home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 894 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 91881 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder -> Spurs: En Hot Start
« Svar #315: 08 Mar 2008, 20:13 »


En Hot Start

Tak til Søren91 for banner



Premier League


Newcastle 2-1 (h), (Berbatov x2)
Birmingham 2-2 (h), (Berbatov, Zokora)
Reading 2-1 (u), (Cabañas, Hübschman)
Liverpool 3-0 (u), (Berbatov, Cabañas x2)
Wigan 3-1 (h), (Berbatov, Bentley, Zhirkov)

Tottenham har spillet fantastisk i de første 5 runder af Premier League, hvor er det blevet til 4 sejre & en enkelt uafgjort. Det uafgjorte resultat kom i 2. spillerunde, hvor Birmingham var på besøg. Spurs førte 2-0 med 3 minutter igen, hvor Claudio Pizarro scorede til 1-2.

I overtiden blev udeholdet tilkendt et meget tvivlsomt straffespark, som Pizarro sikkert udnyttede til enkelt point på White Hard Lane. Dog skal det siges at Robbie Keane udgik med 20 minutter igen og at man derfor spillede med 10 mand i den sidste del af kampen. Det er dog ingen undskyldning for et meget dumt pointtab.

Tottenhams bedste kamp indtil blev spillet på Anfield, hvor Liverpool blev kørt over med hele 3-0 i en kamp, hvor Poulsen forsøgte sig med en almindelig 4-4-2 med Berbatov(1) & Cabañas(2) på toppen.
Angrebsduoen spillede godt sammen og det skal helt klart prøves igen.



UEFA Cuppen


Malmø - Spurs 1-4
0-1 Maresca ’1
0-2 Berbatov ’15
0-3 Berbatov ’19
0-4 Berbatov ’45
1-4 Lawan ’75


Spurs - Malmø 4-0
1-0 Kuyt ‘8
2-0 Kuyt ‘26
3-0 Kuyt ‘31
4-0 OG Mravac ‘36


To kampe gode fra Spurs, som vandt fortjent og overbevisende i begge opgør. I Malmø stillede Poulsen i stærkeste opstilling, mens at det var reservernes kamp på White Hard Lane. Målet til 1-0 i Malmø var i øvrigt et dommedagshug fra italienske Maresca.

I begge kampe leverede Spurs et hattick fra 2 forskellige spillere. I første kamp var det Dimitar Berbatov, mens Dirk Kuyt gentog kunststykket i London.



I næste runde venter portugisiske Estrela da Amadora, som slog estiske Skonto Riga ud med samlet 9-4. Spurs kunne ellers havde mødt et af de tre danske hold har klaret sig videre i tuneringen. AaB besejrede svenske Örgryte med 5-1, mens Brøndby vandt 4-3 over Maccabi Petach-Tikva fra Israel. Sidste danske hold er FC Midtjylland, som besejrede schweiziske Sion med 4-3.

Desværre for dansk fodbold får vi ikke noget hold i Champions League, da mestre fra FCK tabte 2-2 (udebanemål) til slovakiske Zilina i 2. kval runde.



Transfer

Som ventet har Tottenham sikret sig den mexicanske landsholdsspiller Omar Esparza. Esparza kommer fra Poulsens tidligere klub Werder Bremen og Londonklubben har betalt 132.500.000 kroner for allround-spilleren, som havde denne kommentar til skiftet.
”Jeg har nydt i min tid i Bremen og har været med til at vinde store titler her i Tyskland. Nu ser jeg frem til at prøve talentet af i Premier League og under Jimmy’s ledelse håber jeg vi kan lavet Tottenham til storhold” sagde en lykkelig Omar Esparza.

Esparza kommer til at optræde i trøjenummer 23.

Foruden Esparza har hentet Salomon Kalou hos lokalrivalerne Chelsea. Spurs har betalt 38 millioner for venstrekanten, som ventes at tage kampen mod med Zhirkov & Dzsudzsák øjeblikkeligt. Ivorianeren var sat på salgslisten af Chelsea og det var et tilbud Tottenham ikke kunne afslå.
”38 millioner for en spiller af Salomons kaliber er for godt til at være sandt. Selvom vi er godt besat på venstrekanten deltager vi i 4 turneringer og der skal nok blive plads til alle. Kalou er en kvalitetsspiller i mine øjne og han skal blive til noget stort i Tottenham. Selvom han er tidligere Chelsea-spiller tror jeg han kan blive en publikumsfavorit hvis han lever op til sit potentiale” sagde Poulsen om skiftet.

Sidst men ikke mindst har man lejet stortalentet Toni Kroos i Bayern München.

Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: Werder -> Spurs: En Hot Start
« Svar #316: 08 Mar 2008, 20:19 »

Lækker update Jimmy. Og nogle habile resultater du for skrevet ned på CV'et.
- Også nogle dejlige indkøb. Lad os håbe Klasnic er den næste? Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder -> Spurs: En Hot Start
« Svar #317: 08 Mar 2008, 20:24 »

Lækker update Jimmy. Og nogle habile resultater du for skrevet ned på CV'et.
- Også nogle dejlige indkøb. Lad os håbe Klasnic er den næste? Wink

Takker.. Han vil ikke.. desværre..  Græder Men ham & Berbatov kunne være en spændende duo.. Peace tak for kommentaren Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 20:35 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder -> Spurs: En Hot Start
« Svar #318: 08 Mar 2008, 20:27 »

Fantastisk start på the Lane Thumbs Up Fantastisk update! Du er utroligt velformuleret, og du skriver super godt Thumbs Up Fast læser!
Logged


AMRDK
Gæst
 
Sv: Werder -> Spurs: En Hot Start
« Svar #319: 08 Mar 2008, 20:27 »

Kroos !
- Hvilket talent ...

Hans lillebro FELIX fra Hansa Rostock er jo det største talent i Tyskland pt.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder -> Spurs: En Hot Start
« Svar #320: 08 Mar 2008, 20:37 »

Fantastisk start på the Lane Thumbs Up Fantastisk update! Du er utroligt velformuleret, og du skriver super godt Thumbs Up Fast læser!

Tak for det Søren.. og stort tak for banneret Thumbs Up Dejligt at vide..

Kroos !
- Hvilket talent ...

Hans lillebro FELIX fra Hansa Rostock er jo det største talent i Tyskland pt.

Jeg har scoutet ham, men ser ikke særlig ud i forhold til storbror Toni.. Men det spændende at se hvor meget jeg kommer til at bruge ham.. regner med at Kroos & Dixon skal rotere om OMC i UEFA Cuppen.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

AMRDK
Gæst
 
Sv: Werder -> Spurs: En Hot Start
« Svar #321: 08 Mar 2008, 20:38 »

Tak for det Søren.. og stort tak for banneret Thumbs Up Dejligt at vide..

Jeg har scoutet ham, men ser ikke særlig ud i forhold til storbror Toni.. Men det spændende at se hvor meget jeg kommer til at bruge ham.. regner med at Kroos & Dixon skal rotere om OMC i UEFA Cuppen.. Wink
Nej han er ikke så god i FM, men nu tænkte jeg også mere IRL  Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Werder -> Spurs: En Hot Start
« Svar #322: 08 Mar 2008, 20:39 »

Rigtig flot update. Det kører for Spurs Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder -> Spurs: En Hot Start
« Svar #323: 08 Mar 2008, 20:42 »

Nej han er ikke så god i FM, men nu tænkte jeg også mere IRL  Opstemt

Ja har læst at der er store forventninger til ham.. han lyder som en spændende spiller.. han bliver sikkert stor i FM09'eren.. Wink

Rigtig flot update. Det kører for Spurs Thumbs Up
Jah.. men det jo heller ikke de mest skræmmende hold jeg har mødt.. Wink Men jeg håber da det fortsætter.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder -> Spurs: Update
« Svar #324: 09 Mar 2008, 00:07 »


Update

Tak til Søren91 for banner




Premier League


West Bromwich 2-0 (u), (García, Berbatov)
Chelsea 1-0 (h), (Barry)
Blackburn 2-0 (u), (Cabañas, Berbatov)
Sunderland 1-0 (u), (Kuyt)

Robinson står i vejen, King er solid & Berbatov bomber. Disse er blot få blandt mange navne i Hotspur-truppen, der gør det godt. Holdet leverer dejligt offensivt fodbold, hvor de kreerer mange chancer, men samtidigt skaber det spandevis af chancer til modstanderne. Men med solidt forsvar styret af lansholdskeeperen Paul Robinson er det Hotspurs, der trækker sig sejrrigt ud af de fleste opgør.

Efter 9 kampe er status at holdet overraskende fører Premier League foran lokalrivalerne fra Arsenal. Liverpool er skuffende kun nr. 11, mens Merseysiderivalerne fra Everton balancerer omkring nedrykningsstregen. De vandt dog deres seneste kamp og er nu oppe som nr. 16.
 
Berbatov har været flyvende og indtil videre har han scoret 7 mål i 9 PL-kampe. Det giver ham en 4. plads på topscorerlisten, hvor han er overgået af Pizarro (9/8), Adebayor (8/9) & Rooney (9/10). Manchester United & Juventus siges at være meget interesseret i den stærke bulgarer, men der intet konkret på siger pålidelige kilder fra klubben.





UEFA Cuppen


Tottenham - E. Amadora 3-0
1-0 Berbatov ’8
2-0 Berbatov ’29
3-0 Berbatov ’61


E. Amadora-Tottenham 1-1
1-0 Dixon ’15
1-1 Giancarlo ’26

Det var en fantastisk aften på Whie Hard Lane, hvor Berbatov igen kom i fokus. Endnu et hattrick fra vores superangriber, der burde scoret dobbelt så mange mål. Vi kørte bolden godt rundt og havde mange, store chancer. Igen var det effektiviteten, der manglende, men 3-0 er et fabelagtig udgangspunkt.



Tottenham er endt i gruppe B, hvor de møder tyske HSV, franske Auxerre, italienske Fiorentina & skotske Hearts.
En yderst spændene gruppe, som godt kan give os problemer. Alle 5 hold har gode muligheder for at gå videre, men så længe vi henter 6 point på ”The Lane” og går videre er jeg tilfreds. Fiorentina er i mine øjne det stærkeste hold, efterfulgt af HSV.Men jeg glæder mig bare til at komme i gang” sagde Poulsen.




Carling Cuppen

Reserver fik chancen i Carling Cuppens 3. runde mod QPR på hjemmebane. Terry Dixon åbnede kampen med en flor solotur før han sendte bolden videre til Robbie Keane, som sikkert kunne bringe favoritterne i front.
Efter målet gled tempoet ud af kampen og vi overlod initiativet til Rangers. Det resulterer i en scoring 3 minutter før tid og forlænget spilletid.
I den forlængede spilletid havde både indskiftede Kuyt & Kroos store chancer for at afgøre kampen. Det formåede de ikke og vi endte i straffesparkskonkur rence.

Tottenham-QPR 1-1 (3-1)
1-0 Keane ’33
1-1 Malonga ’87

Mansaré scorer
Kuyt brænder
Buzsáky brænder
Kalou scorer
Zemmama brænder
Hübschman scorer
Krøldrup brænder
Lennon scorer


Kuszczak blev den store helt med 3 straffesparksrednin ger og jeg glæder mig til at se 4. runde.

Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: Werder -> Spurs: Update
« Svar #325: 09 Mar 2008, 00:16 »

Endnu engang; Dejligt update Jimmy.
- Og hold kæft hvor det kører i den engelske liga.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Werder -> Spurs: Update
« Svar #326: 09 Mar 2008, 00:17 »

Dejlig update og god start på ligaen.
Den her blog er virkelig god.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder -> Spurs: Update
« Svar #327: 09 Mar 2008, 00:20 »

Dejlige updates Jimmy Peace

Men det var lidt for tæt på i Carlinge Cuppen Wink

Tror du, Fiorentina og Auxerre går videre i Uefa Cuppen, i nævnte rækkefølge Smiley

Glæder mig til at høre mer Peace Er som altid fast læser Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder -> Spurs: Update
« Svar #328: 09 Mar 2008, 11:48 »

Endnu engang; Dejligt update Jimmy.
- Og hold kæft hvor det kører i den engelske liga.
Mange tak.. Ja det er superfedt.. Wink

Dejlig update og god start på ligaen.
Den her blog er virkelig god.

Tak.. Dejligt at du synes bloggen er go'.. Thumbs Up

Dejlige updates Jimmy Peace

Men det var lidt for tæt på i Carlinge Cuppen Wink

Tror du, Fiorentina og Auxerre går videre i Uefa Cuppen, i nævnte rækkefølge Smiley

Glæder mig til at høre mer Peace Er som altid fast læser Smiley

Jeg tror at Tottenham, Fiorentina & HSV går videre..  Men Auxerre & Hearts kan også nemt gå videre, hvis de spiller op til deres bedste.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Hotspurs > Lidt af det hele (Werder -> Spurs)
« Svar #329: 09 Mar 2008, 15:21 »


Lidt af det hele

Tak til Søren91 for banner




28. Oktober 2009

Vi starter med Carling Cuppens 4. runde, hvor vi rejste til Manchester for at møde City, hvilken skulle vise sig at en meget svær kamp. Manchester City dominerer kampen igennem og efter 18 minutter var det helt fortjent at Matías Fernández kunne banke bolden i nettet langt udefra.

Spurs var i chok og kunne ikke få spillet til fungere, hvilket specielt gjaldt Tottenham-topscoren Berbatov. I gennem hele kampen leverede udeholdet kun 3 skud inden for rammen, hvor City derimod anført af en velspillende Fermández havde 8.

7 minutter før tid lukkede Martin Petrov kampen, da han scorede direkte på frispark og sendte Spurs ud af Carling Cuppen.

Jeg er meget skuffet, men City var det bedste hold i aften. Fernández var i særklasse og vi kunne ikke styre ham. Vi skal hjem til London og fordøje den her skuffelse – hvorefter vi skal træne afslutninger. Det er simpelthen skuffende at vi ikke flere chancer” sagde en yderst skuffet Poulsen efter kampen.




5. November 2009


I UEFA Cuppen går heldigvis bedre og specielt Omar Esparza & Terry Dixon har gjort sig positivt bemærket. Dixon har scoret 2 mål, lagt op til 2 i 5 kampe og det 19-årige stortalent har fundet rette på den offensive midtbane. Han har dog i samråd med sin træner valgt at blive lejet ud i 3 måneder til Championship-klubben Norwich, som lovet Dixon masser af spilletid.

Esparza derimod er ved at finde sig til rette på Spurs-mandskabet og nyder rollen som Allround-spiller. Han har optrådt som både venstre back, venstre fløj, offensiv midt & central midtbanespiller og samlet set har han gennemsnit på 7.27. I sine 11 optrædener har scoret 2 mål & lagt op til 2.
Han spiller virkelig sin chance og han bliver uden tvivl en del af de bærende kræfter på Spurs-holdet.

I gruppe B er det indtil videre blevet til 4 point i 2 kampe efter sejr mod Auxerre og uafgjort mod HSV. Auxerre blevet slået på White Hard Lane med 3-2 og i mine øjne var det resultat ikke retvisende. 2 gode mål fra Dixon & Maresca sikrede en 2-føring ved pausen. Gabril Tamas scorede til 1-2 med et kvarter igen & 9 minutter senere saksesparkede Kuyt Tottenham foran med 3-1.

I det 86. minut scorede Quercia til 2-3, da oversprintede Salcido og bankede bolden i nettet fra en spids vinkel. I den situation sov Salcido & Kuszczak i timen.
Kampen igennem var Spurs dominerende og specielt Esparza & Dixon burde have scoret et par gange.

Tottenham-Auxerre 3-2
1-0 Maresca '12
2-0 Dixon '26
2-1 Tamas '75
3-1 Kuyt '84
3-2 Quercia '86


På Nordbank-Arena var der lagt op til en tæt kamp mellem 2 hold, som begge har gode muligheder for at gå videre i turneringen.

Tottenham sad på bolden i første halvleg, men alligevel var HSV der bragte sig foran efter 36 minutter, da Maxim Choupo-Moting kom forbi King og skyd direkte på Robinson. Bolden kom dog tilbage til den 20-årige angriber, som nemt kunne bringe nordtyskerne i front.
Spurs fortsatte med at sidde på bolden og efter 57 minutter kunne Salvador Cabañas bringe balance i regnskabet, da Raul García fandt ham alene i feltet, hvor han kunne udplacere Frank Rost.

Efter udligningen døde kampe ud og begge virkede tilfreds med et enkelt point.

HSV - Tottenham 1-1
1-0 Choupo-Moting '36
1-1 Cabañas '57




December 2009

Manchester United 2-2 (u), (Cabañas, Kuyt)
Derby 1-1 (h), (Esparza)
Portsmouth 2-2 (h), (Kroos, Kuyt (pen))
West Ham 1-1 (u), (Jenas)
Everton 3-2 (h), (Woodgate, Cabañas, Berbatov)
Bolton 2-1 (u), (Kuyt, Esparza)

15 runder er nu spillet i Premier League, men det er ikke længere med Tottenham, som førerhold. Lokalrivalerne fra Arsenal har trykket speederen i bund og har lagt sig i spidsen med 38 point skarpt forfulgt af Hotspurs, som 35 point for 15 kampe.
At Tottenham ikke længere fører skyldes de 4 uafgjorte resultater i træk.

Tottenham er dog stadig hele 7 point foran Manchester City på 3 pladsen og takket været det har manageren opjusteret forventningerne til denne indeværende sæson.

Jeg er helt og aldeles sikker på at vi slutter i top4 nu. Vi ligger i øjeblikket sikkert på 2 pladsen og tror også at det er meget realistisk at får Guld, Sølv eller Bronze i denne sæson. Det kræver en stor holdindsats og at vi kan holde på profilerne i Januartransfervindu et” sagde en optimistisk Poulsen.

Didier Zokora har meget utilfreds med manglende spilletid og er derfor blevet transferlistet. Porto har sikret den stærke midtbanespillers underskrift for 22 millioner kroner. Han skifter 1. januar til de portugisiske vicemestre.

Kommende kampe





Sidst men ikke mindst skal det siges at Morten Olsen ”endelig” har ført Danmark til en slutrunde efter at havde slået Slovakiet med samlet 4-3 i playoffs. Danmark blev nr. 2 i gruppe 2 efter England og foran Irland, Island, Litauen & Azerbadjan.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010