home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285406 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #555: 21 Mar 2008, 15:32 »



Månedens første kamp skulle for Arsenals vedkomne spilles imod Reading på Emirates Stadium. Arsenal lagde hårdt ud og Lionel Messi bragede efter 13 minutter, den massive læderbold ind bag ved Jamie Ashdown. The Gunners havde overtaget gennem hele kampen, og man skulle ikke længere frem ind til det 33. minut, før at der stod 2-0. Francesc Fàbregas havde luret et par huller i forsvaret, hvor han driblede igennem for at få plads. Han fik plads, og han kanonerede med sin flotte Nike-støvle imod mål. Bolden fløj i nettet og fansene råbte Fàbregas' navn. Reading modtog mange ostefarvede kort i denne kamp og deres general, Dinijar Bilyaletdinov, fik en dobbeltost - hvilket resulterede i en badebillet. Emmanuel Adebayor sparkede sikkert bolden i mål og The Gunners fik endnu en sejr. 3-0

I oktober er vejr forholdene ved at ændrer sig i England og regnen begynder at piske ned. Det blev en meget våd kamp mellem Sunderland og Arsenal på The Stadium of Light. Sidstnævnte var dog bedst i den kolde regn og deres anfører Francesc Fàbregas, lavede kampens eneste mål. Spanieren spillede bandespil med hans makker Lionel Messi og med dem i tempo går det altid godt. Hurtige et-to kombinationer og detaljer med hæl og tå, gjorde at Fàbregas næsten kunne løbe bolden i mål. Spillet var på Arsenals side, men ingen flere mål kom til syne. 1-0

Der var derefter dømt op til Champions League i Zaragoza, hvor at Arsenal kom på besøg fra det kolde England. Emmanuel Adebayor fik en perfekt start på kampen, da han efter 17 minutter, tog et træk imellem Kompany og Barzagli,
hvorefter han sparkede bolden i mål. 1-0. Kings Of London var dog ikke færdige med at hærge La Romereda. Nicklas Bendtner fik en perfekt bold fra David Silva, som han tæmmede og flugtede imod mål. Falcón kunne ikke få lapperne på den - og Arsenal kom foran med 2-0. I pausen blev tingene snakket igennem hos Zaragoza, men deres spil blev bestemt ikke bedre i anden halvleg. Arsenal hævede deres niveau og Emmanuel Adebayor kom igen i målscorenens rolle, da han bankede bolden ind i en af de sidste minutter. 3-0

Aston Villa gæstede derefter Emirates Stadium, hvor at de skulle tage kampen op imod Arsenal. Velkomsten var ikke god og Adebayor lavede hurtigt et mål for Arsenal, da han fik en sukkerbold fra Lionel Messi, som han kunne sparke til. Det blev endnu værre, da Messi selv fik lov at trække ind i banen - og afslutte. Han løb hurtigt igennem forsvaret, driblede uden om 2 mænd og sparkede hårdt til det våde læder. Bolden røg sikkert i kassen og Arsenal var foran 2-0. Anden halvleg kom i gang, da Francesc Fábregas flot dunkede bolden i kurven til stillingen 3-0. Micah Richards fik en dårlig slutning, på en ellers god kamp fra hans side af. Han mistede bolden til Valeri Bojinov, som sikker kunne sparke bolden forbi Frey. 3-1

Arsenals unge mandskab, skulle derefter spille imod Bolton i Carling Cup. Nicklas Bendtner kom godt i gang, endnu engang, da han fik en god bold fra Freddy Adu. Super Nick satte med det samme hovedet på og bolden røg sikkert ind i netmaskerne. Arsenals reserver var dog ikke færdige og Rhys Murphy, viste sig fra sin bedste side. Han driblede 3 spillere, som næsten kunne være fans far, hvorefter han sparkede på kassen og som Nicklas scorede han. 2-0. Arsenal fik i det 35. minut tilkendt et straffespark - Freddy Adu skal tage sig af det. Han brændte, men returbolden sparkede han sikkert i mål til stillingen 3-0. Kampen var dog knap nok begyndt, og Lionel Messi scorede på en vidunderlig solo tur i det 81. minut. Bolton ville dog også være med og Afonso Alves lavede kampens sidste mål. 4-1

Oktobers sidste kamp var imellem to ærkerivaler, Tottenham - Arsenal. Arsenal sad tungt på begivenhederne, selvom kampen blev spillet på White Hart Lane. Adebayor lavede et drømmemål, men dommer, Rob Styles, fløjtede for frispark. The Gunners fik dog ingen mål og Paul Robinson blev dagens helt i skysovs, da han med flere klasseredninger holdt nullet. 0-0


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #556: 21 Mar 2008, 15:53 »

Snart et interview, som omhandler en Real Gooner. (:
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #557: 21 Mar 2008, 16:00 »

Kan jeg få lov til at se truppens topscorerliste...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #558: 21 Mar 2008, 16:03 »

Kan jeg få lov til at se truppens topscorerliste...

Har ikke FM åben, men kan huske disse.

Adebayor, 16
Fàbregas, 7
Agüero, 6
 ..
 ..
Touré, 2
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #559: 21 Mar 2008, 16:04 »

Forresten så RESPEKT til dig, og dit vanvittige hold! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #560: 21 Mar 2008, 17:40 »









Kolo Habib Touré er hans navn. Han kommer fra Elfenbenskysten og hans lillebrødre spiller i Barcelona og Metalurh Donetsk. Kolo er en sand Arsenalspiller og han har spillet i klubben i over 8 år. Han fortæller om sin drømmespiller at få til klubben og han fortæller om livet på toppen.

ARSENAL HAR HOLDT DIG TILBAGE, SELVOM BARCELONA OG REAL MADRID HAR VÆRET UDE EFTER DIG, HVORDAN HAR DU DET MED DET?
Har de virkelig? Jeg skal lige have en snak med Nikolaj. Ej, jeg vidste det godt og jeg er meget glad for at spille i Arsenal. Real Madrid og Barcelona siger mig ikke en skid - fatter heller ikke hvorfor at Yaya spiller der. Arsenal er min klub og jeg er meget stolt over at bære trøjen. Jeg vil spille i Arsenal, hele mit liv og de spanske klubber kan glemme alt om mig.

DU ER FAN AF ARSENAL, ER DU DEN ENESTE TOURÉ SOM ER DET?
Jeg er bestemt ikke den eneste. Hele min familie har altid elsket klubben og det samme har jeg. Yayá og Ibrahim er kæmpe fans af Arsenal og håber en dag at komme til at være på klubhold med dem. Arsenal er min families liv. Hvis Wenger ikke havde købt mig, så havde min familie været døde nede i Afrika.

Koló slukker tørsten med sin pepsi og smiler kækt til en af de kvindelige tjenere. Hvorefter interviewet forsætter...

HVIS DU VAR NIKOLAJ, HVEM HAVDE DU SÅ KØBT?
Jeg havde nok købt mig selv med det samme, hvis jeg spillede i en anden klub. Ej, min brødre Yaya og Ibrahim ville jeg købe med det samme. Nikolaj har før spurgt mig om jeg kunne manipulere lidt med Yaya, så han vil til Arsenal. Jeg har fået ham overbevist, men Nikolaj købte jo Sahin. Fatter ikke hvorfor han ville have kold tyrker istedet for benhård Touré? Haha.

EBOUÉ BLEV SOLGT TIL ASTON VILLA, SAVNER DU HAM?
Nej, jeg har aldrig brudt mig om denne mand. Han kan ikke spille fodbold og han burde gå til dans istedet. Selvfølgelig savner jeg Eboué, han er en sand ven. Jeg elskede at danse med ham og Adebayor, nu må jeg dog nøjes med sidstnævnte. Ade er cool og han får mig til at glemme Eboué lidt, men han vil altid være i mit hjerte. Vi snakker en masse sammen og vi holder kontakten.

ARSENAL, HVAD ER DER SPECIELT VED DEM?
De spiller verdens bedste fodbold og har det stærkeste mandskab på kloden. Selv Elfenbenskysten ville have problemer med at slå dem. Arsenal er noget specielt, de laver talenter i lange baner og er samtidig med i topstriden. Jeg er stolt over at være en del af verdens bedste fodboldhold. Alle vil til Arsenal, men gider Arsenal have dem - nej.

Kolo Touré er en sjov person og da hans ven Adebayor kommer forbi på deres stam café, mixer de lige en joke sammen. Kolo fortæller at han er ved at blive interviewet, men Adebayor bliver på stedet og fortæller med.

HVAD ER DIT FORHOLD TIL DROGBA?
Kolo Touré: Han spiller i en skod klub, hvilket jeg ikke kan forstå. Han er målfarlig og en fin ven, men kunne godt leve uden ham. Han er rar at være sammen med, men så heller ikke mere.
Emmanuel Adebayor: Jeg har intet forhold til ham. Vi har haft vores kampe og jeg er den bedste, uden tvivl.

Kolo svarer hurtigt fortæller at Adebayor har ret. Adebayor går derefter ud i byen og laver hans yndlingshobby - shoppe. Kolo er mere nede på jorden nu og interviewet bliver ordentlig igen...

DU HAR SPILLET DOBBELT SÅ MANGE KAMPE FOR LANDSHOLDET END YAYA, ER DU BEDRE END HAM?
Brødre har altid brug for at være onde imod hinanden og jeg vil sige, at jeg er bedre end Yaya. Det afspejler både klubben og kampene fra landsholdet. Ibrahim er stadig ung, men han skal nok komme. Jeg er den bedste Touré, men de andre kan virkelig også spille fodbold. Jeg er jo også 2 år ældre end Yaya.

DU ER GOD TIL AT LØBE OP IGENNEM BANEN, DU BRUGER DET DOG SJÆLDENT, HVORFOR?
I vores taktik er det sådan, at jeg skal forsvare. Jeg kan finde ud af det og gør det hvis lejligheden byder sig. Modstanderne er blevet bedre til at spille imod os, så vi har ikke så meget plads. Vores offensive spillere er fantastiske til at spille på små områder, imens at jeg vil have meget plads. Jeg får ikke tilladelse til det.

SIDSTE SPØRGSMÅL, FØLER DU DIG TRUET AF FAZIO OG DJOUROU?
Selvfølgelig gør jeg det. De er to gode fodboldspillere, og jeg skal spille godt i hver eneste kamp for at beholde min plads. Fazio har fået en god start i klubben og Johan gør det normalt godt. Jeg er glad for at der er modstand, så udvikler og spiller jeg bedre. Fazio føler jeg kan blive meget stor, så han er virkelig en trussel.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #561: 21 Mar 2008, 17:46 »

Virkelig en skidt update, rent indholdsmæssigt. Der er urealistiske kommentarer, og jeg tror jeg forlader bloggen for en stund.


Held og lykke fremover. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #562: 21 Mar 2008, 17:46 »

Lidt mærkelig update, du skriver noget og så skriver du ej.... Lige et eksempel: Nej, jeg har aldrig brudt mig om denne mand. Han kan ikke spille fodbold og han burde gå til dans istedet. Selvfølgelig savner jeg Eboué, han er en sand ven.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #563: 21 Mar 2008, 17:49 »

Virkelig en skidt update, rent indholdsmæssigt. Der er urealistiske kommentarer, og jeg tror jeg forlader bloggen for en stund.


Held og lykke fremover. Smiley

Ikke urelistiske kommentarer. Kolo snakker sådan - det må du bærer over med. (:

Lidt mærkelig update, du skriver noget og så skriver du ej.... Lige et eksempel: Nej, jeg har aldrig brudt mig om denne mand. Han kan ikke spille fodbold og han burde gå til dans istedet. Selvfølgelig savner jeg Eboué, han er en sand ven.

Sådan gør Kolo - det er jo meningen med det hele. Touré er en sjov person, han joker ofte i sine interviews.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #564: 21 Mar 2008, 17:51 »

Jeg synes ikke, du formår at holde et realistisk niveau - enig? Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #565: 21 Mar 2008, 17:52 »

Jeg synes ikke, du formår at holde et realistisk niveau - enig? Smiley

Måske, måske ikke. Kolo er som sagt en spøjs person, men måske overdriver jeg lidt. Det kan du have ret i.  Smiley
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #566: 21 Mar 2008, 17:53 »

Må koble mig på denne vogn.
Syntes at hans svar er lidt for urealistiske...

Men altså, hvis det er sådan han snakker så er det jo det realistisk Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #567: 21 Mar 2008, 17:54 »

Det er kun  Zlatan der snakker sådan Smiley
Logged

DjibrillCisse
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #568: 21 Mar 2008, 17:56 »

bloggen er simpelthen for ensformig, og syntes desværre den er begyndt at køre i ring.. den startede ellers lovende.. lidt mere kreativitet så er jeg på igen..
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #569: 21 Mar 2008, 17:57 »

bloggen er simpelthen for ensformig, og syntes desværre den er begyndt at køre i ring.. den startede ellers lovende.. lidt mere kreativitet så er jeg på igen..

Jeg går i tænkeboks - glæd jer!
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010