home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24  (Læst 42457 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24''' - Champions League!
« Svar #165: 07 Mar 2008, 14:27 »

Uh, tak det var mange kommentarer Opstemt
Så hvad siger I? Det gamle, eller et nyt (i samme stil som det jeg har vist).

Smiley
« Seneste Redigering: 09 Mar 2008, 19:36 af Zulue » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '23''' - CL!
« Svar #166: 09 Mar 2008, 19:30 »




Onsdag den 7 december, 2011.
Lidt blandet, del 1.


Brescia overraskede alle i sidste sæson, ved at ende foran blandt andet Juventus, Roma og Palermo. Derved kvalificerede sig til Champions League-kvalifikationen.
Det første hold Brescia skulle op imod for at komme i Det forjættede land, var Slavia Prag. Første opgør var i Prag, hvor hjemmeholdet skulle få sig en rigtig god kamp. Den Milan-lejede angriber, Davide Di Gennaro var flyvende, som så mange gange før for sit hold.
Det var dog Gabriel Torje, der gav udeholdet det nødvendige udebanemål. Et flot opspil resulterede i en klump der ligepludselig gav en åben chance til rumæneren, der var stensikker.
Gennaro begyndte så sit show. Først udlignede han føringen på hovedstød, hvorefter han lagde flot op til sin holdkammerat Machacek. Efter Machaceks scoring, stilnede kampen lidt men Gennaro var nok engang på pletten og pludselig stod kampen 3-1 til hjemmeholdet.
I de sidste minutter reducerede Carrozzieri på hjørnespark. Et mål, som skulle vise sig, at have vital betydning i det samlede løb.


For i hjemmekampen på Mario Rigamonti spillede Brescia ikke noget flot spil Bogdan Stancu kunne alligevel sikre sig hold gruppespillet – for første gang, nogensinde.

Brescia var desværre for holdet seedet aller dårligst og det gav for holdet en ufattelig svær lodtrækning. Mancehster United var udset som det bedste hold i gruppen, efterfulgt af sidste års UEFACup-finalister fra Marseille. De to og Brescia bliver fulgt af det tyske tophold Leverkusen, så det er noget af en dynamogruppe Brescia er havnet i. Manager Enemark havde dette at sige efter lodtrækningen:
”Vi skal nok ikke forvente at vinde gruppen, eller gå videre. Det er en meget uheldig lodtrækning, men det er bestemt også positivt, at vi er nu er sikre på at få os en masse international rutine, til næste gang. Det bliver vigtigt, men udover det spiller vi selvfølgelig for at gå videre.”


I den første kamp, havde Brescia besøg af Leverkusen. Enemark fik en helt genial start på sit internationale eventyr, da to hurtige mål af Torje og Garmendia lagde grundstenen for en Bresciasejr. Sejren blev dog ikke større, og allerede nu så det rigtig fint ud for det unge hold.

Manchester United ventede, på Old Trafford i næste kamp. Denne blev ikke sjov for Bresica.
Det var den første kamp, mod et verdensklassehold uden for Italien, nogensinde for Brescia og man så tydeligt at det ikke var en let kamp. Nogen walkover blev det heller ikke, men det var let for Nani efter blot 5 minutter at skyde sit hold foran. Kampen var meget lige og lige fordelt chancemæssigt, men lidt inde i anden halvleg stod der 4-0 til hjemmeholdet fra Manchester. Carrick, Tevez og Nani igen havde givet sit hold den komfortable føring. Aquino pyntede på resultatet, med 2 scoringer sent inde i kampen; 4-2.

Efter den oplevelse, skulle Brescia til det sydfranske. Det ventede Marseille, kæmpestore favoritter.
Det kunne de også leve op til; angriberen Vincent Gragnic havde tidligt i kampen givet sit hold føringen, men Bresica fik vendt kampen totalt på blot 2 minutter. Det var ene og alene Bogdan Stancu, som i det 41- og 42ende minut gjorde det til først 1-1 og så 1-2. Det samme endte kampen, og Brescia lå på 6 point, efter 2 kampe.



I den anden kamp mod Marseille, skulle Bresica hente 3 yderligere point. Det så på forhånd ud som en lettere præstation, end da holdet slog Marseille i Frankrig, men det skulle blive helt anderledes.
Det var ellers Stancu der scorede sit tredje mål mod franskmændene, men så overtog udeholdet ellers kampen. Gragnic scorede igen, efter 43 minutter og Cisse lobbede bolden hele 2 gange over Viviano, til scoren 1-3. Brescias venstreback, Dalla Mano, lavede selvmål til sidst og kampen endte 1-4.

Så skulle Bresica til det tyske, og se om de kunne hente en sejr, der var meget vigtig for begge parter.
Tyskerne startede bedst, ved Patrick Holmes. Holmes har blomstret ufattelig meget i sin tid i Leverkusen, og har desuden optjent sig 2 landskampe, efter han kom på en fri transfer fra Köln.

Carrozzieri dukkede, igen, op på hjørnespark og gav sit hold et ganske fortjent mål. Kampen stod nu 1-1 og der var lidt status quo i kampen, selvom Manchester var kommet foran i deres kamp mod Marseille.
Et skud på overlæggeren fra begge hold gav spænding uden mål, men Bogdan Stancu var, også igen, på pletten og Brescia havde vendt endnu en kamp.  Der var dog dramatik til det sidste, også selvom målene udeblev.
Indskiftede Nikita Andrejev blev stukket i dybden, prikkede bolden og blev slagtet af en tysk forsvarsspiller. Han var bageste mand, og derfor var der direkte rødt. Frisparksbolden blev sparket i muren, og sparket langt op af banen til en hurtigtløbende Holmes. Brescias forsvarsspiller Maisello brugte hovedet, og vippede til Holmes’ ben, så denne kom ud af balance. Endnu et direkte rødt kort, men det reddede sejren for Enemarks tropper, der nu har et fint udgangspunkt, for videre avancement.
I den sidste kamp, skal Brescia møde Manchester hjemme.

 



I anden del af "lidt blandet" kommer Serie A updatering.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2008, 16:34 af Zulue » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '23''' - CL!
« Svar #167: 09 Mar 2008, 19:31 »

Håber, at i kan klare en så lang update. Mente at der trængte til en ordenlig smørre, som vi siger i Jydelandet.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '23''' - CL!
« Svar #168: 09 Mar 2008, 21:13 »

Rigtig flot update, og gode resultater.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '23''' - CL!
« Svar #169: 10 Mar 2008, 15:15 »


Tak for kommentaren - andre som stadig er med, eller skal jeg holde updatesne kortere? Smiley

Logged

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '23''' - CL!
« Svar #170: 10 Mar 2008, 16:28 »

Nice blog, Zulu  Wink Rigtig flot fremgang for dit hold, og rigtig spændende at du nu er i CL..

Hvis du føler at nogle synes at dine updates er for lange, fx. gennemgang af dine kampe, så kunne du evt. lave en lille kampoversigt over resultaterne, så overser man ikke lige så let noget hvis man ikke har overskud til at læse særlig meget.

Har derudover lige en rettelse..
Et mål, som skulle vise sig, at have fatal betydning i det samlede løb.

Ville nærmere sige vital, da scoringen jo er vigtig for dit hold, og dermed er af vital betydning for dig  Smiley

Hmm.. Syntes jeg glemte et eller andet, men skriver bare hvis jeg kommer på det.  crazy

KUTW, eller hvad det er man siger  Grin
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '23''' - CL!
« Svar #171: 10 Mar 2008, 16:34 »

Hah, tak Nolte! (:
Det skal jeg da rette, jeg tror du har helt ret.

Du skriver bare, ja Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '23''' - CL!
« Svar #172: 10 Mar 2008, 21:02 »

Pressemeddelse i Brescia.
Der er eftersigende meget uro mellem manager Oskar Enemark og bestyrelsen. Kilder spekulerer i, at Enemark ikke har mange kampe igen som træner for ”de lyseblå”.


Vi nåede endnu ikke at opdatere Jer, om årets Serie A. Der har nemlig været uenighed i klubben, efter at Milans manager Thomas Schaaf trak sig, midt i december.
Milan har siden da været uden manager, og da en journalist spurgte Enemark ”om det var på tide at komme videre” svarede Enemark, at det kunne da være spændende i Milan, men lige nu koncentrerede han sig om sit job i Brescia.
Det var ikke en godkendt besvarelse mente Brescias bestyrelse, og derfor har der siden været snak om tumult og interne kriser i klubben.
ENEMARKS
TRÆNERPROFIL


det slørrede er slørret, sådan at i
ikke kan se hvilken klub enemark træner




For at give et kort resume at Brescias italienske sæson, har det bestemt ikke set alt for godt ud. Spillet har ikke flydt, og tilmed er de fornødne point ikke kommet på kontoen. Det efterlader skuffede Bresciafan Italien over. Tidligere har det været en indelukket kreds, der har fulgt Brescia, men efter den internationale deltagelse i denne sæson, er flere og flere sprunget på vognen. Enemark har også efterladt sig noget af et slagkraftigt hold – i denne sæson har det indtil videre rækket til kvartfinalen i den italienske pokalturnering, hvor man i det første opgør mødte Inter og slog dem med flotte 3-1, hjemme. Det er også blevet til en rigtig flot UEFA Cup 1. Knockout runde, hvor man har trukket AEK Athen – ingen af disse opgør er endnu spillet. Men det går straks meget værre i ligaen, og holdet ligger kun omkring 10’ende pladsen, efter 20 kampe.

Andre hold udover Milan (6), der er uden manager er Cagliari (8) og Empoli (12). I Spanien er Atletico Madrid (17(!)) meget kriseramt, og det kan ligeså godt være der, som her at Enemark ender – hvis han da vælger at skifte klub.

Hvad tror I?



« Seneste Redigering: 10 Mar 2008, 21:08 af Zulue » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '24''' - Klubskifte?
« Svar #173: 10 Mar 2008, 21:15 »

Jeg håber, at du bliver i klubben. Alt andet vil være en skuffelse. Det, du har opnået hidtil er stort, men du skal da først og fremmest bygge holdet op, og gå efter det italienske mesterskab. Du kan eventuelt prøve at finde en ny Roberto Baggio, og genskabe den tidligere stortid, de var kendt for i sin tid. Ellers lyder en klub som Cagliari også yderst interssant.

Men du skal da have held og lykke.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24''' - Klubskifte?
« Svar #174: 10 Mar 2008, 23:47 »

Hej.

Jeg har nu foretaget mig noget helt nyt, en helt ny genre inden for blogskrivning. Synes det kunne være spændende med en ny stil, som jeg mener passer fint til mig. Håber at I stadig er med.


Angående mit skifte (næste indlæg) var det sådan, at jeg var løbet tør for idéer i Brescia, og derfor mente at jeg skulle videre. Et hold som dette jeg har overtaget, tiltaler mig enormt meget, og I siger bare til, hvis I skal have SS eller andre finurlige ting.


Hvis I ikke mener, at grafikken er i orden - så sig til mig, hvad jeg kan gøre bedre! Det er meget vigtigt for mig, selvom jeg nu synes at det er ret flot det jeg har lavet.

Hilsen Zulue. Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24''' - Klubskifte?
« Svar #175: 10 Mar 2008, 23:48 »




Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24''' - Klubskifte?
« Svar #176: 10 Mar 2008, 23:51 »

glæder mig til at se det nye.. kender godt det med at løbe tør for ideer..

EDIT: L-Æ-K-K-E-R-T'

EDIT2: nu har jeg læst det og kan rigtig godt lide det.. Held & lykke i Milano.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Mar 2008, 23:54 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #177: 11 Mar 2008, 06:27 »

Ser cool ud med den nye update Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #178: 11 Mar 2008, 07:45 »

Ser godt ud Zulue, men kan dog ikke se hvad det nye indenfor bloggenren er??
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

macrel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #179: 11 Mar 2008, 08:32 »

Vildt nok skifte. Men forståeligt de vil have dig efter hvad du har præsteret i Brescia. Må man se spillertruppen? Evt en oversigt over samlet transfers for både Brescia og Milan i de år dette spil har varet
Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010