home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Heart Of Midlothian
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En ny sæson står før døren. Det blev til en 2.plads for Hearts i sidste sæson. Kan de gøre det bedre i den nye sæson  (Afstemning slut: 26 Mar 2006, 21:11)
Ja de tager guldet.
- 0 (0%)
De må nøjes med sølv
- 0 (0%)
De får lidt skuffende bronze
- 0 (0%)
Hearts flopper og ender uden for top 3.
- 0 (0%)
Ha optimister. De rykker ned
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 0

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Heart Of Midlothian  (Læst 30594 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Heart Of Midlothian
« Svar #30: 16 Mar 2006, 23:20 »

Så jeg køber kun spiller når jeg har solgt en spiller lige nu. Dog kan jeg gøre en undtagelse hvis jeg finder en spiller jeg må eje Thumbs Up. Så må klubben ud at finde en der gider at smide nogen penge i klubben Opstemt

Er det nu det mest fornuftige?

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #31: 16 Mar 2006, 23:31 »

Nej måske ikke. Så må min formand bare opgive de penge klubben åbentbart skylder ham så vi kan få en god økonomi. Eller betale tilbage hvis det går helt galdt. Har øje på en spiller som jeg ville prøve at købe når transfer vinduet åbner igen. Skal så også lige sige at jeg har et par spiller som godt kunne finde på at ryge. Men det er kun rygter indtil videre. Nu får vi se hvad der sker

Dusty78DK
Manager

« Svar #32: 16 Mar 2006, 23:34 »

Nej måske ikke. Så må min formand bare opgive de penge klubben åbentbart skylder ham så vi kan få en god økonomi. Eller betale tilbage hvis det går helt galdt. Har øje på en spiller som jeg ville prøve at købe når transfer vinduet åbner igen. Skal så også lige sige at jeg har et par spiller som godt kunne finde på at ryge. Men det er kun rygter indtil videre. Nu får vi se hvad der sker

"tilbyd til klubber" - funktionen KAN være guld værd ... specielt hvis det er lønbudgettet den er gal med ...

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #33: 16 Mar 2006, 23:50 »

"tilbyd til klubber" - funktionen KAN være guld værd ... specielt hvis det er lønbudgettet den er gal med ...

Ja den funktion bruger jeg også tit. Som du siger hvis det er lønbudgettet der er overskredet. eller hvis jeg bare skal af med en spiller. Den er vrikelig guld værd.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #34: 17 Mar 2006, 19:29 »

Så er næste opdatering klar til læsning.

Søndag d.6 Dec. Hjemmebane kamp mod nr10 og tredje sidst Hibernian. En kamp som skal vindes efter som Celtic kun fik 1p lørdag og der med har vi en fin mulighed for at komme kun 5 point efter førerholdet. Vi ridder på en bølge lige nu med 5 kamp uden nederlag og regner og tror stærkt med at vi får 3 point i dagens kamp hjemme på Tynecastle. GAME ON

Hearts - Hibernian
1 - 1

1-0 MÅL Rudi Skacel (49)
1-1 MÅL Gary Caldwell (straffe) (73)
Kampens Spiller: Gary Caldwell (Hibernian)

NEJ NEJ NEJ. Vi sidder totalt på denne kamp og kommer meget fortjent foran ved en frisparks perle af Skacel efter pausen. Men så skal vi lige dumme os. Vi tager et frispark alt for hurtigt også går det stærkt ned mod Craig Gordon`s mål også laver Zander Diamond et meget klodset straffespark. Helt unødvendigt at et frispark oppe på Hibernian`s bane halv del kan resulter i et straffe mod os. Craig Gordon går godt nok til den rigtige side men Gary Caldwell skyder for hårdt og 1-1. Et meget dumt point tab vi lider i dag. Er ikke tilfreds med kampen.

Søndag d.11 Dec. Lodtrækning til Tennent`s Scottish Cup. Jeg får en overkommelig lodtrækning da jeg skal en tur til Firhill hvor Patrick Thistle har hjemmebane. Vi skal videre fra den kamp. Så klart kan det siges.
Senere samme dag skal jeg spille mod Livingston ude som ligger nr.11 i ligaen. Har ikke de bedste af faringer med Livingston efter som de har slået mig i ligaen og slog mig ud af CIS Cuppen efter straffespark. Men hvor om alt ting er så skal jeg vinde i dag. Har fordel af at kende resultaterne fra lørdagens kampe og igen satte Celtic point til da de kun fik 1 point og til med tabte Rangers så nu kan jeg få lukket huldet op til dem med en sejre i dag. GAME ON

Livingston - Hearts
0 - 2

0-1 MÅL Roman Bednar (39)
0-2 MÅL Rudi Skacel (66)
Kampens spiller: Julien Brellier (Hearts)

Endelig. Så lykkes det at få skovlen under Livingston. En meget fortjent sejre i dag. Livingston står godt defensivt som de har gjort i de andre to kampe vi har spiller mod hinanden. Bednar er skarp og udnytter et flot oplæg fra Michel Pospisil kort for pausen. Dog giver spillerne mig og især min venstre back mig lige et hjerte stop sekunder før pausen da han misser bolden og Sam Morrow kommer helt fri og jeg er sikker på han score men Craig Gordon er vågn og redder kastanierne ud af ilden og vi føre 0-1 ved pausen. Livingston har ikke rigtig noget at byde på og det er fyldt fortjent at Bednar kan spille Rudi Skacel fri til scoring og en vigtig sejre.

Lørdag d.17 Dec. Top kamp på Celtic Park. Nr1 Celtic tager hjemme imod nr3 Hearts. Kun 5 point skiller de to hold ad i tabellen. Vi slog Celtic som det første hold i sæson i Skotland og de har ikke tabt siden og det svarere til 10 kampe så det er vel på tide at de taber igen. Vi har ikke tabt i 7 kampe i træk så det er to hold med selvtillid og i topform der møder hinanden i dag. GAME ON

Celtic - Hearts
3 - 2

0-1 MÅL Hjalmar (3)
1-1 MÅL Shunsuke Nakamura (Straffespark) (12)
2-1 MÅL Stillian Petrov (21)
3-1 MÅL Shunsuke Nakamura (57)
3-2 MÅL Roman Bednar (68)
Kampens Spiller: Shunsuke Nakamura (Celtic)

En top kamp værdi. Den havde alt som en top kamp skal have. Bare ikke den rigtig vinder. Vi spiller rigtig godt set over hele kampen og vi havde fortjent mindst 1 point men den sidste skraphed mangler inde foran mål i de afgørende situationer og det kostede til sidst. Jeg ville nok være af den mening at Bednar skulle have scoret et mål mere. Plus at ved stillingen 1-1 får vi et mål annulleret for offside syntes nok den var nogen tynd og det var en spildt jubel scene jeg fik lavet ude på siden linjen. Har ikke helt fattet at vi tabte i nu godt der er jule pause til at komme sig over dette nederlag. Men lovene takter for fremtiden at vi kan spille lige op med Celtic. Desværre er vi nu 8 point efter i stedet for 5 eller 2 point. Vi må bare op på hesten igen og kæmpe videre.

Mandag d.26 Dec. Jule kamp på Tynecastle. Nr9. Dunfermline kommer på besøg og vi skal i gang igen efter vores nederlag mod Celtic og det er der fine muligheder for at komme her. Den første kamp tabte vi godt nok med 2-1 ude. Men vi spiller noget anderledes nu. Med mere selvtillid og hvis skal hænge på nr2 Rangers så skal der 3  point hjem i dag. GAME ON

Hearts - Dunfermline
1 - 1

1-0 MÅL Rudi Skacel (78)
1-1 MÅL Mark Burchill (90)
Kampens Spiller: Rudi Skacel (Hearts)

På en eller anden forunderlig måde lykkes det os at smide 2 point ud af vinduet. Kampen var lige som resultatet også indiker men igen svigter sigte kornet for min angriber som skulle have lukket kampen da Dunfermline presser på for at få udlignet og der bliver et par kæmpe chancer til os men der skal en lang bold fra deres målmand op igennem midten til Burchill som lobber den over Craig Gordon som står alt for langt ude men han bære nu ikke hele skylden for det udligne mål da mit midterforsvar står og koger og det er ikke optimalt. Det mangler stadig noget for at vi kan komme helt med i toppen. Vi får ikke nok point mod bundholdene. Det skal ændres.

Søndag d.1 Jan. Tirsdag d.1 Nov. Ligaen offentliggøre December måneds kåringer.
December måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Kristjàn Orn Sigurosson (Dundee Utd)
December måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Charlie Mulgrew (Dundee Utd)
December måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Craig Brewster (Dundee Utd)

Samme dag skifter Christoffer Karlsson fra Durjgården til Hearts et skifte som kom på plads for små 6 måneder siden. Bestyrelsen kan offentlig gøre et underskud i December måned på 3,88 mio og samlet har klubben et underskud på 7,24 mio kr. Der er noget at arbejde med der. Januar betyder at der er folk som har kontrakter som er ved at udløbe så skal se om jeg kan finde forstrækninger til truppen i sær på den centrale midtbane skal der nok to nye folk til. Men det kan i læse mere om i næste opdate.

Her er lige et SS af Karlsson som jeg forventer mig meget af.

Sådan ser stillingen i ud:

Som man kan se er der stadig 7 point op til Celtic men det kunne godt have været meget mindre men har så sat lidt til i forhold til Rangers. Men har et fint forspring til Dundee Utd. Sætter bare alt for mange point mod de så kaldte bundhold. En ting som skal ændres hvis skal være med helt fremme.

« Seneste Redigering: 17 Mar 2006, 21:07 af donthomas » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #35: 19 Mar 2006, 14:24 »

Så er næste opdate klar. En begivenhedsrig måned.

Onsdag d.4 Jan. Udebane kamp mod Aberdeen som ligger nr5. Med en sejre kan jeg sætte dem helt af og skulle vi tabe så ville vi lukke dem en i kampen om 3. Pladsen. Det ser jeg ikke grund til at det skulle ske for vi har spillet godt mod de hold som ligger omkring os. Så vi skulle meget gerne tage alle 3 point med hjem fra Pittodrie Stadium. GAME ON

Aberdeen - Hearts
1 - 3

0-1 MÅL Mirsad Beslija (7)
1-1 MÅL Jamie Smith (28)
1-2 MÅL Rudi Skacel (47)
1-3 MÅL Roman Bednar (71)
Rødt kort: Ferne Snoyl (30)
Kampens spiller: Rudi Skacel (Hearts)

Det var en meget lige kamp indtil det 30. Min da Ferne Snoyl fik sidst andet gule kort og et tidligt bad og efter den udvisning var der kun et hold på banen. Nemlig Hearts. Vi kunne ikke udnytte den ekstra plads vi fik meget bedre ind vi gjorde. Vi spille meget bredt og fik Aberdeen spillerne til at løbe rundt efter bolden så noget nær en perfekt løsning på hvordan man spiller med en mand ekstra. Tror så også at det vi får scoret lige efter pausen har stor betydning for kampen da de er nød til at komme lidt frem hvis de ville have point det udnyttede vi rigtig godt. Kampen gav i øvrigt debut til Christoffer Karlsson som kom på banen i det 63 min og gjorde det fint.

Fredag d.6 Jan. Jeg kan med glæde fortælle at det er lykkes at hentet en ny angriber til klubben. Der er tale om det norske fyr tårn Øyvind Hoås. Da vi kommer frem til mange indlæg er jeg helt sikker på at han kan få headet en masse mål ind. For med sin højde er der gode muligheder for at det sker.

Lørdag d.7 Jan. Så er der igen pokal fodbold på programmet. Denne gang den store pokal turnering. Skal spille ude mod Patrick Thistle som til dagligt spiller i 2. Division som de føre. Alt andet lige skal vi vinde i dag i en kamp hvor Hoås får debut fra start. Så jeg forventer kun en sejre i dag. Håber at kan vinde denne pokal. Det ville være stort. GAME ON

Patrick Thistle - Hearts
0 - 4

0-1 MÅL Takis Fyssas (straffe) (5)
0-2 MÅL Bruno Aguiar (16)
0-3 MÅL Øyvind Hoås (21)
0-4 MÅL Marc Kalenga (Selvmål) (82)
Rødt kort: Sandy Hodde (4)
Kampens spiller: Christoffer Karlsson (Hearts)               

Ja kampen udviklede sig til en trænings kamp efter bare 4 minutter da de får en mand vist ud efter en nød bremse. Vi sad på den kamp fra start til slut. Så der er ikke så meget at sige om den kamp andet ind at Hoås fik debut og at han fik scoret.

Søndag d.8 Jan. Der har været lod trækning til 4. Runde i Tennent`s Scottish Cup og hold som vi skal møde er Clyde. Kampen skal spilles Lørdag d.4 Februar på Tynecastle Stadium. Er helt fint tilfreds med denne lodtrækning. Skal møde et hold som ligger nr3 i 1. Division så igen en kamp der skal vindes.

Tirsdag d.10 Jan. Hearts kan meddele at klubben har lånt Julien Brellier til Fiorentina for resten af sæson. Fiorentina betaler Hearts 10 mio nu og her og kan så købe Brellier for 2,75 mio hvis de ønsker det.   

Lørdag d.14 Jan. Så er det tid til at skal spille liga kamp igen. Vi får besøg af Motherwell som ligger nr8. Sidste gang vi mødte Motherwell tabte vi 3-1 ude. Det skal vi lige have lavet lidt om på. Men en svær kamp venter ikke mindst fordi vi har svært ved at spille mod hold som ligger i bunden. Dog skal vi vinde når vi spiller på Tynecastle. GAME ON

Hearts - Motherwell
4 - 0

1-0 MÅL Øyvind Hoås (2)
2-0 MÅL Steven Pressley (straffe) (4)
3-0 MÅL Roman Bednar (30)
4-0 MÅL Øyvind Hoås (58)
Kampens spiller: Øyvind Hoås (Hearts)

Vi får en fantastisk start på kampen og føre 2-0 efter kun 4 min. Den start kommer Motherwell sig aldrig over. Vi sider totalt på kampen og vi lader ikke Motherwell få mange chancer. De får dog et bare store til sidst men ikke noget Steve Banks ikke kun klare. Banks var kommet på banen i pausen for et træt Gordon som have slået sig i en duel så tager ingen chancer med Gordon. Hoås viser at han ved hvor målet står han får scoret to mål. Begge med hovedet. Ser rigtig godt ud med ham. Håber han forsætter den form han har vidst i hans to første kampe.

Søndag d.15. Jan. Hearts kan meddele at klubben har købt Bruno Aguiar med omgående virkning. Aguiar har være lån ud til Hearts indtil nu hvor han altså skifter fra FBK Kaunas for 2 mio kr. Aguiar som har spillet fast på den centrale midtbane ser jeg som et vigtig køb og et billigt et også. Så håber han kan forsætte den form han har spillet i de seneste par måneder.

Torsdag d.19 Jan. Hearts har igen været ude at bruge penge på en spiller. Denne gang har klubben lagt 1mio på bordet for det svenske midtbane talent Patrick Ståhl. Ståhl som er 19 år er udset til at kæmpe med Aguiar om den offensive plads på midtbanen men det første halv år skal han lige falde til. Forventer store ting fra Ståhl`s side.

Lørdag d.21 Jan. En svær ude bane kamp venter på Tulloch Caledonian Stadium. Det er nr5 Inverness CT som har hjemmebane der. Vi har fået en god start på det nye år med 3 sejre i 3 kampe med en målscore på 11-1. Dog er en af kampene en pokal kamp men alligevel en god start. Håber vi kan forsætte det her og det er der gode muligheder for hvis man kigger på den første kamp mod Inverness CT som vi vandt 4-1 hjemme. Det går vi efter igen. GAME ON

Inverness CT - Hearts
2 - 5

0-1 MÅL Tom Parratt (selvmål) (4)
1-1 MÅL Dennis Wyness (8)
1-2 MÅL Bruno Aguiar (36)
1-3 MÅL Hjalmar (56)
1-4 MÅL Roman Bednar (58)
2-4 MÅL Craig Dargo (73)
2-5 MÅL Steven Pressley (straffe) (84)
Kampens spiller: Roman Bednar (Hearts)

Vi spiller rigtig rigtig godt lige fortiden. Inverness presser godt efter de får udlignet og har et rigtig godt forsøg som Gordon redder fornemt og i stedet kommer vi foran efter klump spille foran mål. Så er jeg stærkt tilfreds med at vi formår at lykke kampen på ca 2 min da vi går fra 1-2 til 1-4 og det lukker selvsagt kampen. Det er vi blevet bedre til. For bare for to måneder siden havde vi ikke lukket sådan en kamp her og havde nok tabt den i værste fald så dejligt at vi er rykket forbi det.

Tirsdag d.24 Jan. Hearts kan meddele at West-Ham har købt højre wing Mirsad Beslija for 15 mio. Jeg har været meget tilfreds med det spil Beslija har spillet for mig i min tid her i Hearts men klubbens økonomi taget i betrækning var det et slag som var nødvendigt. En afløser meldes på vej til Hearts men mere kan jeg ikke sige lige nu.

Torsdag d.26 Jan. Den rutinerede forsvarsspiller Steven Pressley skifter fra Hearts til top holdet Celtic for 2,5 mio. Han har styret forsvaret for mig med hård og fast hånd men håber at Kenneth eller Diamond kan tager over i fælles skab. Valgte at sælge Pressley nu da han er blevet 32 år og jeg ville gerne tjene lidt på ham.
Senere samme dag skriver Hearts under med den franske angriber Vincent Pèricard som kommer på en fri transfer til sommer. Helt bestemt d.1 Juli 2006. En spændene angriber som passer godt ind på holdet.

Fredag d. 27 Jan. Hearts har fundet afløserne for Mirsad Beslija. Det er den tidligere Viborg spiller Christian Keller som skifter fra italienske Lazio for 17 mio. Det er en tung arv Keller skal løfte efter Beslija men det tror jeg bestemt også han kan. Han har det der skal til for at slå igennem her i Skotland.

Lørdag d.28 Jan. Hearts har skrevet kontrakt med danske Nikola Saric som kun er 15 år. Der er ingen tvivl om at det her er en fremtids investering jeg har lavet her. Saric skal spille på ungdomsholdet de første par år også håber jeg han er ved at være klar til at gå ind omkring førsteholdet. Saric kommer fra Herfølge. 
Senere samme dag skal vi spille mod Kilmarnock hjemme på Tynecastle. Kilmarnock ligger nr9 i ligaen så ingen tvivl om at vi skal vinde i dag. Tror jeg også vi gør. Vi spiller helt utroligt godt lige for tiden. Men det skal blive spændene at se om de seneste dages slag og køb af spiller vil få nogen betydning for kampen. Håber det ikke og tror det ikke. GAME ON

Hearts - Kilmarnock
0 - 0

0-0 Christian Keller brænder straffespark (18)
Kampens spiller: Dirk Schoofs (Kilmarnock)

Meget skuffende at vi må nøjes med 1 point i dag. Vi spillede  dem ud af bane især i første halvleg og brænder straffe. Så kan man vel ikke forventet at vinde. Kilmarnock kommer langt bedre med i anden halvleg og de er tæt på at tage alle 3 point med hjem, men det skete heldigvis ikke. Måske de par udskiftninger har haft lidt betydning alligevel.
Sidst på dagen kan Hearts meddele at det er lykkes at købe Konstantinos Samaras på fri transfer. Samaras kommer fra Anorthosis som ligger på Cypern. Samaras er også fra Cypern og skal efter alt sandsynlighed afløse Rudi Skacel som kun er på lån i Hearts. En meget spændene spiller som jeg ser frem til at få i truppen. Lige før midnat køber Wigan venster back talentet Lee Wallace for 9,5 mio.

Søndag d.30 Jan. Den tredje sidste dag hvor man kan købe spiller benytter Hearts til at købe to danske midtbane talenter. Mikkel Thygesen er hentet i FCM for 8,75 mio og Jakob Rasmussen er hentet i Fredericia for 1,8 mio. Thygesen regner jeg med kan gå ind og forstærke holdet med det samme mens Rasmussen nok lige skal bruge lidt tid inden han kan gå ind på holdet. Omkring 1 år ville jeg tro.

Tirsdag d.1 Feb. Ligaen offentliggøre Januar måneds kåringer.
Januar måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Rudi Skacel (Hearts)
Januar måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Zander Diamond (Hearts)
Januar måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Gordon Strachan (Celtic)

Samme dag kan klubben offentlig gøre et over skud for Januar måned som lyder på 1,27 mio. Dog har klubben et under skud på bundlinjen som lyder på 5,37 mio.

Til sidst et SS af stillingen i ligaen. Vi er kommet meget tæt på nr2 Rangers mens Celtic er sluppet væk i toppen.

Thore
Manager

« Svar #36: 19 Mar 2006, 14:30 »

Det er godt en ordenlig nordmand du har fået fat i.

Rigtig god blog  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Don AA
Manager

« Svar #37: 19 Mar 2006, 14:56 »

Det ser jo meget spændene ud! Gode spiller som du har købt ind især Øyvind Hoås som er god at have i boksen! 
Forsæt det gode arbejde og held og lykke med at hente Rangers  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 19 Mar 2006, 15:04 »

Godt at se at du anvender FreakUP Wink

Det ser sgu spændene ud....

Har du overvejet at hente nogle store/halvstore stjerner til klubben oder?

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #39: 19 Mar 2006, 15:17 »

Godt at se at du anvender FreakUP Wink

Det ser sgu spændene ud....

Har du overvejet at hente nogle store/halvstore stjerner til klubben oder?

Jo men der ikke lige så nemt lige pt at hentet store/halvstore stjerne til Hearts da økonomien ikke rigtig tillader det. Men jo det sidder da i baghovedet at det kunne være sjovt at få sådanne spiller til klubben. Håber at det kommer hvis jeg kommer med i endten CL eller UEFA Cuppen. Nu får vi se. Thumbs Up

Lige en tak til Thore får de fine ord. Smiley
Og tak til Don AA for det samme Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #40: 19 Mar 2006, 15:55 »

Det er nogle spændende indkøb, og så holder du den danske fane højt.  Djævel

Godt klaret, glæder mig til at se hvordan det udvikler sig.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #41: 19 Mar 2006, 17:18 »

Så er det tid til næste opdate fra Hearts

Lørdag d.4 Feb. Tennent`s Scottish Cup står på programmet. Clyde kommer på besøg. Clyde spiller til dagligt i division under Preimer League hvor de ligger nr3. Så et hold vi skal kunne slå. Har dog valgt at spare nogen af stam spillerne da de har spillet meget her på det sidste. Også ville jeg gerne se et par af de nye som er kommet til holdet spille en hel kamp. GAME ON

Hearts - Clyde
3 - 0

1-0 MÅL Øyvind Hoås (16)   
2-0 MÅL Mikkel Thygesen (76)
3-0 MÅL Mikkel Thygesen (79)   
Kampens spiller Mikkel Thygesen (Hearts) 

Uha en debut til Thygesen. Det er langt over forventningerne som man kunne have til ham. Han score efter to død bold situationer. Det ene efter et hjørnespark taget af en anden debutant nemlig Jakob Rasmussen. Rasmussen var kommet på banen efter en lille time af kampen. Så også en fin debut til ham. Ellers må man jo sige at vi sad godt på den kamp Clyde havde ikke meget at byde på så en fortjent sejre og videre til næste runde i pokalen.

Søndag d.5 Feb. Der er blevet fortaget lodtrækning til kvart-finalerne i Tennent`s Scottish Cup. Hearts skal møde vinderne af kampen mellem Aberdeen og Morton. Kampen skal spilles på enten Aberdeen`s hjemmebane eller Morton`s hjemmebane.

Søndag d.12 Feb. Top opgøre på Ibrox i Glasgow. Nr2 mod Nr3. Rangers mod Hearts. Det bliver ikke meget støre ind dette. Kun 1 point adskiller disse to hold i ligaen så der står meget på spil i dagens kamp. Vi har ikke tabt i 5 kampe i træk og sidst vi var på besøg på Ibrox tog vi hjem med alle 3 point efter en 0-2 sejre. Det må meget gerne ske igen. GAME ON

Rangers - Hearts
3 - 1

0-1 MÅL Øyvind Hoås (4)
1-1 MÅL Dado Prso (36)
2-1 MÅL Steven Smith (49)
3-1 MÅL Dado Prso (66)
Kampens spiller: Dado Prso (Rangers)

Vi fik ellers en ønske start men efter det sad Rangers godt nok totalt på kampen. Vi virkede trætte og uoplagte også kan man ikke forvente at vinde sådan en kamp eller nogen kampe for den sags skyld. Plus der var for mange der slet ikke spillede op til det de kan. Det var en kollektiv off day. Vi må bare op på hesten igen og kæmpe videre så vi kan sluttet som nr2.

Onsdag d.15 Feb. Kamp igen. Hjemme mod Falkrik. En fin kamp at komme i gang på efter Rangers kampen. Falkrik ligger næst sidst så der er en kamp der bare skal vindes. De sidste to kampe mod Falkrik er blevet vundet med en samlet mål score på 7-1. Så der er ikke så meget at sige. En sejre er det eneste der tæller i dag. GAME ON.

Hearts - Falkrik
2 - 0

1-0 MÅL Øyvind Hoås (47)
2-0 MÅL Roman Bednar (53)
Kampens spiller: Øyvind Hoås

Sådan så er vi i gang igen. En lidt nervøs start hvor det ikke rigtig ville køre for os. Så lige et par ændringer i pausen også kom det forløsende mål som gjorde at vi sad på resten af kampen og kunne sikkert køre den hjem til 3 dejlige point.
Samme dag blev det afgjort at vi skal møde Aberdeen i kvart-finalen i Tennent`s Scottish Cup. Aberdeen vandt over Morton 2-1 hjemme og gik der med videre. Så det bliver en meget spændene kvart-finale.

Lørdag d.18 Feb. Så er der kamp igen. Dejligt med så mange kampe lige efter hinanden. Nå men en vigtig kamp er i ventet i dag. Det er ude mod nr4 Dundee Utd som er 12 point efter Hearts. Med en sejre kan vi næsten afgøre at vi skal have bronze i denne sæson. Taber vi er har Dundee Utd stadig håb om at de kan hente os. GAME ON

Dundee Utd - Hearts
0 - 4

0-1 MÅL Roman Bednar (30sek)
0-2 MÅL Øyvind Hoås (16)
0-3 MÅL Roman Bednar (28)
0-4 MÅL Hjalmar (83)
Kampens spiller: Martin Petras (Hearts)

En meget sikker sejer. Nej målscoren lyver noget i dag. Begge hold havde 10 skyd på mål men heldigvis var vi skarpest i dag. En dejlig start på kampen hvor Bednar kan score efter 30sek. Og man må nok sige at kampen blev afgjort da samme Bednar score til 0-3 efter en lille halv time. Så tør godt sige at vi mindst får bronze i denne min første sæson. Tror bare ikke på vi smider så mange point væk til sidst. Det må vi bare ikke.

Lørdag d.25 Feb. Kvart-finale i Tennent`s Scottish Cup. Aberdeen mod Hearts. Hvis vi skal have en pokal med hjem i denne sæson skal det være her. Celtic og Rangers har sagt farvel til turneringen. Sidst vi mødte Aberdeen var også ude og vi vandt 1-3. Men regner med en svær kamp. Da Aberdeen ikke er noget dårligt hold og de er i finalen i CIS Cuppen. Den lille pokal turnering. GAME ON

Aberdeen - Hearts
2 - 2

1-0 MÅL Steve Lovell (1)
2-0 MÅL Gary Dempsey (53)
2-1 MÅL Roman Bednar (69)
2-2 MÅL Christoffer Karlsson (75)
Kampens spiller: Christophe Berra (Hearts)

Uha en kamp. En rigtig pokal kamp må jeg sige. Troede vi var færdige da de scorede til 2-0. Og 7 min. Senere fik vi tilmed et mål anullert for offside. Tynd. Men så tog fanden pludselig ved Bednar og han afdripler halvdelen af Aberdeen forsvart og scorede sikket også var der kamp om det igen. Vi fik fortjent udlignet med et kvarter igen. Der efter var der flere gode muligheder til begge hold. Dog faldt den største til Karlsson dybt inde i overtiden men han fik ikke rigtig ramt på den og den fløj ved siden af mål. Så der må en omkamp til at finde vinderen og hvem der skal i semi-finalen i Tennent`s Scottish Cup.

Søndag d.26 Feb. Der er blevet fortaget lodtrækning til semi-finalerne i Tennent`s Scottish Cup. De blev som følger: Ross County - Hearts/Aberdeen og Dundee Utd - Kilmarnock.

Onsdag d.1 Marts. Ligaen offentliggøre Februar måneds kåringer.
Februar måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Mikkel Thygesen (Hearts)   
Februar måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Christophe Berra (Hearts)
Februar måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Charlie Christie (Inverness CT)

Klubben kan offentlig gøre et underskud i Februar på 3,89 mio og et samlet underskud på 9,26 mio.Senere samme dag er det tid til at finde ud af hvem der skal i semi-finalen i Tennent`s Scottish Cup. Denne gang  har vi hjemmebane. Det skal gerne være det der gør at vi går videre i turneringen. Vinder skal møde Ross County. Det er for dårligt. Der er landskamp runde så mangler min stærke målmand Craig Gordon og mit midterforsvar plus Bednar. Ikke optimalt men vi skal vinde alligevel det skal ikke være nogen form for undskyldning. GAME ON

Hearts - Aberdeen
1 - 1
(2 - 3)

1-0 MÅL Øyvind Hoås (66)
1-1 MÅL Steve Lovell (79)
Kampen går i folænget spilletid hvor der ikke bliver scoret. Så vi må ty til straffespark.
Aberdeen skyder først:
Mendonca (brænder)
Michel Pospisil (brænder)
Stevie Crawford (brænder)

Takis Fyssas (score)
Steve Lovell (score)
Cheristian Keller (score)
Michael Hart (score)
Kevin McNaughton (brænder)
Darren Mackie (score)
Øyvind Hoås (brænder)
Kampens spiller: Øyvind Hoås (Hearts)

Ja så siger vi farvel til Tennent`s Scottish Cup i kvartfinalen. Og ligesom i CIS Cuppen hvor vi også røg ud i kvartfinalen. Og begge gange på straffespark. Men der skulle dagens kamp aldrig være nået til. Vi spillede langt bedre ind Aberdeen i dag og havde fortjent at vinde. Men da vi kommer på 1-0 er det ligesom om at vi bliver bange for at vinde også lukker vi unødvendigt Aberdeen ind i kampen. Men nu kan vi da koncentrer os om at prøve at blive nr2 i ligaen.

Til sidst et SS af ligaen. Lidt træls at alle hold ikke har spillet lige mange kampe men det skulle vi jo gerne ende med Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #42: 19 Mar 2006, 17:56 »

Sejest, 2. plads! For fedt!  Cool

Giver det ikke CL plads?  Rullende Øjne

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #43: 19 Mar 2006, 18:03 »

Sejest, 2. plads! For fedt! Cool

Giver det ikke CL plads? Rullende Øjne

Jo der giver mulighed for CL-kval. Det er værd at gå efter.

For CL er=penge=bedre økonomi=bedre spiller=pokaler og mesterskaber= glade fans Thumbs Up Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #44: 19 Mar 2006, 18:05 »

Jo der giver mulighed for CL-kval. Det er værd at gå efter.

For CL er=penge=bedre økonomi=bedre spiller=pokaler og mesterskaber= glade fans Thumbs Up Opstemt

Egentligt ikke. Se bare Real Madrid:

CL er=penge=bedre økonomi=bedre spiller=ingen pokaler og mesterskaber=knap så glade fans  Grin Grin Grin

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010