home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  0 Brugere, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Philips Sport Vereniging
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Philips Sport Vereniging  (Læst 14574 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Philips Sport Vereniging
« Svar #30: 17 Feb 2008, 13:19 »

Imponerende blog indtil videre, fortsæt Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #31: 17 Feb 2008, 17:54 »

Rigtig god blog Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #32: 17 Feb 2008, 19:09 »

Jeg påbegynder snart en update med transfers + opdatering på gruppespillet Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #33: 17 Feb 2008, 20:21 »

PSV fortsætter oprustningen

Kvalitetsangribere har længe været savnet i Eindhoven, og det har Søren Andersen nu taget konsekvensen af. Jimmy Briand er hentet i Stade Rennais FC for den nette sum af 77 mio. kr. Briand beskrives af pålidelige kilder som en lynhurtig og kropsstærk angriber, med kølige afslutninger. Han beskrives samtidigt, i kraft af sine 22 år, som et kæmpe talent, og måske Frankrigs fremtidige bomber. Søren Andersen selv var begejstret for signingen, som, ifølge ham slev, længe har stået højt på managerens ønskeliste:
Nyindkøbet Jiménez

Briand er en fremtidens mand, en mand, som vi forventer os meget af. Jeg har fulgt Jimmy nøje, lige siden jeg kom til klubben, og det var en kæmpe forløsning, da han underskrev kontrakten. Vi har haft et problem på angrebsposten. Vi har virkeligt manglet en hurtig angriber, der kan skabe det uventede. Det mener vi, at vi har fået i Briand!”

Briand har spillet 21 U21-landsholdskampe og scoret 9 mål. I denne sæson har han spillet 14 kampe og scoret imponerende 7 mål. Briand tiltræder ved nytårsskiftet.
PSV-bossen var ikke færdig på transfermarkedet.  Luis Jiménez blev hentet i italienske Ternana, for et beløb tæt på 40 mio. Jiménez har været udlejet til de italienske mestre, Inter, hvor han har spillet 8 kampe.  Jiménez beskriver sig selv således:

Det er jo aldrig nemt, at beskrive sig slev. Jeg foretrækker, at lade fødderne tale.  Jeg har spillet i Inter i denne sæson, og jeg har udviklet mig eksplosivt, både på og udenfor banen. Jeg elsker at spille fodbold, og jeg kan ikke vente til at få min debut for PSV. Jeg har hørt meget positivt om klubben, og jeg blev utroligt tiltrukket af klubbens mål og ambitioner.” sagde nyindkøbet.
Jiménez tiltræder, den 1. Juli 2008. 

« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 20:26 af Søren91 » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #34: 17 Feb 2008, 21:06 »

PSV ude af Champions League

|PSV 0  - 1 Shaktar | Liverpool 1 – 0 PSV |PSV 0 – 0 Olympique Marseille |

Efter to nederlag til hhv. Liverpool og Shaktar var løbet om avancement kørt. Den sidste kamp mellem PSV og Marseille var dog ikke uden betydning, da der blev spillet om pladser i UEFA-cuppen. Marseille skulle vinde med 5 mål for at sikre adgang til UEFA-cuppen, hvilket aldrig var på tale. En kedelig nullert, hvor begge hold virkede ligeglade med resultatet. Med dette resultat træder PSV ind i UEFA-cuppens 1. Knock-out runde. Her møder de tyrkiske Galatasaray – en svær modstander, erkender Timmy Simmons:
”Galatasaray har en frygtindgydende hjemmebane, som er utrolig ubehagelig at spille på. Vi skal være 110 % klar til denne kamp, for der vil blive gået til stålet. Skaber vi et godt udgangspunkt i Tyrkiet er der bestemt mulighed for avancement,” sagde kaptajnen.

Æresdivisionen

|Ajax 1 – 1 PSV | Twente 6 – 0 PSV | PSV 4 – 0 Willem ll | PSV 0 – 0 VVV | PSV 3 – 1 Sparta |
PSV-fans

Ærgeligt, at Huntelaar får prikket den bold ind! Koevermans bringer os hurtigt foran, og vi sidder godt på spillet. Ajax har bolden mest, men de bliver aldrig rigtigt farlige, i kraft af vores forsvar. Alligevel formår Huntelaar at prikke bolden i nettet, og herved redde Ajax’s mesterskabschancer,” sagde en skuffet Søren Andersen.
Ugen efter blev det til et kollektivt break-down, da Twente gennembankede PSV med pinlige 6 mål. Resultatet må ses i lyset af en hård uge, med CL-opgør i Ukraine og topbrag mod Ajax. Der var da heller ikek problemer i den efterfølgende kamp, da man gennembankede Willem ll.
Æresdivisionen

Pokalen

| AZ 1 – 1 PSV |
Pokalmodstanderen hed AZ, og der var lagt op til en spændende dyst. Ari bragte AZ foran efter 3 min, men Anichebe udlignede igen efter 23 min. Herefter lukkede kampen, som gik over til en kedelig kamp. Der måtte straffespark til at afgøre kampen. Her var PSV suveræne, da man scorede på alle spark. 3 spark var dog nok, da Gomes samtidigt reddede 3 spark. PSV møder formentligt Roda i næste runde. 
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 21:09 af Søren91 » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #35: 17 Feb 2008, 21:29 »

Et par gode updates du har fået fyret af.. KIU.. Glæder mig til at se Briand og Jiménez i aktion.. Ærgeligt med CL og svær lodtrækning i UEFA.. Håber du klarer dig forbi..

- Veni, vidi, vici -

Yoggidk
Gæst

« Svar #36: 17 Feb 2008, 21:29 »

Super Cool

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #37: 17 Feb 2008, 21:44 »

Et par gode updates du har fået fyret af.. KIU.. Glæder mig til at se Briand og Jiménez i aktion.. Ærgeligt med CL og svær lodtrækning i UEFA.. Håber du klarer dig forbi..
Mange tak Wink En yderst svær modstander, ja Smiley
Super Cool
Thanks Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #38: 18 Feb 2008, 16:58 »

Kromkamp forlader PSV

PSV har på et pressemøde offentliggjort, at man har solgt Jan Kromkamp til Schalke 04. Højrebacken har rutine fra et ophold i Engelske Liverpool, og forventes at gå direkte ind i startformationen. Han er, ifølge Schalke 04, ment som erstatning for Rafinha, som er skiftet til Valencia. PSV forventes at modtage 80 mio. for hollænderen, der har vist storform på det seneste.

Kromkamp er fortid i PSV

Det er med blødende hjerte, jeg forlader PSV. Det er en klub, som altid vil have en stor plads i mit hjerte, og jeg vil heller ikke udelukke, at jeg vil tilbage til klubben engang, men jeg må også tænke på min karriere. Schalke 04 er en tysk traditionsklub, med masser af potentiale. Jeg ser optimistisk på muligheden for at spille i Bundesligaen, og leve i Tyskland. Jeg vil vinde titler!,” sagde Kromkamp til PSV.nl.
Kromkamp efterlader PSV med en åben back-plads, og alt tyder på en ny forstærkning.

”Jeg har ingen kommentarer til spekulationerne. Kromkamp har været en fantastisk spiller for os, og jeg er frygteligt ked af at miste ham. Men alle spillere har en pris, og den var Schalke villige til at betale. Jeg skal nok sørge for at der ikke bliver svage punkter på mit hold, bare rolig!” sagde Søren Andersen efterfølgende. 

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #39: 18 Feb 2008, 17:06 »

Ris? - Ros?

Cencur
Manager

« Svar #40: 18 Feb 2008, 17:11 »

Svingende resultater, men ellers god blog Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Rooland
Manager

« Svar #41: 18 Feb 2008, 17:11 »

Godt skrevet  Thumbs Up
En smule Komma fejl i den seneste update, men det er næsten ligemeget Smiley

Resultaterne har været fine bortset fra 6-0 nederlaget mod Twente  Ubeslutsom

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #42: 19 Feb 2008, 09:39 »

Briand bomber løs!

Æresdivisionen:

Feyenoord 3 - 3 PSV
Nick Hofs 43’
Jimmy Briand 49’,77’
Andwele Slory 55’
Jonthan de Guzman 79’
Eziquel Garay 86’

Der var lagt op til et vaske ægte topbrag, da ligaens 2’er, Feyenoord tog imod ligaens førerhold, PSV. Feyenoord kom bedst fra start, og kom samtidigt først på måltavlen, da Nick Hofs sparkede en løs bold i nettet. Nyindkøbte Briand udlignede Feyenoord-føringer to gange, inden Garay kunne heade bolden i nettet, til slutstillingen 3-3. Hermed beholdt PSV førstepladsen.

PSV 2 - 0 Ajax
Jimmy Briand 55’ 77’

“Jeg er himmelhenrykt over vores sejr! Vi har nu taget førstepladsen tilbage, og samtidigt sat Ajax på plads. Jeg er faldet fantastisk til i klubben, og spillestilen passer mig perfekt. Jeg husker specielt mit 2.mål i dag, hvor jeg header bolden i nettet. Affelay går til baglinjen og smækker den i panden på mig. Jeg lukker øjnene og sætter panden på. Det næste jeg hører er tilskuernes brøl, og jeg ved jeg har scoret!” siger en stolt Briand.
Briand har været fuldstændig outstanding siden han kom til Philips Stadion, hvor han således er blevet publikumsfavorit. Briand har scoret imponerende 9 mål i 12 kampe, og herved medvirket kraftigt i PSV’s flotte førsteplads.

Stillingen i Æresdivisionen

UEFA-Cuppen:
Galatasaray var for stor en mundfuld for PSV, der ikke formåede at finde storspillet frem. Ude tabte man således 2-0, og i returkampen blev det kun til 2-2. Hermed er PSV ude af alle europæiske klubturneringer i denne sæson.
Det er ærgerligt, at vi ikke får spillet til at køre, men jeg græder tørre tårer. Vi har et vandvittigt program i ligaen, og ligaen har førsteprioritet. Derfor glæder det mig også ekstremt meget at se vores placering i ligaen, som jeg virkelig håber vi kan holde de sidste kampe,” sagde Søren Andersen til PSV.nl.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #43: 19 Feb 2008, 09:42 »

Sig endelig til, hvis i vil have SS af noget/nogen Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #44: 19 Feb 2008, 12:48 »

Jeg vil gerne se Briand + topscorerlisten.. Ærgeligt at du smider point mod Wilhem II, De Graafschap, men fedt at du fører alligevel..

Vildt at Heerenveen ligger så langt nede.. Hva er der gået galt for dem?? Ubeslutsom

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010