home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 174983 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: X-Factor
« Svar #225: 15 Feb 2008, 22:15 »

Du, verdenskrig, har da været helt ulidelig at høre på! Visse folk synes fx, at Basim skulle ryge, og det syntes du er helt og aldeles forkert - se dét, viser bare din lille viden om, at vi har forskellig smag. Nøjagtig som Njandersen synes det er tøset at græde, synes du det modsatte. Du kan da ikke forlange, at alle er enige med dig. Du har din mening - mens én anden meget vel kan have en anderledes mening.

Så pak du selv din teenage stil væk, og indse, at alle ikke kan være enige.

Folk kan have deres musik smag for sig selv.. Fair nok med mig... At jeg så ikke kunne forstå det er en anden sag, men det undrede mig bare... Musik er en dødelig ting.. vi har hver vores smag, og ja det har du da helt ret i...

Men omkring gråd er der intet rigtigt eller forkert... Når jeg siger at man er en overfladisk idiot fordi man kalder andre tudeprinsesse mener jeg det... Det er simpelthen noget af det mest lave at drille andre fordi de viser følelser... samtidig med det er det videnskabligt bevist at det er sundt at græde... Så den tager jeg ikke tilbage... det første har du tilgængæld ret i...

Og nu hvor vi snakker om dårlig teenage stil burde du måske se på dig selv, og bare blande dig uden om... At jeg syntes at HAN er en overfladisk idiot har da så vidt jeg kan se intet med dig at gøre Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 22:17 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #226: 15 Feb 2008, 22:15 »

Remee tog da klart røven på Blachmann og Frederik idag. Det han gjorde idag var rent taktik. Frederik en af de bedste i X Factor ryger ud så der er mindre konkurrence til hans. Samtidigt mister Blachmann én af hans tre deltagere. Nu har han også 2 ligesom Line/Lina eller hvad fuck hun nu hedder.
Frederik sparkede da røv på Raiden 160000 gange i den sidste sang.

Interessant vinkel.
Det havde jeg ikke lige tænkt på.
Igen, det er fucked up den måde det køre på.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #227: 15 Feb 2008, 22:16 »

synes det er latterligt at det foregår på den måde at de kæmper for deres egne, men der også en af de ting der gør at det er klasse underholdning.
hvis blacmann ikke havde været der havde jeg ikke set showet.

Metsu1
Manager

« Svar #228: 15 Feb 2008, 22:16 »

Frederik sparkede da røv på Raiden 160000 gange i den sidste sang.

Det gjorde han lige præcis, men Infernal tøsen havde allerede mistet et band og derfor fik Remee at vide i sin lille øresnegl, at han ikke måtte sende Raiden ud.

Det er simpelthen umuligt at synes Raiden er bedre end Frederik og jeg respekterer ikke andres meninger om det punkt  Grin

Spøg til side, snak nu ordenlig drenge og lad nu folk har deres holdninger, vi har jo heldigvis "stadig" ytringsfrihed i vores lille land  Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #229: 15 Feb 2008, 22:16 »

Ja det er nærmest Robinson Ekspeditionen bare med sangerne istedet for øboere.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #230: 15 Feb 2008, 22:17 »

Eller osse er du ligeså meget en tøs som tudefjæset..
Man hører ikke hjemme i en konkurrence hvis man begynder at tude allerede før man hænger på vippen. Og slet ikke når man ikke kan tåle at få det mindste kritik uden at tude.. Det er da nedern at se på..
BTW er de pisse elendige.

Vil nu sige de var rimelig meget på vippen.
De var blandt de 2 der skulle ud, og Remee snakkede som om han ville sende dem ud.
Selv et par herinde, jublede fordi de troede han var på vej til at sende dem ud.

Sååå på vippen må man sige de var.

Tomdoe
Lilleputspiller
*

« Svar #231: 15 Feb 2008, 22:20 »

Vil nu mene at det var helt i orden at det var Frederik der blev sparket ud i dag. Ikke fordi de andre sang godt, fordi det gjorde de godt nok ikke eller det var i hvert fald en for stor sang til dem.

Frederik har bare ikke det samme udviklingspotential e, fordi han skal have de der reagaerytmer på på hver sang og det bliver trættende at høre på i længden. Desuden har han også store problemer når han prøvet at lave forceringer, fordi så virker det som han bare står og skriger.

verdenskrig
Manager

« Svar #232: 15 Feb 2008, 22:21 »

Eller osse er du ligeså meget en tøs som tudefjæset..
Man hører ikke hjemme i en konkurrence hvis man begynder at tude allerede før man hænger på vippen. Og slet ikke når man ikke kan tåle at få det mindste kritik uden at tude.. Det er da nedern at se på..
BTW er de pisse elendige.

Nej vil også gerne lige sige noget mere her... Siden hvornår har det at græde hørt tøser til... Græde er for alle menensker... Pige, som drenge...

Hvorfor kan man ikke græde i en konkurrence... Hvis man virkelig føler sig så meget under pres efter at have leveret en fantastisk præstation, og så stadig hænger på vippen er det da godt for at få bugt med følelserne ved hjælp af gråd..,.
Det er måske nemt at sige for dig, men som flippern siger har drengen ikke haft en hel nem opvækst... Du ved da ved gud ikke hva de har været igennem, og hvordan deres følelsesregister hænger sammen... Bare fordi du( måske for jeg tror bare ikke du tør græde da det ikke virker særlig sejt) er kold som is indenvendigt kan alle mennesker da ikke være det...
Jeg har altid haft meget respekt for folk som bare tør græde... Det viser at man har karakter, og man ikke tænker over hva andre tænkr om en... Man tør kort og godt være sig selv...

Til din afslutende kommentar kan jeg igen kun sige: De er der, du er her... Og tror ikke de havde været der hvis de havde været elendige når man tænker på hvor mange der deltog fra starten vel Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 22:32 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ornbollado
Juniorspiller
**

« Svar #233: 15 Feb 2008, 22:21 »

Remee havde også ret i noget af det han sagde til sidst, at Frederik skal skrive sine egne tekster og finde sig selv.
Men tilgengæld mener jeg at han er den bedste af alle de deltagere, han passer 100 gange bedre på en cd end de andre, han er så naturlig. Han kunne minde om en Jack Johnson, hvis i kender ham.

U.C. Sampdoria <3
F.C. København <3

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #234: 15 Feb 2008, 22:22 »

Vi kan vel alle sammen bliver enige om, det er fair nok vi har hver vores smag..

Men synes sgu heller ikke, der er noget forkert i at græde. Læste i en artikel at de tre knægte ikke har haft den nemmeste barndom, hvilket gør dem endnu mere følsomme. Der er sgu aldrig noget forkert i at komme ud med sine følelser og græde, synes det viser at de virkelig ønsker og brænder for det her - dermed ikke sagt Frederik ikke brænder for det, men igen, ligesom vi alle sammen har forskellige meninger, så har folk forskellige personligheder og måder at tackle tingene på.

Men synes sgu det er rigtigt hvad der blev sagt, at Frederik skal lave sit eget og ikke bør være i det show..

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

njandersen
Gæst

« Svar #235: 15 Feb 2008, 22:23 »

Verdenshalløj, du snakker om han græder for at få de negative følelser ud. Han brød sammen af gråd da de gik videre, helt ufortjent, fra udnævnelsen efter auditions..

Jeg har på intet tidspunkt sagt det ikke var sundt at græde og at jeg var en tough guy.. Synes bare dét der er for meget.. Personligt mener jeg det er et forsøg på medlidenhed, men et er jo i sidste ende musikken der gælder, og der er de jo bare ikke gode nok.

At Rosso ikke skal blande sig når du kalder mig idiot, giver vel heller ikke dig ret til at kalde mig idiot og blande dig når jeg kalder en for tudeprins.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 22:26 af Njandersen » Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #236: 15 Feb 2008, 22:24 »

Remee nåede også og sige at boybands var på vej ud, og at de bestemt IKKE hjalp på boybands ry.
Og alligevel sender han dem videre. Der er gået taktik i X-Factor.
Mistede nok alt respekt for Remee idag....

ManUtd83
Manager

« Svar #237: 15 Feb 2008, 22:25 »

Det kan også være at det var et taktisk træk at begynde at græde. Remee havde kritiseret dem ret meget, og alt pegede på at de skulle ud af showeet - jeg var selv overbevist. Ham i midten begynder så at græde og Remee får ondt af dem og smider kritikken hen på Frederik i stedet for. De vidste at Remee havde et blødt punkt og udnyttede det! Fandeme snedigt gjort !

S
Gæst

« Svar #238: 15 Feb 2008, 22:26 »

K-l-a-p-h-a-t... Hvis du vil høre mere argumentation kan du se i mine indlæg på forrige side...

Wooow  Opstemt Kan du osse klappe i stavelser ?

Tja. Det er sgu lidt svært at tage din argumentation seriøst når du kalder folk for idiot og klaphat. Klap Klap for at bringe argumenterne ned på børnehaveniveau. Der kan jeg osse godt være med hvis jeg gider Smiley

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #239: 15 Feb 2008, 22:29 »

Remee nåede også og sige at boybands var på vej ud, og at de bestemt IKKE hjalp på boybands ry.
Og alligevel sender han dem videre. Der er gået taktik i X-Factor.
Mistede nok alt respekt for Remee idag....

Tja.. Nogle siger det med han fik afvide, hvem han skulle stemme på. Det tvivler jeg virkelig stærkt på, at han gjorde. De ønsker at finde den bedste, for næste gang de skal lave et show skal deltagerne tænke ''Gad jeg kunne blive lige så stor som'' og ikke ''Ej, jeg melder mig sgu ikke.. han blev jo til grin med den pladskontrakt'' osv.. Men Thomas havde jo også være flabet og roser sine egne til skyerne og sviner de andre til, det kan man jo tydeligt se. Enden holder han med sine egne, bare for ligesom at have æren for det, eller også kan han kun lide musik fra ældre personen, Lina til gruppe og Remie til yngre.. og nej, det tvivler jeg sådan set også på det er sådan Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010