home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1299 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24  (Læst 43764 gange)
Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #135: 29 Feb 2008, 23:15 »

Lækker update.
Gode køb af Destro og Torje.
I øjeblikekt spiller jeg med Inter og Destro scorer rimelig mange mål for mit U-hold, jeg glæder mig til at følge ham i fremtiden. Og også til at følge dig i Eruropa Cuppen.
Logged

m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #136: 29 Feb 2008, 23:26 »

god update og nogle gode køb
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brescia Calcio '19'' - BACKY.
« Svar #137: 01 Mar 2008, 00:33 »

Forsøren det er en god blog denne her. Jeg har lige læst det hele igennem og jeg må sige det er utroligt hvad du har fået ud af klubben i de få år du har været der. Du har lige fået dig en fast læser Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '19'' - BACKY.
« Svar #138: 01 Mar 2008, 13:20 »

Lækkert alle tre, tak for det. Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '19'' - BACKY.
« Svar #139: 01 Mar 2008, 17:08 »




S Æ S O N S T A R T


Som sagt, var årets første kamp mod Juventus. Ikke mange Bresciafans forventede en sejr, over et Juventus hold, der netop havde forstærket sig med stærke spillere som Bojan og Palacio. De to udgjorde angrebet for Juventus, og de gjorde det så godt, at Brescia måtte forlade den Gamle Dame med hele 3-0.

Kampen efter var der igen et tophold oppe i mod Brescia. Denne gang de tredobbelte mestre, fra Inter – ikke mange nye ansigter i en stjernespækket trup, der igen var forventet at vinde mesterskabet.
Her skulle Brescia dog give sine modstandere hård kamp. Først var det nye Gabriel Torje, der minuttet efter dommerens igangfløjt af anden halvleg lagde bolden i nettet. Inter lagde herefter presset over på Brescia, men de svarede igen ved Eliakwu og lagde en dæmper på Inter, 2-0. Så tog Ibrahimovic sagen i egen hånd, men det var ikke nok. Kampen endte 2-1 til hjemmeholdet Brescia, der henter sin første sejr mod Inter, under Oskar Enemark.

uefa cup 10/11
GRUPPE G

Rapid
Brescia
Marseille
Sparta Moskva
Göteborg

Da man i UEFA Cuppen trak Esbjerg, var det med forventning om at vinde, suverænt og gå videre til gruppespillet.
Det var også hvad man viste i første kamp, da man ude hentede en 1-2-sejr. Derfra var sejren egentlig hjemme, men da Esbjerg besøgte Italien, måtte de lide et stort 3-0-nederlag.

Senere skulle Genoa besøge Brescia. Brescia havde fordel af hjemmebanen, og i en yderst målrig kamp, fik tilskuerne hvad de havde betalt for. Kampen var uden chancer i de første 5 minutter, men så kom de også væltende ind. Første chance ved Francia fra Brescia, 1-0. Netop Francia kommer vi til at høre meget mere om i denne kamp. For blot 5 minutter senere kunne han fordoble sin score i kampen, og i Serie A. Så var det Bogdan Stancus tur. Sidste års topscorer har endnu ikke ramt sidste års niveau, men her scorede han en flot kasse. Bagefter var det Lulinhas tur til at score til 3-0, hvorefter Genoa fik reduceret. 3-1, ved halvleg. Blot efter halvlegen scorede Francia sit andet mål, hvorefter at der kom endnu en reducering af Genoa og kampen stod nu 4-2. Så tog Francia for alvor fat, og med to ekstra scoringer til 5- og 6-2 lukkede og slukkede han kampen. Kampen endte 7-3, Aquino lavede sidste mål, på straffe i overtiden.






Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '20''' - sæsonstart!
« Svar #140: 01 Mar 2008, 17:11 »

Rigtig godt update, og fedt banner.
- Og lækkert med en sejr over Inter, samt en overskuelig gruppe i UEFA Cuppen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '20''' - sæsonstart!
« Svar #141: 02 Mar 2008, 00:30 »

Hej Zulue.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er slet ikke vild med din blog mere. Tror dog at jeg måske kan forklare lidt hvorfor. Tag det ikke personligt, da jeg intet har imod dig. Synes skam du er en fin fyr.

Jeg er træt at den meget lette løsning med designet, hvor at du ikke rigtig kommer med billeder, som bloggens design ellers ligger op til. Teksten som du laver float er også placeret et underligt sted, ifølge mig. Jeg er heller ikke glad for banneret. Teksten sidder nærmest oven på spilleren, det kan jeg ikke rigtig lide.

Du forsøger for mange ting fra update til update. Det er det værste ved bloggen. Hold en stil og bliv ved med den. Ikke lav om i dine overskrifter. De skal helst være det samme hele tiden, da det ikke ser kønt ud, hvis du ændrer hele tiden.

Husk ikke tage tage den "onde" kritik personligt. Jeg er sikkert gået glip af en god blog, men kan desværre ikke lide den mere. Hvis jeg skulle give dig et råd, så start en ny, hvor du holder samme stil hele vejen igennem.

Du må selv vælge om du vil tage kritikken, som konstruktiv kritik eller om du vil tage det som en omgang lort.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '20''' - sæsonstart!
« Svar #142: 02 Mar 2008, 12:51 »

Hej Zulue.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er slet ikke vild med din blog mere. Tror dog at jeg måske kan forklare lidt hvorfor. Tag det ikke personligt, da jeg intet har imod dig. Synes skam du er en fin fyr.

Jeg er træt at den meget lette løsning med designet, hvor at du ikke rigtig kommer med billeder, som bloggens design ellers ligger op til. Teksten som du laver float er også placeret et underligt sted, ifølge mig. Jeg er heller ikke glad for banneret. Teksten sidder nærmest oven på spilleren, det kan jeg ikke rigtig lide.

Du forsøger for mange ting fra update til update. Det er det værste ved bloggen. Hold en stil og bliv ved med den. Ikke lav om i dine overskrifter. De skal helst være det samme hele tiden, da det ikke ser kønt ud, hvis du ændrer hele tiden.

Husk ikke tage tage den "onde" kritik personligt. Jeg er sikkert gået glip af en god blog, men kan desværre ikke lide den mere. Hvis jeg skulle give dig et råd, så start en ny, hvor du holder samme stil hele vejen igennem.

Du må selv vælge om du vil tage kritikken, som konstruktiv kritik eller om du vil tage det som en omgang lort.

Hej Cesc. Jeg ved nu ikke hvor meget jeg har ændret. Jeg har hele vejen igennem kørt med "Siden Sidst" og stillingen. Her i den nye sæson, tænkte jeg, at det var på tide at prøve noget nyt - hvis I andre ikke kan lide det, ja - så dropper jeg det da.

Tak for kommentaren, jeg tager den ikke som lort, men synes det er en svag baggrund at forlade en blog på.

(:
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '20''' - sæsonstart!
« Svar #143: 02 Mar 2008, 15:59 »

Har ikke fået kommenteret på det sidste, da jeg har været på ferie Smiley
Men kan bedre lide den gamle stil Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '20''' - sæsonstart!
« Svar #144: 02 Mar 2008, 20:25 »

Godt, så bliver det den gamle. Tak! Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '20''' - sæsonstart!
« Svar #145: 03 Mar 2008, 19:58 »



Status
1. februar 2011.


Tiden flyver af sted i Brescia, med Enemark som manager.  Der har været klare forbedringer hele vejen igennem, og lige for tiden er Brescia strygende med i ligaen og sågar også i UEFA Cuppen.
Lad os starte med UEFA Cuppen. Tidligere så vi Brescias gruppe bestående af Marseille, Moskva Göteborg og Rapid. Der var 3 favoritter til at snuppe pladserne til knockoutrunderne – Brescia, Marseille og Sparta Moskva. Det skulle vise sig senere hen, at alle disse tre levede op til forventningerne.

Først var det Brescia i Moskva. En målrig kamp ramte det russiske hjemmepublikum; igangsat af rumæneren Stancu. Stancu har overhovedet ikke haft sin bedste sæson, og har stortset mistet sin stamplads. Men, altså en scoring fra Stancu, hvorefter Sparta svarede igen med en udligning. Så var der Aquino, som med sin scoring til 2- og 3-1 reelt lukkede kampen. Netop Aquino har været helt forrygende i denne sæson, og har næsten nettet så mange gange, som han har optrådt.
Francia lukkede kampen for alvor i det 46. minut, og stillingen var altså 4-1 blot efter halvleg. Så tog en russisk bjørn fat i Spartaspillerne, og på under en halvleg fik de vendt kampen og med smil på læberne kunne tilskuerne, mens de kiggede på slutresultatet på starskærmen: 4-4.
Skuffende at Bresciaspillerne lod sine modstandere komme så tæt på målet, efter en stor føring. I næste kamp, hjemme mod Marseille, skulle Enemarks spillere gentage helt samme kunststykke. Stancu og Aquino var igen mændene med mål i støvlerne, men fanden tog igen ved modstanderne fra det sydfranske og kampen endte skuffende, 2-2.


Der var dømt deja vu når det er bedst, da Brescia var taget til Göteborg. Først Lulinha, og så Aquino – 2-0 efter kun 6 minutter!
Derefter døde kampen lidt ud, indtil at svenskerne fik to chancer, som begge resulterede i mål. Det var lige godt fandens for Bresciaspillerne – men tredje gang var lykkens gang, og Andrejev fik en fod på bolden inden den røg i nettet, og kampen endte 2-3 til italienerne.
Netop disse tog i den sidste gruppekamp, hjemme mod Rapid. Brescia havde kvalificeret sig, men Eliakwu sørgede med sit første internationale mål, med en slutsejr til byens hold.


Brescia har netop trukket FC Copenhagen/København i 32-delsfinalerne.

I ligaen ser det så småt ud, til at Brescia for alvor har slået sig fast. Det beviste holdet med en helt igennem fantastisk sejr, over hovedstadsklubben Roma. Roma kom fantastisk fra start, og nyerhvervede Bodmer lobbede bolden forbi Viviano. Det holdt i lang tid, lige så lang tid, som Enemark kunne holde Mannini på banen. Alle ved hvor godt det kan være, at have gode indskiftere, og med en præstation udover det sædvanlige vendte Mannini kampen på hovedet. 2 minutter senere efter han var kommet ind, stod kampen 2-1 i Brescias favør, og i de sidste minutter lukkede han kampen med et fantastisk langskud – 3-1 til Brescia.

I næste kamp skulle man møde Inter. Inter lå lige over Brescia i den meget tætte top, og derfor var det en meget spændende kamp der var ifølge. Adriano gav hjemmeholdet en god start, men Aquino udlignede midt i første halvleg. Det hele endte med en sen Interscoring, og et nederlag til Enemark og co.


Siden sidst:   
Topscorer: Aquino; 23 mål.
Flest assist: Aquino; 12.
Bedste spiller: Aquino; 7.54.
Gule kort: Adam Vass; 7.
Røde kort: -

S T I L L I N G E N


I de næste kampe har Brescia hhv. Chievo og Lazio hjemme. Laziokampen er kvartfinale i pokalturneringen, og Brescia tabte den første kamp i hovedstaden 1-0.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '21''' - status!
« Svar #146: 03 Mar 2008, 21:37 »

 Rullende Øjne
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '21''' - status!
« Svar #147: 03 Mar 2008, 21:40 »

Fantatiske resultater og en af de bedste blogge på fmf længe.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '21''' - status!
« Svar #148: 03 Mar 2008, 22:53 »

Fantatiske resultater og en af de bedste blogge på fmf længe.

Et ubeskriveligt stort tak! (:
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '21''' - status!
« Svar #149: 03 Mar 2008, 22:59 »

Flotte resultater & flot blog.. glæder mig til FCK-kampene.. kunne godt tænke mig lidt grafik midt i det hele, ellers er det fint..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010