home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1214 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 194321 gange)
Gabe
Reserveholdsspiller

Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #315: 04 Jul 2009, 19:02 »

Kender i det npr klokkennb er 19 og man ikke fdatter noget solm helsdt?!?!?!?!?! Hurra for smpommerferie!!1 Ring hvis i skal i byen i kønbenhavn!!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #316: 04 Jul 2009, 19:33 »

Stærkt nok ikke at kunne stave til hver andet ord, men at gå i sektionen "forum" og finde "jeg er pisse stiv"- tråden, det kan snildt lade sig gøre.

absalonsen
Gæst

« Svar #317: 04 Jul 2009, 20:00 »

Stærkt nok ikke at kunne stave til hver andet ord, men at gå i sektionen "forum" og finde "jeg er pisse stiv"- tråden, det kan snildt lade sig gøre.

Måske denne tråd er hans startside? Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #318: 04 Jul 2009, 20:08 »

Nja@

Det er altså ikke så svært at finde tråden selvom man er møgfuld Peace.. Men at ramme taster er svært.. Det er jo begrænset hvor mange taster man skal ramme for at finde tråden Wink

Desuden.. Hold kæft hvor er jeg træt af folk der absolut skal spille kloge og forklare alt og alle at " Man sku ikke kan finde den her tråd hvis man ikke kan stave".. Det rygte kan jeg personligt afkræfte!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #319: 04 Jul 2009, 22:10 »

Så du er træt af mig? Wink

Nej, men.. Om du så er møghamrende fuld, så staver man sgu ikke sådan dér. Dét kan jeg personligt bekræfte. Og hvis man er så hamrende fuld, så man faktisk staver sådan dér, så er man slet ikke på Fmf..

Nevermind.. Det vel alligevel ikke noget jeg kan bedømme. Smiley
« Seneste Redigering: 04 Jul 2009, 22:12 af Njaourinho » Logged

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #320: 20 Jul 2009, 15:19 »

øøh hvis man lader som om man er stiv og skriver herinde er man da nok også bare det mest nedern menneske :b

verdenskrig
Manager

« Svar #321: 20 Jul 2009, 15:21 »

øøh hvis man lader som om man er stiv og skriver herinde er man da nok også bare det mest nedern menneske :b

Hvorfor om man må spørge Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #322: 20 Jul 2009, 15:24 »

Så du er træt af mig? Wink

Nej, men.. Om du så er møghamrende fuld, så staver man sgu ikke sådan dér. Dét kan jeg personligt bekræfte. Og hvis man er så hamrende fuld, så man faktisk staver sådan dér, så er man slet ikke på Fmf..

Jeg kan til gengæld personligt bekræfte at man sagtens kan stave sådan der når man er fuld - det sker jævnligt når jeg forvilder mig ud i en MSN-samtale med lidt for meget i blodet, og jeg orker ABSOLUT ikke at tjekke det jeg skriver for fejl, det ryger bare direkte ud i æteren!

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #323: 21 Jul 2009, 02:51 »

Hvorfor om man må spørge Rullende Øjne
hehe fordi du virker sådan lidt mærkeligt at udgive sig for at være stiv for at gå ind og skrive som om man er Smiley

Chakana
Manager

« Svar #324: 21 Jul 2009, 02:57 »

Når jeg er fuld kan jeg overhovedet ikke skrive på tastatur, det kan VK vidst også bekræfte.. xD

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #325: 21 Jul 2009, 02:58 »

Når jeg er fuld kan jeg overhovedet ikke skrive på tastatur, det kan VK vidst også bekræfte.. xD

Ingen kan lave ulykker på et tastatur når man er fuld, som dig Peace Wink

Cool

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #326: 11 Aug 2009, 08:26 »

Jeg må også sige at jeg kan afkræfte det med at retstavningen skulle være i orden, når man har en promille der er over hvad den måske skulle være.

Bare spørg Zulue, som vist fik nogle ret dejlige beskeder fra undertegnede i nat!

Når jeg har lige et lille problem, i min kæmpe brandert i går er jeg endt op med et par slemme hudafskrabninger og et dusin splinter i fødderne. Er der nogen der har nogle gode råd til at fjerne splinterne?

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #327: 11 Aug 2009, 08:33 »

Jeg skal desuden lige sige, at finde den her tråd er da det sidste jeg tænker på når jeg er stiv. Selvom jeg husker at have forsøgt mig med en kommentar til Zulues blog.

absalonsen
Gæst

« Svar #328: 17 Aug 2009, 20:28 »

Jeg må også sige at jeg kan afkræfte det med at retstavningen skulle være i orden, når man har en promille der er over hvad den måske skulle være.

Bare spørg Zulue, som vist fik nogle ret dejlige beskeder fra undertegnede i nat!

Når jeg har lige et lille problem, i min kæmpe brandert i går er jeg endt op med et par slemme hudafskrabninger og et dusin splinter i fødderne. Er der nogen der har nogle gode råd til at fjerne splinterne?

Håber du har fået dem ud nu, men kan huske hvordan man i sine unge SFO-dage blev helbredt for det. Når man havde fået en splindt i fingeren sad man med hånden/fingeren i en kop med varmt sæbevand. Nok lidt besværligt, når det er fødderne. Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #329: 17 Aug 2009, 20:38 »

Har du aldrig haft fødderne i en balje med varmt sæbevand, Absa? Shockeret

Ellers er der den anden metode: Nål + pincet Thumbs Up

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010