home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Heart Of Midlothian
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En ny sæson står før døren. Det blev til en 2.plads for Hearts i sidste sæson. Kan de gøre det bedre i den nye sæson  (Afstemning slut: 26 Mar 2006, 21:11)
Ja de tager guldet.
- 0 (0%)
De må nøjes med sølv
- 0 (0%)
De får lidt skuffende bronze
- 0 (0%)
Hearts flopper og ender uden for top 3.
- 0 (0%)
Ha optimister. De rykker ned
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 0

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Heart Of Midlothian  (Læst 30612 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Heart Of Midlothian
« Svar #45: 19 Mar 2006, 18:06 »

Jo der giver mulighed for CL-kval. Det er værd at gå efter.

For CL er=penge=bedre økonomi=bedre spiller=pokaler og mesterskaber= glade fans Thumbs Up Opstemt

Oooooh yeah!!  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #46: 19 Mar 2006, 18:07 »

Egentligt ikke. Se bare Real Madrid:

CL er=penge=bedre økonomi=bedre spiller=ingen pokaler og mesterskaber=knap så glade fans  Grin Grin Grin

Todays lession = Man kan ikke købe sig til succes. Selv om det er fristende at prøve  funny

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #47: 19 Mar 2006, 18:11 »

Egentligt ikke. Se bare Real Madrid:

CL er=penge=bedre økonomi=bedre spiller=ingen pokaler og mesterskaber=knap så glade fans  Grin Grin Grin

Det har du ret i. Men det her er ikke Real Madrid. Jeg har ikke storhedsvanvid. Jeg køber spiller der gider at lave noget for føden.
Men ja godt eksembel der Thumbs Up  funny Wink Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #48: 19 Mar 2006, 18:12 »

Det har du ret i. Men det her er ikke Real Madrid. Jeg har ikke storhedsvanvid. Jeg køber spiller der gider at lave noget for føden.
Men ja godt eksembel der Thumbs Up  funny Wink Thumbs Up

Netop! SÅ kan man godt købe sig til succes!  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #49: 19 Mar 2006, 18:14 »

Ja man skal bare købe rigtig ind. Så kan alt jo lykkes eller næsten alt. Thumbs Up  Opstemt

Don AA
Manager

« Svar #50: 19 Mar 2006, 18:24 »

Uha det ser jo til at blive en spændene kamp om 2.pladsen som jo giver mulighed for at komme i cl

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #51: 19 Mar 2006, 20:43 »

Opdatering fra Skotland

Søndag d.5 Marts. Ude kamp i ligaen. Turen går til Hibernian som ligger nr8. En sejre er på krævet hvis skal være med om anden pladsen helt til sidst. Men vi har ikke gode minder mod netop Hibernian vi har kun fået 1 point ud af 6 mulig. Men engang skal jo være den første. GAME ON

Hibernian - Hearts
1 - 1

0-1 MÅL Christian Keller (50)
1-1 MÅL Ruslan Baltiev (56)
Kampens spiller: Christian Keller (Hearts)

Ikke vores bedste kamp. Så jeg er tilfreds med det ene point om det kunne blive til. Hiberian spillede rigtig godt og havde nok fortjent at vinde kampen. Ved ikke hvad der sker når vi møder Hiberian så går vi helt i stå og kan ikke få spillet til at køre. Men så er det jo fint nok at kunne få point når det ikke køre. Men vi kan da glæde os over at Keller vi scoret sit første mål for Hearts.

Onsdag d.8 Marts. Hjemmebane kamp mod Livingston. Holdet som gav os vores første hjemmebane nederlag i sæson. De slog os ud af CIS Cuppen. Men vi slog dem sidst gang vi mødtes. 0-2 vandt vi ude. Igen skal vi bruge 3 point for ikke at sætte til i forhold til Rangers. Men kan godt være bange for det bliver mere ind svært mod Livingston. Vi skal også prøve at rejse os spille messigt efter 1-1 kampen i lørdags. GAME ON

Hearts - Livingston
2 - 0

1-0 MÅL Rudi Skacel (13)
2-0 MÅL Øyvind Hoås (69)
Kampens spiller: Øyvind Hoås

En meget sikker sejre. Livingston havde slet ikke noget at byde på. Vi kommer også meget hurtigt foran hvilket jeg tror er meget vigtig da Livingston så ikke bare kan stå defensivt men er nød til at komme lidt frem. En dejlig sejre også ellers bare videre til næste kamp.En dag på kontoret er vel over stået.

Søndag d.13 Marts.   Top holdet Celtic kommer forbi. En kamp jeg skal vinde hvis jeg ville have den mindste chance for at blive mestre. Men vi slog da Celtic sidst de var på besøg på Tynecastle. Men ingen tvivl om at det bliver svært at vinde i dag og alle mand skal spille op til deres bedste også skal vi huske at score når chancen tilbyder sig. Gjorde vi ikke sidst. GAME ON

Hearts - Celtic
4 - 2

1-0 MÅL Øyvind Hoås (3)
2-0 MÅL Øyvind Hoås (19)
3-0 MÅL Shaun Maloney (selvmål) (22)
4-0 MÅL Christian Keller (45)
4-1 MÅL Dusan Djuric (60)
4-2 MÅL Ross Wallace (83)
Kampens spiller: Christian Keller (Hearts)

Sådan. Klasse. Den første halvleg vi levere er ren super klasse. Vi spiller Celtic af banen og det er fyldt fortjent at vi kan gå til pausen med 4-0. Det var det bedste jeg har set i min tid i Hearts. Dog kommer Celtic langt bedre med i kampen i anden halvleg og får da også reducert to gange. Sidste kamp tabte vi 3-2 ude og den gang brændte vi for meget. Man kan roligt sige at rollerne er vendt om i denne kamp. Bare at vi spillede helt suværent i første halvleg. Klasse. Dog kom der lidt malurt i bæret da Craig Gordon måtte forlade banen med en ankel skade og er ude i godt en måned.

Lørdag d.18 Marts. Vi skal prøve at følge op på vores pragt præstation mod Celtic sidste weekend. Og det skal ske på East End Park hvor Dunfermline har hjemmebane. Dunfermline som ligger nr10 i ligaen skal simpelhent bare ned med nakken. Her skal der 3 point med hjem alt andet er bare ikke godt nok. GAME ON

Dunfermline - Hearts
4 - 4

1-0 MÅL Derek Young (7)
1-1 MÅL Roman Bednar (18)
2-1 MÅL Rui Almeida Monteiro (straffe 22)
2-2 MÅL Roman Bednar (31)
3-2 MÅL Mark Burchill (44)
3-3 MÅL Roman Bednar (52)
4-3 MÅL Rui Almeida Monteiro (75)
4-4 MÅL Ludek Straceny (straffe 90)
Kampens spiller: Roman Bednar (Hearts)

En urtolig kamp. Det siger 4-4 jo næsten i sig selv. Men nej hvor var det ringe. Især den bagerste kæde. Dårlig opdækning, tåbeligt straffe. Nej det var ikke godt nok i dag. Vi kan så være glade for at Dunfermline var lige så dårlige i deres bagerste kæde. Men set over sæson har der bare været for mange af de her kampe hvor vi sætter point til mod hold som vi skal slå. Men til sidst må jeg sige at jeg selvfølgelig er glad for det ene point vi får kæmpet med hjem i dag.

Søndag d.19 Marts. CIS Cup finale mellem Aberdeen og Celtic. Kampen spilles på Hampden Park.

Aberdeen - Celtic
1 - 3

En sikker sejre til Celtic på 3-1 og de vinder sæsons første trofæ.

Søndag d.26 Marts. Så skal vi møde Aberdeen hjemme. Det var dem der slog os ud af  Tennent`s Scottish Cup efter straffespark. Så der er ravance i luften op til dagns kamp. Vi skal vinde for om lørdagen vandt både Rangers og Celtic og vi skulle jo meget gerne hænge med de to hold. Vi har heldigvis et godt tag i Aberdeen i ligaen. Plus man kan håbe på de er nede over at de tabte CIS Cup finalen sidste søndag. GAME ON

Hearts - Aberdeen
2 - 0

1-0 MÅL Rudi Skacel (50)
2-0 MÅL Mikkel Tyghesen (86)
Kampens spiller: Mikkel Tyghesen  (Hearts)

Ja kampen lignede meget det sidste opgør mod Aberdeen i cuppen. Vi har alt spillet alle chancer. Så får vi scoret. Så trækker vi os tilbage ligesom sidst og lever kun på kontra. Hvorfor ved jeg ikke. Med ni minuter igen får de scoret og jeg tænker TYPISK men heldigvis var der offside. Endlig kan vi ånde lettet op da Tyghesen score til 2-0 med fire minuter igen. Dejligt og vigtig med 3 point i dag.

Fredag d.31 Marts. Hearts tilbyder mig en ny kontrak frem til år 2008 og med en løn på 95,000 kr om måned. Det er selvfølgelig blevet acceptert.

Lørdag d.1 April. Ligaen offentliggøre Marts måneds kåringer.
Marts måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Craig Beattie (Celtic)
Marts måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Chris Maguire (Aberdeen)
Marts måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Jimmy Calderwood (Aberdeen)

Samme dag skal vi spille ude mod Motherwell. Motherwell som ligger i den tunge halvdel af ligaen skal besjeres.  Det bliver ikke nogen nem kamp i dag da Motherwell stadig har en chance for at komme med i top 6i ligaen. Det er en chance som de ville kæmpe for mens vi skal kæmpe for at holde trit med de to top hold Celtic og Rangers. GAME ON

Motherwell - Hearts
1 - 4

0-1 MÅL Christophe Berra (8)
1-1 MÅL Jim Hamilton (14)
1-2 MÅL Rudi Skacel (17)
1-3 MÅL Michal Pospisil (84)
1-4 MÅL Christoffer Karlsson (86)
Kampen spiller: Christophe Berra (Hearts)
Serner samme dag kan klubben offentlig gøre et overskud på 2,94 mio. Så det sammelt underskud lyder på nu kun små 6,34 mio. Det går i den rigtige retning.

Da ligaen snart bliver delt i to halvdele en top 6 og en bund 6 er der meget på spil for de hold omkring placeringen nr6. Jo ikke helt lige gyldigt hvor man havner. Noget sjover at få besøg af Celtic og Rangers ind at få besøg af Inverness eller Dunfermline. Man kan nok aflæse det i billet indtægter ville jeg mene.
Men ihvertfald et SS af ligaen:

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #52: 19 Mar 2006, 21:21 »

Lige en hurtig opdate fra Skotland

Lørdag d.8 April. Den sidste kamp inden ligaen bliver delt i to. Vi slutter af hjemme mod Inverness CT. Vi skal have 3 point for at ligge pres på de to top hold Rangers og Celtic. Det tror jeg også godt vi kan da vi er inde i en god stime lige nu. Vi har ikke tabt i 8 kampe i træk. GAME ON

Hearts - Inverness CT
0 - 0

0-0 Jamie McAllister brænder straffe (3)
Kampens spiller: Ross Tokely (Inverness CT)

Ja utroligt nok at der kunne blive en kampens spiller i denne kamp. Det var meget ringe af begge hold. Dog havde vi flest chancer for at tage alle point men når man ikke kan score vinder man ikke. Så det er bare videre til slut spillet i ligaen når de andre hold får spillet de kampe de mangler. Bliver meget svært at få anden pladsen nu.

Så har alle spillet 33 kampe og stilligen ser sådan ud:

Der er 5 kampe igen. Top 6 spiller mod hinanden og de andre 6 spiller mod hinanden. Dejligt da jeg er bedst mod topholdene.
Jeg er kun 4 point efter Rangers på anden pladsen som er målet. Det skal lykkes og faktisk tror jeg rigtig meget på at det kan lykkes. COME ON HEARTS

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #53: 19 Mar 2006, 21:25 »

Spændende afslutning du går ind i donthomas. 2. pladsen kan du helt sikkert når.....

Så er der vel ikke rigtig andet at sige end COME ON HEARTS! KICK SOME A**   Cool

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #54: 19 Mar 2006, 21:36 »

Spændende afslutning du går ind i donthomas. 2. pladsen kan du helt sikkert når.....

Det bliver spændene ja. Og nej der er ikke andet at sige.
COME ON HEARTS! KICK SOME A** Cool

Og tak for opbakningen. Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #55: 20 Mar 2006, 18:14 »

Så er det opdate tid igen fra Skotland. Denne opdate inde holder en spændene sæson afslutning

Onsdag d.19 April. Ude kamp mod Kilmarnock. En sejre ville se godt ud og er pine død nødvendigt for at ligge maks pres på Rangers på anden pladsen. Sidste gang endte det 0-0 på Tynecastle. Sidste gang vi besøgte Kilmarnock kunne vi rejse hjem med en 0-5 sejre. Det behøves vi ikke i dag. 0-1 kan gøre det. Bare vi vinder og tager alle 3 point. GAME ON

Kilmarnock - Hearts
0 - 4

0-1 MÅL Rudi Skacel (27)
0-2 MÅL Øyvind Hoås (33)
0-3 MÅL Øyvind Hoås (39)
0-4 MÅL Bruno Aguiar (41)
Kampens spiller: Jamie McAllister (hearts)

Sådan. En meget vigtig sejer kørt stille og roligt hjem. Vi havde fuldstændig styr på den kamp. Og sejren kunne godt være blevet støre men det er ikke det der betyder noget lige nu. Kampene skal bare vindes også må vi håbe at Rangers taber point og at vi selv formår at vinde over Rangers. Men en dejlig sejere i dag og vi spillede rigtig godt over hele linjen. Nu går jagten for alvor ind på Rangers.

Søndag d.23 April. Så sker det. Kampen om anden pladsen skal stå. Rangers kommer på besøg på Tynecastle og skal sendes hjem med et nederlag. Vi kan ikke tåle at tabe denne kamp. Sæsons vigtigtigste kamp kan man kalde den unden at overdrive. Ikke små ting der står på spil. Taber vi ser det meget sort ud. Vinder vi som vi gør så ser det meget mere lyst ud. Man skal lige have i mente at Rangers spillede UEFA Cup semi-finale torsdag ude mod Besiktas. En kamp som endte 1-1 om må have kostet mange kræfter. GAME ON

Hearts - Rangers
2 - 0

1-0 MÅL Roman Bednar (23)
2-0 MÅL Roman Bednar (34)
Kampens spiller: Gary Kenneth (Hearts)

SÅDAN. En utrolig vigtig sejer. Det kan ikke beskrives hvor godt og hvor vigtig denne sejer var. Kan godt ske det var lidt ufortjent men det er jeg nu lige glad med. Rangers havde hele 23 skud på mål men kun 2 var inden for rammen. Vi havde 8 skud på mål 4 inden for rammen og to i kassen. Nu er der for alvor top spænding om anden pladsen. SÅDAN.

Lørdag d.29 April. Ude kamp mod Aberdeen. Der er vel ikke så meget at sige. Der skal 3 point mere ind på kontoen. Hvordan det sker er lige meget bare det sker. Vi har spillet nogen spændene kampe mod Aberdeen hvor det ikke har været afgjort for lige til sidst. Med en sejere ligger vi også pres på Rangers som spiller hjemme søndag mod Celtic. Men først skal lige overståes en meget vigtig kamp mellem Aberdeen og Hearts. GAME ON

Aberdeen - Hearts
3 - 1

1-0 MÅL Steve Lovell (13)
2-0 MÅL Barry Nicholson (28)
2-1 MÅL Roman Bednar (46)
Kampens spiller: Russell Anderson (Aberdeen)

Nej nej nej nej. Vi spille af H til. Det var ikke godt det vi leverede i dag. Meget ringe. En kæmpe skuffelse må man sige. Men en fyldt fortjent sejer da de kunne score på deres chancer og det kun vi ikke. Slet ikke. Det var alt for ringe. NU må vi håbe at Celtic slår Rangers i morgen.

Søndag d.30 April. Stor kamp i Skotland. Rangers mod Celtic. Det bliver ikke støre i Skotland. Håber Celtic vinder.
Men nej. Rangers vinder 1-0 og tager anden pladsen tilbage plus de mangler en kamp. Anden pladsen forsvinder i horisonten.

Onsdag d.3 Maj. Ligaen offentliggøre April måneds kåringer.
April måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Jamie McAllister (Aberdeen)   
April måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Gary Kenneth (Aberdeen)
April måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Alex McLeish (Rangers)

Samme dag kan klubben offentlig gøre et underskud på 4,03 mio. Og et samlet underskud på 10.33 mio.
Der er også kamp i ligaen i dag. Vi skal spille hjemme mod Dundee Utd. Vi skal rejse os efter den meget uheldige kamp mod Aberdeen. Både mentalt og spille messigt skal vi komme igen. Men anden pladsen røg nok med nederlaget mod Aberdeen. Men vi giver det lige en chance mere og vi skal vinde over Dundee Utd. GAME ON.

Hearts - Dundee Utd
2 - 1

1-0 MÅL Rudi Skacel (30)
2-0 MÅL Ludek Straceny (91)
2-1 MÅL Antti Okkonen (92)
Kampens spiller: Antti Okkonen (Dundee Utd)

Ja der er ikke så meget at sige om den kamp. Det var en meget rodet affære. Ingen af holdene formåede at skabe et pres eller store chancer. Det var en kedelig kamp. Men vi vandt så det er jo fint nok. Kan godt mærke at anden pladsen røg sig en tur sidste weekend.

Søndag d.7 Maj. Det kommende mester hold ligger vejen forbi Tynecastle. Det er Celtic der er snak om. Det er den sidste kamp for os men Celtic mangler en kamp mere efter denne. De kan sikkere mesterskabet med bare 1point imod os. Mens vi skal bruge alle point i håb om at blive nr2. GAME ON

Hearts - Celtic
1 - 2

1-0 MÅL Øyvind Hoås (5)
1-1 MÅL Maciej Zurawski(45)
1-2 MÅL Maciej Zurawski (69)
Kampens spiller: Maciej Zurawski (Celtic)

Ja det var ikke godt. Ikke lige den måde jeg havde håbet at sluttet min første sæson af på med et nederlag hjemme mod Celtic. Men de ville vinde mere ind vi ville i dag også er det fortjent nok. De kan nu kalde sig skotske mester sæson 2005/06. Hvilket er fuldt fortjent. De har ført stort set hele vejen og har ikke rystet på hånden på noget tidspunkt. Mens vi har tabt nogen kampe vi bestem ikke skulle tabe. Der er noget vi skal for bedre til næste sæson hvis vi ville være med helt fremme og måske hente Celtic. Nu går vi på sommerferie vel videne at vi har spillet en rigtig god sæson som lover godt for fremtiden.

Så slut stilligene i Bank Of Skotland Premier League ser sådan ud:

Onsdag d.10 Maj. UEFA Cup finale. Finalen spilles i Holland på Phillips Stadion. Til dagligt hjemmebane for PSV. Finalen står mellem italienske AC Milan og skotske Glasgow Rangers
Og helt sensationelt vinder Rangers efter 2-2 ved ordinær tid og efter forlængelse. Så der skal straffespark til for at afgøre det hele. Her har Rangers nervne i orden og vinder 2-3 i straffesparks konkurrencen.

Lørdag d.13 Maj. Så er det store finale dag i Skotland. Der er finale i Tennent`s Scottish Cup. Finalen spilles på Hampden Park. De to finale hold er Ross County og Dundee Utd. Det bliver Dundee Utd der trækker det længste strå i finalen da de vinder en underholdene kamp med 2-3.

Sæson er slut i Skotland og må sige at jeg er fint tilfreds med det jeg har opnået med Hearts i min første sæson i klubben. Var dog noget skuffet da anden pladsen røg men så må vi kæmpe med at blive bedre næste sæson. Der kommer stadig opdate for ca hver måned Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #56: 20 Mar 2006, 18:29 »

God sæsonen, men ærligt du ikk fik 2. pladsen
« Seneste Redigering: 20 Mar 2006, 18:56 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #57: 20 Mar 2006, 18:37 »

God sæsonen, men ærligt du ikk fik 3. pladsen

Ja det må du nok sige. Efter Aberdeen kampen havde jeg mest lyst til at ligge mig ned og græde.. det var sku et håtdt slag. Men sådan er det jo.. Så er der noget forbedrer til næste sæson..

Don AA
Manager

« Svar #58: 20 Mar 2006, 18:45 »

Det var en fin sæson ærligt det ikke blev til en 2.plads og dermed mulighed for CL og en masse mio. Men du må jo bare foresætte det gode arbejde du er i gang med i Hearts og så på den igen til næste sæson  Thumbs Up Thumbs Up
Ser ikke ud til at du mangler noget i angrebet da du var det hold som lavet flest mål men held og lykke med næste sæson og uefa cuppen  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #59: 20 Mar 2006, 19:17 »

Lige en opdate igen. Truppen er sent på ferie så der er ikke meget at berette om men lidt er der da sket siden sidst.

Tirsdag d.16 Maj. Ligaen offentlig gøre sæson`s kåringer:
Scottish Players Player Of The Year: Rudi Skacel (Hearts)

Scottish Young Player Of The Year: Dany N`Guessan (Rangers)

The Scottish Premier Leauge Teame Of The Year:

The Scottish Top Goalscore: Roman Bednar (25mål) (Hearts)

The Scottish Premier League Manager Of The Year: Gordon Strachan (Celtic)

The Scottish  Writers Player Of The Year: Darren Mackie (Aberdeen)

Onsdag d.17 Maj. Så er der UEFA Champions Leauge Finale. Det bliver et rent tysk opgør da Schalke 04 har spillet sig i finalen. Der venter Werder Bremen. Kampen bliver spillet i Frankrig på Stade de France. Ligesom i UEFA Cup finalen skal CL finalen afgøres på straffe. Det stod 1-1 efter 90 min og det blev der ikke ændre på efter udliger en halv time. Werder havde lige den ekstra nerve der skulle til for at hive trofæet med de store øre hjem.

Tirsdag d.30 Maj. Roman Romanvo kan offentligøre en ny sponser kontrak som ville ind bringe klubben ca 12 mio om året frem til 2011. Samme dag kan Romanvo fortælle mig at klubbens transfer budget lyder på 550,000 kr. Jeg får dog 100% af et eventuelt salg af en spiller tilføjet min indkøbs budget. Plus der nok kan findes lidt ekstra når der kommer tv-penge.

Torsdag d.1 Juni. Klubben kan offentligøre et overskud for Maj måned på hele 18,72 mio. Smalet har klubben nu et overskud på 8,36 mio. Så der er ikke råd til det helt vilde da klubbens økonomi ikke er helt stabil. 

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010