home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24  (Læst 42451 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #180: 11 Mar 2008, 08:45 »

Hey Zulue det ser rigtig godt ud med det nye grafik, og holdet er heller ikke værst. Synes dog ikke at du skal brige 'vi', når ACMilan.dk udtaler sig fra Milan's vegne.

Jeg er lidt i tvivl om du bruger journalistisk synsvinkel eller jeg-fortæller. Et eksempel kan være: 'I Champions League ligger vi som bekendt..' imens du lige bagefter skriver 'Hvis Enemark kan fastholde..'

Synes det lyder helt forkert når du bruger ordet 'vi', men stadig også skriver med en journalistisk synsvinkel.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #181: 11 Mar 2008, 11:40 »

Ser godt ud Zulue, men kan dog ikke se hvad det nye indenfor bloggenren er??

Undrer jeg mig også over.

Jeg synes det er en skam, at du transporterede til sådan en stil, mest fordi jeg egentlig var ret glad for dit gamle layout. Her er informationerne begrænsede, hvor der med den anden stil var plads til flere detaljer, og generelt mere dybde i dine opdateringer. Men det skal blive spændende at se, om du kan føre Milan op i tabellen igen.

Held og lykke.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #182: 11 Mar 2008, 15:02 »

Undrer jeg mig også over.

Jeg synes det er en skam, at du transporterede til sådan en stil, mest fordi jeg egentlig var ret glad for dit gamle layout. Her er informationerne begrænsede, hvor der med den anden stil var plads til flere detaljer, og generelt mere dybde i dine opdateringer. Men det skal blive spændende at se, om du kan føre Milan op i tabellen igen.

Held og lykke.

Det er en smagssag, men der er ingen tvivl om, at jeg nok skal blogge på samme måde som i Bresica en anden god gang ..

Spurs og Rosso - det men genren, var ikke skrivemæssigt, men at lave det hele som et internetsite. Det synes jeg var spændende, og jeg har hentet en del inspiration ved dig bla. Spurs. Smiley

Hey Zulue det ser rigtig godt ud med det nye grafik, og holdet er heller ikke værst. Synes dog ikke at du skal brige 'vi', når ACMilan.dk udtaler sig fra Milan's vegne.

Jeg er lidt i tvivl om du bruger journalistisk synsvinkel eller jeg-fortæller. Et eksempel kan være: 'I Champions League ligger vi som bekendt..' imens du lige bagefter skriver 'Hvis Enemark kan fastholde..'

Synes det lyder helt forkert når du bruger ordet 'vi', men stadig også skriver med en journalistisk synsvinkel.



Det jeg mener med det er at det er jo en journalist der er så meget Milanfan at han Milan for ham er "vi", så han er en del af holdet. Det næste er så, at hvis han mener at Enemark kan fastholde bla bla bla ... håber du forstår, ellers dropper jeg "vi".


Ser cool ud med den nye update Wink

glæder mig til at se det nye.. kender godt det med at løbe tør for ideer..

EDIT: L-Æ-K-K-E-R-T'

EDIT2: nu har jeg læst det og kan rigtig godt lide det.. Held & lykke i Milano.. Thumbs Up


Tak alle sammen!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #183: 11 Mar 2008, 15:04 »

Vildt nok skifte. Men forståeligt de vil have dig efter hvad du har præsteret i Brescia. Må man se spillertruppen? Evt en oversigt over samlet transfers for både Brescia og Milan i de år dette spil har varet

Jo. De kommer ikke lige nu, da jeg ikke har god tid, men kan du ikke bare få et SS af begge spillertrupper, eller skal du have transfers? .. Smiley

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #184: 11 Mar 2008, 15:19 »

Det jeg mener med det er at det er jo en journalist der er så meget Milanfan at han Milan for ham er "vi", så han er en del af holdet. Det næste er så, at hvis han mener at Enemark kan fastholde bla bla bla ... håber du forstår, ellers dropper jeg "vi".

Ja jeg forstår udemærket godt. Troede at det f.eks var en nyhedsavis eller internetside der skrev om Milan. De plejer normalt ikke at skrive 'vi', hvilket var grunden til at jeg fandt det lidt underligt.
Men fuldt forståeligt når det er en glødende Milanfan der skriver det Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #185: 11 Mar 2008, 16:47 »

Ja jeg forstår udemærket godt. Troede at det f.eks var en nyhedsavis eller internetside der skrev om Milan. De plejer normalt ikke at skrive 'vi', hvilket var grunden til at jeg fandt det lidt underligt.
Men fuldt forståeligt når det er en glødende Milanfan der skriver det Wink

Jeg ved ikke hvor stor fan han føler sig, men majvang påpegede at han manglede at "kunne føle klubben" .. synes det var oplagt at skrive sådan så, så nu er det somom en tæt på klubben følger den. Smiley

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '24' - Klubskifte '1'.
« Svar #186: 11 Mar 2008, 17:44 »

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Milan '2'. <- Brescia Calcio '24'
« Svar #187: 11 Mar 2008, 17:55 »

Må desværre sige, at jeg ikke bryder mig særlig meget om det nye stykke grafik - Især ikke billedet i baggrunden. Men indholdet er godt, og forresten lækkert at du har Modric.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milan '2'. <- Brescia Calcio '24'
« Svar #188: 11 Mar 2008, 17:57 »

Må desværre sige, at jeg ikke bryder mig særlig meget om det nye stykke grafik - Især ikke billedet i baggrunden. Men indholdet er godt, og forresten lækkert at du har Modric.


Det nye grafik? .. Smiley

Jeg har kun ændret det billede, som jeg har tænkt mig at jeg vil gøre fra update til update. Sidste gang var det Ronaldo og denne gang var det Maldini og Ancelotti. Er det dumt? Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Milan '2'. <- Brescia Calcio '24'
« Svar #189: 11 Mar 2008, 18:01 »

Ja mener den nye måde du laver dine updates på.
- Og til det med billedet, så er det bare dette enkelte tilfælde. Det ligner to aliens Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milan '2'. <- Brescia Calcio '24'
« Svar #190: 11 Mar 2008, 20:30 »

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milan '3'. <- Brescia Calcio '24'
« Svar #191: 11 Mar 2008, 21:43 »

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milan '4'. <- Brescia Calcio '24'
« Svar #192: 11 Mar 2008, 21:43 »

Ville være glad, hvis I havde en kommentar eller to. Alt kan nævnes. Smiley
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Milan '4'. <- Brescia Calcio '24'
« Svar #193: 11 Mar 2008, 22:07 »

FAntastisk update! Opstemt
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milan '4'. <- Brescia Calcio '24'
« Svar #194: 11 Mar 2008, 22:21 »

synes det ser dumt ud, at billedet bliver delt på den måde... Altså baggrundsbilledet!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010