home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: [1] 2 3 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 86580 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
« : 17 Feb 2008, 21:19 »






Jeg kørte desværre død i min forrige blog/save, men lysten til at blogge er der stadig og efter afstemningen er valget faldet på det tyske storhold Werder Bremen med kælenavnet "Werder", som også er bloggens navn.

Jeg håber at de der fulgte med i min forrige blog, vil læse med her, da stilen bliver meget lig den. Hvis I har nogen spørgsmål til spillet, billeder, vil I se SS osv. så spørger endelig løs.




Spilinformation
Patch: 8.0.2 Update
Database: Stor
Valgte ligaer: De 2 bedste rækker fra Danmark, England, Spanien & Tyskland. Den bedste række fra Holland, Frankrig, Italien, Portugal & Skotland
Tidligere erfaring: Automatisk





Werder Bremens bestyrelses formand Jürgen Born har i dag bekræftet at man har fyret Thomas Schaff af personlige årsager og i stedet for ansat en ukendt dansker ved navn Jimmy Poulsen. Poulsen har tidligere været ungdomstræner i KB, EfB og senest hos FCM.

Poulsen er en dygtig træner og det eneste han mangler er erfaring. Hans mandskabsbehandling er rigtig god og han giver sig 100% hver gang. Han tror meget på klubbens unge spillere og derfor forventer vi også at se flere af vores talenter i Bundesligaen i år.” sagde Born ved pressekonferencen.

Jeg glæder mig til at komme i gang og til trods for manglende erfaring tror jeg virkelig på min chance her i Bremen. Det er et stærkt hold og målet er selvfølgeligt at udfordre Bayern på Bundesligatronen. Jeg er meget selvsikker og jeg glæder mig bare til at komme i gang” sagde en storsmilende Poulsen ved pressekonferencen.

Poulsen bliver hermed den yngste manager nogensinde i Bundes Ligaens historie med sine bare 30 år. Hans første opgave bliver at overvinde 2. Bundesligaholdet Jena på udebane om 15 dage.





Hvordan vil fansene mon tage imod den uerfarne træner??


« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 13:31 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder
« Svar #1: 17 Feb 2008, 21:26 »

Wee Jimmy. Kender det for godt, det med at køre død i et spil, gjorde det samme med mit Interspil .. Smiley

Super start, håber du får succes.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Werder
« Svar #2: 17 Feb 2008, 21:27 »

Særdeles spændende indledning.

Dog meget små fejl hist og pist...
- Men det ser rigtig godt ud Smiley !
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder
« Svar #3: 17 Feb 2008, 21:27 »

Spændende! Fast læser Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder
« Svar #4: 17 Feb 2008, 21:28 »

Jeg kunne rigtig godt lide din tidligere blog og derfor vil jeg også følge med her Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder
« Svar #5: 17 Feb 2008, 21:28 »

Lækkert valg Kys

Glæder mig til høre om Klasnic og de andre Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder
« Svar #6: 17 Feb 2008, 21:29 »

Lækkert Jimmy.

God start, glæder mig til at følge den Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder
« Svar #7: 17 Feb 2008, 21:58 »

Wauw det var godt nok mange svar.. Tak for alle jeres kommentarer.. Thumbs Up Glæder mig til at blogge for jer.. Der kunne godt tænkes at komme en update i aften, men det er kun måske..

Tak fordi i læser med Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder
« Svar #8: 17 Feb 2008, 22:04 »

Jeg læser også med! Rigtig god start Thumbs Up
Logged


AMRDK
Gæst
 
Sv: Werder
« Svar #9: 17 Feb 2008, 23:03 »

...Der kunne godt tænkes at komme en update i aften, men det er kun måske..

Kommer der en update ?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder
« Svar #10: 17 Feb 2008, 23:05 »

Hmm.. Måske.. har ikke haft tid til at spille.. Rullende Øjne Men jeg har fri i morgen, så måske i løbet af i nat..  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder
« Svar #11: 17 Feb 2008, 23:09 »

Hmm.. Måske.. har ikke haft tid til at spille.. Rullende Øjne Men jeg har fri i morgen, så måske i løbet af i nat..  Peace

Bare kom med en inat så Opstemt
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #12: 17 Feb 2008, 23:43 »







Diego Ribas da Cunha har forlænget sin kontrakt med Werder frem til 30.6.2012. Den 22-årige brasilianske playmaker var i kikkerten hos den engelske storklub Chelsea, som dog i sidste ende ikke var villige til at betale Werders pris på 355.000.000.

Efter forlængelsen skulle Werders nye pris ligge på et sted mellem 400 & 500 millioner danske kroner.

Jeg er henrykt over at Diego har forlænget sin kontrakt, da han er en vigtig brik for mit Werder-hold” sagde Poulsen kort om forlængelsen.

Udover Diego har man forlænget kontrakter med Mesut Özil, Max Kruse, Thomas Johrden & Dominik Schmidt.




Werder har ledt med lys og lygte efter en offensiv højre kant og manden er fundet. Det drejer sig om den 24-årige argentiner Jonás Gutiérrez, som kommer spanske Mallorca. Nordtyskerne har betalt 120.000.000 for kantspilleren der kan optræde i både højre og venstre side.

Jonás kan spille begge kanter, så han øger konkurrencen i begge sider. Han er en dygtig spiller, der er klar til at optræde for et storhold i den bedste række. Han bliver uden tvivl et godt køb for os og jeg håber at bliver godt modtaget på Weserstadion af fansene” sagde Poulsen om den nye spiller.


Derudover har man lejet Simon Poulsen (AML) af AZ Alkmaar og Victor Anichebe (ST) af Everton. Begge handler gælder for resten af sæsonen.




Indtil videre har man kun solgt backen Sandro Stallbaum for 1.000.000 til Regensburg.

Om der kommer flere handler ind & ud af klubben vil tiden vise.

« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 00:07 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #13: 17 Feb 2008, 23:49 »

Åh ja det kan vi li', åh ja det kan vi li'! Fremragende køb og godt du fik forlænget med Diego Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #14: 17 Feb 2008, 23:52 »

Jeg tror og håber på at han bliver en vigtig mand (Jonás).. Og så er det jo fedt at han kan bruges i begge sider.. Diego-forlængelsen var et must i den taktik jeg har tænkt mig at bruge og så er han jo en éner..

De 2 lejeaftaler er mest ment som backups, men de får da nok et par kampe alligevel..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010