home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1145 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 190997 gange)
xd
Mikroputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #360: 07 Aug 2010, 00:33 »

Hej kom hjem kl 09:00 og vågnede kl 17:30 min ven sagde at jeg havede drukket en halv flaske vodka på 2 timer og så gik jeg ud på toiletet og satte mig og pissede og sked uden at tage bukserne af og brekede mig på gulvet
Logged

whale
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #361: 07 Aug 2010, 00:39 »

Hej kom hjem kl 09:00 og vågnede kl 17:30 min ven sagde at jeg havede drukket en halv flaske vodka på 2 timer og så gik jeg ud på toiletet og satte mig og pissede og sked uden at tage bukserne af og brekede mig på gulvet

Hvis du ikke er en troll, så burde du seriøst få dit eget tv program. Opstemt
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #362: 07 Aug 2010, 01:19 »

Hej kom hjem kl 09:00 og vågnede kl 17:30 min ven sagde at jeg havede drukket en halv flaske vodka på 2 timer og så gik jeg ud på toiletet og satte mig og pissede og sked uden at tage bukserne af og brekede mig på gulvet
That´s the spirit Thumbs Up
Logged


marko_marin
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #363: 07 Aug 2010, 03:45 »

Hej kom hjem kl 09:00 og vågnede kl 17:30 min ven sagde at jeg havede drukket en halv flaske vodka på 2 timer og så gik jeg ud på toiletet og satte mig og pissede og sked uden at tage bukserne af og brekede mig på gulvet

Standard svagdrikker. Ret klamt alligevel også. Håber ikke for dig at det er sket Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #364: 07 Aug 2010, 04:55 »

Hej kom hjem kl 09:00 og vågnede kl 17:30 min ven sagde at jeg havede drukket en halv flaske vodka på 2 timer og så gik jeg ud på toiletet og satte mig og pissede og sked uden at tage bukserne af og brekede mig på gulvet
Du giver den sgu gas. Grin Ret klamt dog. Tunge
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #365: 07 Aug 2010, 05:22 »

Hej kom hjem kl 09:00 og vågnede kl 17:30 min ven sagde at jeg havede drukket en halv flaske vodka på 2 timer og så gik jeg ud på toiletet og satte mig og pissede og sked uden at tage bukserne af og brekede mig på gulvet

Jeg tror, du er VKs dobbelt bruger.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #366: 14 Aug 2010, 17:55 »

Fuck jeg havde en nice aften i går. Der er byfest i min by og jeg blev så hammerlam i Fanarbranca og øl så man skulle tro det var løgn, men hold kæft det var en god aften! Dejlig med en til i aften. Dog ærgeligt de kun afholder det en gang om året Opstemt

Det eneste minus ved det er at jeg var sammen med en pige, som man så fandt ud af her i dag, at hun kommer fra Århus af  Ubeslutsom Men hun er her i det mindste også i aften Smiley
« Seneste Redigering: 15 Aug 2010, 16:16 af TheX » Logged


korzika
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #367: 14 Aug 2010, 18:18 »

Sammen med? Hvad menes der med det? Sammen med på den frække måde? Tunge

Ellers må du hellere lukke den i aften. Wink
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #368: 14 Aug 2010, 18:21 »

der er Alive Festival i min by idag og jeg skal drikke mig Pisse Stiv IGEN i aften. det var der også igår heh Smiley
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #369: 14 Aug 2010, 19:07 »

Jeg har fået tilladelse af konen, så jeg skal drikke med drengene.. Så skal der bare drikkes Mokaï mens Miley Cyrus spiller på youtube!!!!
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Fernando
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #370: 14 Aug 2010, 20:56 »

Jeg har fået tilladelse af konen, så jeg skal drikke med drengene.. Så skal der bare drikkes Mokaï mens Miley Cyrus spiller på youtube!!!!

Lyder som en rigtig Tøse-aften! funny
Logged

søgaard
Gæst
 
!
« Svar #371: 14 Aug 2010, 23:40 »



Det eneste minus ved det er at jeg var sammen med en pige, som man så fandt ud af her i dag, at hun kommer fra Århus af  Ubeslutsom Men hun er her i det mindste også i aften Smiley
Det er da bare en fordel Tunge Så har du ikke hende rendende i tide og utide! Wink
Jeg har fået tilladelse af konen, så jeg skal drikke med drengene.. Så skal der bare drikkes Mokaï mens Miley Cyrus spiller på youtube!!!!
Oh yeah, gid mine venner gad at holde nogle flere af sådan nogle fester... Skuffet
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #372: 15 Aug 2010, 16:16 »

Fuck jeg havde en nice aften i går. Der er byfest i min by og jeg blev så hammerlam i Fanarbranca og øl så man skulle tro det var løgn, men hold kæft det var en god aften! Dejlig med en til i aften. Dog ærgeligt de kun afholder det en gang om året Opstemt

Det eneste minus ved det er at jeg var sammen med en pige, som man så fandt ud af her i dag, at hun kommer fra Århus af  Ubeslutsom Men hun er her i det mindste også i aften Smiley

Og i går aften var så nok lige det modsatte af god  Ubeslutsom
Hende damen jeg var sammen med synes åbenbart lige at hun ville være sammen med min bedste ven i stedet for i går. Jeg blev pisse sur på hende og hun begyndte at græde og så videre  Skuffet i sær når hun skrev til mig første aften at hun aldrig snaver til højre og til venstre til fester  Tunge Da jeg så snakkede med hende så tog min bedsteven da bare en anden  Grin

Men stadigvæk ubber nedern aften  Ubeslutsom
Logged


Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #373: 15 Aug 2010, 16:34 »

Og i går aften var så nok lige det modsatte af god  Ubeslutsom
Hende damen jeg var sammen med synes åbenbart lige at hun ville være sammen med min bedste ven i stedet for i går. Jeg blev pisse sur på hende og hun begyndte at græde og så videre  Skuffet i sær når hun skrev til mig første aften at hun aldrig snaver til højre og til venstre til fester  Tunge Da jeg så snakkede med hende så tog min bedsteven da bare en anden  Grin

Men stadigvæk ubber nedern aften  Ubeslutsom
Med andre ord du blev cock blocket af din ven?! God ven...
 Sur
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #374: 15 Aug 2010, 16:42 »

Med andre ord du blev cock blocket af din ven?! God ven...
 Sur

Han skal ikke have skylden for noget som helt overhovedet.
Vi har altid haft det sådan at hvad vi laver til fester holder sig til fester. Og ville ikke have haft noget i mod det hvis jeg ikke var begyndt at kunne li hende så meget som jeg gjorde. Det der pissede mig mest af var at hun skrev til mig dagen før at hun aldrig bare kysser til højre og venstre og så gør hun det fandme.

De nåede dog også at kysse en gang kun før jeg hev hende til side. Hvis hun nu bare havde sagt allerede i går at hun ikke ville have noget med mig og at det bare var for den aften, havde det ikke været et problem.

Det var også lidt synd for min ven at jeg hev hende væk for første aften stod han og beklagede sig over at jeg havde scoret den lækreste pige der var der og at det var snyd Grin Og det gjorde jo egentlig ingen forskel om jeg lod dem fortsætte eller ikke, men det gad jeg nu ikke lige at se på.
Logged


Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010