home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285436 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #525: 20 Mar 2008, 15:06 »

1. Du er syg! Du nærmer dig næsten Thorøe og Majvang!
2. Cesc, kom på msn Opstemt!

1. Sikker på det? Er jeg ikke. (:

2. Kommer snart!  Wink

Tak til jer alle sammen!
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #526: 20 Mar 2008, 15:08 »

1. Sikker på det? Er jeg.
2. Kommer snart!  Wink

Tak til jer alle sammen!
1. Nemlig Smiley
2. Kanon Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #527: 20 Mar 2008, 16:39 »

Jeg elsker den her blog, fedt hold du har fået og tillykke med alle trofæerne Opstemt
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #528: 20 Mar 2008, 18:45 »

Fedt interview med Fabregas og nogle vigtige underskrifter du fik dig der.
Det er en fornøjelse af læse din blog.
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #529: 20 Mar 2008, 18:58 »

Har haft meget travlt her på det sidste så har ikke fulgt med ordenligt..
Så kunne jeg måske se dine transfers fra alle sæsonerne, og din start-11'er?

Tak Smiley
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #530: 20 Mar 2008, 21:00 »

AaronLennon, du kan jo bare kigge lidt på de foregående sider. Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #531: 20 Mar 2008, 23:32 »

Jeg er nød til at sige at jeg er dybt imponeret over denne blog.. Du skriver bedre og bedre for hver update, der kommer og grafikken er jo i særklasse..

Denne blog kan uden tvivl den bedste fra din side og dejligt at se du har nået 37 sider.. Håber den fortsætter i mange sæsoner og sider endnu.. KUTGW.. Thumbs Up


JimmyGP
Logged

- Veni, vidi, vici -

AaronLennon
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #532: 21 Mar 2008, 03:04 »

Kan jeg få lov til at se SS af Veloso, Silva, Messi, Sahin, Agüero Smiley

PFT Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #533: 21 Mar 2008, 08:06 »

Jeg er nød til at sige at jeg er dybt imponeret over denne blog.. Du skriver bedre og bedre for hver update, der kommer og grafikken er jo i særklasse..

Denne blog kan uden tvivl den bedste fra din side og dejligt at se du har nået 37 sider.. Håber den fortsætter i mange sæsoner og sider endnu.. KUTGW.. Thumbs Up


JimmyGP

Mange mange tak Jimmy. (:

Kan jeg få lov til at se SS af Veloso, Silva, Messi, Sahin, Agüero Smiley

PFT Opstemt

Miguel Veloso:
http://i26.tinypic.com/ixwaw1.png

Nuri Sahin:
http://i30.tinypic.com/2ynhxr6.png

Lionel Messi:
http://i30.tinypic.com/w6rxg8.png

David Silva:
http://i29.tinypic.com/334ow20.png

Sergio Agüero:
http://i32.tinypic.com/abnyb6.png
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #534: 21 Mar 2008, 08:33 »

Ja så er det jo så mig som står og skal til at skrive en blog, og jeg kan da få meget inspiration her af Cesc
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #535: 21 Mar 2008, 08:42 »

Kan du ikke give mig en kort beskrivelse af, hvordan du gør kanterne på dine billeder runde?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #536: 21 Mar 2008, 09:09 »

Kan du ikke give mig en kort beskrivelse af, hvordan du gør kanterne på dine billeder runde?

Nej, det er en af opskrifterne på succesen. Den giver jeg først videre, når bloggen er slut. Hvis den slutter.. (;
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #537: 21 Mar 2008, 09:11 »



Arsenal skulle starte september med at møde Everton på Goodison Park i Liverpool. Gæsterne fra London kom rigtig godt i gang og den hurtige Sergio Agüero fik lavet et mål efter kun 4 minutter. Kampen blev heller ikke ret meget længere, også havde ivorianeren Kolo Touré fordobblet førringen. Arsenal sad tungt på spillet og næsten hele Evertons hold var frustreret. Deres schweiziske dribler, Barnetta, satte nødbremsen i bund på Nicklas Bendtner og Tranquillo fik lov at få det varme vand. Nicklas Bendtner slog sig ikke på Barnettas angreb og han lavede kampens sidste mål i det 88. minut. 3-0 

Young Guns skulle derefter spille Champions League kamp i Léige. Modstanderen var Standard og det lignede en smal Arsenal sejr - det blev dog noget andet. Francesc Fàbregas åbnede målfesten efter 14 minutter og Adebayor fulgte hurtigt efter. The Gunners var dog ikke færdige med at trylle og efter 28 minutter havde Sergio "El Kun" Agüero også lavet et mål til 3-0. Inden pausen lavede Fàbregas et fantastisk mål, da han fra 40 meter hamrede bolden ind på stolpen også røg den i mål. Pausestillingen var 4-0 til Arsenal. Kings Of London tryllede igen i anden halvleg, der kom dog ikke ligeså mange mål. Emmanuel Adebayor lavede hans andet- og Arsenals femte mål, da han i det 46 minut bankede bolden i kassen. Tomas Rosicky erstattede i slutningen af kampen, en træt David Silva og det var en super indskiftning. Rosicky hamrede det sidste søm i kisten og Arsenal fik en fantastisk start på denne Champions League sæson. 6-0

Arsenal tog derefter op til The Toon. Newcastle skulle mødes og Arsenal var små favoritter, det lignede et tæt opgør. The Gunners
skabte en masse chancer, men Shay Given virkede meget oplagt. Han kunne dog ikke overvinde Adebayors fantastiske hovedstød og i det 32. minut, kom Arsenal foran med 0-1. The Gunners fik lidt mere ned og spillede defensivt, imens at Newcastle rykkede alle kæder længere frem på banen. Selvom Newcastles tropper blev rykket frem, var det stadig Arsenal, som styrede slagets gang. Der kom ikke flere mål, men Obafemi Martins var meget tæt på i de dødende minutter. Han ramte dog træværket. 1-0

Herefter var der dømt Carling Cup kamp. Arsenal skulle spille imod West Brom og førstnævnte var store favoritter. Fàbregas var med fra start og han lavede kampens første mål efter 21 minutter. Hjemmebaneholdet WBA svarede meget hurtigt igen, da Federico Fazio lavede straffespark. Felipe Baloy tog sig af det og han sparkede sikkert bolden i mål. Der kom ikke flere mål i første halvleg, men i anden var der rigtig mange. Det startede med at Danny Haynes på flot vis sparkede West Brom., foran med 2-1. Det var dog ikke det eneste, som WBA havde at byde på. Federico Fazio lavede endnu engang straffespark og Felipe Baloy gjorde det til 3-1. Arsenal var dog slet ikke ødelagt og indskiftede David Silva svarede hurtigt igen med et fantastisk mål. I de sidste 5 minutter var Arsenal ustyrlige og Sergio Agüero scorede til 3-3 i det 85. minut. Alt var kommet på lige, men der gik kun få minutter, så havde danskeren Nicklas Bendtner bragt Arsenal i front og efter en dramatisk kamp - er Arsenal videre. 4-3

Arsenal spillede derefter imod Portsmouth på Emirates Stadium. The Gunners var spået til en smal sejr, og medierne fik ret. Det gik dog hurtigt i starten og Miguel Veloso bragte med et perle af et langskud Arsenal foran. The Gunners styrede sikkert dirigent stokken og Portsmouth ellers stærke hold, fik ikke et ben til jorden. Pasningerne var meget gode fra Arsenals side og i det 42. minut, viste Adebayor sammen med Agüero, hvorfor de er verdens bedste angribere. En flot et-to kombination blev dannet, Adebayor fik plads og Arsenal kom foran med 2 mål. Der kom ikke flere mål og Arsenal fik en flot sejr. 2-0

Månedens sidste kamp var i Champions League, hvor at Benfica kom til England. Gæsterne fra Portugal viste hurtigt respekt og efter 25 sekunder havde deres højrefløj Pascal Feindouno bragt dem foran. Emmanuel Adebayor bragte dog hurtigt balance i regnskabet og der stod 1-1. Det gik hurtigt for The Gunners og man skulle kun frem til det 14 minut, for at Agüero havde scoret. Spillet røg lidt frem og tilbage, men Arsenal sad klart på spillet. Benfica slog dog kontra i det 81. minut og det blev til et mål. En uafgjort i en ret tæt kamp. 2-2


Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #538: 21 Mar 2008, 09:22 »

Nej, det er en af opskrifterne på succesen. Den giver jeg først videre, når bloggen er slut. Hvis den slutter.. (;

Lidt bovlam undskyldning, men fair nok ticked off
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #539: 21 Mar 2008, 09:40 »

Lidt bovlam undskyldning, men fair nok ticked off

Hvorfor er det en lam undskyldning? Alle går efter den bedste blog, ikke sandt? Jeg kan få flere 'stemmer' ved at være den eneste med runde kanter.
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010