home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 243612 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #45: 18 Feb 2008, 19:06 »

Det kunne være dejligt med noget respons.

Er der noget jeg skal ændre? Smiley
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #46: 18 Feb 2008, 19:09 »

Det kunne være dejligt med noget respons.

Er der noget jeg skal ændre? Smiley
Et link med stillingen i ligaen ville være godt..
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #47: 18 Feb 2008, 19:11 »

Lige læst de seneste updates, det er flot Cesc. Overbanneret er jeg ikke vild med, men det andet grafik kan jeg godt lide. En stilling som KasperSchmidt også siger, kunne være godt..
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #48: 18 Feb 2008, 19:12 »

Et link med stillingen i ligaen ville være godt..

Får du i den kommende update. Smiley

Lige læst de seneste updates, det er flot Cesc. Overbanneret er jeg ikke vild med, men det andet grafik kan jeg godt lide. En stilling som KasperSchmidt også siger, kunne være godt..

Mange tak. Det bliver dog som det er. Smiley
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #49: 18 Feb 2008, 19:19 »

Får du i den kommende update. Smiley

Mange tak. Det bliver dog som det er. Smiley
Hvornår kommer den nye update så?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #50: 18 Feb 2008, 19:20 »

Hvornår kommer den nye update så?

Er igang med at skrive den. Smiley

Halvtime.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #51: 18 Feb 2008, 19:21 »

Er igang med at skrive den. Smiley

Halvtime.
Lyder godt..  Wink
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #52: 18 Feb 2008, 19:42 »

Jeg stemmer også for at der kommer nogle flere engelske spillere, eftersom Arsenal er et engelsk hold Wink
Og jeg syntes det er fedt, når landene ''holder'' så meget som muligt på deres talenter fra eget land..
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #53: 18 Feb 2008, 19:42 »





     What the fuck?
     Arsenal forsætter mod nummer 14

Der er stadig mange kampe tilbage af denne sæson, men det begynder at tyde på at mesterskabet kommer til London igen. Arsenal har spillet majestætisk fodbold og deres resultater bliver ved med at være gode.

Middlesbrough 1-3 Arsenal | Arsenal 1-0 Man City | Chelsea 3-3 Arsenal
I Premier League, startede Arsenal med at møde Middlesbrough på udebane. Boro er ved at skabe et godt fodboldhold, men Arsenal kan de ikke hamle op med. Hleb bragte gæsterne foran efter kun 5 minutter. Alex tog en flot løbetur, hvor efter han trak ind i banen og skød den forbi Mark Schwarzer. Da der var gået 11 minutter skød Emmanuel Adebayor Arsenal på yderligere et mål også var sejren nærmest sikret. For i det 45 minut, hamrede Miguel Veloso bolden i kassen for en lang afstand. Kampen sluttede med at Mido lavede målet til 1-3. Efter den flotte sejr skulle Arsenal spille imod City på Emirates Stadium. En kamp, som kunne gå begge veje, men det tydede mest på en Arsenal sejr. Arsenal spillede City ud af banen, men de manglede en angriber som kunne lave mål. Adebayor sad på bænken og Nicklas Bendtner virkede ikke skarp i dagens kamp, så Emmanuel Adebayor kom ind efter 68 minutters spil. Han gjorde det utrolig godt og han spillede meget bedre end alle andre på banen. Det blev også ham som afgjorde kampen i det 91 minut, hvor at han med et langskud sparkede sejren hjem til Arsenal. Den sidste kamp i november var imellem 2 rivaler fra London af. Den foregik på Stamford Bridge, så Chelsea var favoritter, Arsenal spillede dog deres chance. Arsenal kom også bedst fra start, da Adebayor efter 19 minutter hamrede bolden ind i mål, lige uden for feltet. Efterfølgende spillede Arsenal meget sikkert bolden rundt.  John Obi Mikel vandt dog på et tidspunkt bolden, også gik det hurtigt den anden vej. Frank Lampard fik en retur bold og den skød han heldigt i kassen. Der blev minuttet efter fløjtet til pause. I anden halvleg dominerede Arsenal igen. Hleb fik en løs mulighed, hvor at han var iskold også lossede han Arsenal på 1-2. Frankie var ikke med på idéen og fire minutter efter Hlebs scoring, scorede Lampard selv. Drogba havde ikke spillet nogen god kamp, da der blev dæmmet godt op for ham. Så Sheva kom ind og han gjorde det godt. Der var lagt fem minutter til og i det 91 sparkede han Chelsea på sejrskurs. Arsenal satsede hele butikken og efter 94:47 minutter trillede Robin van Persie bolden i kassen til 3-3! Et vaske ægte rivalopgør!

Arsenal 2-1 Porto | Arsenal 0-0 Schalke
I Champions League, skulle Arsenal møde Porto for anden kamp i træk. Arsenal havde vundet i Portugal og nu skulle det afgøres i London. Arsenal spillede flot fodbold og Porto blev nød til at trække i nødbremsen efter 33 minutter. Arsenal fik straffespark. Eduardo var manden som skulle sparke bolden i mål, han var kold som han plejede og bragte Arsenal foran. Bare syv minutter efter lavede Milan Stepanovs dog et par spektakulære ting og bolden havnede bag Sebasien Frey. Arsenal gav dog ikke op og Gäel Clichy sparkede Arsenal til en sejr, da han i det 83 minut flugtede bolden ind fra mange meters afstand. Efter 2-1 sejren, skulle Arsenal møde Schalke 04 på eget græs. Arsenal var små favoritter, men det tydede mest på en uafgjort. Arsenal styrede spillet fra start til slut, men der kom ingen mål og medierne fik ret. Opgøret endte 0-0.

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #54: 18 Feb 2008, 19:49 »

Rigtig fed blog Cesc. Dejlig grafik og teksten er lige tilpas. Forsæt endelig det gode arbejde, og lad os håbe at bloggen bliver lidt længere denne gang. Men jeg er rigtig imponeret, så jeg vil begynde at følge med her!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #55: 18 Feb 2008, 19:55 »

Rigtig fed blog Cesc. Dejlig grafik og teksten er lige tilpas. Forsæt endelig det gode arbejde, og lad os håbe at bloggen bliver lidt længere denne gang. Men jeg er rigtig imponeret, så jeg vil begynde at følge med her!

Mange tak for'ed vondracek.. Smiley

Jeg er glad for at du kan lide min blog og jeg håber, den holder i lang tid. Elsker virkelig det gem! Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #56: 18 Feb 2008, 20:00 »

Kan jeg godt forstå :b . Skulle også lige til at starte med Arsenal, dog valgte jeg min hjemby istedet.

Men lidt OT: Istedet for at gå ind under Forum -> Blogs etc., kan man så ikke add en blog til ens et-eller-andet, så man på 2 sekunder kan komme ind under et bestemt topic?
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #57: 18 Feb 2008, 20:09 »

God blog. Det der fanger mig er at den er så enkel og alligevel så lækker.

SS af taktikken?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #58: 18 Feb 2008, 20:10 »

Fremragende blog Shockeret Men kæft det går stærkt! Men flotte resultater, helt klart. Og en nem CL gruppe, udover Schalke der ser meget stærke ud Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #59: 18 Feb 2008, 20:22 »

Super blog.. Elsker denne type, hvor der kommer mange updates, så man kan mærke at bloggen er i live, ved godt der er mange som ikke er til det.. Men jeg er ikke en af dem Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010