Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 834 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Børnehaven
"Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
21
22
[
23
]
24
25
...
54
Forfatter
Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden (Læst 194304 gange)
xd
Mikroputspiller
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
«
Svar #330:
25 Jun 2010, 20:43 »
Hej er på vej i byen skal bare ud og være så stiv
absalonsen
Gæst
«
Svar #331:
25 Jun 2010, 20:51 »
Var der ikke en, der postede en drukhistorie fundet på et andet forum? Er nok gået tabt. Den handlede om en fyr bosat i Malmö, der gik på druk, havnede i en bil med fire indvandrer mod Danmark, flygtede, faldt i søvn i et telt og kom senere på et tog...
Nogen der ved hvor den kan læses?
xd
Mikroputspiller
«
Svar #332:
25 Jun 2010, 20:54 »
har hørt om den
Frederik1994
Landsholdsspiller
«
Svar #333:
25 Jun 2010, 20:55 »
Jo kan sagtens huske den historie. Hed tråden ikke et eller andet med værste/sjoveste drukhistorier eller sådan noget?
:-)
Hypothermia
Lilleputspiller
«
Svar #334:
25 Jun 2010, 21:06 »
Aner ikke hvor den ligger på dette site, men er ret sikker på det er denne
Citat
Som jeg tidligere fortalt på <andet site navn> bor jeg i Malmö og da Danmark ikke er med til dette EM besluttede jeg mig for at tage turen til folkets park for at feste med vores broderfolk og måske hive en fræk svenskertøs på krogen.
Jeg havde forsøgt at hive nogle venner med men desværre havde de fleste været i byen om fredagen hvor jeg havde nørdet AoC så det lignede at det skulle være "Uploadbot” alene på farten – det er dog ikke noget der generer mig da jeg altid har nemt ved at lære nye folk at kende eller falde i snak med andre mennesker.
Sverige har en rimelig stram alkohol politik så jeg besluttede mig hjemmefra at jeg ville lave ’Stadions finten” som vi altid laver når vi ser FCK spille..... Finten består i at jeg finder 8-10 fryseposer frem og tømmer en liter vodka ned i dem og derefter binder knude på poserne.... Dette gør at når man så placerer poserne i lommerne og bliver checket på stadion hvor vagterne kun klapper og leder efter ”hårde” genstande kan man vade lige igennem kontrollen med en liter vodka fordelt på en 4-6 lommer...
Omkring 16:45 ankommer jeg til Folkets park og vader lige igennem kontrollen – finder hurtigt en bod og køber en omgang cola i papbæger til 25 SEK – de andre der står i køben brokker sig over priserne men jeg smiler og tænker ”nåja jeg har jo vodka’en med hjemmefra!”...
Efter jeg har fyldt godt med vodka i bærgeret finder jeg en lille plet tæt på nogle mennesker som vi i Danmark ville kalde ”af anden etnisk oprindelse” men som i Sverige kaldes for svenskere.... jeg priser mig lykkelig for at den almene svensker ikke vil stå for tæt på dem og føler mig hjemme på et splitsekund, da det betyder jeg har rigeligt med plads til at boltre mig på (vi er jo alle mennesker)......Jeg får endda en strand stol af dem eller han kastede den efter en anden person men det er jo en bagatal for mig det vigtigste var jeg fik noget at sidde på.....
Falder hurtigt i snak med en pige som desværre viser sig kun at være 15 år (ding ding idiot ting nummer 1) – normalt plejer jeg at sige 15+ ryger jeg på men da jeg snart rammer de 31 er jeg begyndt at sige 20+ for at jeg ikke skal ha’ dårlig smag i munden.... Jeg lærer dig hurtigt at min nye svenske veninde er meget mere interesseret i mine vodka poser og vi laver en aftale om at hvis hun henter cola jamen så supplerer jeg da os begge med vodka.... Anden halvleg bliver fløjtet igang og jeg kan godt mærke at vodka’en er ved at sætte sine tydelige spor på mig samtidig med at min nye svenske veninde begynder at blive irriterende da hun har mere travlt med at ævle til mig på svensk end at se kampen... Pludselig hører jeg så et brøl af dimensioner – en skinger pigestemme skærer sig igennem hud og hår.... Jeg drejer hovedet til venstre for at se hvad der foregår og det næste jeg ser er bunden af en flaske lambrusco - *SMASK* - jeg triller en kolbøtte den forkerte vej og på mirakuløs vis triller jeg så meget at jeg formår at rejse mig op og ser en trunte på omkring de 40 der ligner stive lis fra den lokale kiosk på Nørrebro råbe på det vildeste skånsk efter mig samtidig med den lambrusco flaske bliver svunget over hovedet i cirkler der ville få selv den mest indædte nazist flagbærer til at skumme af misundelse...
Hun skriger igen og løber frem imod mig men heldigvis er hun så beruset af hun vælter i havestolen som jeg ødelagde da jeg trillede ud af den og jeg formår at lave et lille kanin hop til venstre så hun ikke rammer mig – det næste der sker er 3-4 vagter kommer løbende og så bliver der råbt på svensk...... efter en længere diskussion viser det sig at det er hendes datter og hun åbenbart har en svaghed for ”ældre mænd” og derfor troede jeg var igang med noget ”kriminelt” med hendes datter......
Vagterne kender dog lidt til hende og da de opdager hun havde smuglet en flaske med ind bliver hun fjernet sammen med sin datter og jeg står lidt og dingler imens jeg så bliver konfronteret af nogle af de ”mørke” svenskere som sad ved siden af mig – jeg hører en sige på klingende dansk ”sygt nok der – du tog flasken lige i face” – ved ikke hvorfor men jeg får slynget tilbage ”jeg har prøvet det der var værre”....
Falder så lidt i snak med ham & hans venner og det viser sig de er 5 gutter fra Amager som er taget til sverige for at se fodbold samt være sammen med deres fætter som bor derovre.....
Fedt tænker jeg – så hænger jeg da ud med dem istedet for at stå her alene og vi snakker lidt sammen og ryger nogle pinde imens jeg tilbyder dem vodka fra mine vodka poser.....
Da kampen er forbi er jeg godt vissen – ikke sådan at jeg ikke ved hvad jeg laver men kan godt mærke jeg lige skal koncentrere mig for at tænke inden jeg snakker men bliver dog enige med de drenge der om at vi tager til København og ryger i byen der – de fortæller mig at Mehmet (den mindste af dem) ikke har drukket kun røget så han er chauffør for dagen...
Jeg tænker på at jeg slipper for toget og siger jatak til et lift med dem til København (ding ding idiot ting nummer 2)..... Vi ryger i bilen og sætter i høj fart imod københavn... jeg kan godt mærke at da jeg sidder på bagsædet imellem 2 af dem er det som om at tonen skifter lidt fra at være en fælles samtale til dem imod mig.... bliver spurgt om hvor jeg plejer at gå i byen, hvem jeg kender samt om jeg har penge/visakort på mig..
”Penge/Visakort” – da de for anden gang spørger om de to ting bliver jeg pludselig ret ædru og kan egentlig godt se det er noget lort det jeg har gang i – sidder i en bil med 4 personen jeg ikke kender og som jeg ved har et afslappet forhold til hash/vold (fra vores samtaler)......Det ender da også med at jeg må berolige dem lidt og sige at jeg har visakort og jeg gerne vil gi’ et par flasker når vi rammer byen (havde dog ingen intentioner om at gi’ dem noget som helst for situationen var ubehagelig nu men jeg skulle levende ud af den bil)....Pludselig siger den ene af jeg skylder 2000,- for broafgift samt bezin og derfor stopper vi i Kastrup da jeg lige skal hæve med mit kort.... gode råd er dyre men indvilliger i at ville hæve til dem imens jeg nærmest febrilsk kigger mig omkring efter noget jeg kan slå med/springe over eller på anden måde komme væk fra dem.....Pludselig ringer ham der står på venstre sides mobil telefon og jeg kan mærke efter 15 sekunder at han har mere travlt med den samtale end mig hvorpå jeg formår at lave en close-line/skulderskup på ham der er på min højreside så han vælter (man vejer vel 100kg) og så spurter jeg ellers som en anden carl lewis ned af gaden indtil jeg kommer til metro skinnerne..... kan høre dytten & råb bag mig men hele kroppen sitre og jeg kan ikke tænkte på andet end at jeg skal væk og det kan kun gå for langsomt....Da jeg kommer helt hen til Kastrup metro station springer jeg over hegnet og ned på skinnerne (ding ding idiot ting numm er 3) uden at se om der var et tog på vej men heldigvis var der intet... kravler op på hegnet på den anden side og kurer ned bakken imens løse sten og fliser prøver at flænse min røv...
Kan høre der bliver råbt ”Stop eller det bliver værre for dig selv” men jeg fortsætter ind igennem en villa have – hopper direkte igennem busken og derefter over et lille hegn og så ser jeg min redning – en dejlig stor græsplæne med et telt i det ene højrne... kigger hurtigt på huset og kan se der ikke er noget lys og derefter kravler jeg ind i teltet.... ligger helt stille og lytter – kan høre nogle småråb og nogle biler men aner ikke om det er dem eller bare andre unge der er ude og more sig......
Det næste jeg hører er en der råber ”KAN DU KOMME UD!” imens der bliver sparket på siden af teltet.... det er åbenbart ham der bor i huset der står med hans søn på 10-13 år og ikke er helt tilfreds med jeg åbenbart var faldet i søvn i deres telt.... jeg fremstammer et undskyld imens ham manden råber ”DU SKAL BARE SKRIDE HJEM!”...... tumler lidt rundt i kastrup og kan se jeg har sovet en 1½-2 timer.... Jeg tænker på at vende næsen imod malmö men alligevel er jeg lidt bange for at der måske er nogen der venter på togstationen da de jo vidste jeg boede i malmö... beslutter mig så istedet at tage til Amager hvor en ven holdt fest i Holmbladsgade (ding ding idiot ting nummer 4)........ Jeg var lidt snalret men ellers ikke stiv men kunne mærke dele af min krop stadigvæk rystede så jeg beslutter mig for at lege lidt med columbiansk medicin (kokain) samt drikke en 70cl southern comfort..... de næste par timer kan jeg kun huske i glimt men kommer da til bevidsthed omkring 7-8 tiden på Høje tåstruop station... det småregner & er pissekoldt - jeg fatter slet ikke hvordan jeg er kommet til høje tåstrup fra amager men har nu mere travlt med at finde et tog hjem... da jeg rejser mig fra bænken kan jeg mærke min højre fod er helt våd og ser at jeg kun har sko på min venstre fod!
Heldigvis kan jeg dog skimte min anden sko så 15 meter længere nede på stationen – får min sko på efter mget besvær for jeg er pænt stiv og ser så et tog der holder på den anden side af stationen..
YES! – jeg napper den her til hovedbanegården og så toget til malmö – jeg er tæt på at vælte et par tøser da jeg påstiger toget (ding ding idioting nummer 5) da min motorik ikke er hvad den plejer at være men kommer hen til et sæde hvor jeg sætter mig ned og går mine lommer igennem.... havde små 400,- i kontanter visakort/svensk bankkort samt mit togkort – yes tænker jeg – kan godt være jeg ikke ved hvordan jeg er kommet herhen men har alt i mine lommer...... ” willkommen im der zug auf hamburg” eller noget i den stil lyder der pludselig ud igennem højtaleren... og jeg begynder så at lægge mærke til at toget sq da ikke kører imod KBH H – for der er marker på begge sider.....
Det viser sig så at jeg er sprunget på et tog til Tyskland istedet for et tog imod KBH H – gode råd er dyre og min krop vil ikke at jeg skal rejse mig og er askehvid så jeg beslutter mig for at tage til ringsted og så tage en taxa tilbage (kunne ikke overskue tog på det tidspunkt) – ligger og havlsover og ser vi kører i høj fart forbi roskilde.... småsover lidt igen men ser så postcentralen der er inden ringsted station hvorefter jeg slæber mit så ellers sørgelige korpus ud til døren og venter på toget skal stoppe.........star
ten af peronnen.......midt
en af perronnen... toget fortsætter med uændret fart og blæser lige igennem ringsted – det føles som et lyn skærer sig igennem min krop og jeg bliver nu lidt panisk.... HVAD FANDEN!!!!!.....kigger på tavlen inde i kupéen og kan se at næste stop er rødby/gedser... hvilket er LANGT væk for en københavner som mig.... heldigvis fungerer min hjerne så meget at jeg kan se gedser må betyde vi kommer forbi Næstved hvor jeg har en del familie/venner.....imens jeg står der kan jeg mærke at min mave har noget den gerne vil af med..... brækfornemmelsen kommer snigende.. prøver at holde for munden med begge hænder men jer som har brøkket jer før ved at det altså ikke hjælper.... der står bræk ud i stråler igennem mine fingre og folk i kupéen glor på mig med et blik der siger ”stakkels sociale taber”... med bræken løbende ned over kinderne og hænderne smurt ind finder jeg det nærmeste toilet hvor jeg får renset mig selv samt skyllet munden... tør ikke forlade toilettet for jeg er sikker på at der er en togrevisor der leder efter mig... åbner toiletvinduet på klem og må sidde med hovedet på skrå og spejde efter næstved... kan se vi kører forbi glumsø og så tør jeg godt forlade toilettet... spørger en mand hvor revisoren er og da han peger i den ene retning af toget siger jeg tak og går i den anden retning.....
Herlufsholm fodboldbaner... det her kan jeg kende.. NÆSTVED!.... jeg trækker nu i nødbremsen (ding ding idiot ting nummer 6) og kan høre toget nærmest hyle/hvine som en kvinde der er ved at blive stenet og tasker/kufferter vælter rundt – jeg var heldigvis forberedt så jeg hænger fast i gelænderet... da toget er stoppet får jeg tvunget døren op og springer som en OL atlet ud af døren – desværre følte jeg mig meget bedre til det spring end jeg egentlig var for jeg snublede og nærmest vælter stang barcardi ud af toget og ned på skinnerne/løse sten.... adreanalinet pumper dog igen og jeg får samlet mig selv op og løber imod busken for vil skjule mig og bare væk fra toget.... da jeg er på vej igennem toget kan jeg høre en stemme råbe ”DU ER FOR SINDSYG!” men kigger mig ikke tilbage så aner ikke om det var en forbipasserende/togrevisoren eller måske en fra den kupé der gloede efter mig.....
Da jeg kan se toget fortsætte sin gang efter små 20 minutter kravler jeg ud af min busk of fortsætter imod det kvarter min mormor bor i... ligger så resten af søndagen hos min mormor på en sofa og er noget døden nær – Mandag bliver jeg hentet af en ven som er her på <fjernet andet site navn>... han er lige flyttet til Næstved og smider mig på hans sofa..... min krop er stadigvæk ødelagt men så småt på vej i bedring... tirsdag morgen skal min ven på arbejde i København så jeg får et lift i hans bil og var hjemme Tirsdag omkring 11:30.....
Arsenal Football Club følges gennem tykt og tyndt!
absalonsen
Gæst
«
Svar #335:
25 Jun 2010, 21:13 »
Præcis! Tak.
xd
Mikroputspiller
«
Svar #336:
26 Jun 2010, 20:16 »
Hej kom hjem kl 05:30 og var pisse stiv og havede pisset i bukserne 2 gange
absalonsen
Gæst
«
Svar #337:
26 Jun 2010, 20:21 »
Citat af: xd 26 Jun 2010, 20:16
Det var da virkeligt dumt.
-LFC-
Manager
«
Svar #338:
26 Jun 2010, 21:49 »
Citat af: xd 26 Jun 2010, 20:16
Stivt.
Hvor var du i byen henne?
Zone 43
Manager
«
Svar #339:
26 Jun 2010, 21:52 »
Citat af: absalonsen 26 Jun 2010, 20:21
Det var da virkeligt dumt.
Enig. Dumt at komme så sent hjem, når det nu har været så godt et vejr, i dag.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
absalonsen
Gæst
«
Svar #340:
26 Jun 2010, 22:11 »
Citat af: Zone 43 26 Jun 2010, 21:52
Enig. Dumt at komme så sent hjem, når det nu har været så godt et vejr, i dag.
Det med at pisse i bukserne i en brandert, kender du vel alt til?
Zone 43
Manager
«
Svar #341:
26 Jun 2010, 22:24 »
Den slags lader jeg den kære VK om. Han er lige så meget ekspert indenfor det område, som Morten Bruun er fodboldekspert.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #342:
26 Jun 2010, 22:25 »
Tror også Bruun og jeg kan bytte roller uden nogle ville se forskel
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #343:
26 Jun 2010, 22:35 »
Citat af: verdenskrig 26 Jun 2010, 22:25
Tror også Bruun og jeg kan bytte roller uden nogle ville se forskel
Ja, for du har jo også en meget stærk sønderjysk accent!
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #344:
26 Jun 2010, 22:37 »
Citat af: Ghertesteas 26 Jun 2010, 22:35
Ja, for du har jo også en meget stærk sønderjysk accent!
Nord-/midtjysk
Sider:
1
...
21
22
[
23
]
24
25
...
54
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »