home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 814 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Philips Sport Vereniging
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Philips Sport Vereniging  (Læst 14547 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Philips Sport Vereniging
« : 15 Feb 2008, 20:41 »

Dansker overtager PSV

Torsdag formiddag meddelte PSV Eindhoven’s bestyrelsesformand, Dick Brunswijk, at Søren Andersen tiltræder som ny manager med øjeblikkelig virkning.  Koeman havde efterladt et kæmpe hul, efter han drog til Valencia, og den efterfølgende manager, Sef Vergoossen, formåede aldrig at lukke dette hul. Søren Andersen er en forholdsvis ukendt manager, som dog har fungeret som forsvarstræner i SAS-ligaklubben Aalborg BK.
PSV skal have ny manager

Tidligere PSV-spiller, og nuværende AaB-spiller, Michael Jakobsen siger om den nye manager:
”Søren er en fantastisk ambitiøs mand, der virkelig ved hvad han vil. Han forlanger altid 110 % ‘s indsats, både til træning og kamp, og det giver også resultater. Søren har udviklet mig meget, både mentalt og teknisk. Hans store styrke er hans motivationsevne og hans evne til at time formkurven. Vi vil savne ham i Aalborg, men jeg kan godt unde ham det. Jeg tror på han bliver en succes.”

Det er noget af en udfordring, som Søren Andersen står overfor. Philips Sport Vereniging er kendt som en af verdens bedste talentfabrikker, og man ser ofte en kæmpe udskillelse af truppen hver sommer. Dette er også tilfældet i år, hvor klubben har mistet profiler som Koné, Cocu og Alex. Topklubben fra Eindhoven har dog ikke været inaktive på transfermarkedet, hvor man har hentet topscoreren Lazović, Koevermans og Dzsudzsák. Hovedpersonen var soleklar med målsætningen for sæsonen:

”Vi er en topklub, og vi skal altid spille med om guldet, både i Æresdivisionen og i Champions League. Derfor er mit klare mål altid at vinde. Vi skal tage en kamp af gangen, og altid gå efter de 3 point. Jeg vil samtidigt få bygget en hule op herhjemme, en hule, som modstanderne frygter. Vi vil spille for fulde huse og det får man kun ved at spille underholdende,” sagde Søren Andersen. 

Jeg spiller med den nyeste Patch, og har valgt Spanien, Frankrig, England og Holland.  Any Comments? Noget i gider følge? Smiley
« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 19:48 af Søren91 » Logged

-LFC-
Manager

Sv: Philips Sport Vereniging
« Svar #1: 15 Feb 2008, 20:42 »

Great start, fandme mange hollandske blogs der er i øjeblikket Smiley.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #2: 15 Feb 2008, 20:46 »

Har selv lige startet en blog op med AZ, så det vil da være oplagt for mig at følge med her Smiley
Go' start!

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #3: 15 Feb 2008, 22:29 »

Jeg påbegynder en update nu, hvor jeg opdaterer på truppen Smiley Nogle der gidder følge ?

Niko
Gæst

« Svar #4: 15 Feb 2008, 22:35 »

Yes! Endelig kom der en blog om en af mine tidligere yndlingshold! Godt gået Søren!

Teksten synes jeg er for stor til mine øjne, jeg får lidt ondt i øjnene af at kigge på den. Jeg synes også billedet af Lazovic og Kromkamp er lidt for stort. Det skal gøres mindre og det passer ikke rigtigt til skriften neden under. Det er dog ikke kun kritik jeg skal komme med.

Jeg synes at valget af klub er fantastisk! Jeg håber at du lavet et par fikse indkøb og jeg kan virkelig anbefale dig at kigge godt i Østeuropa, da der er mange spillere som vil styrke en. Jovetic fra Partizan er en mand som har et fantastisk talent. Håber at dine kommende updates holder det samme flotte skriftlige niveau.

Cesc.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #5: 15 Feb 2008, 23:11 »

Mendez laver en ”Perez”!

Det havde været et forholdsvist stille transfervindue for den nyankomne manager, Søren Andersen, indtil ni, hvor en transferbombe faldt. Det vakte dog højrøstet kritik fra fan-miljøet, da PSV Eindhoven offentliggjorde salget af Edison Mendez. Prisen ligger på 55 mio., og Edisons nye arbejdsgiver bliver ærkerivalerne fra Amsterdam, Ajax Amsterdam

Chokbølgerne var ikke kun tydelige i fan-miljøet, men kom også til udtryk i Kromkamps kommentar efter pressemødet:

"Jeg ved ikke hvad jeg skal sige! Jeg er dybt rystet, og samtidigt yderst skuffet. Vi skal højst sandsynligt slås med Ajax om 1. Pladsen og derfor er det i mine øjne det rene vanvid! Jeg vil håbe der bliver hentet en nøglespiller som erstatning,” sagde en tydeligvis ærgerlig Kromkamp. 

Edison er en ihærdig og teknisk stærk spiller, som ethvert hold vil have. Han gør Farfan, Lazovic og Affelay bedre, men vi må huske på det økonomiske aspekt. Fodbold er en forretning, og jeg har den filosofi, at alle spillere er til salg, for den rette pris. Edison udtrykte en lyst til luftforandring, og det vil jeg ikke nægte ham. Med den overgangssum er der bestemt bilag for en erstatning eller to” sagde en koldblodig Søren Andersen.
PSV-manageren var heller ikke sen til at hente en spændende spiller, i form af Christopher Samba. Samba, som er hentet i Blackburn, betegnes som en bomstærk midterforsvarer, der dominerer luftrummet. Prisen for Samba forventes at ligge på ca. 25 mio., og på pressemødet sagde Samba:

”Jeg er udmærket klar over mine kvaliteter. Jeg er ikke købt som en erstatning for Mendez, men som midterforsvarer. Jeg har snakket med Søren (Andersen, red), og han forventer at rykke Simmons op på den defensive midtbane. Jeg glæder mig til at komme i gang med sæsonen, så jeg kan bevise mit værd. Eindhoven virker som en behagelig by, og spillerne har taget pænt imod mig”

Samba forventes at få sin debut søndag, hvor PSV tager imod Ajax i Super Cuppen.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 23:18 af Søren91 » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #6: 15 Feb 2008, 23:19 »

Ris eller ros? Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #7: 16 Feb 2008, 10:24 »

Er der interesse for en trupupdate efter transfervinduet er lukket? Spændende transfers lover jeg Wink

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #8: 16 Feb 2008, 11:11 »

Transferupdate

Dette transfervindue bliver i medierne omtalt som et af de mest hektiske vinduer i mange år. Vinduet startede ellers stille og roligt, indtil Ajax hentede Edison Mendez i PSV. Herefter gik det voldsomt for sig, hvor Tottenham smed 100 mio. kr. efter PSV peruvianske måltyv, Jefferson Farfan. Farfan var en eftertragtet herre, der også havde bud fra Everton, Aston Villa og West Ham. Farfan valgte dog London-klubben Spurs, der, ifølge ham selv, er hans yndlingsklub. 4 dage før transfervinduet kom endnu en skuffelse for de mange PSV-fans, da man valgte at sælge Carlos Salcido til Aston Villa. Den mexicanske forsvarer har gjort det fantastisk i PSV, men ønskede nye udfordringer. Prisen forventes at ligge i omegnen af 80 mio. Med kapitalindsprøjtnin gen var der lagt op til spændende transfers i det hollandske. Men det skulle blive et kapløb med tiden, hvis nye signings skulle stå klar før transfervinduets deadline.  
Garay er ny i PSV

Ezequiel Garay blev hentet i Racing, for i omegnen af 135 mio. Garay beskrives som en teknisk stærk midterforsvarer, der krydrer sit aggressive forsvarsspil med et fantastisk hovedspil og skarpe frispark. Garay er 189 cm høj, 20 år gammel og har spillet 2 landskampe for Argentina.  Han forventes at gå direkte ind i truppen, der kæmper om overlevelse i en giftig Champions League-pulje.

Victor Anichebe blev lejet for resten af sæsonen i Everton. PSV havde desperat brug for en erstatning for Farfan, men da der ikke var mulighed for en permanent kontrakt var Victor en perfekt løsning.

Øvrige Transfers ind:
Adrian Ropotan (DM) fra Dinamo Bucherest
Marek Sapara (OMC) fra Rosenborg
Jozy Altidore (BO) (1. Januar)  fra New York
Rene Mihelic (OMC) fra Maribor
Gary Medel (FC/H) fra CD Universidad Catolica
Christopher Samba (FC) fra Blackburn

Ud:
Edison Mendez til Ajax
Jefferson Fafan til Tottenham
Carlos Salcido til Aston Villa

« Seneste Redigering: 16 Feb 2008, 11:21 af Søren91 » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #9: 16 Feb 2008, 11:50 »

Er der nogle der følger? Smiley

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #10: 16 Feb 2008, 11:58 »

Er der nogle der følger? Smiley
Ja, det er hammer godt skrevet,, prøv at lave nogle interviews med dine spillere.. og skriv hvordan det går i venskabskampene..

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #11: 16 Feb 2008, 12:01 »

Ja, det er hammer godt skrevet,, prøv at lave nogle interviews med dine spillere.. og skriv hvordan det går i venskabskampene..
Der kommer en update på kampene, i eftermiddag. Jeg er startet op på sæsonen, og det ser pænt ud Smiley Mange tak for komentaren Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #12: 16 Feb 2008, 12:03 »

Ja jeg kigger med.. det ser godt ud.. Må man se et SS af din start 11'er..?

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #13: 16 Feb 2008, 12:07 »

Ja jeg kigger med.. det ser godt ud.. Må man se et SS af din start 11'er..?
Self da Wink

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #14: 16 Feb 2008, 15:21 »

Self da Wink

Præcis den taktik jeg bruger med AZ! Smiley

Super blog i øvrigt. Du skriver rigtig godt.

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010