home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 978 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 91818 gange)
AMRDK
Gæst
 
Sv: Hotspurs > Pressemeddelelse (Werder -> Spurs)
« Svar #345: 09 Mar 2008, 18:32 »

Your choice...

Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs > Pressemeddelelse (Werder -> Spurs)
« Svar #346: 09 Mar 2008, 18:35 »

synes fandme det er flot jeg har sku ikke prøvet at have sådanne resultater med spurs! sygt gået vis mig gerne din taktik Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs > Pressemeddelelse (Werder -> Spurs)
« Svar #347: 09 Mar 2008, 19:24 »

Jeg regner da med at der kommer en update senere.. har ikke spillet særlig meget.. vil godt lige have lidt flere kampe med..

Er det okay?? Opstemt

@ Kezman: Nu er det jo også et hold jeg har overtaget i 2009/2010-sæsonen, men jeg fletter da lige et SS ind af min start 11'er i næste update.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs > Pressemeddelelse (Werder -> Spurs)
« Svar #348: 09 Mar 2008, 19:27 »

Skifter du eller?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs > Pressemeddelelse (Werder -> Spurs)
« Svar #349: 09 Mar 2008, 19:29 »

Ja det vil jo vise sig i updaten.. crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs > Pressemeddelelse (Werder -> Spurs)
« Svar #350: 09 Mar 2008, 19:33 »

Selvfølgelig, glæder mig crazy
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs > Pressemeddelelse (Werder -> Spurs)
« Svar #351: 09 Mar 2008, 19:34 »

Bliver spændende at se, når du har valgt kan jeg godt afsløre jeg håber du er taget til Spanien Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden (Werder -> Spurs)
« Svar #352: 09 Mar 2008, 21:53 »



Uddrag af artikel på politiken.dk

Poulsens fremtid
Jimmy Poulsen var meget, meget tæt på at skifte White Hard Lane ud med El Madrigal i det solrige Spanien, men i sidste ende han at blive lidt længere i England.


Det er en meget gennemtænkt beslutning, da jeg kun har været her i et halvt år. Spanien frister meget, men det f.eks. Holland eller Danmark jo også. Det går rigtig godt i Tottenham og vi er stadig med i kampen om 3 trofæer. Når vi har spillet 38 kampe i PL samt 2 finaler vil jeg reflektere over sæsonen og derefter overveje hvad der skal ske i fremtiden. For nu er min fremtid her i London hos Tottenham” sagde Poulsen til Politikens udsendte.


16.12.09
UEFA Cuppen

Tottenham fik sat et fornuftigt punktum i årets gruppespil, da man hentede yderligere 4 point i de sidste 2 kampe. Hjemme på WHL måtte man skuffende nøjes med 1-1 mod gæsterne fra Fiorentina. Hjemmeholdet dominerede første halvleg og man kom da også foran ved Robbie Keane.

I anden halvleg fik Lucho González dog udlignet til slutresultat 1-1 og italierne kom langt bedre med i kampen. Grundet en velspillet anden halvleg var det helt fortjent at Fiorentina hentede et point.

Spurs-Fiorentina 1-1
1-0 Keane ’8
1-1 González ’48

Første halvleg endte meget frustrerende 0-0 og det virkede hjemmeholdet tilfredse. Det var også meget forståeligt når det var gæsterne der havde alt spillet og chancerne.

Fra anden halvlegs start kom Dirk Kuyt på banen og det var en meget fornuftig beslutning. Kuyt brød flere gang igennem det vaklende Hearts-forsvar for at teste målmanden, men uden held. Efter 64 minutters spil sendte Esparza ham af sted alene mod mål hvor han let kunne loppe bolden over en fremstormende Anthony Basso.

Bare 3 minutter senere sendte David Bentley et hjørnespark af sted, hvor Espara nåede højest og headede bolden ind til 2-0.

I dommerens tillægstid sendte Jenas et fabelagtigt skud af sted som brækkede på vej mod mål. Anthony Basso kunne bare se forgæves til mens bolden havnede i nettet til slutresultatet 3-0.

Hearts-Spurs 0-3
0-1 Kuyt ‘65
0-2 Esparza ‘68
0-3 Jenas ‘90

Det sikrede Spurs førstepladsen i gruppe B med 8 point for 4 kampe.


I næste runde er vi rendt ind i en meget svær lodtrækning, da vi har trukket den tyske gigant Bayern München. Hvis vi besejrer sydtyskerne venter enten Aston Villa eller Zaragoza



23.01.10

I FA Cuppen har man spillet en enkelt kamp på udebane mod League One holdet Coventry og det blev til en sikker sejr på 3-1.
Reservene spillede en god kamp, hvor både Dirk Kuyt(2) og Gareth Barry (1) fik scoret. Vi styrede kampen fra start til slut og mere behøver der faktisk ikke siges om den kamp.

Coventry-Spurs 1-3
0-1 Barry ’47
1-1 Best ’71
1-2 Kuyt ‘84
1-3 Kuyt ‘90

I 4. runde mødte vi Manchester City på udebane og denne gang vil vi have hævn.  Manchester City startede bedst og kom hurtigt på 2-0. I anden halvleg kom Spurs op i gear og scorede hele 3 gange. City formåede ikke at score yderligere og vi er derfor videre til næste runde.

City-Spurs 2-3
1-0 Santa Cruz ’2
2-0 Bianchi ’7
2-1 Cabañas ‘68
2-2 Berbatov ‘73
2-3 Keane ‘83

I 5. runde venter Stoke fra den næstbedste række



31.01.10
Premier League

Efter en fantastisk indsats i december er Hotspurs det nye tophold i engelsk fodbold. Tottenham slog nemlig Arsenal med 2-1 på hjemmebane d. 19.12 og siden har de lagt nr. 1 i Premier League. Forspringet ned til Arsenal er i øjeblikket på 3 point





01.02.10
Transfervinduet
<<
Kevin Prince-Boateng er skiftet til West Brom for 40 millioner kroner, mens Jacques Maghoma er skiftet til Oldham for 2,2 millioner samt at Lulinha & Toni Kroos er sendt retur.

Udover de førnævnte har Enzo Maresca skiftet Tottenhams hvide trøje ud med Napolis lyseblå for en overgangssum på 37.000.000 kroner.  Maresca har ikke været tilfreds med Poulsens rotationssystem og derfor har han valgt at skifte tilbage til hjemlandet.

>>
Spurs har kun hentet en spiller ind og det er det spanske midtbanetalent Javi Martínez, som er hentet for 195.000.000 i Sevilla. Den høje pris svarede til den 21-åriges frikøbsklausul og han får nr. 7 i Tottenham.


Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs > Pressemeddelelse (Werder -> Spurs)
« Svar #353: 09 Mar 2008, 21:54 »

Æv Skuffet Havde håbet at se dig i Spanien, men nu napper du lige "The Trible" og smutter derefter videre Peace
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - Fremtiden (Werder -> Spurs)
« Svar #354: 09 Mar 2008, 21:57 »

Øv, men snup The Treble og smut videre som Gerrarden siger Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - Fremtiden (Werder -> Spurs)
« Svar #355: 09 Mar 2008, 21:59 »

Spurs ft PL titel! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs > Pressemeddelelse (Werder -> Spurs)
« Svar #356: 09 Mar 2008, 22:11 »

Æv Skuffet Havde håbet at se dig i Spanien, men nu napper du lige "The Trible" og smutter derefter videre Peace
Jeg var også meget tæt på at skifte.. kunne få lidt over 500 millioner at handle for, men jeg vil gerne gøre sæsonen færdig i England.. det kan være der kommer et spansk sommerskifte.. Wink

Øv, men snup The Treble og smut videre som Gerrarden siger Peace
"Copy-paste" det jeg skrev til Gerraden..  Grin


Spurs ft PL titel! Thumbs Up
Ja nemlig ja Zone.. crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: Hotspurs - Fremtiden (Werder -> Spurs)
« Svar #357: 09 Mar 2008, 22:14 »

Dejlig update Jimmy. Du skal dog ikke skifte før du har hentet Klasnic, og han er kommet på topscorerlisten Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - Fremtiden (Werder -> Spurs)
« Svar #358: 09 Mar 2008, 22:17 »

Dejlig update Jimmy. Du skal dog ikke skifte før du har hentet Klasnic, og han er kommet på topscorerlisten Wink

Klasnic er desværre stadig ikke interesseret i Spurs.. Men jeg kunne jo også tage ham med til en anden klub, hvis det bliver aktuelt.. Thumbs Up

@ OT: Du skal da hente ham til Dinamo i din blog.. Det ville være et scoop Smiley
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: Hotspurs - Fremtiden (Werder -> Spurs)
« Svar #359: 09 Mar 2008, 22:21 »

Klasnic er desværre stadig ikke interesseret i Spurs.. Men jeg kunne jo også tage ham med til en anden klub, hvis det bliver aktuelt.. Thumbs Up

@ OT: Du skal da hente ham til Dinamo i din blog.. Det ville være et scoop Smiley

Ja har tænkt mig at hente ham lige så snart klubben er kendt nok til at hente spillere af hans kaliber. Alt efter hvad jeg har læst mig til så har han virkelig været klasse da du var i Werder.
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010