home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 777 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87531 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #165: 24 Feb 2008, 12:39 »


Nye spillere + ny kontrakt



Kontraktforlængelse


Der har floreret en del rygter om min fremtid og mange af dem handlede om, at jeg ville væk fra klubben og prøve noget nyt. Men i dag fejer jeg alle disse rygter af bordet, da jeg har forlænget kontrakten med Werder Bremen frem til sommeren 2010. Det betyder meget for mig og ikke mindst for familien”.

J. Poulsen, Cheftræner i Werder Bremen


Begge parter er meget tilfredse med forlængelsen og vi er glade for at have sikret Poulsens underskrift frem til 30.6.2010. Poulsen har igennem sine resultater vist, at til trods for hans manglende erfaring, at han er en klassetræner og vi er stolte over at have ham.”

J. Born, Bestyrelsesmand i Werder Bremen








Werder Bremen har indkaldt til pressemøde for at præstere 3 nye spillere, som alle er skiftet til klubben på en 1-årig lejeaftale.

Den første spiller der træder ind af døren er den engelske hurtigløber Aaron Lennon, som Werder har lejet i Tottenham.
Aaron er en meget hurtig spiller, som skal agere som backup for Gutiérrez. Jeg har kun hørt godt om ham og Tottenham har lejet ham ud for at han kunne få spilletid” sagde Poulsen.

Den anden spiller hedder Jack Cork, og er ligeledes fra England. Cork kan spille i både midterforsvaret og på midtbanen og er lejet i storklubben Chelsea.
Jack er en yderst spændende spiller med et stort potentiale og jeg glæder mig til at se ham i aktion” sagde Poulsen.

Sidste mand for nu er også lejet i Chelsea og er angriber. Spilleren er fra Argentina og hedder Franco di Santo.
Franco skal presse angriberne ligesom Anichebe gjorde det sidste sæson. Han er et stort talent og har brug for spilletid for at udvikle sig. Det kan han få her” sagde Poulsen.




Kampe indtil videre

SønderjydskE (u) 2-1, (Diego, Almeida)
KVSK (u) 3-1, (Diego, Baumann x2)
Ankaraspor (u) 3-0, (Almeida, Klasnic x2)
Guingamp (u) 2-1, (Diego, Rosenberg)
Gütersloh (u) 2-0, (Frings, Jensen)



Den sidste venskabskamp mod Jena på udebane bliver aflyst, hvis vi slår Bayern München i Ligapokalens semifinale.



Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #166: 24 Feb 2008, 12:44 »

Rigtig god update Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #167: 24 Feb 2008, 12:47 »

takker.. Hva siger du til spillerne?
Logged

- Veni, vidi, vici -

SoAP
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #168: 24 Feb 2008, 16:30 »

nice update. hvis det er så er der en god cut-out  bundesliga facepack på sortitoutsi.net, hvis det måske gjorde det lidt mere spændende
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #169: 24 Feb 2008, 16:37 »

Gode handler/lejekontrakter Wink Lennon skal nok blive en god spiller ! Er der frikøbsklausul i lejekontrakten? Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #170: 24 Feb 2008, 17:07 »

nice update. hvis det er så er der en god cut-out  bundesliga facepack på sortitoutsi.net, hvis det måske gjorde det lidt mere spændende

Takker.. Sjovt at du skriver det.. Jeg har lige hentet en facepack på en tysk FM-site samt dem her på siden for at gøre spillet lidt mere levende.. er det du mener??
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #171: 24 Feb 2008, 17:10 »

Gode handler/lejekontrakter Wink Lennon skal nok blive en god spiller ! Er der frikøbsklausul i lejekontrakten? Smiley

Mange tak.. Nej desværre.. Men nu skal han jo også lige bevise sit værd i det tyske først.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SoAP
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #172: 24 Feb 2008, 17:52 »

Takker.. Sjovt at du skriver det.. Jeg har lige hentet en facepack på en tysk FM-site samt dem her på siden for at gøre spillet lidt mere levende.. er det du mener??

ikk helt . i spillet fra starten er der jo nogen ligaer hvor der er billeder ved spillerne. Den slags billeder er lidt anderledes end dem, du kan downloade¨på den her side, for der ser du jo kun hovedet. Inde på www.sortitoutsi.net er der en rigtig god facepack fra bundesligaen hvór det kun er spillerens hoved man ser Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #173: 24 Feb 2008, 18:01 »

Jeg bruger 2 forskellige.. synes det ser fint ud.. Wink

Diego

Arne Friedrich
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #174: 24 Feb 2008, 20:21 »

Ganske spænende handler og rygter.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Ligapokal 2008
« Svar #175: 24 Feb 2008, 20:29 »


(Tak til Cesc for det nye banner Thumbs Up)

Ligapokalen



Ligapokalen – semifinale

               Breno spillede en god kamp


Sidste år mødte vi dem i kvartfinalen, men i år blev det altså semifinalen i Ligapokalen, der skulle danne ramme om det første Werder-Bayern opgør i sæsonen 2008/2009.

Werder’s nye nummer 7 (Sebastian Kehl) fik sin første officielle kamp for Bremen og han gjorde et godt indtryk på hjemmepublikummet.  Werder har ikke prøvet andet end at vinde over Bayern under Poulsens ledelse og dagens semifinale så ikke ud til at blive en undtagelse.

Werder dominerede nemlig kampen fra første fløjt og både Diego & Klasnic havde flere gode forsøg i første halvleg. Hos Bayern var det kun unge Breno, der kunne være sin indsats bekendt.

Kampen endte 0-0 i den ordinære spilletid og skulle derfor afgøres i straffespark.

Werders skytter startede elendigt, men kun takket være storspil af Tim Wiese kom Werder tilbage i kampen. Det var helt fortjent at Werder spillede sig i finalen hvor HSV venter.



Werder – Bayern 0-0 (3-2)

Lahm brænder
Gutiérrez brænder
Klose scorer
Diego brænder
Toni scorer
Naldo scorer
Altintop brænder
Kehl scorer
Van Buyten brænder
Garay scorer



Ligapokal - Finalen
Ligapokal – Finalen

Årets Ligapokal finale skulle spilles på Zentralstadion i Leipzig & med Herbert Fandel, som dommer.



Kampen startede i et vanvittigt tempo med flotte driblinger og hårde tacklinger. Specielt HSV spillede meget hårdt i løbet af kampen og modtog i løbet 4 gule kort mod Werders 2. 6 gule kort lyder måske heller ikke af meget, men Fandel burde have dømt langt flere.

Første halvleg bølgede frem og tilbage, men ingen af holdene formåede ikke at score på 2 velspillende målmænd.

I pausen blev Fathi, Cork & Rosenberg taget ud til fordel for Tosic, Alberto & Klasnic. De 2 sidstnævnte skulle vise sig at være 2 gode indskiftninger.


      Alberto scorede i sin debut

Efter 65 minutter spillede Diego HSV-forsvaret og servede bolden for fødderne af en helt fri Klasnic, som bare skulle sætte indersiden på og velfortjent 1-0.

HSV havde ikke haft en chancen efter pausen og da Carlos Alberto 9 minutter senere bankede bolden helt oppe i krogen var finalen afgjort.

Hamburg forsøgte forgæves at komme tilbage i kampen ved at indskifte Brett Emerton & Mohammed Zidan til ingen verdens nytte.

Tim Wiese var igen en sikker skanse og det er nu 3 år i streg at Werder Bremen vinder ligapokalen.

HSV - Werder 0-2
0-1 Klasnic '65
0-2 Alberto ' 74




Næste opgave for Poulsens tropper er Union Berlin i pokalturneringen og det ventes af de unge spillere får chancen fra start.


Bundesligaens 5 første kampe for Werder Bremen

HSV (u)
Stuttgart (h)
Cottbus (u)
Frankfurt (h)
Hertha (u)


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Nye spillere + ny kontrakt
« Svar #176: 24 Feb 2008, 20:30 »

Ganske spænende handler og rygter.. Smiley

Tak Zone Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Juventus90
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Ligapokal 2008
« Svar #177: 24 Feb 2008, 20:33 »

Rigtig flot update JimmyGP, og tillyke med Ligapokalen Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Ligapokal 2008
« Svar #178: 24 Feb 2008, 20:35 »

Rigtig flot update JimmyGP, og tillyke med Ligapokalen Wink

Mange tak x2  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Ny kaptajn
« Svar #179: 24 Feb 2008, 21:00 »


(Tak til Cesc for det nye banner Thumbs Up)

Ny kaptajn




Ny kaptajn i Werdertruppen.
Werder Bremen har i dag udnævnt en ny kaptajn. Den 28-årige kroatiske landsholdsspiller Ivan Klasnic overtager anførerbindet fra Torsten Frings, som bliver ny vicekaptajn. Rokaden kommer fordi Frank Baumann ikke ønskede at fortsætte som kaptajn og er derfor blevet erstattet”.


Jeg er stolt over udnævnelsen og det er en kæmpe ære. Vi var flere om buddet, men jeg er glad for at det i sidste ende blev mig. Jeg håber at jeg kan leve op til de forventninger, som følger med” sagde en glad Klasnic.


Baumann kom til mig for at snakke anførerbindet og han nævnte selv at han ville have en spillede mere end ham selv. Han overlod beslutningen til mig og jeg er godt tilfreds med at overlade ansvaret på banen til Klasnic & Frings” sagde en tilfreds Poulsen


Jeg er 32 år og jeg skal i gang med min 10. sæson for Werder. Jeg har tjent holdet godt og har været stolt over at havde båret anførerbindet. Jeg har stadig et par sæsoner på højeste plan tilbage og jeg skal knokle røven ud af bukserne for at spille. Men jeg synes Ivan virker som et fornuftigt valg” sagde en afklaret Baumann.



Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010