home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 1071 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128359 gange)
alek9000
Manager

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #600: 01 Okt 2008, 19:35 »

Men ville det være realistisk ? næh så nej ikke en god ide Smiley
Hvorfor ville det ikke være realistisk?  Huh

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #601: 01 Okt 2008, 22:55 »

Jeg håber at man gør lidt mere ud af ungdomsarbejdet i FM09. Det kunne også være mere realistisk, hvis man kunne starte som ungdomstræner i en klub (for hvilken person starter som førsteholdstræner i en klub idag uden erfaring?), hvor man så kunne koncentre sig om at udvikle talenter til førsteholdet, deltage i diverse ungdomsturneringer og måske udvikle fremtidens landsholdsspiler. Derfra kunne man så oparbejde erfaring og et omdømme til fremtidige opgaver, og måske blive ansat til seniorarbejde.

Det synes jeg kunne være rigtigt fedt. Men hvad synes I?

Rooland
Manager

« Svar #602: 02 Okt 2008, 14:49 »

Jeg håber at man gør lidt mere ud af ungdomsarbejdet i FM09. Det kunne også være mere realistisk, hvis man kunne starte som ungdomstræner i en klub (for hvilken person starter som førsteholdstræner i en klub idag uden erfaring?), hvor man så kunne koncentre sig om at udvikle talenter til førsteholdet, deltage i diverse ungdomsturneringer og måske udvikle fremtidens landsholdsspiler. Derfra kunne man så oparbejde erfaring og et omdømme til fremtidige opgaver, og måske blive ansat til seniorarbejde.

Det synes jeg kunne være rigtigt fedt. Men hvad synes I?

Det kan man faktisk allerede Wink Men så er man tvunget til at styre førsteholdet også.

Jeg håber at "Current Ability" kommer til at havde mindre indflydelse på spillernes kvalitet. Jeg har fx. lige købt en Mexicansk forsvarer til Manchester United, der har bedre stats end Wes Brown, men fordi Browns CA er højere siger min ass. manager at han kun  er den 7. bedste forsvarer i klubben.

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #603: 03 Okt 2008, 19:38 »

Det kan man faktisk allerede Wink Men så er man tvunget til at styre førsteholdet også.

Jeg håber at "Current Ability" kommer til at havde mindre indflydelse på spillernes kvalitet. Jeg har fx. lige købt en Mexicansk forsvarer til Manchester United, der har bedre stats end Wes Brown, men fordi Browns CA er højere siger min ass. manager at han kun  er den 7. bedste forsvarer i klubben.

Jeg ved godt at man den vej kan stå for at bestemme holdudtagelse og næsten styrer ungdomsholdet. Men som du skriver er man tvunget til at styre førsteholdet og det er det jeg gerne ville have væk.

alek9000
Manager

« Svar #604: 12 Okt 2008, 22:15 »

Det ville være godt, hvis regen angribere kunne sparke straffespark. Oplever alt for tit i spil hvor jeg er kommet langt, at ingen af mine spillere kan sparke straffespark.

andersvilster
Gæst

« Svar #605: 14 Okt 2008, 22:46 »

Selvom jeg ved det sandsynligvis aldrig sker, kunne det være fedt hvis de (SI) tog alle skins/kits/Facepacks osv. herinde fra og fmglive Peace

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #606: 14 Okt 2008, 22:47 »

hehe kræver de har de officielle licenser .. Ellers er det brud på rettighederne klubberne har .. Hehe kunne lige forestille mig det sagsanlæg der ville blive sendt afsted Opstemt

andersvilster
Gæst

« Svar #607: 14 Okt 2008, 22:51 »

hehe kræver de har de officielle licenser .. Ellers er det brud på rettighederne klubberne har .. Hehe kunne lige forestille mig det sagsanlæg der ville blive sendt afsted Opstemt

ja, synes bare det ser irriterende, når de har alle andres logoer i Seria A undtagen Juves

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #608: 14 Okt 2008, 22:54 »

True dat men så kan Juventus jo bare give dem tilladelse til at bruge deres logo'er osv..
Men det er jo heller ik værre end at der går 1 uge så er der billeder, logo'er og kits til Juve osse Wink hehe
Håber da de en dag kan få alle licenser til premier league .. Wink ligesom de har til Liga BBVA (Den spanske) Opstemt

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #609: 14 Okt 2008, 22:57 »

Kunne være lidt fedt hvis man kunne se hvor mange penge man har optjent, igennem ens løn.
Altså, uanset hvad så starter man med samme løn, uanset klub, også jo bedre man bliver jo bedre løn får man.
Så kunne man jo lave en tråd her på fmfreaks, og prale lidt med at være den som har optjent flest penge.

Det er ikke et must, men kunne bare være lidt sjovt... Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

andersvilster
Gæst

« Svar #610: 14 Okt 2008, 22:58 »

True dat men så kan Juventus jo bare give dem tilladelse til at bruge deres logo'er osv..
Men det er jo heller ik værre end at der går 1 uge så er der billeder, logo'er og kits til Juve osse Wink hehe
Håber da de en dag kan få alle licenser til premier league .. Wink ligesom de har til Liga BBVA (Den spanske) Opstemt

ja osse Serie A, så de har nok verdens 3 bedste ligaer Thumbs Up så DK Opstemt

Don Abramovich
Manager

« Svar #611: 14 Okt 2008, 22:59 »

Det kan man allerede, Sehested :-)

andersvilster
Gæst

« Svar #612: 14 Okt 2008, 23:00 »

Ved godt, man bare kan downloade Roolands, men det kunne også være fedt hvis de smed en summer-update op ligesom de gør med januar

andersvilster
Gæst

« Svar #613: 14 Okt 2008, 23:01 »

Det kan man allerede, Sehested :-)

er det ikke den ved siden af ens profil?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #614: 14 Okt 2008, 23:01 »

ja osse Serie A, så de har nok verdens 3 bedste ligaer Thumbs Up så DK Opstemt

Haha jaa eller den russiske som vis klovn *host*host* Laudrup sagde: Udover den spanske, engelske og italianske kan jeg ik se hvilke ligaer der er bedre end den russiske .. Haha lol tag hjem..

Til det med pengene: et skridt i den forkerte retning.. Der er stor forskel på at være træner i Man utd også fx horsens.. Ville være urealistisk hvis man startede med den samme løn ligemeget hvad.. Opstemt

Gad godt ha noget man kunne bruge pengene til .. De virker bare lidt ligegyldige at have.. Altså ikke båd og hus, men måske bare donere dem til forskellige ting måske sin klub eller noget i den stil .. Opstemt Sponsorere lidt af et spiller køb hehe Wink

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010