5) – Genoa (1) 0 – 2. En kamp der i sidste måned let kunne være endt med uafgjort. Men mine drenge har taget sig sammen og spiller koncentreret i 90 minutter for første gang meget længe.

6. november
Benhamou skriver under på kontrakten på til en værdi på £11.250 – det gør ham til den 5. bedst lønnede.

19. november
Catania (8) – Genoa (1) 0 – 2. Ironisk. Efter alle de kampe, hvor jeg fortjente at vinde men kun fik uafgjort, oplever jeg nu at spille en kamp hvor mine modstandere spillede godt og fortjente at få point, alligevel vinder jeg på teknisk finesse og koncentreret defensiv. Måske var det på grund af den lange pause pga. landskampe. NU ligner det et sammenspillet hold.  Hævet Øjenbryn

22. november
Genoa (1) – Mantova (14) 2 – 0. Det lignede længe en målløs kamp mellem et ivrigt tophold og en AC Horsens lignende fighterindstilling  Opstemt. Men så prøvede jeg at give angriberne færre opgaver og spille mere offensivt. Det hjalp!

26. november
Martina (21) – Genoa (1) 0 – 2. En mystisk kamp. Efter første halvleg skælder jeg voldsomt ud på spillerne fordi det svage hjemmehold, der hidtil kun har fået 8 point, har haft flere chancer end os og fordi boldbesiddelsen er 60 – 40 i bundholdes favør  Shockeret. Ezenwa spiller i 2. halvleg en klassekamp hvor han scorer det første mål og lægger op til det andet. Alligevel er hjemmeholdet tæt på at score til sidst. Topholdets held og moral er åbenbart en dominerende faktor!

November måned er slut. Jeg spillede kun 4 kampe på grund af mange landskampe, men jeg vandt dem alle sammen med 2-0  Cool. Derfor er jeg begyndt at trække fra i toppen som i kan se her i SS:

På gensyn i julemåneden!

Dusty78DK
Manager

« Svar #89: 04 Apr 2006, 21:17 »

DECEMBER 2006

Efterhånden må jeg prøve at vende mig til tanken om at jeg igen træner et tophold. Det mystiske er, at det var først da jeg skulle tage et SS ved afslutningen af november at det gik op for mig at jeg er ved at gentage bedriften fra sidste sæson.

Det lyder måske mystisk, men jeg har ikke tænkt så meget over min placering i ligaen indtil nu i denne sæson. Jeg har bare tænkt: ”Okay, hvem skal spille på den plads?” om hver eneste af de 11 pladser på holdet. Jeg har faktisk ikke tænkt: ”Vi rykker op med begge hænder bundet på ryggen”.

Hvorfor? Fordi jeg har købt psyko-meget ind i det her spil og hele tiden har anstrengt mig for at opbygge en eller anden form for kollektiv på holdet. Gider ikke have et Real Madrid hold med omkring 20 små egotrippere, der ikke vil fighte side om side for de nødvendige point.  funny

Nu er en eller anden form for sammenhold kommet ind på holdet, og efterhånden ser ligaen lovende ud. Det er en smule overraskende – for mig i hvert fald – men nu skal det i hvert fald nydes!

2. december
Genoa (1) – Piacenza (12) 3 – 0. Drengene spiller simpelthen fantastisk, og jeg scorede ikke kun to mål.  Wink

10. december
Reggiana (2) – Genoa (1) 1 - 1. Topopgør i Serie B! Jeg regnede med at denne kamp ville blive meget afgørende for udviklingen i resten af sæsonen. Den første uafgjorte kamp længe, og det er okay. I første halvleg er mit hold på hælene og Martin Ericsson (!!!) scorer føringsmålet for hjemmeholdet lige inden pausefløjtet. I anden halvleg sætter jeg pres på og burde måske have score to gange. Men okay, resultatet er fint ud fra spil og chancer.

15. december
Genoa (1) – Modena (2) 3 - 0. Endnu et topopgør i den næstbedste italienske række. December tegner til at blive en gysermåned. Denne gang er der overhovedet ikke usikkerhed om resultatet. Drengene spiller fantastisk.

20. december
Napoli (9) – Genoa (1) 1 – 3. Endnu en typisk topholdskamp: Napoli spiller fantastisk i første halvleg og jeg burde have været bagud med to mål. I stedet får jeg to heldige kontraer og en god dødbold.

Med 21 kampe er jeg nu nået halvvejs i sæsonen. Tid til at kaste et blik op de udvalgte spillere jeg helst vil spille med:

---------------- Ezenwa --------- David ----------------
Denílson ----- Guel ---------- Zanetti --------- Marlet
Moretti -------- Ali Eren ------- Fusco ------- Cassetti
-------------------------- Pagotto ------------------------

Målmand:
Pagotto har kun været I startopstillingen i halvanden måned og har ikke lukket nær så mange mål ind som Benhamou.

Forsvar:
Wing backs er sikre. Moretti spillede offensiv midtbane sidste sæson, men er blevet rykket tilbage. Cassetti er endnu et nyindkøb, der har klaret sig fantastisk. De to centrale forsvarsspillere er et svært valg, fordi jeg har prøvet forskellige sammensætninger. Når jeg har valgt Fusco & Ali Eren er det fordi de har det højeste gennemsnit

Midtbane:
Denílson og Marlet er direkte afløsere for de to spillere jeg solgte sidste sæson. Guel er teknisk langt stærkere end Tobias Grahn på den offensive plads og Zanetti er stærkere end Dacourt og alle de andre midtbanespillere i den defensive rolle.

Angribere:
Både Akrour og Maccarone har skuffet i denne sæson. Ezenwa er sprudlende og David var i flyvende form indtil han blev skadet i oktober.

Det var så mit drømmehold midt i sæsonen – her kommer et SS af tabellen efter præcis halvdelen af ligaen:

Det er ganske fornuftigt at være 10 point foran og være ubesejret. FCK og Brøndby ville sikkert sætte en føring i den størrelse over styr  Opstemt, men jeg en rimelig sikker fornemmelse af at jeg i hvert fald når play-off.

December måned er slut. Der er juleferie indtil 8/1 2007, og imens skal jeg undersøge om jeg kan lokke nogle nye spillere til holdet i sommerpausen.  Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010