home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23418
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Disneypluscomb...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold  (Læst 58977 gange)
Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #120: 01 Mar 2008, 22:24 »

Jeg har lige læst hele din blog igennem fra start til slut....inkl. den lange indledning. Min underkæbe ligger stadig og roder rundt nede på gulvet et sted. Helt fantatisk skrevet. Thumbs Up

Jeg håber at du fortsætter med det flotte arbejde... Peace
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #121: 01 Mar 2008, 22:30 »

Hvornår kommer næste update majvang? Wink .. crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #122: 01 Mar 2008, 23:05 »

Jeg får nok lavet et par stykker færdige i nat, som jeg kan smide op imorgen
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #123: 01 Mar 2008, 23:06 »

Nice.. glæder mig allerede Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #124: 02 Mar 2008, 11:06 »



Vi har her på RealOviedo.periódic o.es endnu engang haft fornøjelsen af at have haft Real Oviedos manager, Morten Nielsen, forbi til en snak. Denne gang om så forskellige ting som målsætninger, skader, konspirationsteorie r, nepotisme og transfers.

RealOviedo.periódic o.es:
-   Omkring halvvejs igennem sæsonen, der så det ikke voldsomt godt. I lå og roede rundt i bunden, og spillet hang ikke sammen. Men her 7 runder senere, efter 22 runder af ligaen, ser det ud til at have vendt. Hvad er årsagen?

Morten Nielsen:
-   Jeg tror det hænger sammen med, at spillerne endelig har lært hinanden at kende og dermed lettere ved at finde hinanden. Vi har en stor mængde nye unge spillere, der lige skulle spilles ind på holdet, og det tager altså tid. At vi nu ligger på en placering omkring midten, var ikke noget vi havde regnet med. Det er trods alt et meget ungt hold vi stiller med, de fleste er stadig teenagere, så derfor var, og er, det meningen med denne sæson, at de skal tilpasse sig livet her i Oviedo, falde til og udvikle sig.

RealOviedo.periódic o.es:
-   I har kun 8 point op til en slutspilsplads. Stiler i nu efter playoff om oprykning?

Morten Nielsen:
-   Nej, på ingen måde. Som jeg sagde lige før, så er det et meget ungt hold, der skal have tid til at udvikle sig. Vil faktisk gå så vidt at sige, at den største målsætning er, at alle taler flydende spansk inden sommerferien, for så tror jeg der vil ske ting og sager. Men ja, der er kun 8 point til playoff om oprykning, og det er da glædeligt at kunne se opad, men faktum er at der også er 8 point til nedrykningsplayoff, og i vores situation er det vigtigere at kigge nedad. Men med 16 kampe tilbage og 8 point ned, så sætter vi selvfølgelig alle sejl ind for at overleve i rækken, for det er bestemt en mulighed der er til stede.

RealOviedo.periódic o.es:
-   Godt at høre i kæmper for det. Tilbage i november måned havde i en ekspertgruppe ude på anlægget, kan du fortælle mere om det?

Morten Nielsen:
-   Jeg tror det meste har været sagt om den sag. Men for at gentage hvad jeg sagde til Oviedo el Mundo for et par uger siden, så var vi simpelthen nødt til at reagere på de mange skader vi efterhånden oplevede. Det ødelagde vores spil, så vi var nødt til at hente nogle eksperter ned for at kigge på vores plæner. Siden de var her, har vi faktisk kun haft et enkelt hændeligt uheld, så man må sige at de gjorde deres arbejde ordentligt.


RealOviedo.periódic o.es:
-   Kan du sige noget om hvad de fandt ud af og hvad der blev gjort?

Morten Nielsen:
-   Nej, desværre ikke. Faktisk ved jeg nok ikke så meget mere om det end dig. Der blev brugt nogle penge og gjort en indsats, det er hvad jeg ved. Jeg kan egentlig kun forholde mig til at jeg siden da har haft 21 ud af 22 registrerede spillere til rådighed, så jeg kan ikke andet end være tilfreds.

RealOviedo.periódic o.es:
-   Til noget helt andet. I har fokuseret meget på økonomien denne sæson, og hvad jeg ved af, så ser den ud til at være i bedring. Noget vi her på redaktionen har lagt mærke til, er de mange finske spillere, den megen spilletid de alle får, og det faktum, at det meste af truppen render rundt med Nokia telefoner. Kan du udtale dig om de rygter der går på, at Nokia koncernen er ved at overtage Real Oviedo, som en del af et markedsfremstød?

Morten Nielsen:
-   Det er nok ikke ligefrem noget vores fans skal regne med. Selvfølgelig ville det være rart med en rig koncern i ryggen, men jeg har nu stor tillid til de folk der sidder med klubbens aktier i dag. Jeg tror de har den passion for klubben der skal til for at nå langt. Det med Nokia telefoner og finske spillere er tilfældigheder, ganske enkelt. Grunden til de mange finske spillere er jo sådan set det gode scout arbejde fra Claus’s side.

RealOviedo.periódic o.es:
-   Så du siger det er en konspirationsteori?

Morten Nielsen:
-   Tja, du kan kalde det hvad du vil. Men det er vel ikke meget anderledes, end hvis du får det ud af det, at Indien overvejer at købe Real Oviedo, fordi ingen af spillerne har læderjakker på i dagligdagen, og dermed indirekte priser den hellige ko. I min ordbog hedder det en and, men jeg skal ikke bestemme hvad du skriver.

RealOviedo.periódic o.es:
-   Tilbage til Claus Udengård, som du selv nævnte før. Hvad har du at sige til de kritikere der synes det lugter langt væk at ansætte sin egen fætter? Mange taler om nepotisme!

Morten Nielsen:
-   Du er faktisk den første der nævner det for mig, så det tillader jeg mig at tvivle på. Claus er en fantastisk fyr, og har en stor karriere bag sig, med ungdomslandskampe og danske mesterskaber og pokaltitler. I kraft af det har han den rutine og knowhow, der gør at han er god til at spotte talenter. Desuden ser vi i fodboldhistorien masser eksempler på, at talentet ligger til familien. I West Ham havde Frank Lampard sin onkel og far som manager og træner, og Brian Laudrup havde sin onkel, Ebbe Skodahl som træner i Brøndby. Når talentet er der, skal man sætte sig ud over familieforhold.

RealOviedo.periódic o.es:
-   En sidste spændende ting. Transfervinduet er åbent. Med klubbens forbedrede økonomi og muligheden for en placering blandt de fire bedste, så kan vi vel forvente at se nogle indkøb og en forstærkning af holdet?

Morten Nielsen:
-   Jeg tror vist jeg tidligere har gjort klart, at vi satser langsigtet på vores eksisterende talentmasse, så yderligere kommentarer har jeg ikke til det.

RealOviedo.periódic o.es:
- Tak for besøget, vi krydser fingre for en god forårssæson.

Morten Nielsen:
-   Tusind tak

Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #125: 02 Mar 2008, 12:07 »

Dejligt med et par opdateringer. Specielt den næstnyeste med drømmen (som i øvrigt var en rigtig god idé, og mesterligt beskrevet) var blandt dine bedste, og jeg synes, det er elegant, som du binder synsvinklerne sammen ved at afsløre, at du har det her interview, du skal til, som vi så får gengivet i sin færdige form efterfølgende.

Det er uden tvivl dine førstepersonsopdate ringer, som er mest fængslende, men variation er sjældent en dårlig ting, og det er fint med nogle afbræk.
Logged

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #126: 02 Mar 2008, 16:04 »

Jeg håber at du fortsætter med det flotte arbejde... Peace

Jeg fortsætter så længe jeg har tiden til det. Disse updates bliver skrevet mens jeg sidder og redigerer min første bog, en krimi, og når den regigering er slut, så ser bloggen her nok sit endeligt. Men fortsætter da indtil da.
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #127: 02 Mar 2008, 17:23 »



Stillingen Segunda div. B4 (22)
8. Jaen
9. Melilla
10. Linares
11. Lorca
12. Real Oviedo

Indsatsen i [b]Segunda Division B4 og andre turneringer:[/b]
Bestyrelsen fastholder målsætningen om at etablere sig i Spaniens næstbedste række, Liga BBVA, inden for 5 år.
Forventningen til denne sæson er stadig at vi kæmper en brav kamp mod nedrykning, men det er glædeligt at se at vi har distanceret os fra de andre bundhold.
Vi er skuffede over den tidlige exit i Copa del Rey.

Økonomi:
Bestyrelsen er tilfreds med at du holder lønbudgettet.
Den generelle økonomiske situation i Real Oviedo er god som aldrig før, og vi ser frem til at du fortsætter det gode arbejde. 

Topscorerlisten
1. Manolin - 11
2. D. Cortes - 10
 3. B. Stancu - 10
4. L. Heras – 9
 

Kampresultater:
Bestyrelsen er overmåde tilfreds medReal Oviedos seneste resultater. De unge talenter viser lovende takter.

Indkøbspolitik:
Sommerens salg af etablerede spillere er ved at være glemt. Folk som Stancu, Doudin, Lomski og Dalla Valle, fylder endelig de tomme huller godt ud, hvilket man også kan se på det stigende trøjesalg.
Desuden var det glædeligt at se, at der ikke blev spenderet en eneste euro, i januar transfer vinduet.

Spillertruppen:
Umiddelbart har vi intet at bemærke omkring truppen, udover at det fra supporternes side lyder, at man er utroligt glade for Bogdan Stancus seneste præstationer.

Generel information:
Vi er kede af at vi måtte afslå din forespørgsel om en udbyggelse af ungdomsafdelingens anlæg, men vi føler ikke der er økonomisk råderum til sådan en investering.






Jeg var rasende da jeg gik hjem fra bestyrelsesmødet. Det var nu ikke fordi bestyrelsens holdninger til holdets og mine præstationer går mig på, for de er såmænd fair nok. Vi får både den ros og kritik vi fortjener.
Men bestyrelsens afsluttende bemærkning om, at de synes det ville være en god ide at lade Carlos Benito fra RealOviedo.periódic o.es følge holdet helt tæt på i en uge, fik mig simpelthen helt op i det røde felt. Hvordan fanden kan man lade så uintelligent mand komme så tæt på truppen?
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog.
« Svar #128: 03 Mar 2008, 20:46 »

Ja, så stopper bloggen altså.

Det har været en sjov oplevelse for mig, da blogning for mig var et nyt og ubeskrevet blad.
For mig her det været utrolig lærerigt, at prøve dette univers af. Kombinationen af ubegrænset frihed til at skrive det man vil, men alligevel begrænset af præstationerne i ens spil, er en unik skrivestil, som man vist ikke finder mange andre steder. At man så samtidig skulle rode med opsætning, grafik og design, gjorde kun udfordringen større.

Mit Real Oviedo spil er nået frem til slutningen af 2014, og har budt på mange gyldne øjeblikke. Både succeser og fiaskoer. Kasser på samlebånd, og sviende nederlag. Glorværdige sejre og ydmygende præstationer. Der havde været masser at skrive om, hvilket jeg også havde tænkt mig.
At jeg så alligevel er nået til det punkt, hvor bloggen ser sit endeligt, er faktisk en personlig succes.

Jeg har skrevet på en krimi det sidste halve år. Den bog har været mit hjertebarn det sidste lange stykke tid. Derfor er det også glædeligt for mig, at jeg i dag har skrevet kontrakt med et mindre forlag om udgivelse. Men det betyder også, at jeg nu har en deadline hængende over hovedet. Jeg føler simpelthen ikke det ville være fair over for BoD, forlaget der har givet mig denne kæmpe chance, at jeg ikke bruger al min tid på at redigere "Invasion: Black Nation" færdig.

Tak for at i gad kigge forbi, og tak for alle de dejlige moral-boostende kommentarer.

Ps. Jeg udelukker ikke et comeback på scenen når jeg er færdig med redigering om et par måneder, men det bliver nok i begrænset omfang så, da en opfølger også lige skal skrives.

Held og lykke fremover alle i vidunderlige FMFREAKS Smiley
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

Djævlen
Gæst
 
Sv: Et stk. elevatorhold
« Svar #129: 03 Mar 2008, 20:47 »

Nice :-) Held og lykke med bogen - med dine egenskaber i denne blog, kunne det sagtens ske, at man skulle holde øje med den. :-)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold
« Svar #130: 03 Mar 2008, 20:49 »

Tak for en god blog.. Håber vi får dig at se på blogscenen igen.. det var været en fornøjelse at læse med..
Logged

- Veni, vidi, vici -

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #131: 03 Mar 2008, 20:51 »

Jamen så hold øje Wink

Skriver under Sean MLM Nielsen, og selvom der endnu ikke er nogen dato på, så ser efterårsferien ud til at være et godt bud.

Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

Djævlen
Gæst
 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #132: 03 Mar 2008, 20:51 »

Jamen så hold øje Wink

Skriver under Sean MLM Nielsen, og selvom der endnu ikke er nogen dato på, så ser efterårsferien ud til at være et godt bud.



Jeg skal holde øje med den Wink
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #133: 03 Mar 2008, 20:52 »

Tak for en fed omgang underholdning majvang.
- Held og lykke med bogen, og så må du lige huske at skrive når man kan købe den. Det kunne da være spændende at læse den. Men bliv dog endelig hængende på FMFreaks. Blogskrivere/debattører som dig finder man sjældent.
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #134: 03 Mar 2008, 20:52 »

Det har været vidunderligt, min personlige favoritblog. Jeg foretrækker den dejligt detaljerede skrivestil, som du præsterer.
Samtidig har du bare en sans for det skrevne, som helhed, når det grafiske så også er lækkert, så er jeg solgt.
Glimrende valg af hold, dejligt med lidt spansk blod!

Jeg snakker for hele Fmfreaks.dk, når jeg siger vi gerne vil se dig igen Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010