home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Heart Of Midlothian
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En ny sæson står før døren. Det blev til en 2.plads for Hearts i sidste sæson. Kan de gøre det bedre i den nye sæson  (Afstemning slut: 26 Mar 2006, 21:11)
Ja de tager guldet.
- 0 (0%)
De må nøjes med sølv
- 0 (0%)
De får lidt skuffende bronze
- 0 (0%)
Hearts flopper og ender uden for top 3.
- 0 (0%)
Ha optimister. De rykker ned
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 0

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Heart Of Midlothian  (Læst 30487 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Heart Of Midlothian
« : 13 Mar 2006, 21:04 »

Så prøver jeg lykken med en Blog og starten på et spændene eventyr starter i Skotland med Heart Of Midlothian

Spiller med de alleer seneste opdateringer altså FreakUP

Og jeg har disse lande med: Belgien Jupiler League, Danmark 2div og op efter, England Coca-Cola Championship og op efter, Frankrig League 1 Orange, Tyskland, 1.Bundesliga, Holland Eredivie, Italien Serie A, Norge Tippeligaen , Portugal Liga Betandwin.com, Rusland Prem`er-Liga, Skotland Bell`s League Div2 og op efter, Spanien Primera Divisiòn og Sverige Allsvenskan.

Databasen størrelsen er Large.

Pressemøde

Hearts har indkaldt til pressemøde:

Chairman Mr. Roman Romanvo kan fortælle til hele den samlede presse at Mr. Graham Rix har sagt sin stilling op efter et kort møde mellem de to herre i går. Mr. Romanvo ville ikke komme ind på hvorfor Mr. Rix ikke længer er manager i Hearts Of Midlothian.
Men det har være kendt længe i pressen at Mr. Rix har været stærkt utilfreds med Mr. Roman Romanvo og hans ledes af klubben. Så der gættes stærkt på at der er grunden til at Mr. Graham Rix ikke længer er at finde i Heart Of Midlothian.

Men Mr. Roman Romanvo kan fortælle at klubben allerede har fundet Mr. Rix afløser og det er en ukendt manager der skal tage over. Og ind kommer Mr. Thomas Westergaard en ukendt manager fra Danmark. Den samlede skotske presse er nærmest i chok. Hvad ville Mr. Romanvo med denne ansættelse??  Mr. Romanvo kan fortælle at han med denne ansættelse håber og tror på at Mr. Westergaard kan føre Hearts helt frem i toppen af skotsk fodbold og med tiden toppen af europæisk fodbold. Dog skal Mr. Westergaard bevise hans værd med det samme da han kun har fået en 1.årlige kontrakt med Hearts. Men har i noget at spørge Mr. Westergaard om kan i skyde frit nu.

Mr. Westergaard hvad regner du med at op nå i din første sæson på topplan som manager?
Jo jeg regner stærkt med et top 3 placering jeg mener vi har holdet til det og hvem ved måske kan vi vinde en af de to pokal turneriger.

Skal der nogen forstrækninger til truppen for at nå de mål??
Ja jeg kan da ikke udelukke at der sker nogen på dem front men mere kan jeg ikke sige om det lige nu.. Men i skal nok få noget at vide når tid er.

Ville du få nogen problemer med at arbejde sammen med Mr. Romanvo??
Absolut ikke så havde jeg ikke tage jobbet.. Nej jeg ser til gengæld frem til at skulle arbejde sammen med Mr. Romanvo da vi har de samme mål for Hearts så det ser meget spændene ud her fra hvor jeg sidder.

Nå men hvis I ville have mig undskyldt ville jeg ud og hilse på spillerne og resten af staben..

Truppen

Truppen ser meget spændene ud men der er mange østeuropæiske spiller som jeg gerne ville prøve at af komme af med til fordel for britiske spiller da jeg er vild med deres arbejdes indsats på banen og fighter vilje. Og ville da ikke afvise at der kan snige sig et par Skandinaviske spiller ind også. Men det bliver ikke nemt da økonomien ikke tillader de større ændringer. Men jeg har nogen salgsbare spiller i målmand Craig Gordon og midterforsvar Andy Webster. Men regner stærkt med at jeg kan beholde begge spiller i klubben. De forlader ikke Hearts billig i hvert fald.

SS af Craig Gordon:

SS af Andy Webster

Klubbens hjemme bane kampe bliver spillet på Tynecastle Staduim som ligger i Edinburgh og der er plads til 17.700 tilskuere alle siddene og med varme i banen.

Regner med der kommer opdateringer for hver spillet måned..
« Seneste Redigering: 21 Mar 2006, 20:11 af donthomas » Logged

JosepGuardiola
Gæst

Sv: Hearts Of Midlothian
« Svar #1: 13 Mar 2006, 21:23 »

Hedder de ikke Heart of Midlothian, og i daglig tale, Hearts? Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Hearts Of Midlothian
« Svar #2: 13 Mar 2006, 21:24 »

Jo der sku rigtig.. godt set.. det ville lige blive rettet med det samme Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Mar 2006, 21:27 af donthomas » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Heart Of Midlothian
« Svar #3: 14 Mar 2006, 00:24 »

Så kommer første opdatering. Efter en noget livlig måned med en del salg af spiller og et par spiller købt og med sæson start i Skotland.. Men det kan i læse mere om her:

Samme dag som jeg sætter mig i sædet på mit nye kontor ringer celtic for at høre muligheden om et eventuelt køb af fire spiller som er Craig Gordon, Andy Webster, Paul Hartley og Calum Elliot disse tilbud bliver for handlet.. Og på selv samme dag går Andy Webster ud til pressen og siger at han ville væk fra Hearts til en klub der kan vinde titler som er Websters ambitioner.. Ikke tilfreds stillende at en spiller går til pressen med det, men bliver nød til at svare pressen, hvor jeg prøver at forklar at Hearts hurtigt ville udvikle sig til en klub der kan måle sig med  Webster`s ambitioner.

Lige lidt hjalp det.. Dagen efter anmoder Webster om at blive sat til salg og jeg i møde kommer hans anmodning da jeg ikke ville have en spiller i klubben som ikke ville være der..

Efter to dage i jobbet skal jeg spille den første træningskamp som er imod Berwick..
En fin træningskamp hvor vi sad på begivenhederne og vand sikkert 4-1.

Onsdag d.13 Juli skriver den offensive midtbane talent John Neill under på en ny kontrakt der ville holde ham i hearts til 2010.

Torsdag d.14 juli kan Hearts fortælle at de har solgt den offensive midtbane mand Paul Hartley(28)  til Celtic for 5mio kr. Klubben kunne godt bruge penge og da Hartley er blevet 28 år var det også et godt tidspunkt for ham at komme videre..

Lørdag den 16 juli er det tid til en ny træningskamp denne gang mod Hamilton.
En lidt kedelig træningskamp hvor de får smidt en mand ud efter 14min også køre vi en ellers sikker 2-0 sejre hjem. Hamilton formår kun at få et skud på mål som ind ikke er inden for rammen..

Samme dag sælger Hearts Lee Johnson Leyton Orient for 450.000kr. Thomas udtaler at Lee Johnson var kommet i overskud på Tynecastle og derfor måtte han videre.

Søndag d.17 juli forlader Neil MacCann Hearts til fordel for Blackpool for 280.000. Igen en spiller som ikke var med i Thomas`s planer og derfor farvel til MacCann.

Senere samme dag kan Westergaard fortælle at det er lykkes at hente Ryan Conroy(18) fra Celtic på en låne aftale.. Som gælder fra hele sæson. Thomas udtaler at den unge venstrekant spiller har en lys frem tid foran sig og håber at han kan binde denne spiller fast til klubben hvis denne mulighed tilbyder sig.

En nu en spiller forlader Hearts dog denne gang kun på låne aftale. Det er Chris Hackett der tager til Dundee for at få noget fast spille tid.

Mandag den 18 Juli det er tid til igen at vinke farvel til en spiller. Deividas Cesnauski som tager til M.Haifa for 2mio kr. Deividas var kommet i overskud og ind gik ikke i Thomas`s planer og forlader der for klubben.

Hearts kan for tælle de har ansat træner Mr. Hrubesch og Mr. Daniel  for at udvide på den front.

Andy Webster er lånt ud til Middelsbrough for resten af sæson og kan købes fri for 3.25mio og Hearts fik 4mio kr for at lånet lige nu så en samlet handel løber op i 7,25mio. Så nu skal der købes en nu midterforsvar spiller..

Onsdag d. 20 Juli og en ny træningskamp står for døren. Denne gang mod Ross County.. En stille og rolig træningskamp som vi vinder sikkert 2-0.

Lørdag d.23 juli kunne Thomas med stor glæde fortælle at det er lykkes Hearts at få fat i den meget talent fulde midtbane mand svenske Christoffer Karlsson for 2,4 mio fra Djurgården. Karlsson kommer til klubben d.1 Jan. 2006.

Senere samme dag spiller vi den sidste kamp træningskamp mod Queen Of South. En sikker sejre på 5-0 og så skulle vi gerne være klar til Kick-Off til den nye sæson som går løs d.30 juli hjemme mod Kilmarnock

Mandag d.25 Juli. Hearts har fået finger i den meget talent fulde forsvarspiller Zander Diamond(20)for 4 mio kr. Thomas`s ser dette køb som et klar tegn på at klubben har store ambitioner om at være med det hvor der er sjovt og er meget glad for dette køb.   

Onsdag d.27 Juli køber Hearts en ny ung midterforsvarsspill er.. Denne gang har Thomas sikkert sig Gary Kenneth fra Dundee United for 6,75 mio. Så Thomas er med god grund godt tilfreds med det nye indkøb og har der med langtidssikkert midterforsvaret med tanke på at Kenneth er 18 år og Diamond 20 år.

Lørdag d.30 Juli Så kommer dagen hvor sæson går i gang.. Der er nerver på inden det store Kick-Off hjemme mod Kilmarnock. En kamp som skal vindes for at få en god start på sæson og ligesom følge at man er kommet godt i gang.. Og vi står som svag favorit op til kampen. Vi vil gøres vores bedste for at leve op til den. En super første halvleg som vi styre total.. Kommer foran efter 6 minog der fra er der kun et hold banen og efter 45 min står der 4-0 til Hearts over Kilmarnock. Det blev en stille og rolig anden halvleg hvor vi sætter tempoet lidt ned men vi får scoret 2 mål mere så vi vinder 6-0 efter en super kamp.. Lover godt for resten af sæson. Målene blev scoret af: Ludek Straceny 1 mål Roman Bednar 2 mål Edgaras Jankauskas 1 mål og Michal Pospisil 2 mål og Kampen spiller blev Gary Kenneth

Opdatering Følger
« Seneste Redigering: 14 Mar 2006, 18:10 af donthomas » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #4: 14 Mar 2006, 08:45 »

God blog og fedt med et lidt anderledes hold end man ellers ser.

Jeg har selv haft stor succes i Hearts, det er sgu en fed nok klub og Roman Bednar er for vild!

Har du stadig Ibrahim Tall??

Don AA
Manager

« Svar #5: 14 Mar 2006, 12:09 »

Det ser meget spændende ud, god blog så jeg glæder mig til at se den næste update   Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #6: 14 Mar 2006, 18:16 »

God blog og fedt med et lidt anderledes hold end man ellers ser.

Jeg har selv haft stor succes i Hearts, det er sgu en fed nok klub og Roman Bednar er for vild!

Har du stadig Ibrahim Tall??

Jo tak jo tak.. Ja Bednar fik jo også en super start med to mål i sæson åbnigen så det lover godt..

Men nej jeg har lånt Tall ud til Falkirk med option på et fremtidigt køb..

Kan lige tilføje at jeg har fået smidt et par SS op af mine 3 indkøb som kan ses i mit sidste indlæg Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #7: 14 Mar 2006, 22:59 »

Så kommer næste opdatering fra Hearts og der er gået en måned siden sidst.

Søndag d.31 Juli. Dagen efter den fine start på sæson kan Hearts med stor glæde meddele at klubben har forlænget kontrakten med målmands talentet Craig Gordon til år 2010.. Til Mr. Westergaard`s store tilfredsstillelse.

Tirsdag d2. Aug. Klubben kan offentliggøre et mindre underskud efter min første måned som manager i Hearts på 1,77 mio kr. klubben har også en gæld som skal betales tilbage. Det drejer sig om små 300 mio kr. som er betalt færdig en gang i år 2034..

Lørdag d.6 Aug. Hjalmar skriver under på en ny kontakt der vare til år 2010..
Så venter sæson første store prøve. Hearts tager til det Ibrox for at møde Rangers. En kamp hvor Rangers tager favorit værdigheden. Westergaard har udtalt at Hearts ville gå efter alle 3p i dag efter den fine start mod kilmarnock. Det bliver dog en noget svære modstander i dag men vi ville gøre alt for at vinde.
Efter en noget rodet første halvleg uden de større chancer står den 0-1 til Hearts efter et mål scoret af Steven Pressley fra 11m pletten. Anden halvleg var omen endnu mere kedelig end første halvleg igen ingen store chancer føre ind i det 86.min hvor en langbold bliver smidt lige op i mellem mine to midterforsvarsspill er og Dado Prso kommer alene igennem til Gordon men Gordon reder i stor stil og straks går det den anden vej og ca 30 sek efter Rangers store chance står det 2-0 til Hearts mål scoret af Rudi Skacel. Så alt i alt en fortjent sejre da vi udnyttede vores chancer i modsætning til rangers og en fin start er lige med et blevet til en rigtig god start på min første sæson i Hearts.
Kampens spiller blev Martin Petras.

Fredag d.12 Aug. Der er lodtrækning til den lille pokal turnering den så kaldte CIS Cup. Hearts har heldet på sin side da de trækker Forfar og Hearts har hjemme bane fordel.. Forfar spiller til dagligt i Bell`s anden division hvor de pt. Ligger nr5. Westergaard udtaler at han er fint tilfreds med lodtrækningen og alt andet ind en videre deltagelse i CIS Cuppen ville være noget nær en fiasko.

Lørdag d.13 Aug. Jeg får at vide at søndagens kamp mod Falkrik er blevet flyttet til onsdag d.31 Aug. Pågårund af spiller der skal passe deres landskamps interesser. En lille streg i regningen må jeg sige men så skulle der være fine muligheder for at være helt klar til næste uges kamp ude mod Dundee Utd.
Og på samme dag må jeg overlade 1. Pladsen til Celtic da jeg ikke spiller i denne runde. Men mangler jo en kamp med 3p i den kamp kan jeg tage dukse pladsen tilbage.

Tirsdag d.16 Aug. Hearts kan meddele at man har solgt højre back Robbie Nielson til Southampton for 1mio kr. Thomas begrunder salget af Nielson med at der skal nogen penge i kassen og man ville nok se en spiller heller to mere forlade klubben inden transfer vinduet lukker. Men Thomas kan også afsløre at der nok ville blive købt en spiller men ville ikke komme ind på mere lige nu.

Lørdag d.20 Aug. Så er der kamp igen efter en ufrivillige kamp pause på 14 dage er vi nu klar til at spille ude mod Dundee Utd. I spisen for Dundee Utd er Craig Brewster og han har kun været der i en måned så det er to så kaldte rookie managers som gør deres hold klar til dagens kamp på Tannadice Park. Med Hearts som favorit til at tage alle 3p.
Da der er spillet små 10 min. Af kampen og en fri Jankauskas bliver fældet i det kriminelle felt og straffe til Hearts og som det ikke var nok får Dundee Utd. Smidt David McCraken ud da han var sidste mand. Steven Pressley er sikkerheden selv fra pletten og 0-1 Hearts. Det bliver 0-2 til Hearts da et flot indlæg fra Højre side finder frem til Jankauskas som sikkert header bolden i mål. Indlægget blev lavet af Mirsad Beslija.
I anden Halvleg sker der ikke rigtig noget.. Lidt skuffende slutter det med en 0-2 sejre til Hearts. Skuffende fordi vi ikke får scoret mere med tanke på at vi er 11 mod 10 i ca 80 min. Men 3 nye point kom på tavlen og kan jo glæde mig over at vi ikke har lukket mål ind i de 3 kampe vi har spillet i ligaen. Kampens spiller: Rudi Skacel.

Tirsdag d.23 Aug. Hearts kan meddele at endnu en spiller har valgt at forlade klubben denne gang er der snak om den unge højre wing Saulius Mikoliunas. Mikoliunas skifter til Cagliari for 6 mio kr. Grunden til det skiftet er at Mikoliunas ikke ville for længe en kontrakt med Hearts som stod til at udløbe til sommer 2006. Thomas kan samtidigt fortælle at Hearts nu ville lede efter en afstamning for Mikoliunas på højre wing pladsen.
Senere samme dag skal Hearts prøve at leve op til favorit værdigheden i CIS Cup hvor Forfar Athletic kommer på besøg på Tynecastle Stadium.
Spillet flyder ikke så godt i første halvleg og der står 0-0 ved pausen det gode er at vi sidder på spillet og at vi ikke har tilladt Forfar et skud på mål i første halvleg.
Der sker ikke meget i anden halvleg lige indtil det 70. Min hvor et frispark bliver smidt ind i panden på Bednar som scoret efter et mindre drop af Forfar målmanden Dubourdeau. 2 min efter den første scoring falden den anden scoring i kampen. Et nyt indlæg fra venstre side lavet af Conroy finder frem til Nerijus Barasa pande og sikkert 2-0. Samme Barasa banker et flot lang skud i kassen til 3-0, 10 min før tid som også bliver slut resultatet af kampen og Hearts er sikker videre. Kampens Spiller bliver Nerilus Barasa. Er ikke helt tilfreds med kampen og at vi skal bruge 70 min på score. Men en sejre er en sejre og vi er videre i CIS Cuppen. Og igen kan jeg glæde mig over at nullet blev holdt.

Torsdag d.25 Aug. Lodtrækning til 3. Runde i CIS Cuppen. Hearts får endnu engang hjemmebanefordel og denne gang kommer Dundee på besøg. Så der er gode muligheder for at komme videre til 4 runde i den lille pokal turneringen i Skotland.

Lørdag d.27 Aug. Hearts præsenter en ny spiller/træner. Det drejer som om den gamle Arsenal stjerne Paul Merson som er blev 37 år. Thomas håber at Merson kan gå ind på holdet og give ud af sin rutine og er udset som backup for Mirsad Beslija.

Søndag d.28 Aug. Hjemmebane kamp mod Livingston. En kamp som der skal vindes vi ville kalde os selv et tophold. Vi er da også favoritter til at vinde i dag men bold er jo som bekendt rund og alt kan ske i fodbold men jeg forventer 3p sikre point.
En meget skuffende første halvleg. Vi formår ikke rigtig at få gang i spillet på noget tidspunkt og kan ikke finde nøglen til Livingston`s forsvar. Så prøver at banke noget selvtillid ind i spillerne i pausen. Efter 63 min sker det der ikke måske. Martin Scott banker en løs bold ind i netmaskerne bag en sagesløs Gordon og 0-1 til Livingston. Resten af kampen formår vi ikke at skabe nogen store chancer og vi taber meget skuffende 0-1ingen ting ville hænge sammen i dag. Så vi lider sæson første nederlag også endda på hjemmebane. Kampens spiller blev Roddy MacKenzie Livingstons målmand.
Vi må bare op på hesten igen og næste kamp venter om 3 dage hjemme mod Falkrik som er den udsatte kamp.

Mandag d.29 Aug. Hearts forstærker igen den bagerste kæde. Denne gang er det Kevin McNaughton som skifter for 2,75mio kr. og McNaughton kommer fra Aberdeen og kan spille både højre og venstre back. Thomas udtaler at han er meget tilfreds med købet af McNaughton som er en alsidig spiller i forsvaret og med et stort talent skal McNaughton nok nå langt i top fodbold. Thomas har der med sikret sig endnu et stort skotsk talent til forsvaret.

Onsdag d31. Aug. Den udsatte kamp mod Falkrik skal spilles. Dejligt med en kamp så tidligt efter vores dårlige kamp i weekenden mod Livingston. Så nu skal spillerne bevise hvad de er lavet af og rejse sig og slå Falkrik og sikre 3p til Hearts. Første halvleg slutter 2-0 til Hearts. Rudi Skacel score et rigtig flot mål direkte på frispark efter 18 min, uden chance for Allan Ferguson i Falkrik målet. 7 min senere i kampen får Hearts tilkendt et straffespark som midterforsvar Steven Pressley score sikkert på.
Anden halvleg har ikke meget at berette om. Falkrik får Craig McPherson ud i det 57. Min og det afgøre kampen. Og meget passene kan Skacel score det sidste mål i dommerens overtid efter et indlæg fra Merson som Jankauskas forlænger til Skacel som bare skal sætte foden til bolden og 3-0 som også bliver kampens resultat. Kampens spiller blev Rudi Skacel.

Tirsdag d.1 Sep. August måned er slut. Morten Pedersen bliver valgt som måneds spiller. Han optræder til dagligt for Celtic. Craig Beattie får tildelt August måneds unge spiller og også han optræder til dagligt for Celtic. Måneds manager blev Gordon Strachan. Han er manager for Celtic. Ikke meget at komme efter der.

Her er lige et SS af ligaen. Er godt tilfreds med starten selv om der var et dumt nederlag men sådan er det jo.

Bestyrelsen kan offentliggøre at Hearts er kommet ud af August måned med et over skud på 1,03 mio kr.

Opdatering følger om en måneds tid..
I er meget velkommen til at komme med ris/ros. Ville godt høre jeres mening om min Blog da dette er min første Blog. Thumbs Up

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #8: 14 Mar 2006, 23:13 »

Hep Hey donthomas....

Synes det er en rigtig god blog du har gang i, lækkert at læse om et hold fra skotland af. Bare klø på med den.

Kan godt lide den måde du har bygget den op på. Det at du gennemgår hver enkelt måned, hvor du lige skriver noget omkring de datoer der er vigtigst er en god ide.

Og så skal du lige have dobble  Thumbs Up Thumbs Up for at have hentet gode gamle Paul Merson til klubben, synes det er et fedt køb  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #9: 14 Mar 2006, 23:19 »

Jamen så klør jeg på det bedste jeg har lært og mange tak for de rosene ord Kimu Smiley

Merson rutine kan ikke diskuters og at han også har taget en træner uddannelse og har været manager før kan kun hjælpe.. håber jeg.. Også ser jeg frem til klub festen når sæson er slut.. Merson ved sku hvordan man holder fest. Wink

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #10: 14 Mar 2006, 23:24 »

Jamen så klør jeg på det bedste jeg har lært og mange tak for de rosene ord Kimu Smiley

Merson rutine kan ikke diskuters og at han også har taget en træner uddannelse og har været manager før kan kun hjælpe.. håber jeg.. Også ser jeg frem til klub festen når sæson er slut.. Merson ved sku hvordan man holder fest. Wink

Velbekommen du.....

Ja, hans rutine som spiller og tidligere manager må da give noget, enig.
Hehe  Grin Helt sikkert, der er ingen tvivl om han nok skal lære jer hvordan sådan en fest skal holdes. Nok en god ide at bestille rigeligt med drikkevare hjem  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #11: 14 Mar 2006, 23:25 »

Velbekommen du.....

Ja, hans rutine som spiller og tidligere manager må da give noget, enig.
Hehe  Grin Helt sikkert, der er ingen tvivl om han nok skal lære jer hvordan sådan en fest skal holdes. Nok en god ide at bestille rigeligt med drikkevare hjem  Smiley

Det er her med noteret Thumbs Up 

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #12: 14 Mar 2006, 23:27 »

Det er her med noteret Thumbs Up 

Sådan  Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #13: 15 Mar 2006, 13:08 »

Må tilsluttet mig Kimu i at måde du har bygget blogen op på er rigtigt dog især det med at du gennemgår hver enkelt måned.  Thumbs Up Thumbs Up

Godt at du har fået forlænget med Craig Gordon han er en klasse målmand i spillet. Ham har jeg haft stor succes med da det lykkes mig at hente ham fra en reserve plads i Tottenham til FCK.

God start du har fået blandt andet med et flot sejr i Rangers så det er bare med at foresætte det gode arbejde  Thumbs Up Thumbs Up 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #14: 15 Mar 2006, 18:32 »

God start du har fået blandt andet med et flot sejr i Rangers så det er bare med at foresætte det gode arbejde Thumbs Up Thumbs Up

Jeg siger tak. Ja det var sku en flot sejre og Rangers. Også ville jeg prøve at forsætte det gode men hårde arbejde Thumbs Up

Men jeg ville lige fortælle lidt om min holdt. Det skulle nok have vært med fra start af min blog men det gik lige i glemme bogen men her kommer der lidt om holdet.
Som man kan se på SS er der mange spiller som er på lån og det er jeg lidt tvær over da jeg ikke ved hvor jeg har dem. Kæmper de 100% for holdet i mod gang er de ligeglade men det er et problem som jeg må få løst efter denne første sæson. Måske skrive kontrakt med de spiller som jeg syntes er gode nok eller finde nogen på fri transfer men nu får vi se. Sådan ser holdet ud lige pt efter godt 2 månder.

Spiller som jeg ville frem hæve er Craig Gordon. En super målmand findes ikke meget bedre.

Gary Kenneth som jeg fik inden sæson. Rangers har været ude efter ham.

Julien Brellier. En god defensiv midtbanespiller som holder kæderne godt sammen

Hjalmar. Min unge angrebs talent som jeg forventer mig meget af

Jeg spiller en 4-2-2-2 kan man vel kalde den eller måske en 4-4-2 alt efter humørt Smiley

Håber det gav et lidt bedre ind blik i holdet Hearts ellers så må i bare spørge indtil hvad i gerne ville vide hvis jeg har overset noget eller glemt noget Thumbs Up

Men ellers er der snart en ny opdatering på vej omkring september måned. Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010