home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23418
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Disneypluscomb...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold  (Læst 58976 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #135: 03 Mar 2008, 20:53 »

Ærgeligt, håber dog stadig at du vil holde dig opdateret på FmFreaks, og at du kommer tilbage med en ny super blog!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #136: 03 Mar 2008, 21:01 »

Tak for en fed omgang underholdning majvang.
- Held og lykke med bogen, og så må du lige huske at skrive når man kan købe den. Det kunne da være spændende at læse den. Men bliv dog endelig hængende på FMFreaks. Blogskrivere/debattører som dig finder man sjældent.

Jeg vil selvfølgelig kigge forbi i ny og næ, det skal intet kunne holde mig fra. Kunne såmænd godt finde på, hvis crewet tillader det, at smide et par kapitler op inden udgivelsen, så i kan se hvad det er jeg har siddet og knoklet med.

Og selv tak Vondracek. Synes du har været en kanon debattør. Vi har både stået på samme side, og over for hinanden i flere omgange, men har hver gang bevaret den gensidige respekt, hvilket jeg synes har været herligt.


Det har været vidunderligt, min personlige favoritblog. Jeg foretrækker den dejligt detaljerede skrivestil, som du præsterer.
Samtidig har du bare en sans for det skrevne, som helhed, når det grafiske så også er lækkert, så er jeg solgt.
Glimrende valg af hold, dejligt med lidt spansk blod!

Jeg snakker for hele Fmfreaks.dk, når jeg siger vi gerne vil se dig igen Smiley

Jeg takker whitE_. Det bliver dog forresten nok til et sidste stort blog indlæg fra min side, da jeg faktisk har skrevet lidt på en guide om FM blogning, men det ligger et par uger ude i fremtiden. Og mon ikke FMFREAKS bliver nævnt i den obligatoriske "Tak til:" der efterhånden har bredt om sig i det litterære univers. I aner ikke hvor tit jeg har logget herind, fordi jeg er gået død i at kigge de 500-600 sider igennem, som mit råmateriale består af!
Så mange tak for hjælpen drenge.
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #137: 03 Mar 2008, 21:03 »

En skam det slutter her. Det her har uden tvivl været en af de mest interessante og gennemarbejdede blogs på sitet, og jeg håber meget, at vi får dig at se igen.

Held og lykke med det sidste arbejde med bogen samt salget - naturligvis. Det kan ikke udelukkes, at jeg selv vil holde udkig efter den.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #138: 03 Mar 2008, 21:13 »

FORZA MAJVANG WTG... trist at du stopper her men held og lykke med bogen.. Wink ... glæder mig til du igen kommer herind og skriver videre på denne blog crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

vondracek
Gæst
 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #139: 03 Mar 2008, 21:18 »

Jeg vil selvfølgelig kigge forbi i ny og næ, det skal intet kunne holde mig fra. Kunne såmænd godt finde på, hvis crewet tillader det, at smide et par kapitler op inden udgivelsen, så i kan se hvad det er jeg har siddet og knoklet med.

Og selv tak Vondracek. Synes du har været en kanon debattør. Vi har både stået på samme side, og over for hinanden i flere omgange, men har hver gang bevaret den gensidige respekt, hvilket jeg synes har været herligt.

Det ville være fantastisk hvis du kunne. Har selv, siden min akomst til Danmark, læst meget - og specielt krimier. Er der nogle steder man kan kigge engang imellem angående udgivelsen af din bog?
Logged

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #140: 03 Mar 2008, 21:27 »

Jeg har skrevet en dagbog omkring det at skrive bogen, og har ud fra den dagbog påbegyndt en blog for et par dage siden. Bloggen kommer til at beskrive mit arbejde omkring skriveprocessen, men den har ligget lidt stille i et par dage, og opdateringen af den kommer nok til at gå lidt trægt.

Min farfar har udgivet 3 bøger, og min far har en enkelt udgivelse bag sig, så håber lidt på det ligger i blodet, hehe.

Altid herligt at høre at andre også suger bøger til sig. Sig til hvis du gerne vil have nogle anbefalinger. Læser 3-5 romaner om måneden, så kender da en del krimier jeg varmt kan anbefale.

Linket til min blog/dagbog er her http://seanmlmnielsen.urbanblog.dk/

Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #141: 03 Mar 2008, 21:31 »

Du får da skrevet noget!

EDIT: Fantastisk  Grin

Vi sidder to voksne og tegner med 2 børn. Det er tidligt om morgenen, og vi har aftalt at vi tegner indtil der kommer nogle flere på stuen. Katrine lægger allerede efter 2 minutter farveblyanterne fra sig, og begynder at hive nogle klodser frem:
Jeg: “Jamen Katrine, vi aftalte jo vi skulle tegne en stor tegning sammen, indtil der kommer nogle flere!”
Katrine: “Sean, ved du hvad, jeg har altså bare ikke energien til at fortsætte med det”. (Katrine var 3 år gammel!)

« Seneste Redigering: 03 Mar 2008, 21:35 af whitE_ » Logged

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #142: 03 Mar 2008, 21:40 »

Ja, det var virkelig en gylden kommentar. Katrine (det er ikke hendes rigtige navn) er den mest egenrådige pige på 3 år jeg nogensinde har mødt.

Engang da hun ikke ville spise sin rugbrødsmad, sagde jeg til hende, at det skulle hun altså. Hendes svar var, uden betænkningstid: "Jamen hør lige her, jeg er jo ikke nogen fed rockstjerne!".

Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #143: 03 Mar 2008, 21:42 »

Utroligt, sådan noget kan virkelig gøre indtryk på mig Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #144: 03 Mar 2008, 21:43 »

Jeg har skrevet en dagbog omkring det at skrive bogen, og har ud fra den dagbog påbegyndt en blog for et par dage siden. Bloggen kommer til at beskrive mit arbejde omkring skriveprocessen, men den har ligget lidt stille i et par dage, og opdateringen af den kommer nok til at gå lidt trægt.

Min farfar har udgivet 3 bøger, og min far har en enkelt udgivelse bag sig, så håber lidt på det ligger i blodet, hehe.

Altid herligt at høre at andre også suger bøger til sig. Sig til hvis du gerne vil have nogle anbefalinger. Læser 3-5 romaner om måneden, så kender da en del krimier jeg varmt kan anbefale.

Linket til min blog/dagbog er her http://seanmlmnielsen.urbanblog.dk/

Hvor er det smukt. At kvitte arbejdet, job og bil for at skrive en bog - det viser virkelig din lidenskab til at skrive en bog.
Lad os håbe, at du bliver den nye Dan Turéll, så jeg kan fortælle min børn at jeg kommenterede din blog - Hehe.
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #145: 03 Mar 2008, 21:44 »

Hvor er det smukt. At kvitte arbejdet, job og bil for at skrive en bog - det viser virkelig din lidenskab til at skrive en bog.
Lad os håbe, at du bliver den nye Dan Turéll, så jeg kan fortælle min børn at jeg kommenterede din blog - Hehe.

Sad og tænkte det samme. Sikke en passion.
Logged

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #146: 03 Mar 2008, 21:48 »

Det har såmænd heller ikke været nogen dans på roser. Pt står jeg til at opgive min lækre lejlighed. Økonomien er simpelthen ikke til at beholde den. Jeg har sparet en del sammen de sidste par år, men pengene slipper hurtiger op end jeg regnede med! Men hey, det er den pris man må betale for at gribe chancen Smiley
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #147: 03 Mar 2008, 21:48 »

Det her har været den bedste blog. Ærgeligt den stopper.

Held og lykke med udgivelsen af bogen Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #148: 03 Mar 2008, 21:53 »

Tillykke med kontrakten, det er sgu da fedt. Bare ærgerligt, at går ud over denne fantastiske blog, men det andet er trods alt vigtigere og større  Thumbs Up

Da jeg er vild med krimier, og med bloggen her, er jeg helt sikker på, at din bog også bliver tilføjet min samling, når den udkommer.

Jeg har også altid godt kunnet tænke mig, at skrive en bog, kan faktisk slet ikke lade være med, hele tiden at tænke i plots og handlingsbrudstykke r, men har aldrig haft modet, til at kaste mig ud i så stort et projekt, dels fordi jeg ville være bange for at gå død halvvejs, og dels fordi jeg nok tvivler lidt for meget på, at mine skriftlige evner er til det. Så stor respekt herfra, for at du har kastet dig ud i det, og igen tillykke med kontrakten, og held og lykke med udgivelsen.
Logged

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #149: 03 Mar 2008, 22:01 »

Tillykke med kontrakten, det er sgu da fedt. Bare ærgerligt, at går ud over denne fantastiske blog, men det andet er trods alt vigtigere og større Thumbs Up

Da jeg er vild med krimier, og med bloggen her, er jeg helt sikker på, at din bog også bliver tilføjet min samling, når den udkommer.

Jeg har også altid godt kunnet tænke mig, at skrive en bog, kan faktisk slet ikke lade være med, hele tiden at tænke i plots og handlingsbrudstykke r, men har aldrig haft modet, til at kaste mig ud i så stort et projekt, dels fordi jeg ville være bange for at gå død halvvejs, og dels fordi jeg nok tvivler lidt for meget på, at mine skriftlige evner er til det. Så stor respekt herfra, for at du har kastet dig ud i det, og igen tillykke med kontrakten, og held og lykke med udgivelsen.

Jeg kan kun sige en ting til dig; sæt dig ned og begynd! For din egen skyld. Jeg kan anbefale en side der hedder boggnasker.dk, til at lægge det du skriver, ud på. Det er godt nok en side for unge, men de er fantastiske til at komme med konstruktiv kritik. Ellers kan jeg anbefale  http://www.nanowrimo.org/. Der skrives godt nok på engelsk hvis man skal deltage, men der er intet der hindrer dig i at skrive for dig selv på dansk, uden at deltage. Deres fora er simpelthen en inspirationskilde uden lige.
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010