home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1317 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 175154 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: X-Factor
« Svar #240: 15 Feb 2008, 22:32 »

Det kan også være at det var et taktisk træk at begynde at græde. Remee havde kritiseret dem ret meget, og alt pegede på at de skulle ud af showeet - jeg var selv overbevist. Ham i midten begynder så at græde og Remee får ondt af dem og smider kritikken hen på Frederik i stedet for. De vidste at Remee havde et blødt punkt og udnyttede det! Fandeme snedigt gjort !

Men hvis det så er sandt, så respekt for at de var mere snedige end Frederik..

...Dog vil jeg mene at det ikke hænger sådan sammen. Remie vidste jo nærmest de var følsomme og specielt hos dem, ville tårene bane sig vejen frem... Sådan noget tror jeg faktisk godt han var klar over.. Hvis det derimod var Frederik som begyndte at græde, ville det have kommet bag på ham!

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #241: 15 Feb 2008, 22:33 »

Wooow  Opstemt Kan du osse klappe i stavelser ?

Tja. Det er sgu lidt svært at tage din argumentation seriøst når du kalder folk for idiot og klaphat. Klap Klap for at bringe argumenterne ned på børnehaveniveau. Der kan jeg osse godt være med hvis jeg gider Smiley
Du har helt ret, og har også rettet mit indlæg af frygt for at komme ned på dit  overfladiske niveau Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 22:38 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #242: 15 Feb 2008, 22:33 »

Men hvis det så er sandt, så respekt for at de var mere snedige end Frederik..

...Dog vil jeg mene at det ikke hænger sådan sammen. Remie vidste jo nærmest de var følsomme og specielt hos dem, ville tårene bane sig vejen frem... Sådan noget tror jeg faktisk godt han var klar over.. Hvis det derimod var Frederik som begyndte at græde, ville det have kommet bag på ham!

Det var egentlig for sjov Smiley lissom for at løsne den lidt dårlige stemning.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #243: 15 Feb 2008, 22:33 »

Tja.. Nogle siger det med han fik afvide, hvem han skulle stemme på. Det tvivler jeg virkelig stærkt på, at han gjorde. De ønsker at finde den bedste, for næste gang de skal lave et show skal deltagerne tænke ''Gad jeg kunne blive lige så stor som'' og ikke ''Ej, jeg melder mig sgu ikke.. han blev jo til grin med den pladskontrakt'' osv.. Men Thomas havde jo også være flabet og roser sine egne til skyerne og sviner de andre til, det kan man jo tydeligt se. Enden holder han med sine egne, bare for ligesom at have æren for det, eller også kan han kun lide musik fra ældre personen, Lina til gruppe og Remie til yngre.. og nej, det tvivler jeg sådan set også på det er sådan Smiley

Som sagt der er gået taktik i X-Factor.

S
Gæst

« Svar #244: 15 Feb 2008, 22:34 »

Du har helt ret, og har også rettet mit indlæg af frygt for at komme ned på dit niveau overfladiske niveau Thumbs Up

Nah. Tror sgu du skal opad der Smiley
Synes nu stadig jeg mangler argumenterne fra dig. Men anyways. Mit liv går skam videre Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #245: 15 Feb 2008, 22:37 »

Verdenshalløj, du snakker om han græder for at få de negative følelser ud. Han brød sammen af gråd da de gik videre, helt ufortjent, fra udnævnelsen efter auditions..

Jeg har på intet tidspunkt sagt det ikke var sundt at græde og at jeg var en tough guy.. Synes bare dét der er for meget.. Personligt mener jeg det er et forsøg på medlidenhed, men et er jo i sidste ende musikken der gælder, og der er de jo bare ikke gode nok.

At Rosso ikke skal blande sig når du kalder mig idiot, giver vel heller ikke dig ret til at kalde mig idiot og blande dig når jeg kalder en for tudeprins.

Verdenskrig tak Wink... Og du har vidst ikke set showet for manden brød sammen pga den kritik hans team fik... Hans hold var efter en god indsats, og efter en lang vej tæt på at ryge ud... Så det var grunden...
Tror næppe de tænker på medliderlighed i den sammenhæng Cool
Det sidste= Det kan du selvfølgelig have ret i... Men jeg snakker om dig herinde... Går ud fra at du selv kan snakke for din sag uden andre behøver at hjælpe dig Wink
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 22:39 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #246: 15 Feb 2008, 22:39 »

Tak - hvis der skal være mere personligt mellem jer, så tag det over PBs! Smiley

Tilbage til Topic!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #247: 15 Feb 2008, 22:39 »

Som sagt der er gået taktik i X-Factor.

Ja, præcis.. Men ikke den slags taktik du nævnte (Eller var det en anden?)  Rullende Øjne

Det er ikke sådan at nogle ledere sidder og siger hvem de skal stemme ud, men det er nok mere iblandt dommerne selv.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Rossonero
Gæst

« Svar #248: 15 Feb 2008, 22:40 »

Hvad er det lige for en sag han skal snakke om? Der er for fanden ikke nogen sag! Han synes det er tøset at græde - du synes at det er helt okay. Kan vi ikke lade det ligge med det?

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #249: 15 Feb 2008, 22:40 »

Ja, præcis.. Men ikke den slags taktik du nævnte (Eller var det en anden?)  Rullende Øjne

Det er ikke sådan at nogle ledere sidder og siger hvem de skal stemme ud, men det er nok mere iblandt dommerne selv.

Tror det var en anden:)
Jeg mener det samme som dig Thumbs Up

Hallas
Gæst

« Svar #250: 15 Feb 2008, 22:42 »

X-faktor er slut, men 15 brugere læser stadig emnet. Grunden er jo åbenlys Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #251: 15 Feb 2008, 22:43 »

Nah. Tror sgu du skal opad der Smiley
Synes nu stadig jeg mangler argumenterne fra dig. Men anyways. Mit liv går skam videre Smiley

Er da glad for at dit liv går videre... Ønsker dig skam heller ikke død  Wink

Jeg kan ikke kommer op på dit niveau når det niveau er lavere en mit   Huh Hvordan skulle de foregå

I mit indlæg har jeg stort set ikke lavet andet en at argumentere, men kender godt det lille trick du laver... Det har jeg også brugt nogle gange når jeg ikke vidste hvad jeg ellers skulle svare Thumbs Up

Cool

njandersen
Gæst

« Svar #252: 15 Feb 2008, 22:43 »

Er egentlig ikke interesseret i at diskutere mere om hvorvidt det er tøset eller ikke tøser, så jo lad os holde her og sige tak for kampen og følge JS' gode råd.

Men enige bliver vi nok aldrig Smiley

GudenEricsson
Gæst

« Svar #253: 15 Feb 2008, 22:44 »

Og 4 gæster Opstemt

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #254: 15 Feb 2008, 22:44 »

At vi kan lide at se det?  Rullende Øjne

R.I.P.

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010