home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285408 gange)
Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #105: 23 Feb 2008, 15:57 »

Jeg troede der snart ville komme update.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #106: 23 Feb 2008, 16:57 »





     Hele 12 point adskiller Arsenal & United
     Arsenal spiller fantastisk!

Arsenal forsætter deres fantastiske spil. Nu fører de med 12 points og de er også videre i FA Cuppen. The Gunners fik dog ikke nok ud af deres kamp på Emirates imod Camp Nou, så det ser svært ud i retur kampen.

Arsenal startede februar imod Aston Villa. The Gunners fik en fantastisk start, da deres unge portugiser, Miguel Veloso, lavede et hurtigt mål efter 3 minutter. Det var et af hans kendte langskudsmål. Aston Villa var meget frustreret i løbet af hele kampen og deres centerforsvar, Zé Castro fik en udvisning i det 19 minut. Arsenal pressede derefter meget på, men de fik ikke lavet flere mål i dette Premier League opgør. Young Guns skulle derefter til Portsmouth for at spille en god kamp. Robin van Persie var meget vigtig og han lavede kampens første mål. Han brændte et straffespark, men sparkede returbolden ind. I det 17 minut lavede han kampens andet mål, da han med et velplaceret langskud ramte stolpen, som derefter gik ind i mål. Arsenal pressede meget på i løbet af kampen, men David James stod en meget god kamp. Selvom der gik 2 mål ind bag ham.

Arsenal havde trukket Chelsea i FA Cup 5. runde. Kampen skulle spilles på Stamford Bridge, så Chelsea var små favoritter til at tage sejren i hus. Arsenal gjorde meget modstand og i det 37 minut, lavede Ricardo Carvalho straffespark på Nicklas Bendtner. Adebayor skulle tage sig af dødbolden, og han sparkede bolden sikkert i mål. Arsenal var foran, men det blev kun til en førring på 20 minutter. Den tilbagevendte Didier Drogba var nemlig uhyre farlig foran kassen og han lavede et flot mål efter 57 minutters spil. Den unge Armand Traore lavede en meget stor fejl i det 61 minut, da han sparkede hans landsmand Florent Malouda ned. Armand måtte forlade banen med et rødt kort. Det påvirkede dog ikke Arsenal og deres centerforsvare, William Gallas sparkede Arsenal på vinderkurs med et fantastisk mål fra 20 meter. Arsenal spillede derefter med et 6 mandsforsvar og de vandt kampen 1-2 på Stamford Bridge.

3 dage efter skulle Arsenal spille imod FC Barcelona, som de havde trukket i Champions League. Arsenal var tippet til en sejr, men kampen skulle blive meget tæt. Andres Iniesta åbnede festen med et flot kontra mål, der var gået ca. en halvtime. Arsenals nummer 4, Fabregas, var dog kold og lige før pausen hamrede han bolden ind fra 30 meters afstand. Arsenal skiftede Theo Walcott ind i pausen og han skulle kun bruge ét enkelt minut for at score. Et flot mål af den unge angriber. Arsenal blev ved med at presse, da de ikke kunne bruge en 2-1 sejr til meget. Det slog dog fejl og Giovani fik lavet kampens sidste mål for FC Barcelona til slutresultatet 2-2. Arsenal skulle slutte måneden med en kamp imod Everton på eget græs. Arsenal spillede meget sikkert og holdt bolden for egne rækker. Everton spillede en forfærdelig kamp, og i det 44 minut fik Nicklas Bendtner lidt for meget plads af Yobo. Det gjorde at han kunne hamre bolden ind til 1-0. Arsenal pressede meget på, da Everton ikke rigtig gad noget. Tim Howard stod dog fantastisk og han blev udnævnt til kampens spiller. Han lukkede kun ét mål ind i den kamp, så resultatet blev 1-0.


Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #107: 23 Feb 2008, 17:06 »

Helt vildt flotte resultater, men er lidt forvirret over chl. Var 2-2 kampen på hjemmebane?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #108: 23 Feb 2008, 17:07 »

Helt vildt flotte resultater, men er lidt forvirret over chl. Var 2-2 kampen på hjemmebane?

Mange tak.

Ja, det var den. Smiley
Logged

FCKchamp
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #109: 23 Feb 2008, 17:10 »

Meget bedre! Thumbs up! Wink
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #110: 23 Feb 2008, 17:14 »

Rigtig flot update. gode resultateter
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #111: 23 Feb 2008, 17:42 »

Flot update og godt skrevet. Jeg kunne dog godt bruge det endelige resultat for hver kamp for at lette overblikket. For som Cencur ogs skriver, bliver man lidt forvirret om hva resultatet egentlig blev.
Logged

Vuelve la ilusión

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #112: 23 Feb 2008, 19:44 »

Flot update og godt skrevet. Jeg kunne dog godt bruge det endelige resultat for hver kamp for at lette overblikket. For som Cencur ogs skriver, bliver man lidt forvirret om hva resultatet egentlig blev.

Mange tak allesammen. Det vil komme! Wink
Logged

DjibrillCisse
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #113: 23 Feb 2008, 19:48 »

er ik vild med top banneret ellers klasse
Logged

Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #114: 24 Feb 2008, 00:32 »

det kører jo fantastisk for dig
et råd til en spiller handel
Køb Michael Johnson fra Man. City..
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #115: 24 Feb 2008, 00:51 »

det kører jo fantastisk for dig
et råd til en spiller handel
Køb Michael Johnson fra Man. City..

Har kig på ham og Lee Cattermole. Smiley
Logged

Juventus90
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #116: 24 Feb 2008, 00:55 »

Hey Cesc. Rigtig fed blog du har kørende. Du formår at lave enkelte updates, som alligevel fanger os læsere. Og flot klaret at du er hele 12 point ned til Manchester.

Du har en fast læser her Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #117: 24 Feb 2008, 01:03 »

Endnu en flot blog fra din side af, med gode detaljer, og samtidig habil skriftligt. Jeg har dog et par forslag til, hvordan du kan øge bloggens kvalitet, og her tænker jeg rent grafikmæssigt, da fundamentet/idéen er fornuftig. Det er super fedt, at du har valgt, at køre med runde rammer, men der nogle effekter (på selve billederne), som jeg ikke synes forfærdelig meget om. Det ville været lysår federe, hvis du bare holdte dem rene, i stedet for at "lege" med dem. Derudover burde du kunne levere et bedre banner, end det du har brugt i den seneste opdatering - eller så bruge den anden, der også fremgår i dine opdateringer. Den er alt, alt for lys, og den blender ikke så godt ind, med resten af dit udmærkede layout.

Rent resultatmæssigt, går det jo fremragende, og mon ikke du ender med, at vinde Premier League - det regner jeg i hvert fald stærkt med. Udover det, er jeg skuffet over dine indkøb, eftersom det kun er 2 engelske, hvilket i mine øjne er mere eller mindre en katastrofe. Nu håber jeg blot, at du holder dig til din fremtidige plan, og køber englændere.

Ellers er det vel bare held og lykke med spillet, såvel som bloggen.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #118: 24 Feb 2008, 01:11 »

Fuldstændig enig med Rosso, som jeg også tidligere har foreslået et nyt overbanner.
Desuden, skal du arbejde i lidt længere sætninger, til tider mener jeg.

Ellers har jeg ikke noget. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #119: 24 Feb 2008, 01:31 »

Det er da skønt med en masse lange svar! Smiley

Hey Cesc. Rigtig fed blog du har kørende. Du formår at lave enkelte updates, som alligevel fanger os læsere. Og flot klaret at du er hele 12 point ned til Manchester.

Du har en fast læser her Wink


Takker meget. Er også meget stolt over at føre med 12 point, samt at der kun er gået 9 mål ind.

Endnu en flot blog fra din side af, med gode detaljer, og samtidig habil skriftligt. Jeg har dog et par forslag til, hvordan du kan øge bloggens kvalitet, og her tænker jeg rent grafikmæssigt, da fundamentet/idéen er fornuftig. Det er super fedt, at du har valgt, at køre med runde rammer, men der nogle effekter (på selve billederne), som jeg ikke synes forfærdelig meget om. Det ville været lysår federe, hvis du bare holdte dem rene, i stedet for at "lege" med dem. Derudover burde du kunne levere et bedre banner, end det du har brugt i den seneste opdatering - eller så bruge den anden, der også fremgår i dine opdateringer. Den er alt, alt for lys, og den blender ikke så godt ind, med resten af dit udmærkede layout.

Rent resultatmæssigt, går det jo fremragende, og mon ikke du ender med, at vinde Premier League - det regner jeg i hvert fald stærkt med. Udover det, er jeg skuffet over dine indkøb, eftersom det kun er 2 engelske, hvilket i mine øjne er mere eller mindre en katastrofe. Nu håber jeg blot, at du holder dig til din fremtidige plan, og køber englændere.

Ellers er det vel bare held og lykke med spillet, såvel som bloggen.


Det var da et fantastisk indlæg Rosso!
Jeg er meget glad for din ros, men endnu mere glad for din kritik. Jeg har lavet to nye bannere, et til når jeg vinder Premier League og et 'normal'. Jeg vil hente et par englændere til sommer, hvis Benzema ikke bliver for dyr. (:

Endnu en gang tak for dit indlæg.

Fuldstændig enig med Rosso, som jeg også tidligere har foreslået et nyt overbanner.
Desuden, skal du arbejde i lidt længere sætninger, til tider mener jeg.

Ellers har jeg ikke noget. Smiley

Tak for'ed Zulue. Vil jeg arbejde! Smiley

Cesc.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010