home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 895 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87546 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #7# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #525: 17 Mar 2008, 23:37 »

Takker.. hmm.. Så er jeg jo nød til at blive i Real i lang tid.. men hvorfor ikke.. Wink er det på 2½ sæson??

Nej ikke just. Kan ikke lige huske hvilke sæsoner det var i, men det var i hvert fald vildt. Og så var mit nederlag endda på hjemmebane til Racing. Der var jeg lettere anspændt Tunge
Logged

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #7# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #526: 17 Mar 2008, 23:43 »

Nej ikke just. Kan ikke lige huske hvilke sæsoner det var i, men det var i hvert fald vildt. Og så var mit nederlag endda på hjemmebane til Racing. Der var jeg lettere anspændt Tunge

Jeg mangler da kun 64 kampe.. he he.. det skal sgu prøves.. Thumbs Up


Logged

- Veni, vidi, vici -

SoAP
Gæst
 
Sv: Los Merengues #7# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #527: 18 Mar 2008, 12:50 »

edersparkmig en slagkraftigt offensiv du har dig der Peace
Men kan Mertesacker godt følge med?

Eller en klasse blog du har gang i der med uhyggeligt gode resultater. Eller.. Med mit Real-hold var jeg godt nok ubesejret i 112 kampe i træk, bare lige så du har et mål at gå efter Tunge

hvorfor skulle mertesacker ikke kunne følge med? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #7# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #528: 18 Mar 2008, 13:03 »

hvorfor skulle mertesacker ikke kunne følge med? Smiley
Mertesacker kan nemt følge med..  Thumbs Up Han spiller fast hver gang.. Thumbs Up (næsten hver gang)
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Los Merengues #7# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #529: 18 Mar 2008, 13:50 »


Tak til Søren91 for banneret

#8#
Copa del Rey - finalen




Copa del Rey finalen anno 2011

En våd og blæsende onsdag i slutningen af april lagde Camp Nou ramme om årets udgave af Copa del Rey finalen, som skulle stå mellem Valencia (3) & Real Madrid (1).

97.989 overværede kampen mod stadion, hvor Manuel Enrique Mejuto González passede fløjten og kampen bliver skrevet ud fra ”Key Highlights”.



09.03: Fábregas fører bolden frem, spiller Higuaín, som løfter bolden videre til Tévez, som dog tackles af Lúcio og han clearer bolden.

17.46: Frispark i venstresiden, som Tévez tager sig af. Han sparker den ind i det lille felt, hvor Albiol når højest og header den ud til hjørnespark. Robben sparker hjørnesparket ind, men Alou Diarra får headet væk.

19.01: Ronaldo tryller på højrekanten og kommer let forbi Del Horno og går til baglinjen. Hans indlæg finder Tévez, som på det skammeligste header bolden over mål.

27.12: Gago trykker af langt udefra, men bolden er langt forbi mål.

31.50: Robben slår en lang bold frem mod Tévez, som Hildebrand dog får clearet til et hjørnespark, der udløser en dobbeltchance, men ingen mål.

36.07: Ronaldo kaster et indkast til Ramos, som hurtigt spiller ham tilbage. Ronaldo slår bolden første gang og Tévez, som er rykket fri mellem Felipe & Lúcio kan nemt banke bolden hårdt i nettet til 1-0.

42.22: Ramos sender Ronaldo afsted som med lethed finder Tévez, der når højere end Miguel og header bolden ind til 2-0 bag en chancesløs Hildebrand.¨


I pausen erstattes Mertesacker af Metzelder, Fábregas afDiarra og Higuaín erstattes af Adriano. Det betyder at Adriano bliver ST, mens Tévez glider ned som OMC.


52.27: Ronaldo tryller igen på sin højrekant. Han spiller bolden skråt tilbage til Gago, som resolut trykker af fra kanten af feltet, men lige på Hildebrand.

53.17: Lúcio slår en lang bold frem til Vucinic, der når bolden før Metzelder. Han trykker af fra kanten af feltet og Casillas burde have reddet skuddet.

55.22: Efter en del forvirring i feltet er Ronaldo meget tæt på at overliste Hildebrand med et lob, som desværre for Ronaldo & Real rammer overliggeren.

60.06: Diarra spiller bolden frem til Quagliarella, som trykker af første gang. Casillas slår dog heldigt bolden over feltet. Valencia fik ikke noget ud af det efterfølgende hjørnespark.

66.26: Robben sender et hjørnespark indover, som forsvaret får clearet. Gago får fat i bolden på kanten af feltet og knalder den på stolpen, hvorefter Hildebrand på mirakuløs får samlet bolden på.

67.43: Adriano er alene i gennem med Hildebrand, men han brænder meget skuffende.

70.14: Robben afdribler Miguel og trykker af på kanten af feltet, men bolden sniger sig over overliggeren.

74.59: Veloso finder elegant Vucinic, der trykker og Casillas leverer en vaskeægte drømmeredning.

79.26: Tévez finder Adriano, som trykker af første gang, desværre langt over mål.

88.32: Først brænder Vucinic og på den efterfølgende kontra er Tévez helt fri. Alligevel formår han ikke at score til 3-1. På det efterfølgende hjørnespark clearer forsvaret bolden og det er kampens sidste chance.

Real Madrid kan derfor løfte Copa del Rey-trofæet for første gang siden 1993 og for 18. gang i alt. Der er dog langt til Barcelonas rekord på 24 cup triumfer.

Hvis man ser på de 90 minutter er det helt fortjent at det er os der kan løfte pokalen i sidste ende. Vi har kæmpet hårdt for at nå så langt og jeg er tilfreds med vores kamp. Vi brænder selvfølgelig igen igen for mange chancer, så jeg synes ikke 2-1 er et retvisende resultat. Men nok om det. Jeg er bare glad for at vi vandt sikkert og ikke løb ind i flere skader” sagde en tilfreds Poulsen efter kampen.

Valencia - Real 1-2
0-1 Tévez '37
0-2 Tévez '43
1-2 Vucinic '54


Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #8# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #530: 18 Mar 2008, 13:51 »

Tillykke med den første del af The Treble! Thumbs Up
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Los Merengues #8# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #531: 18 Mar 2008, 13:56 »

Lige præcis LFC Freak.
- Tillykke med Copa del Rey pokalen Jimmy. Nu mangler vi bare liga- og CL pokalen Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #8# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #532: 18 Mar 2008, 13:59 »

One Carlos Tevez, there's only one Carlos Tevez.. Thumbs Up

Det var den første..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #8# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #533: 18 Mar 2008, 14:09 »

Tak for det alle 3.. Jeg regner med at afslutte La Liga & Champions League en update for hver.. Hva siger i til det?
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #8# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #534: 18 Mar 2008, 14:13 »

Bare de begge 2 kommer i dag, er jeg komplet ligeglad! Opstemt.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #8# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #535: 18 Mar 2008, 17:44 »

Bare de begge 2 kommer i dag, er jeg komplet ligeglad! Opstemt.
Jeg skal se hvad jeg kan gøre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Merengues #8# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #536: 18 Mar 2008, 18:20 »

Fantastisk blog. Det er et mesterværk!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Los Merengues #9# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #537: 18 Mar 2008, 22:07 »


Tak til Søren91 for banneret

#9#
Champions League




Kvartfinalen


Vi startede hjemme på Santiago Bérnabeu og fra kampens start blev det en hektisk affære. Gæsterne blev presset i bund i gennem 90 minutter og skabte sølle 2 chancer. Hjemmeholdet derimod skabte 20 chancer, men kun med 9 inden for rammen. En velspillede Hugo Lloris blev helt fortjent MoM og Real måtte skuffende forlade banen med 0-0.

Real - Lyon 0-0

På hjemmebane virkede Lyon veloplagte og opsatte på at sende Real ud af turneringen. Specielt en spiller sprang i øjnene, nemlig den tidligere Milan-spiller Yohann Gouffran, som også scorede det første mål. Sunny stjal bolden og spillede den frem til Fred, som let fandt Gouffran, der bankede bolden ind bag Casillas.

Bare 2 minutter senere havde Robinho udlignet efter et flot oplæg fra Cristiano Ronaldo, som igen igen havde tryllet sig fri på højrekanten.

I første halvlegs overtid fandt Montolivio en umarkeret Fred, som sled sig væk fra Ramos og torpedere bolden ind bag Casillas til pauseføring 2-1.

I anden halveg overtog Real kampen og pressede franskmændene i bund. Det var dog først efter 93 minutter og 31 sekunder spil, at Real sikrede deres fortjente og videre deltagelse i årets Champions League. Real-spillere kørte bolden godt rundt før Sneijder sendte bolden ind i boksen, hvor Higuaín tog bolden ned og knaldede den ind bag Lloris til 2-2.

Jeg synes det er helt fortjent at vi går videre. Vi var langt bedre end Lyon over 2 kampe og det der gælder. Man kan altid snakke om held, men Lyon er også heldige med at de ikke bliver lammetævet i den første kamp. Men med den morale vi har på holdet nu kan jeg ikke forstille mig at der er nogen der er i stand til stoppe os” sagde en selvsikker Poulsen efter kampen.

Lyon - Real 2-2
1-0 Gouffran ‘8
1-1 Robinho ‘10
2-1 Fred ‘45
2-2 Higuaín ’90+




Semifinalen

Arsenal besejrede Barcelona med samlet 6-3 efter en 5-1 sejr hjemme på Emirates. Derfor var det et ydmygt Real-hold, der kom på besøg med håbet om at skabe et godt resultat, som kom i hus efter 37 minutters spil.

Kolarov clearede bolden og Cristiano Ronaldo opsnappede den hurtigt og styrtede mod Akinfeevs mål med Stefan Radu i hælene. Radu havde dog ingen chance for at nå Ronaldo og Ronaldo gled let uden om en fremstormende Akinfeev og scorede til 1-0 i det tomme mål.

Iker Casillas blev i denne kamp MoM, da resten af kampen var et langt Arsenal-angreb. The Gunners formåede dog ikke at score og vi kunne rejse til Madrid med et godt resultat.

Arsenal - Real 0-1
Ronaldo ’37


Santiago Bérnabeu dannede ramme om et lignende scenarie, men denne gang var rollerne byttet om. Denne var det kongeklubben der forsøgte at skyde Akinfeev i sænk. Alligevel var det Emmanuel Adebayor, der bragte gæster i front, efter at havde oversprintet Pepe og udplaceret Casillas til pausestilling 0-1.

Til trods for mange store chancer lykkes det ikke nogen af holdene at score i denne ordinære spilletid og en vinder skulle derfor findes i forlænget spilletid. Efter 98 minutter fandt Ménez en helt umarkeret Tévez, der let kunne score til 1-1. Vi fortsatte vores enorme pres dog uden flere scoringer og vi var klar til finalen med samlet 2-1 over ”The Gunners”.

Vi er i finalen og hold da kæft hvor føles det fedt. Vi var langt det bedste hold på Bérnabeu, mens de nedspillede os på Emirates. Men nu venter finalen mod enten Inter eller Milan på Ibrox og jeg tror vi kan bevise at vi er Europas bedste klubhold” skulle Poulsen have sagt efter kampen.

Real - Arsenal 1-1
0-1 Adebayor ’43
1-1 Tévez ’98




Finalen

Årets finale blev spillet kom til at stå mellem AC Milan & Real Madrid på Ibrox Stadium i Glasgow. Rossoneri havde slået lokalrivalerne Inter med samlet 3-2 til trods for at de tabte 2-0 på udebane.

En chancefattig kamp blev afgjort efter 29 minutter, da Toulalan nedlagde Fábregas i feltet. Robinho trådte op og udplacerede den blot 17-årge Daniele Marini, som vikariere for den skadede Ochoa. Målet var faktisk kampens højdepunkt, da ingen af holdene formåede at score yderligere.

Sejren var aldrig i fare, men sådan en kedelig kamp skal man lede længe efter. Det var ufattelig skuffende at 2 hold, der har spillet så offensivt i gennem hele turneringen ikke formår at skabe mere. Men et trofæ er et trofæ og jeg er stolt af mine drenge. Jeg håber vi kan gentage succesen til næste år.



Milan - Real 0-1
0-1 Robinho (pen) ’29
Carvalho ’79



Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #8# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #538: 18 Mar 2008, 22:09 »

Tillykke med titlen! Du er da fuldstændig outstanding Thumbs Up Lækre resultater hele vejen igennem Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #9# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #539: 18 Mar 2008, 22:13 »

Sådan! Det var nr. 2.. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010