home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87782 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Lidt af det hele
« Svar #195: 25 Feb 2008, 23:47 »

Smukt, igen! Wink

Mange tak Thumbs Up

fantastik blog om verdens sejeste klub. Jeg ved ikk om du gør, men synes virklig du skulle prøve at satse lidt på ôzil, i hvert fald give ham en masse spilletid. Han er nemlig et kæmpe talent. Også i spillet. KUTGW Wink

Mange, mange tak Thumbs Up Jeg vil gerne bruge ham, men med en super-Diego er det sgu svært.. Har også prøvet ham på venstrekanten, så det er også en mulighed Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Det grønne efterår - Bundesligaen
« Svar #196: 27 Feb 2008, 09:26 »


Det grønne efterår - Bundesligaen




Det grønne efterår

Efteråret i Bundesligaen har været grønt forstået på den måde, at Werder Bremen har tromlet alt og alle. Werder kan bare ikke tabe i denne sæson og indtil videre er det blevet til 14 ud af 18 mulige sejre. De sidste 4 kampe er endt uafgjort.


Derfor er det ikke overraskende at Werder suverænt fører ligaen med 46 point med 9 point ned til forfølgerne fra Nürnberg. Det bedste af det hele er dog at vi har mere end dobbelt så mange point som Bayern München, som har skuffet fælt og ligger på en 12. plads.

Ligeledes er HSV & Leverkusen er også meget overraskende placeret som nr. 13 og 14.

Ivan Klasnic har scoret 11 mål i 13 Bundesliga kampe med et gennemsnit på 7.69 og sammen en velspillende Tim Wiese (7.41) har sikret han Werder et fantastisk forår.


Det hotteste navn i Werder Bremen er dog playmakeren Diego har scoret 6 mål og lavet 5 assists med et gennemsnit på 7.47.

I medierne spekuleres der i at AC Milan, Manchester United & Real Madrid vil betale omkring en milliard for den 23-årige brasilianer. Brasilianeren har dog en frikøbsklausul på over 2 milliarder og Poulsen er ikke interesseret i at slippe sin guldfugl.

Første halvsæsons store overraskelse er oprykkeren fra Mainz, der ligger på en flot 4. plads.



Til sidst slutter jeg af med en ung spiller jeg forventer mig meget af. Spilleren hedder Philipp Voigt og han kommer fra Werders egen ungdomsafdeling. Voigt er den yngste spiller der nogensinde har optrådt for Werder i Bundesliga med 16 år og 17 dage.




Næste update omhandler CL & DFB Pokal Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Det grønne efterår - Bundesligaen
« Svar #197: 27 Feb 2008, 09:33 »

Ser rigtig godt ud Jimmy. Jeg beundrer dig stadig for at have Klasnic oppe foran. Han har virkelig gjort det godt!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Det grønne efterår - Bundesligaen
« Svar #198: 27 Feb 2008, 11:00 »

Lækkert - endnu en gang! Thumbs Up

Ham Voigt ser lovende ud.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: -> Werder <- Det grønne efterår - Bundesligaen
« Svar #199: 27 Feb 2008, 12:29 »

som altid pragtfuld læsning :b

et lille spørgsmål dog, har du planer om at skifte hold, eller er du werder mand de næste 20 år? Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Det grønne efterår - Bundesligaen
« Svar #200: 27 Feb 2008, 12:40 »

Great update JimmyGP
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Det grønne efterår - Bundesligaen
« Svar #201: 27 Feb 2008, 13:22 »

Mange tak alle sammen.. Thumbs Up Thumbs Up Mange tak for kommentarene..

@ Zone: Voigt har et stort potentiale og jeg håber han kan leve op til det..

@ Steeval: Det ved jeg ikke helt.. hvis jeg kører død i Werder skifter jeg da sikkert, men lige nu er jeg da Werder-mand på livstid..

Men mange tak alle sammen.. fedt at i læser med.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Champions League
« Svar #202: 27 Feb 2008, 16:30 »


Det grønne efterår - Bundesligaen




Gruppespillet i Champions League er overstået og med kun et nederlag i gruppen kan Werder for andet år i træk kalde sig for gruppevinder. Nederlaget kom i 2. spillerunde på Stade de Gerland, hvor man blev sendt hjem med et 2-1 nederlag af de franske mestre fra Lyon.

Werder Bremen har domineret gruppen med flot offensivt spil, som har givet 16 mål i de 6 kampe. Også i Champions League har Ivan Klasnic været en dominerende faktor med 5 mål i 6 kampe. En anden spiller som har gjort indtryk er lejesvenden Aaron Lennon, som i hans 2,5 kampe har lavet 3 assists.



Werder – Everton 2-0
1-0 Garay '20 (pen)
2-0 Diego '23

Lyon – Werder 2-1
1-0 Montolivo '40
2-0 Benzema '64
2-1 Rosenberg '87

Werder – Anderlecht 3-2
0-1 Chatelle '34
1-1 Almeida '39
2-1 Diego '46
2-2 Frutos '59
3-2 Diego '90+

Anderlecht – Werder 1-3
0-1 Gutiérrez '8
0-2 Klasnic '21
0-3 Klasnic '33
1-3 Frutos '83

Everton – Werder 2-3
1-0 Johnson '3
2-0 Yakubu '24
2-1 Klasnic '29
2-2 Klasnic '30
2-3 Diego '56

Werder Lyon 4-2
1-0 Diego '2
1-1 Fred '6
2-1 Almeida '10
2-2 Fred '18
3-2 Almeida '20
4-2 Sanogp '84







DFB-pokal
I 2. runde blev Bielefeld slået med 2-1 på udebane, mens Nürnberg venter i 3 runde. Kampen spilles på Weserstadion.





Logged

- Veni, vidi, vici -

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: -> Werder <- Champions League
« Svar #203: 27 Feb 2008, 18:59 »

Klasse blog.. Og rigtig gode resultater du har fået. Så håber på du kan tage CL titlen Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Stjernekøb + øvrige vintertransfers
« Svar #204: 27 Feb 2008, 20:15 »



Stjernekøb + øvrige vintertransfers




Werder Bremens cheftræner Jimmy Poulsen satte sidste vinter transferrekord i Bremen da han hentede forsvarsspilleren Ezequiel Garay for 140.000.000 kroner. I dette transfervinduet er rekorden blevet slået med 115.000.000 kroner.

Werder har købt den tyske landsholdsangriber Mario Gómez fri af sin kontrakt hos ligarivalerne fra VfB Stuttgart for rekordsummen 255s.000.000 kroner. Poulsen og Werder har i over et år fuldt angriberen tæt og angriberen med spanske rødder er hentet i skarp konkurrence med Liverpool, Bayern München og Valencia.

Mario Gómez overtager trøje nr. 9 og indtil videre har han nettet 7 gange i Bundesligaen for Stuttgart.
”Jeg er lykkelig over mit skifte. Werder har et stærkt hold, en stærk træner og potentialet til noget stort. Jeg vil vinde titler med Werder og kommer vi til. Jeg glæder mig til at lære holdet at kende og jeg glæder mig til at komme i gang” sagde en glad Gómez.

”Mario scorede 26 mål i sidste sæson og jeg har holdt længe øje med ham. Jeg ser ham som en fantastisk spændende spiller og jeg ser frem til at arbejde med ham. Det er dejligt når man får de spillere man vil have” sagde en tilfreds Poulsen.


Øvrige transfers

<<
Boubacar Sanogo har længe været utilfreds med manglende spilletid og da transfervinduet åbnede, blev han sat til salg. Mainz bød hurtigt 42 millioner og Werder samt Sanogo blev hurtigt enige med Mainz om et skifte.

4 dage før transfervinduet lukkede, blev Marcus Rosenberg vejet for let af træner teamet og han blev sat til salg for 70 millioner omkring 15 millioner over hans værdi. Bolton, Newcastle, Fulham, Parma, Betis, Dortmund, Atalanta og Stuttgart fik alle deres bud accepteret.
Stuttgart løb i sidste ende med den svenske landsholdsangribers underskrift, som har tegnet en 4-årig kontrakt. 

>>
Werder Bremen har brugt 9.1 millioner på 3 rumænske talenter, som alle skal optræde for Werder II. De 3 er; Robert Villand (DM), Silviu Illie (ML), & Andrei Cordos (DC).

Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Stjernekøb + øvrige vintertransfers
« Svar #205: 27 Feb 2008, 20:22 »

Fornuftig udskiftning på angrebspladsen.. Kan man lokke et SS ud af de tre øvrige?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: -> Werder <- Stjernekøb + øvrige vintertransfers
« Svar #206: 27 Feb 2008, 20:31 »

God update, og godt køb af Gomez.. Kan jeg få et SS?
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Stjernekøb + øvrige vintertransfers
« Svar #207: 27 Feb 2008, 20:32 »

Ufornuftigt udskifte...

Sanogo er da en klasse angriber Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Stjernekøb + øvrige vintertransfers
« Svar #208: 27 Feb 2008, 20:34 »

Hvad sker der lige for banneret? Opstemt

Nå, men en god opdatering, hvor du har fået et fornuftigt sum penge for de solgte. Jeg har ikke haft erfaring med de rumænske spillere du har købt, og ud fra de stats jeg ser i mit spil, er det ikke prangende.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: -> Werder <- Stjernekøb + øvrige vintertransfers
« Svar #209: 27 Feb 2008, 20:35 »

Ufornuftig?
Hvis han er utilfreds er det da godt.
Og Mario Gomez er da helt klart en klasse angriber.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010