home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 931 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87520 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Interviewet
« Svar #150: 23 Feb 2008, 00:45 »

I skal have "The Trible" ! Shockeret Mindst Grin

Jeg håber da og tror på det..  Thumbs Up Vi skal nok gøre det bedste.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Interviewet
« Svar #151: 23 Feb 2008, 01:04 »

Flot nok interview. (:
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: -> Werder <- Interviewet
« Svar #152: 23 Feb 2008, 01:17 »

Flot interview, glæder mig til en opdatering om transfer, hvornår kan vi forvente den?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Interviewet
« Svar #153: 23 Feb 2008, 11:37 »

Flot nok interview. (:
Takker.. Smiley

Flot interview, glæder mig til en opdatering om transfer, hvornår kan vi forvente den?

takker.. hmm.. den kommer inden kl 19 i aften.. har en del ting jeg skal nå i dag, så der ikke så meget tid til FM Græder
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #154: 23 Feb 2008, 18:53 »


Interviewet



Der var ingen overraskelser i gruppespillet og alle favoritterne klarerede sig videre til kvartfinalerne, som forløb således.

Tjekkiet - Portugal 1-2
Holland - Spanien 2-3 (e)
England - Tyskland 0-1
Frankrig - Italien 2-0

I semifinalerne mødte Portugal Frankrig, mens Spanien mødte Tyskland. 2 meget lige og meget tætte kampe endte med 2-1.
Portugal - Frankrig 1-2
Spanien - Tyskland 2-1 (e)


Ved Europa Mesterskaberne i 1984 stod Frankrig og Spanien overfor hinanden i finalen. Frankrig trak sig sejrrigt ud af den finale med en sikker 2-0 sejr og en Michel Platini i storform. Her 24 år senere stod holdene igen overfor hinanden, men denne gang med det Spanien med en spiller i storform.



Liverpools Fernando Torres havde før finalen scoret 4 mål, mens Barcelonas Thierry Henry havde scoret 3 mål.

Det var dog en anden franskmand, der stjal billedet fra start. Lyons Jérémy Toulalan fodrede sine medspillere med lækre afleveringer og testede ved flere lejligheder Iker Casillas i det spanske mål.

Det var dog en helt 3. spiller, som 5 minutter før halvleg som bankede kuglen i kassen fra en meget spids vinkel. Flere mål kom der desværre ikke i kampen, da anden halvleg var en meget tam affære. Dog skal det siges at Frey & Casillas gjorde deres til at der ikke blevet scoret i finalen.

Frankrig - Spanien 0-1
0-1 López ’40




Transfermarkedet

Werder Bremen har været meget stille på transfermarkedet indtil videre, selvom der kommet 6 nye spillere, mens 5 har forladt klubben. Alle disse handler blev fortaget lang tid før vinduet åbnede og påvirker derfor ikke Werders transferbudget.

>>
Poulsen har hentet backen Fabian Johnson på en fri transfer i 1860 München. Johnson har tidligere været til prøvetræning i Werder, men da havde Werder ikke midlerne til at købe den 20-årige tysker fri af sin kontrakt. Han starter på Werder II.

Højrekanten er også blevet forstærket med et talent, da man har betalt 23 millioner for brasilianske stortalentLulinha. Lulinha er hentet i Corinthians og betegnes som et talent, der kan nå Jonas Gutiérrezs niveau. Lulinha er en del af førsteholdstruppen i venskabskampene og derefter, bliver det afgjort hvilket hold han skal spille for.

Den centrale midtbane er blevet forstærket med en landsholdsspiller, da man har skrevet kontrakt med den tidligere Dortmund-spiller Sebastian Kehl. Kehl forventes at overtage Borowskis plads i førsteholdstruppen.

Kroatiske IIija Raic imponerede trænerteamet, da han i foråret var til prøvetræning hos de tyske mestre. Den 20-årige venstreback har et stort potentiale og han kan med den rette træning udvikle sig til noget stort. Han skal i første omgang spille for Werder II og er hentet i Emden for 550.000 kroner.

Endnu en kroat er hentet til klubben og denne gang er den angriber. Plumb Jusufi er hentet i slovenske Domzale, hvor han i 27 kampe scorede 14 mål i sidste sæson. Angriberen, der har scoret 4 mål i 4 u21 kampe skal dog bruge en sæson eller 2 før han er klar til at debutere i Bundesligaen. Han er hentet 1,1 million og skal repræsentere Werder II.

Sidst er der hentet en østrigsk landsholdsspiller for 19 millioner. Navnet er Sebastian Prödl og han er hentet i Sturm Graz. Midterforsvaren spåes dog en svær fremtid i Werder, da det var den tidligere manager Thomas Schaff, som i sin tid skrev kontrakt med Prödl, som skal spille for Werder II.



<<
Klubben har desværre sagt farvel til en af de helt store profiler, som er skiftet til Werders største konkurrent Bayern München. Bayern har nemlig skrevet kontrakt med midtbanedynamoen Tim Borowski, som skifter til Bayern på en fri transfer.

Jeg er selvfølgelig meget ærgerlig over at miste en spiller af Tims kaliber og så endda på en fri transfer. Bayern har uden tvivl gjort en scoop, men hvis det stod til mig skulle Schaff & bestyrelsen i sin tid havde accepteret hans lønkrav” skulle Poulsen eftersigende havde sag om handlen.
Borowski nåede at spille 174 bundesligakampe for Werder inden skiftet.

Derudover har man sagt farvel til Amaury Boschoff (Düsseldorf), Florian Mohr (Braunschweig), Frank Löning (Pfullendorf), mens Francis Banecki har fået kontrakten ophævet.













Rygter

Gabriel Torje fra Dinamo Bukarest til Werder – middel
Werder skulle være meget interesseret i Torje, men prisen adskiller stadig de 2 klubber

Andriy Shevchenko fra Chelsea til Werder – lav
Shevchenko er sat til salg af Chelsea, men ukraineren menes ikke at være interesseret i et skifte til Werder

Ivan Rakitic fra Schalke til Werder – middel
Flere klubber har budt på Ivan deriblandt Werder. Werder får dog svært ved at få kroatens underskrift, da Schalke ikke er interesseret i at sælge til en rival

Toni Kroos fra Bayern til Werder – lav
Det tyske stortalent vil gerne til Werder, men Bayern vil ikke sælge til deres store rival

Stefan Kießling fra Leverkusen til Werder – lav
Kießling har længe været på Poulsens ønskeseddel, men også adskiller prisen de 2 klubber

Mario Gómez fra Stuttgart til Werder – lav
Gómez skulle også være at finde på Poulsens ønskeseddel, da han flere gange i løbet sidste sæson blev rygtet til Bremen. Poulsens har også rost den unge angriber for sine mange mål, men prisen for den unge stjerne skulle desværre være for høj

Nicholas Anelka fra Chelsea til Werder – høj
Angriberen spillede kun 12 kampe i PL sidste sæson og er eftersignede meget utilfreds og sat på transferlisten. Anelka ville passe godt i Werders system, da han er stor stærk. Om Anelka kan fås til en fornuftig pris vides ikke



« Seneste Redigering: 23 Feb 2008, 21:06 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #155: 23 Feb 2008, 19:08 »

Fin update, dog er der mange unødvendige fejl, pga at det nok går for hurtigt?

Men hold det gode niveau, spændende læsning!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #156: 23 Feb 2008, 19:52 »

Fin update, dog er der mange unødvendige fejl, pga at det nok går for hurtigt?

Men hold det gode niveau, spændende læsning!

Ja det har du da vist ret i.. det undskylder jeg.. der er alt for mange fejl. sorry.. Skuffet
Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #157: 23 Feb 2008, 20:11 »

Skal der ikke stå at at Anelka er meget utilfreds frem for han er meget tilfreds?
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #158: 23 Feb 2008, 20:12 »

Dejlig update med dejlige transfers. Jeg glæder mig til at se Kehl i aktion Wink KIU Thumbs Up Mht fejl er jeg ret ligeglad med dem. Jeg kan let forstå hvad du skriver Grin
Logged


Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #159: 23 Feb 2008, 20:15 »

Det er ellers en meget god update Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #160: 23 Feb 2008, 20:44 »

Så har jeg rettet de fleste fejl.. skuffende at jeg har gjort det igen.. Skuffet Tak for kommentarene alle sammen.. tak fordi i læser med.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #161: 23 Feb 2008, 21:04 »

For lige at være irreterende og rette en fejl til så står der tilsidst "Om werder" skal der ikke stå "Om Anelka"?
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #162: 23 Feb 2008, 21:06 »

For lige at være irreterende og rette en fejl til så står der tilsidst "Om werder" skal der ikke stå "Om Anelka"?

Det er det ikke.. det er helt fint du siger.. takker.. og rettet.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #163: 23 Feb 2008, 22:39 »

Hent nogle af dem der, det er gode navne .. Opstemt

Flot, igen. (:
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- EM, Transfers & Rygter
« Svar #164: 23 Feb 2008, 22:42 »

Hent nogle af dem der, det er gode navne .. Opstemt

Flot, igen. (:

Jeg arbejder på sagen.. har fået et meget spændende navn til klubben, som dog ikke er på rygtelisten..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010