home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87418 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #9# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #540: 18 Mar 2008, 22:15 »

Skidegodt, så mangler vi bare nummer 3 Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #541: 18 Mar 2008, 22:55 »


Tak til Søren91 for banneret

#10#

La Liga - Screen Shot edition




Primera División la Liga de Fútbol Profesional

10 point foran FC Barcelona sluttede Mestre fra Real Madrid og hentede derfor deres 32. mesterskab i alt.  Det blev til imponerende 102 point i de 38 kampe, hvor man formåede at score hele 106 gange, mens man kun inkasserede 22 mål.

La Liga

I 34 kampe har Casillas kun lukket 19 mål ind og derfor er det helt fortjent at Casillas blev årets målmand i Spanien.
 


La Liga topscoren blev ikke som ventet Robinho, men derimod holdkammeraten Carlos Tévez, som scorede 20 mål i 19(12) kampe. I alt scorede Tévez hele 30 mål i 32(18) kampe.



Årets spiller i den spanske liga blev domineret af Real Madrid, som sad på alle pladser i top3. Robinho blev nr. 3, mens nyindkøbene Fábregas sluttede som nr.2 og Cristiano Ronaldo fortjent blev nr. 1.



Årets spanske spiller blev endnu Real-spiller. Det var nyindkøbet der sluttede foran angrebstalentet Bojan fra Barcelona og holdkammeraten Iker Cassilas blev nr. 3.



Årets hold er heller ikke overraskende domineret af Real Madrid, der har hele 9 ud af 11 startende spillere på holdet. De eneste 2 der ikke er fra Real er Bojan & Ronaldinho fra ærkerivalen Barcelona.



De sidste kampe

Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #542: 18 Mar 2008, 22:58 »

8-1 over depor Shockeret Grin Luv it <3
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #543: 18 Mar 2008, 23:10 »

Så kom jeres updates... crazy Håber i er tilfredse..  Thumbs Up

Men tak for kommentarene..

@ Søren: Depor kampen kunne have endt 16-0, hvis Adriano gad at score på hans chancer.. han scorede godt nok 4 mål, men alligevel.. crazy


Der kommer en update i morgen hvor jeg vil forsøge at afgøre hvem der er det bedste indkøb - Fábregas eller Ronaldo??
Logged

- Veni, vidi, vici -

AMRDK
Gæst
 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #544: 18 Mar 2008, 23:12 »

Hej Jimmy.

Nu for du en af de længere kommentare...
Da bloggen startede op d.17 Februar var der forståelig nok, stor interresse for bloggen
da dit valg af hold var tyske Werder Bremen. Succesen var stor i både Bremen & bloggen !
Så skiftede du pludslig til Tottenham og SPURS hvilket ikke helt faldt i min jord.
Du blev ikke lang tid i London før du rejste til mægtige Real Madrid !
Så jo, man må sige du har været vidt omkring...
- Måske for vidt !
Du har et stort talent inden for blog skriveri som du endelig skal bruge...
Men syntes måske denne blog har hoppet for meget rundt til forskellige klubber på bare 3 måneder.
Jeg er desværre stået af for længst og det er synd da jeg syntes du har et stort talent.

Syntes du skulle have denne kommentar med på vejen Wink

Andreas
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #545: 18 Mar 2008, 23:25 »

Hej Jimmy.

Nu for du en af de længere kommentare...
Da bloggen startede op d.17 Februar var der forståelig nok, stor interresse for bloggen
da dit valg af hold var tyske Werder Bremen. Succesen var stor i både Bremen & bloggen !
Så skiftede du pludslig til Tottenham og SPURS hvilket ikke helt faldt i min jord.
Du blev ikke lang tid i London før du rejste til mægtige Real Madrid !
Så jo, man må sige du har været vidt omkring...
- Måske for vidt !
Du har et stort talent inden for blog skriveri som du endelig skal bruge...
Men syntes måske denne blog har hoppet for meget rundt til forskellige klubber på bare 3 måneder.
Jeg er desværre stået af for længst og det er synd da jeg syntes du har et stort talent.

Syntes du skulle have denne kommentar med på vejen Wink

Andreas

Tak for kommentaren.. Den kan helt klart bruges til noget..

Efter 2. sæson i Werder gik jeg død i spillet og Spurs-skiftet reddede bloggen.. Wink Skiftet til Real var en once-in-a-lifetime mulighed og det skulle prøves.. Jeg har tidligere skrevet til at jeg godt kunne tænke mig at vinde ligaen i de "Ligaer" jeg har med.. Den idé er sat på standby, da jeg virkelig nyder livet i Madrid..

Jeg vil uden tvivl give dig ret i at 3 klubber på 4 år er for meget og det er planen at jeg skal slå knudsens rekord på 112 ubesejrede kampe i Real før jeg overhovedet overvejer et skifte..

Jeg håber at jeg med et længere ophold i Madrid kan fange dig som læser igen og igen tak jeg for både ros & kritik.. Det kan helt klart bruges til noget og det giver stof til eftertanke..

Mange tak for kommentaren Andreas Thumbs Up


JimmyGP, Real Madrid
Logged

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #546: 18 Mar 2008, 23:29 »

Tak for kommentaren.. Den kan helt klart bruges til noget..

Efter 2. sæson i Werder gik jeg død i spillet og Spurs-skiftet reddede bloggen.. Wink Skiftet til Real var en once-in-a-lifetime mulighed og det skulle prøves.. Jeg har tidligere skrevet til at jeg godt kunne tænke mig at vinde ligaen i de "Ligaer" jeg har med.. Den idé er sat på standby, da jeg virkelig nyder livet i Madrid..

Jeg vil uden tvivl give dig ret i at 3 klubber på 4 år er for meget og det er planen at jeg skal slå knudsens rekord på 112 ubesejrede kampe i Real før jeg overhovedet overvejer et skifte..
Jeg håber at jeg med et længere ophold i Madrid kan fange dig som læser igen og igen tak jeg for både ros & kritik.. Det kan helt klart bruges til noget og det giver stof til eftertanke..

Mange tak for kommentaren Andreas Thumbs Up


JimmyGP, Real Madrid

Haha..
Jeg troede ikke min lille rekord var en direkte motivationsfaktor for dig? Men der kan man bare se? Utroligt nok alligevel. Også selvom min rekord ikke engang er dokumenteret Peace
Logged

Vuelve la ilusión

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #547: 18 Mar 2008, 23:32 »

Hej Jimmy. Nu vil jeg da lige ligge en lang kommentar.
Jeg vil sige, at dette er en flot blog - faktisk den jeg for tiden læser lettest, og har størst interesse i. Jeg synes, at det er røvfedt at du skifter klub - ligesom du plejer at gøre. Hold stilen, det klær' dig virkelig. Der er intet bedre end lidt variation, både for læseren og så sandlig også for dig selv. Kender alt for godt det med at køre død i et spil, og så får man al gejsten tilbage efter et skifte - det er bare en god følelse.
Desuden synes jeg du har en genial opsætning, du har godt med SS' og din tekst er (næsten) altid lige i øjet.


Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #548: 18 Mar 2008, 23:34 »

Tak for kommentaren.. Den kan helt klart bruges til noget..

Efter 2. sæson i Werder gik jeg død i spillet og Spurs-skiftet reddede bloggen.. Wink Skiftet til Real var en once-in-a-lifetime mulighed og det skulle prøves.. Jeg har tidligere skrevet til at jeg godt kunne tænke mig at vinde ligaen i de "Ligaer" jeg har med.. Den idé er sat på standby, da jeg virkelig nyder livet i Madrid..

Jeg vil uden tvivl give dig ret i at 3 klubber på 4 år er for meget og det er planen at jeg skal slå knudsens rekord på 112 ubesejrede kampe i Real før jeg overhovedet overvejer et skifte..

Jeg håber at jeg med et længere ophold i Madrid kan fange dig som læser igen og igen tak jeg for både ros & kritik.. Det kan helt klart bruges til noget og det giver stof til eftertanke..

Mange tak for kommentaren Andreas Thumbs Up


JimmyGP, Real Madrid
Godt at høre at du kan bruge det til noget.
- Forstår dig fuldt ud i at Madrid var en stor mulighed Wink

Det var en meget spændende tid i Bremen....
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #549: 18 Mar 2008, 23:42 »

Haha..
Jeg troede ikke min lille rekord var en direkte motivationsfaktor for dig? Men der kan man bare se? Utroligt nok alligevel. Også selvom min rekord ikke engang er dokumenteret Peace

Jo en smule.. Men hvis du har et SS vil jeg da gerne se det.. Wink

Hej Jimmy. Nu vil jeg da lige ligge en lang kommentar.
Jeg vil sige, at dette er en flot blog - faktisk den jeg for tiden læser lettest, og har størst interesse i. Jeg synes, at det er røvfedt at du skifter klub - ligesom du plejer at gøre. Hold stilen, det klær' dig virkelig. Der er intet bedre end lidt variation, både for læseren og så sandlig også for dig selv. Kender alt for godt det med at køre død i et spil, og så får man al gejsten tilbage efter et skifte - det er bare en god følelse.
Desuden synes jeg du har en genial opsætning, du har godt med SS' og din tekst er (næsten) altid lige i øjet.

Tak for de mange fine ord - dejligt at du følger med..  Thumbs Up Jeg må sige at jeg tror jeg bliver et stykke tid Madrid, men det vil jo vise sig..  Thumbs Up Mange tak for kommentaren Wink

Godt at høre at du kan bruge det til noget.
- Forstår dig fuldt ud i at Madrid var en stor mulighed Wink

Det var en meget spændende tid i Bremen....

Tror du ikke du var imod skiftet til Spurs, fordi du elsker Bundesligaen?? men endnu engang tak for kommentaren.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

AMRDK
Gæst
 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #550: 18 Mar 2008, 23:45 »

Citat
Tror du ikke du var imod skiftet til Spurs, fordi du elsker Bundesligaen?? men endnu engang tak for kommentaren.. Thumbs Up
Jo da .
Uden tvivl...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #551: 18 Mar 2008, 23:46 »

[quote author=JimmyGP link=topic=12568.msg354076#msg354076 date=1205880138

Tror du ikke du var imod skiftet til Spurs, fordi du elsker Bundesligaen?? men endnu engang tak for kommentaren.. Thumbs Up
Citat
Jo da .
Uden tvivl...


Det tænkte jeg nok crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #552: 19 Mar 2008, 00:03 »

Jo en smule.. Men hvis du har et SS vil jeg da gerne se det.. Wink

Så skidt da. Så har jeg ogs en anledning til at blære mig lidt  Grin

Det er et stykke tid siden jeg har spillet på den, og det kunne åbenbart også mærkes på hukommelsen. Det var ikke 112 ubesejret kampe i træk, men 113 Peace. Og så var det ikke i alle turneringer, men kun i ligaen. Desværre. Det andet havde været lidt mere blæret Thumbs Up

Logged

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #553: 19 Mar 2008, 00:05 »

Så skidt da. Så har jeg ogs en anledning til at blære mig lidt  Grin

Det er et stykke tid siden jeg har spillet på den, og det kunne åbenbart også mærkes på hukommelsen. Det var ikke 112 ubesejret kampe i træk, men 113 Peace. Og så var det ikke i alle turneringer, men kun i ligaen. Desværre. Det andet havde været lidt mere blæret Thumbs Up



Hold da kæft.. det er jo næsten 3 sæsoner.. Kunne man få et SS af holdet??

EDIT: Men jeg mangler da kun 75 kampe..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #10# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #554: 19 Mar 2008, 00:12 »

Hold da kæft.. det er jo næsten 3 sæsoner.. Kunne man få et SS af holdet??

EDIT: Men jeg mangler da kun 75 kampe..  Thumbs Up

Argh, crap. Har lige lukket FM ned. Det ligger ogs allerede herinde et eller andet sted. Godt nok en sæson eller to tilbage, men med alle stjerne spillerne.

Jeg kan dog huske min startellever: Casillas - Dani Alves, Sergio Ramos, Micah Richards, Insua - Miguel Veloso - Cristiano Ronaldo, Silva - Kaka - Bojan, Rooney
I en 4-4-2 diamant. Og så har jeg vist nok Agüero, Robinho, Nasri, Matias Fernandez, Pepe, Marcelo, Tuia, Higuain og Gago på bænken.. Kan ikke lige huske flere..
Logged

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010