home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1016 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285467 gange)
Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #75: 19 Feb 2008, 19:54 »

fantastisk blog. rigtig godt sat op
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #76: 19 Feb 2008, 20:13 »

En rigtig flot blog Cesc.. Sorry jeg ikke har kommenteret den endnu.. håber du kan holde dampen oppe denne gang for du skriver sgu godt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #77: 19 Feb 2008, 20:24 »

Kan jeg få et ss af taktik og holdopstilling, så vil du glæde en Arsenal fan
Logged

Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #78: 20 Feb 2008, 10:37 »

lovely at Arsenal boller de andre;)
stillingen minder dejligt om den rigtige
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #79: 20 Feb 2008, 14:04 »

fantastisk blog. rigtig godt sat op

Takker..

En rigtig flot blog Cesc.. Sorry jeg ikke har kommenteret den endnu.. håber du kan holde dampen oppe denne gang for du skriver sgu godt.. Thumbs Up

Tusinde tak Jimmy. Smiley

Kan jeg få et ss af taktik og holdopstilling, så vil du glæde en Arsenal fan

Senere..

lovely at Arsenal boller de andre;)
stillingen minder dejligt om den rigtige

Det gør den nemlig - det er skønt!  Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #80: 20 Feb 2008, 14:05 »

Kommer der en update idag ? Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #81: 20 Feb 2008, 14:06 »

Kommer der en update idag ? Thumbs Up
Hvordan vidste jeg at du ville spørge om det?

Det ved jeg ikke.. Tror ikke, da der både er stil og fodbold i aften, plus at jeg har en ven på besøg.  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #82: 20 Feb 2008, 14:10 »

Er bare interesseret i din blog .
Men skal nok lade være med at kommentere fremover så .

Det må du skam selv om, men en smiley betyder vidst meget for dit valg. Hvis der var en "Wink" efter, ville du nok ikke have taget det så tungt.
Logged

Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #83: 20 Feb 2008, 16:23 »

du laver en update hvis du har tid og så er jeg tilfreds:D
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #84: 21 Feb 2008, 21:50 »

Kommer nok med en update imorgen, da jeg skal i bad desværre. Så derfor, vil jeg give jer 2-3 updates imorgen. Smiley
I weekenden, får i også et par stykker!
Logged

Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #85: 22 Feb 2008, 07:26 »

fantastisk:D
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

jokke99
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #86: 22 Feb 2008, 13:27 »

Nice blog, kunne godt tænke mig at se din holdopstilling.
Logged

I don't know how many more times i'm gonna be up here in New England, but i'm gonna leave Coach Belichick man, with a salute man. I love u guys, i miss ya, i'm out.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #87: 22 Feb 2008, 13:30 »

Update Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #88: 22 Feb 2008, 17:11 »





     Arsenal udbygger forspringet
     3-0 på Old Trafford!

Arsenal bliver ved med forbedre sig. Det kører derudaf og de bliver ved med at vinde alle deres kampe. Deres spil forbedre sig i takt med hvor langt ligaen kommer hen og efter 3-0 sejren over United på Old Trafford, står det næsten klart at Arsenal vinder Premier League.

Nytårs tømmermænd var ikke til at finde hos Arsenal spillerne, som den første dag i år 2008, tog sig kærligt af Reading på The Madejski Stadium. Arsenal spillede dem ud af banen og Eduardo plus Hleb lavede kampens 2 mål. 5 dage efter skulle der sparkes gang i FA Cuppen igen, Arsenal havde trukket Nottm. Forrest. Arsenal's stjerne Francesc Fabregas var endelig kommet sig over sin næsten halvårs skade og han var klar til at lave Arsenals eneste mål i denne kamp. Det blev dog ikke afgjort, i Nottingham. For Nathan Tyson lavede et sent mål, som gjorde at kampen skulle omspilles på Emirates.

Efter opgøret imod Nottingham Forrest, gjorde Arsenal parat til en hård kamp imod West Ham. West Ham er det eneste hold, som har slået Arsenal på Emirates, men det kom de ikke til idag. Deres ellers ret gode form blev brudt, da Veloso sparkede bolden ind efter 45 minutter. Adebayor ville også lige sige farvel, inden han smuttede til Ghana, så i det 69 minut bragede han bolden i kassen til 2-0. The Gunners skulle derefter spille imod Nottingham Forrest igen. Det lignede en let kamp for Arsenal og det blev det også. Arsenal blev tildelt 2 straffespark, men kun ét enkelt af dem blev scoret på. Det var Tomas Rosicky, der sparkede bolden i kassen, mens at Nicklas Bendtner måtte se sit skud parreret. Den unge Rhys Murphy, fik dog også et mål i denne kamp. Han hamrede bolden ind fra 20 meter. Nicklas Bendtner gjorde sin afbrænder god igen, da han i det 78 minut lavede kampens sidste og flotteste mål.

Derefter skulle Arsenal til en svær opgave i Manchester. United var den tætteste efterfølger på Arsenal, men de manglede spillere som Rooney, Ronaldo og Tevez til dette derby. Arsenal udnyttede situationen og spillede offensivt. Det gav pote og lige før pausen, lavede Arsenal 2 hurtige scoringer. Eduardo og Nicklas Bendtner stod for dem. Arsenal holdte United væk fra målet gennem hele kampen, da forsvaret spillede bedre end aldrig før. Micah og William spillede utrolig sikkert, så derfor kunne Gallas også sende en lang bold op til Robin van Persie. Robin udnyttede sin hurtighed overfor Rio Ferdinand og han lavede et klasse mål! 3-0 over United på Old Trafford.

Eduardo og co. skulle derefter spille FA Cup igen, hvor Stoke ventede for The Gunners. Det lignede en meget let sejr til Arsenal, men Stoke gav godt fra sig. De styrede bestemt ikke kampen, men efter at Theo Walcott havde scoret, da der var gået 56 minutter, begyndte Stoke at presse lidt på. Deres angriber Ricardo Fuller lavede også et mål, da Senderos lavede en kæmpe brøler. Arsenal satte sig derefter massivt på kampen, de fik dog aldrig spillet til at fungere. I det 93 minut, lavede centerforsvare Zakuani dog en sløj tilbagelægning til keeperen Steve Simonsen. Theo Walcott satte tempo på og han nåede han få bolden før Simonsen, derefter driblede han ham og sparkede bolden køligt i kassen til slutresultatet 1-2. Januar var dog ikke færdig, der manglede en kamp imod bundproppen Fulham. Fulham fik ikke den forventede start og Arsenals danske es, Niklas Bendtner, bankede bolden i kassen efter kun 3 minutters spil. Arsenal var derefter meget boldsikre og de kørte bolden hurtigt frem og tilbage. Fulham kunne slet ikke følge med, de fik heller ikke lov til at være med. Arsenal pressede også meget på i slutningen af kampen, i det 84 minut blev Robin van Persies klokkeklare mål annulleret, men det gjorde ikke noget for Eduardo lavede et fantastisk mål bare 2 minutter senere. Dette mål blev afslutningen på en fantastisk start på år 2008.


Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #89: 22 Feb 2008, 17:17 »

Kan jeg ikke komme til at se din Holdopstilling?
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010