home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:48:43 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:13:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Philips Sport Vereniging
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Philips Sport Vereniging  (Læst 15472 gange)
KasperSchmidt
Gæst

Sv: Philips Sport Vereniging
« Svar #15: 16 Feb 2008, 15:28 »

Hvornår kommer der en ny update?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #16: 16 Feb 2008, 15:29 »

Hvornår kommer der en ny update?

Er lige kommet hjem fra fodbold, så nu begynder jeg på en update Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #17: 16 Feb 2008, 16:13 »

Jeg syntes ikk så godt om dit mandskab, men ellers er det godt Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #18: 16 Feb 2008, 16:17 »

PSV stormer fremad

Super Cup

Ajax  1–0  PSV

I Super Cuppen tog sidste års ligavindere, PSV, imod pokalvinderne fra Ajax, og det blev en intens kamp. Ajax lagde bedst ud, og styrede spillet indtil pausen. Ajax havde flere oplagte målchancer, men manglede dog lidt skarphed. Skarphed manglede Gabri dog ikke, da han efter 43 mins. Spil bragte Ajax foran.  Efter pausen overtog PSV styringen, dog uden held. I sidste minut blev Tommie van der Leegte endda udvist, men uden betydning for kampens udfald.

Æresdivisionen

| PSV 2 - 0 De Graafschap | AZ 0 - 1 PSV | PSV 4 – 0 Excelsior |NAC Breda 1 – 1 PSV |

Koevermans scorede

Der gik et sus af glæde igennem vores kroppe, da dommeren pegede på pletten. Barry Opdam havde lige nedlagt mig i feltet, og fortjent fik vi straffesparket. Jeg kan huske jeg så på Farfan, vores normale skytte, og han vinkede afvisende til mig. Han havde lige modtaget en fodsål på skinnebenet, og han var derfor ikke i stand til at sparke. Jeg måtte tage ansvar. Jeg løftede bolden, lagde den til rette og tog tilløb. Jeg skulle score, og det gjorde jeg! Det var fantastisk at se bolden ryge bag målmanden og i netmaskerne.” sagde Koevermans efter opgøret mod AZ. Kampens dommer dømte straffespark i 5 minutters overtid, og Koevermans scorede usvigeligt sikkert. Hermed indtog PSV Æresdivisionens førsteplads.

”Hoover! Hoover! Hoover!” der lød et brøl fra publikummet på Philips Stadion. Debuttanten, Garay, havde lige hamret et frispark ind bag en chanceløs Excelsior-målmand, til stillingen 2-0. Hermed havde Garay vundet fansenes hjerter. Men Garay havde ikke tænkt sig at stoppe her: Han hamrede igen bolden ind bag målmanden, denne gang langt ude fra.
Jeg har aldrig oplevet noget lignende! Jeg ved, at jeg har et godt spark, og at jeg kan score på frispark, men to mål i debutkampen er jo vanvid! Det er gået så hurtigt den seneste uge. Søren Andersen kontaktede mig, og vi fik en dialog i gang. Jeg vil forsøge at holde dette niveau hele sæsonen,” sagde en stolt MOM.
PSV ligger på 1. Pladsen med 10 point i 4 kampe. PSV’s varemærke er blevet fysisk spil, med et dirkefrit forsvar. De har således kun lukket et enkelt mål ind i 4 kampe.

Champions League

|PSV 0 – 0 Liverpool FC|
Gruppe A

PSV var trukket i en yderst svær gruppe med modstanderne Liverpool FC, Olympic Marseille og Shaktar. PSV startede hjemme imod Liverpool. En, på papiret, svær modstander, der forventes at vinde puljen. PSV viste fantastisk spil hele kampen, og der blev fightet fantastisk. Liverpool-spillerne formåede aldrig at åbne PSV-forsvaret, mens PSV havde store chancer. Lazovic  kunne endda have afgjort kampen i sidste minut, hvor han fik en friløber. Lazovic loppede dog over målet, til managerens store ærgrelse:

Ærgerligt vi ikke formår at få scoret. Jeg mener vi er det bedste hold på banen i dag, og Lazovic burde nok også have scoret. Men vi er godt i gang i puljen, og avancement er stadig vores mål” sagde Søren Andersen
Shaktar vandt 2-0 over Marseille i gruppens øvrige kamp.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #19: 16 Feb 2008, 16:17 »

Jeg syntes ikk så godt om dit mandskab, men ellers er det godt Smiley

Hvad kan du ikke lide ved det? Smiley

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #20: 16 Feb 2008, 16:22 »

Hvornår kommer den nærste så? :b

Yoggidk
Gæst

« Svar #21: 16 Feb 2008, 16:23 »

Hvad kan du ikke lide ved det? Smiley

Dit angreb er rådent Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #22: 16 Feb 2008, 16:27 »

Hvornår kommer den nærste så? :b

håber at nå en lille en inden der kommer United Smiley Skal til fødselsdag i aften, så der kommer ingen Smiley

Dit angreb er rådent Smiley
Det blev et hektisk vindue med salget af Farfan i sidste øjeblik. Der var ikke tid til at finde nogen hurtig angriber, så jeg nøjes med de store stærke. Men de bomber også fint Wink

Metsu1
Manager

« Svar #23: 16 Feb 2008, 16:39 »

Gode resultater og selvom du ikke har så mange angribere, så skal Koevermans nok vise sit værd.

Jeg synes altid de sætter ham til salg i mine spil, hvilket i mine øjne er en stor fejltagelse  Wink

Jeg er vild med de midterforsvar, der kommer ikke til at slippe mange forbi de to spillere  Thumbs Up

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #24: 16 Feb 2008, 16:41 »

Gode resultater og selvom du ikke har så mange angribere, så skal Koevermans nok vise sit værd.

Jeg synes altid de sætter ham til salg i mine spil, hvilket i mine øjne er en stor fejltagelse  Wink

Jeg er vild med de midterforsvar, der kommer ikke til at slippe mange forbi de to spillere  Thumbs Up

Tak for kommentaren Smiley
ja, Koevermans er en giftig spiller Smiley der går skisme heller ikke mange mål ind på holdet  Hævet Øjenbryn

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #25: 16 Feb 2008, 16:47 »

håber at nå en lille en inden der kommer United Smiley Skal til fødselsdag i aften, så der kommer ingen Smiley
Det blev et hektisk vindue med salget af Farfan i sidste øjeblik. Der var ikke tid til at finde nogen hurtig angriber, så jeg nøjes med de store stærke. Men de bomber også fint Wink
Hvad for en kanal kommer der United på?

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #26: 16 Feb 2008, 16:54 »

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #27: 16 Feb 2008, 17:00 »

18.10 starter det på TV2-Sport, kampen går i gang 18.15
Tak!

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #28: 17 Feb 2008, 12:16 »

PSV forsætter storformen

Æresdivisionen

|PSV 3  – 0 Feyenoord |Groningen 4 – 3 PSV |PSV 5 – 0 FC Utrecht |Vitesse 0 – 0 PSV|PSV 1 – 0 Heerenveen|

PSV bankede Feyenoord

Der var lagt op til et tæt opgør i toppen, da topholdet PSV tog imod ligaens nummer 3, Feyenoord. Hjemmeholdet var skadefrit, og stillede derfor op i stærkeste startformation, hvilket også var tilfældet for udeholdet. Der var altså lagt op til et brag af en kamp. Første halvleg var dog lidt af en dødbider. Kampen blev ikke åbnet op, og kampen var meget taktisk præget. Halvlegsstilling: 0-0.
Kampen blev dog åbnet op i anden halvleg, hvor PSV kom bedst ud fra omklædningsrummet. Anichebe bragte hjemmeholdet foran på flot forarbejde fra Affelay. PSV fortsatte dominansen efter føringsmålet, og 5 minutter senere bragte Assiati hjemmeholdet yderligere foran. Herefter knækkede Feyenoord totalt sammen, og nederlaget kunne let have været større. I sidste minut bragte Lazovic hjemmeholdet på 3-0, og gav samtidigt tilhængerne et mål, at gå hjem på.
PSV ligger pt. På 1. Pladsen, med 20 points i 9 kampe. De har 1 point ned til Ajax, der ligger på 2. Pladsen.

Pokalturneringen
| GVVV 0 – 4 PSV |
PSV levede op til forventningern, med en let sejr. Anichebe stod for 3 af målene, mens Affelay lavede det sidste. I næste runde møder PSV AZ Alkmaar, som må betegnes som en svær modstander:
Det er på ingen måde en drømmemodstander. AZ har vist flot spil, både i ligaen og i pokalen, men vi kan bestemt gå videre, hvis vi spiller op til vores bedste. Vi skal forsætte vores gode spil, baseret på vores bund solide defensiv, krydret med vores målfarlige angribere. Jeg tror på en spændende kamp, med masser af intensitet og tacklinger” sagde PSV-manageren.

Champions League
|Olympigue de Marseille 1 – 1 PSV | Shaktar 0 – 1 PSV |
Nummer 2 i Gruppe A

PSV var draget til Frankrig, Marseille, for at spille anden kamp i Gruppe A. Marseille startede kampen bedst, og kom hurtigt foran. Marseille spillede sig flot igennem forsvaret, og Niang kunne let udplacere Gomes. Herefter overtog PSV styringen, men uden held. Angriberne formåede ikke at putte bolden i nettet før sidste minut, hvor Lazovic tog sagen i egen hånd. Han satte to mand af, og bankede bolden i nettet.
Jeg er yderst tilfreds med mine spillere. Vi kommer til Ukraine som underdog, men alligevel formår vi at styre kampen. Igen holder vi nullet bagude, og formår at lave mål fremme. Det er vores formel til succes, og vi stoler på den. Vi ligger nummer 2 i Gruppe A, og vi har mødt alle hold en gang. Jeg tror på avancement!” sagde en tydeligvis tilfreds Søren Andersen.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 12:30 af Søren91 » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #29: 17 Feb 2008, 12:21 »

arbejder på grafikken Wink

EDT: Done
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 12:31 af Søren91 » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010