home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87774 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #495: 16 Mar 2008, 13:43 »


Tak til Søren91 for banneret

#6#
Det første halve år



08.01.2011


Det er nu et halvt år siden at jeg skiftede London ud med Madrid og blev cheftræner i kongeklubben Real Madrid. Jeg har hentet de 2 dyreste fodboldspillere, der nogensinde er handlet i verden til klubben og holdet cruiser bare derud af.


I Champions League har man ikke tabt point endnu og det tror jeg heller ikke vi kommer til i 1/8-delsfinalen mod min tidligere klub Tottenham, som skuffende kun ligger nr. 8 i Premier League. Holdet blev ellers nr. 2 blot et point efter AC Milan i gruppe C, hvor de sluttede 6 point foran PSG på 3. pladsen og 8 point foran Roda på 4. pladsen.

Det er dog ikke fordi de har sagt farvel til de helt store profiler, da de største navne der er solgt er Alan Hutton, Balázs Dzudzsák & Steve Sidwell, mens man har sagt goddag til Marvin Angulo (DR) & Issiar Dia (ST). 

Første kamp spilles den 22. februar på White Hart Lane, mens der er returopgør på Santiago Bernabéu den 9. marts.



I Copa del Rey vandt man returkampen mod Eibar med 4-1 og igen var det reserverne der var suveræne.

Real-Eibar 4-1
1-0 Adriano ’18
2-0 Higuaín ’47
3-0 Metzelder ‘58
3-1 Angulo ‘83
4-1 Franck ‘90

I 5. runde venter Deportivo de la Couruña, som i øjeblikket ligger skuffende nr. 14 i ligaen.



Efter 18 runder i Primera División fører Real stadig ligaen med hele 11 point ned til nærmeste forfølger, som dog stadig er ærkerivalerne fra Barcelona.






Verdens bedste fodboldspiller anno 2010 spiller for Real Madrid og er kendt under navnet Robinho. Med sine mange flotte driblinger, afleveringer & mål er det fuldt fortjent at Robinho er verdens bedste.

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #496: 16 Mar 2008, 13:45 »

Updaten på tirsdag bliver om transfervinduet.. Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #497: 16 Mar 2008, 13:51 »

Rigtig god update Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #498: 17 Mar 2008, 13:44 »

Rigtig god update Smiley

Rigtig mange tak.. (Synes selv den var for kort)


@ Alle: Jeg regner faktisk med at der kommer en update  engang i dag.. Thumbs Up Har det interesse??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #499: 17 Mar 2008, 13:46 »

Hvorfor spørg du? Du skal lave en crazy
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #500: 17 Mar 2008, 13:47 »

Ja selvfølgelig Jimmy Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #501: 17 Mar 2008, 13:52 »

Fantastisk start i Real Jimmy Peace

Du ved godt jeg læser med, selvom jeg ikke kommentere hver update Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #502: 17 Mar 2008, 14:07 »

Så må jeg jo hellere få lavet en update til i aften.. har spillet 23 runder i ligaen.. Hvor mange kampe skal jeg spille før i vil have updaten? 25 eller 30?

EDIT: Det bliver 26 for så kommer Champions League kampene mod Tottenham med.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #503: 17 Mar 2008, 14:07 »

30.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #504: 17 Mar 2008, 14:08 »

30.
Men vi kan også sige 30 crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #505: 17 Mar 2008, 16:36 »

Super update Jimmy!
- Tillyke med Robinho som blev kåret til årest bedste. Lad os håbe, at du slår Tottemham stort, så de ikke tør gæste Bernabéu Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #506: 17 Mar 2008, 19:10 »

Super update Jimmy!
- Tillyke med Robinho som blev kåret til årest bedste. Lad os håbe, at du slår Tottemham stort, så de ikke tør gæste Bernabéu Wink

Tak for det vondracek.. Det går dårligt for dem i ligaen så jeg tror ikke de tænker på CL.. Men jeg håber de får smæk..  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #507: 17 Mar 2008, 19:42 »





Hold da op.. Bloggen fylder 1 måned om et par timer.. Det er sku da vildt.. Det skal fejres med den update jeg lovede tidligere i dag.. Jeg håber i tager godt imod den..

Jeg mangler 4 kampe i ligaen for at spillet 30 runder plus 2 kampe i Copa del Rey & 1 kamp i Champions League.. Jeg håber jeg kan have updaten færdig til til kl. 22.00... Thumbs Up


Mvh. GP Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: Los Merengues #6# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #508: 17 Mar 2008, 19:48 »

Sweet. Glæder mig.
- Og så lige en til senere i nat Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #7# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #509: 17 Mar 2008, 22:44 »


Tak til Søren91 for banneret

#7#
Ubesejret



Transfers
I Januars transfervindue var Real meget stille og ikke én eneste spiller kom til klubben. Derimod solgt man Chus Hevia til Almería for 500.000, mens utilfredse Diego Lugano skiftede til Sevilla for 600.000. Reals største handel kom i hus da Atlético købte den italienske landsholdsangriber Antonio Cassano for hele 132.500.000.

Cassano blev erstattet af Lionel Franck, som senere blev erstattet af Alberto Bueno. Den unge tysker Cristopher Schorch blev rykket op som erstatning for Lugano.



Primera División
30 runder er spillet og Real er meget tæt på at genvinde det spanske mesterskab. Hvis kongeklubben genvinder skabet er det er 32. gang at de er spanske mestre.

Ud af de 30 kampe har Real Madrid vundet hele 27 kamp, mens der er spillet 3 uafgjorte. Real har derfor ikke tabt under Poulsen og holdet har indtil videre ikke tabt i perioden 15.8.2010-3.3.2011 svarende til 48 kampe.

Hele 18 af disse kampe blev vundet i træk i perioden 3.11.2010 til 26.1.201,hvor man måtte ”nøjes” med 0-0 mod Zaragoza hjemme på Santiago Bernabéu.

Medaljerne er i hus, da Real fører så suverænt at det, hvis alt går galt bliver til en bronzemedalje alligevel.





Champions League – 1/8-delsfinalen

Spurs blev nedspillet i begge kampe og det er utroligt at de må ”nøjes med at blive slået med 4-0. Hjemme på White Hard Lane scorede Wesley Sneijder kampens enlige mål på et vaskeægte drømmehug.

På Santiago Bernabéu var Fábregas i hopla og med et mål & en assist var han kampens store oplevelse. Woodgate åbnede kampen med et selvmål efter 25 minutter og 10 minutter senere bankede Gago bolden i nettet langt udefra.

2 minutter før tid slog Fábregas sidste søm i Tottenham-kisten med endnu et langskud.

Vi vinder med samlet 4-0 over min gamle klub og jeg er egentligt godt tilfreds med resultatet. Det er skuffende at vi ikke få scoret mere med alle de chancer vi havde. Det er dog endnu mere skuffende at Spurs ikke viser mere over 2 kampe. Jeg glæder mig til at se hvem vi trækker i kvartfinalen” sagde en tilfreds Poulsen efter kampe.

Real Madrid møder i kvartfinalen Olympique Lyonnais, som slog Benfica med samlet 2-0, efter to 1-0 sejre.



Copa del Rey – Kvartfinale + Semifinale

Hjemme på Santiago Bernabéu ligende det en smal sag at slå Zaragoza eller i det mindste at score. Ingen af tingene lykkes til trods for et massivt Real-pres gennem 90 minutter, hvor hjemmeholdet måtte nøjes med skuffende 0-0.

Real - Zaragoza 0-0

La Romareda lagde græs til et meget spændende returopgør i Copa del Reys kvartfinaler. Hjemmeholdet startede som lyn & torden og den tidligere Real-spiller Roberto Soldado åbnede scoringen efter bare 4 minutter, da han flugtede bolden i mål fra kanten af feltet efter et hjørnespark.
Den stilling holdt frem til første halvlegs overtid, hvor Tévez først udlignede på flot forarbejde af Ronaldo. På det efterfølgende angreb var det igen et skud fra kanten af feltet der overlistede Casillas på stregen. Målscoreren var den hviderussiske playmaker Vladimir Koryt’ko, som scorede til pausestilling 2-1.

Efter 57 minutter afdriblede Fábregas et par Zaragoza-spillere, hvorefter ha n spillede Cristiano Ronaldo. Ronaldo fortsatte de flotte takter og da han kom ind i feltet bankende han den op i krogen til slutresultat 2-2.

Zaragoza - Real 2-2
1-0 Soldado ‘4
1-1 Tévez ‘45
2-1 Koryt’ko ‘45
2-2 Ronaldo ‘57

Jeg vil ikke skrive særlig meget om semifinalerne, da 2 kampe ikke var særlig gode. Ingen af kampene var særlig velspillede og det er skuffende at Real & Barca (2) i 180 minutter ikke formår at spille bedre fodbold. Real Madrid møder i Copa del Rey finalen Valenca, som besejrede Getafe med samlet 2-1.

Barca - Real 1-1
0-1 Robinho ‘14
1-1 Eto’o ‘40

Real - Barca 3-1
1-0 Higuaín ‘11
1-1 Eto’o ‘61
2-1 Higuaín (pen) ‘71
3-1 Puyol OG ‘90





I siger til hvis i skal ha' SS af et eller andet

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010