home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1415 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24  (Læst 43776 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '17'' - status.
« Svar #120: 24 Feb 2008, 21:47 »

Nogle? .. (: Ved godt det var en kort update, men der er jo snart sæsonafslutning.. Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '17'' - status.
« Svar #121: 24 Feb 2008, 23:23 »

SÆSONAFSLUTNING.
Fantastisk.


Der var ikke mange der inden sidste sæsons start havde spået Brescia en 14. plads. Det samme kan man sige, om Enemarks mandskab igen. Ingen, og absolut ingen havde forventet at det var en 6. plads Brescia ville indtage, når sæsonen sluttede. Det gjorde den, via en flot slutspurt og flot spil.

Kun 5 kampe er spillet siden sidst. I den første kamp, var det Genoa som ventede Brescia. Kampen sluttede 2-2, efter at Brescia havde været bagude 1-0, vendt den til 2-1 og så senere indkasserede udligningen.
Da Empoli kom på besøg, var det med en forsvarsspiller som helt. Moris Carrozzieri scorede Brescias begge mål – mere om det om lidt. Det var nemlig Empolis Zarate som tidligt i kampen bragte sit undertippede hold på 0-1. Da Brescia så fik sit første hjørne, dukkede Carrozzieri op og udlignede.  Kampens andet hjørnespark til Brescia, resulterede i nøjagtig det samme. Selvom der var stor fokus på forsvarsspilleren, fik han plads til at gøre det til 2-1 og sikrede dermed sit hold sejren.

I næste kamp, kom mægtige Roma på besøg. De beviste sin mægtighed, og efter 64 minutter havde Rosi netop bragt sit hold foran – med hele 0-4!
Nikita Andrejev blev sendt på banen, og et hurtigt trøstemål fik han sat ind. Ti minutter senere var Garmendi pludselig på banen, og så stod der 2-4. Og så fik Brescia scoret igen, via et hurtigt udkast til Mannini, som løb en halv banehalvdel med bolden og lagde den ind. Et comeback, og Brescia satsede nu storset alt for at få udligningen og det perfekte resultat. Det gav kontra til Roma, og i det sidste minut kunne indskiftede Vucinic score et fint mål, og kampen endte fortjent nok 3-5 til Roma.
Så ventede Milan. Milan som nu blot var 0 point foran Brescia. Milan spillede flot fra start, hvilket udmøntede sig i mange chancer. Men så fik Brescia hjørnespark, og det var som om at Milan havde glemt hvad Ancelotti måtte have sagt om Moris Carrozzieri på hjørnespark, men denne var fri igen og kunne heade sit hold ufortjent foran. 
I halvlegen skiftede Milan Martins ind. Det var fornuftigt, for allerede efter 2 minutter på banen, kunne han med sin første berøring, udligne. Der gik ikke meget tid, inden at bolden var i nettet. Unge Stancu fik hul igennem og var alene med Jussi Jääskeläinen og sikker som så mange gange før, scorede han.
Brescia lå nu på en flot 6. plads og det krævede blot en uafgjort mod Palermo for at beholde den plads, da Genoa havde mistet point tidligere på dagen. Det var også alt hvad man kom efter, og det fik man så. En flot sjetteplads endte Enemarks mandskab på i denne sæson.

Året der gik:
Bedste spiller: Viviano; 7.46.
Årets kamp:  Milan 1 2 Brescia.
Topscorer: Bogdan Stancu; 21 mål.
Flest assist: Mannini; 9.
Årets indkøb: Joseba Garmendia.

SLUTSTILLINGEN!


I vinduet forventes Brescia at kunne tiltrække mere spændende navne, på grund af europæisk fodbold i næste sæson. Hvad der sker er endnu uvist, men hvis Bogdan Stancu forsvinder, forventes han at lægge en ordentlig sum penge efter sig, som burde være nok til en erstatning. 

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '17'' - status.
« Svar #122: 24 Feb 2008, 23:23 »

Så, nu har I to updates - I har bare at kommentere! Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #123: 25 Feb 2008, 20:33 »

 Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #124: 25 Feb 2008, 20:38 »

2 gode updates.. Tlk med UEFA cuppen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #125: 25 Feb 2008, 22:53 »

Tak Jimmy, altid godt med en kommentar fra dig. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #126: 25 Feb 2008, 22:57 »

Tak Jimmy, altid godt med en kommentar fra dig. Smiley


Jamen jeg er da nød til at kommentere på en supergod blog.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #127: 25 Feb 2008, 23:39 »

Rigtig god blog Zulue, har ikke haft overskud til at læse den før nu, men gode resultater Smiley.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #128: 26 Feb 2008, 09:07 »

Rigtig god blog Zulue, har ikke haft overskud til at læse den før nu, men gode resultater Smiley.

Tak LFC!


Og Jimmy -  Græder  Thumbs Up
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #129: 26 Feb 2008, 14:39 »

Tillykke med Uefa cuppen.
Har troet på dig hele vejen igennem.
Omhandler næste update transfer?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #130: 26 Feb 2008, 17:56 »

Tillykke med Uefa cuppen.
Har troet på dig hele vejen igennem.
Omhandler næste update transfer?

Måske, det ved jeg ikke helt endnu.  Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #131: 28 Feb 2008, 23:37 »

Hej. Bloggen er ikke stoppet, men jeg har simpelthen ikke tid nok i disse dage til at spille ordentligt på mit spil.
I dag, har jeg brugt HELE dagen, på min projektopgave, så derfor jeg ikke updaterer. (Hvis nogle da overhovedet tænker på det Wink)

Vi skal fremlægge på mandag, så hele næste uge har jeg stortset fri - perfekt at fremlægge tidligt! Wink

Håber at I vil følge med, når jeg starter op igen (mandag, tirsdag).
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #132: 28 Feb 2008, 23:57 »

Baah. Lav projektet sidste dag, og se så at få spillet noget FM (;
- Rigtig fed blog du har gang i.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #133: 29 Feb 2008, 23:11 »




P   R   E   S   E   A   S   O   N


Inden transfervinduet gik i gang, havde Brescia allerede hentet sig en fremtidlig topangriber. Mattia Destro, hentet i Internazionale FC, det unge talent, der er spået en rigtig stor fremtid. Derfor var det da også en glad Enemark, vi mødte lige før sæsonens første kamp, mod Juventus.
”Jeg tror på at vi med Mattia har sikret fremtiden i angrebet, og det er selvfølgelig altid godt.”

Men han var ikke den eneste, der havde pre-skiftet til Brescia. Andrea Maisello var i en del tid, Genoas bedste og derfor var det lidt overraskende, at han ”kun” kom videre til Brescia.
”Det er tydeligt med Enemark, at det bliver bedre og bedre. Det vil jeg gerne være med til at prøve”.
Under Enemark er man gået fra en Serie B plads, til en stabilisering i toppen af Serie A, på blot 3 sæsoner. Allerede nu, forventer bookmakerne Brescia gennemsnitligt Brescia til at ende på 7. pladsen, foran længere tids Serie A hold som Palermo. Man har bevist, at man ikke længere er en normal oprykker, men derimod en seriøs kandidat til de helt store titler, hvis man fortsætter den rivende udvikling.

En anden forbedring i førsteholdstruppen er den unge gennemsnitsalder. Den er nu kun på 25 år, men det var også fordi at Enemark gjorde sit sidste indkøb i sæsonen.
Denne gang var han taget til sit Skandinaviske naboland, Norge, nærmere bestemt Rosenborg. I blandt en ringe trup, løb et højdepunkt. Den unge Gabriel Torje, blot 20, blev hente for en utrolig sum af 20 millioner. Det var det tredjestørste indkøb under Enemark, og de to over ham på den liste, Aquino og Lulinha, har vist sig at være alle pengene værd og især at have en fremtid i møde.
”Når jeg vælger at satse ungt, er det ikke bare fordi jeg vil satse ungt – det er fordi jeg ser noget i spillerne, som jeg henter. Hvis jeg ser noget med kvalitet i, så henter jeg det, uanset alder.”

CITATET
"Det er første gang, i min tid som professionel fodboldspiller, at
 jeg har haft pres på mine skuldrer. Men det er fantastisk, og de
 som ikke tror på mig, skal nok få svar på tiltale."


- BOGDAN STANCU, Brescia.


Under den rivende udvikling, har Brescia som sagt kvalificeret sig til UEFA Cuppen. I runden inden gruppespillet trak man Enemarks landsmænd, også et hold i udvikling: Esbjerg.  Esbjerg forventer ikke at vinde, men regner sig selv som underdog – Brescia har udtalt, at hvis man skal avancere fra sidste år, gælder det om, at klare sig flot internationalt, samt holde sin placering i den hjemlige liga.
Det kan blive sin sag, for i de første to kampe venter store hold, som Juventus og Inter.




Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '18'' - status.
« Svar #134: 29 Feb 2008, 23:11 »

Så. Nu er der nyt banner, og nytænkning. Jeg håber at I stadig vil følge bloggen. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010