home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 688 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 [2] 3 4 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 86581 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #15: 17 Feb 2008, 23:56 »

Ja, kan jeg godt se Smiley Og mht. Jonás er det en rigtig god mand, har selv haft stor succes med ham Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #16: 18 Feb 2008, 00:13 »

Ja, kan jeg godt se Smiley Og mht. Jonás er det en rigtig god mand, har selv haft stor succes med ham Wink
Jeg har også haft ham før dog ikke i Tyskland, men der var han rigtig god og aldrig utilfreds.. Håber han bliver sådan hos Werder Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #17: 18 Feb 2008, 00:16 »

Flot update
Tror Victor Anichebe bliver et hit !
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #18: 18 Feb 2008, 00:19 »

Det bliver svært for Victor med angribere som Sanogo, Klasnic, Almeida og Rosenberg.. men han skal nok få et par kampe.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #19: 18 Feb 2008, 00:22 »

Det bliver svært for Victor med angribere som Sanogo, Klasnic, Almeida og Rosenberg.. men han skal nok få et par kampe.. Wink

Ja, men hvis du både kommer langt i Cuppen og CL burde der være lidt mulighed for spilletid der  Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #20: 18 Feb 2008, 00:23 »

Ja, men hvis du både kommer langt i Cuppen og CL burde der være lidt mulighed for spilletid der  Wink

Det er jo det.. Og jeg håber da på at nå rigtig langt i alle tuneringer.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #21: 18 Feb 2008, 00:27 »

Det bliver spændende at høre lidt fra Weserstadion  Thumbs Up

Jeg må dog indrømme, at 120.000.000 kr. er noget mere, end jeg ville give for ham Jonas  Wink

Men du plejer jo at ramme rigtig med dine indkøb, så mon ikke du også gør det med ham. Jeg glæder mig til at høre lidt til din taktiske overvejelser  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #22: 18 Feb 2008, 00:30 »

Det bliver spændende at høre lidt fra Weserstadion  Thumbs Up

Jeg må dog indrømme, at 120.000.000 kr. er noget mere, end jeg ville give for ham Jonas  Wink

Men du plejer jo at ramme rigtig med dine indkøb, så mon ikke du også gør det med ham. Jeg glæder mig til at høre lidt til din taktiske overvejelser  Thumbs Up

Det var desværre prisen for ham og med min tidligere erfaringer med ham var han det rigtige køb.. Nu er det op til ham at vise det..  Smiley

@ Alle: Tak for kommentarene og tak for rosen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #23: 18 Feb 2008, 07:08 »

Jeg tror og håber på at han bliver en vigtig mand (Jonás).. Og så er det jo fedt at han kan bruges i begge sider.. Diego-forlængelsen var et must i den taktik jeg har tænkt mig at bruge og så er han jo en éner..

De 2 lejeaftaler er mest ment som backups, men de får da nok et par kampe alligevel..

Godt med Jonás, har jo selv spillet meget med Mallorca, så kender ham godt. Smiley

En flot blog, som jeg med glæde vil læse med i. Iøvrigt, tillykke med din nye status som manager - den fortjente du også. Wink

Cesc.
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #24: 18 Feb 2008, 07:20 »

God update.. Jeg følger med.. Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #25: 18 Feb 2008, 08:39 »

Godt med Jonás, har jo selv spillet meget med Mallorca, så kender ham godt. Smiley

En flot blog, som jeg med glæde vil læse med i. Iøvrigt, tillykke med din nye status som manager - den fortjente du også. Wink

Cesc.

Mange tak Cesc Thumbs Up Thumbs Up

God update.. Jeg følger med.. Smiley

Tak for det Daniel Thumbs Up


@ Alle: Der kommer nok et par updates i løbet af dagen... Smiley
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #26: 18 Feb 2008, 08:51 »

Et par spænende handler Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Gæst
 
Sv: Werder (De første handler)
« Svar #27: 18 Feb 2008, 09:08 »

Jeg vil selvfølgelig også følge med her. Wink
Spændende klubvalg, vigtigt forlængelse med Diego.  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder (Ligapokal Kvartfinale)
« Svar #28: 18 Feb 2008, 10:07 »



 

  Pasanen er et hot navn i denne sæson


Werder Bremens hotteste navne
Pasanen: 6
Naldo: 3
Diego: 2
Clemens Fritz: 1
Peer Mertesacker: 1
Torsten Frings: 1


Listen er lavet efter hvor mange bud der har været på spilleren. Jeg har valgt at holde fast i Pasanen, fordi jeg synes han er en vigtig spiller at have som backup samt at samtlige bud har været på ”afbetaling” og beløbet har ikke været stort nok til at hente en lignende erstatning.

Jeg har ikke kigget på flere spillere siden Gutiérrez ankom til klubben udover den unge back Fabien Johnson fra 1860 München. Da jeg ikke har midlerne til at købe ham lige pt. har jeg valgt at sende et lejetilbud på ham, da Johnson kan spille både venstre og højre back. Johnson har været en uge til prøvetræning og jeg kunne lide hvad jeg så.



Vi har spillet 4 kampe, vundet 3 og takket være et drop fra Tim Wiese en enkelt uafgjort. De 3 nye har gjort det godt og det tegner godt for vores kamp mod mægtige Bayern München i Ligapokalen.




Ligapokal Kvartfinale


Vi startede i kvartfinalen mod den nok værst tænkelige modstander nemlig Bayern München. Før kampen udtalte jeg at ”Det var op til mig at vise for fansene at jeg var den rette mand til jobbet” og som kampen skred frem så min spådom ud til at holde.

Werder Bremen – Bayern München sparkes i gang af hjemmeholdet og der er ekstra pres på de tyske spillere, da Joachim Löw er at finde på tribunen.

Werder starter som lyn og torden og Kahn leverer den ene drømmeredning efter den anden. Fyrtårnet Luca Toni forsøger at bringe Bayern foran, men Wiese er på plads.

Efter 25 minutter har Borowski testet Kahn flere gange og Sanogo har sendt bolden på både overlægger og stolpe.
Efter 32 minutter kommer kampens første mål, da Borowki spiller Diego, som elegant finder Sanogo. Sanogo går mellem både Lúcio & Van Buyten og banker ubesværet bolden ind bag en chanceløs Oliver Kahn.

Vi holder presset og presser Bayern mere for at komme afgørende foran. 8 minutter senere Gutiérrez slår bolden ind i boksen, men Lúcio header væk. Riposten ender hos Borowski, som sender et projektil afsted fra kanten af feltet. Bolden sidder helt ude ved stolpen og Werder er på 2-0.

Inden pausen fældes Gutiérrez i feltet, men dommerens fløjte forbliver tavst.

Efter pausen fortsætter begge mandskaber med at spille offensivt, men resulterer desværre ikke i flere mål, bare en masse brændte chancer. Hjemmeholdet er dominerende hele kampen igennem og selv med neutrale briller er det en fortjent sejr.

Vi var det bedste hold, vi havde flere chancer og vi formåede at score på vores. Bayern er i store dele af kampen nedspillet og det tegner godt for vores videre færd i denne sæson” sagde Poulsen efter sin første betydningsfulde sejr. 


I semifinalen venter de tyske mestre fra Stuttgart på udebane.


« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 10:43 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Werder (Ligapokal Kvartfinale)
« Svar #29: 18 Feb 2008, 10:30 »

Flot sejr over Bayern. Thumbs Up
Lige en ting, billedet af Pasanen lidt sammenpresset ud, har du mellemrum efter IMG ?  Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010